Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)
Очікувана вартість
777 913,00 UAH
UA-2019-04-26-000014-b 7090e0bfb5924d4daf9abba57b5f7fd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2019 08:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 777 913,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 квітня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 12:25
Протокол засідання тендерного комітету від 26 04 2019 № 32.pdf
26 квітня 2019 08:20
Додаток 6 ПММ.doc
26 квітня 2019 08:20
Додаток 5, 5.1 ПММ.docx
26 квітня 2019 08:20
Додаток 4 ПММ.docx
26 квітня 2019 08:20
Додаток 3, 3.1 ПММ.doc
26 квітня 2019 08:20
Додаток 2 ПММ.docx
26 квітня 2019 08:20
Додаток 1 ПММ.docx
26 квітня 2019 08:20
Тендерна документація ПММ від 26 04 2019.docx
26 квітня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 12:25
Протокол засідання тендерного комітету від 26 04 2019 № 32.pdf
26 квітня 2019 08:20
Додаток 6 ПММ.doc
26 квітня 2019 08:20
Додаток 5, 5.1 ПММ.docx
26 квітня 2019 08:20
Додаток 4 ПММ.docx
26 квітня 2019 08:20
Додаток 3, 3.1 ПММ.doc
26 квітня 2019 08:20
Додаток 2 ПММ.docx
26 квітня 2019 08:20
Додаток 1 ПММ.docx
26 квітня 2019 08:20
Тендерна документація ПММ від 26 04 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000012 ● a02137da45004ecb99d91e216ab6a4f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

29.10.2019 № 57

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-04-26-000014-b 26.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Болехівське відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (77202, м. Болехів, вул. Коновальця, 4); Рожнятівське відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги (77600, м. Рожнятів, вул, Шкільна, 17)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 265 568,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 328,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 травня 2019 12:38
Закінчення: 13 травня 2019 12:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3800 л
Дизельне паливо (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
5500 л
Бензин А-92 (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" 259 550,00
UAH з ПДВ
259 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 264 200,00
UAH з ПДВ
264 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2019 09:08
Статут.pdf
11 травня 2019 09:08
Протокол2.pdf
11 травня 2019 09:08
Протокол 1.pdf
11 травня 2019 09:08
паспорт Макаров А.В..pdf
11 травня 2019 09:08
Опис.pdf
11 травня 2019 09:08
Наказ №1.pdf
11 травня 2019 09:08
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
11 травня 2019 09:08
Вытяг ПДВ.pdf
11 травня 2019 09:08
Витяг_ЄДР_.pdf
11 травня 2019 09:08
Виписка.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 17:16
Електронний підпис
22 травня 2019 17:15
Довідки переможець.pdf
10 травня 2019 22:13
Електронний підпис
10 травня 2019 22:13
Довідка ПУМБ 07.05.2019.pdf
10 травня 2019 22:13
Витяг 02.05.19.pdf
10 травня 2019 22:13
7. сертиф Дт.pdf
10 травня 2019 22:13
7. cертификат А 92.pdf
10 травня 2019 22:13
3. ЛИСТ-ВІДГУК ОУФО.pdf
10 травня 2019 22:13
3. Лист-відгук ЗПО.pdf
10 травня 2019 22:13
3. Договір ОУФО.pdf
10 травня 2019 22:13
2. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
10 травня 2019 22:13
2. Витяг ПДВ.pdf
10 травня 2019 22:13
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
10 травня 2019 22:13
1. СТАТУТ ФМГ (Оригинал).pdf
10 травня 2019 22:13
1. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
10 травня 2019 22:13
1. Протокол 1.pdf
10 травня 2019 22:13
1. Опис.pdf
10 травня 2019 22:13
1. наказ.pdf
10 травня 2019 22:13
1. Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"
#41670625
Відхилено 259 550,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 11:58
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
Переможець 264 200,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
#42005671
264 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 12:19
Додаткова угода 4 від 26.03.2020 до договору з ТОВ ФЕСТ МОУШЕН ГРУП від 03 06 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 11:20
Додаткова угода з ТОВ ФЕСТ МОУШЕН ГРУП від 05.02.2020 №3 до договору 157 від 03 (1).pdf зміни до договору
05 лютого 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 11:12
Додаткова угода з ТОВ ФЕСТ МОУШЕН ГРУП від 05.02.2020 №2 до договору 157 від 03 (1).pdf зміни до договору
05 лютого 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:49
Додаткова угода з ТОВ Фест Моушен Груп від 28.12.2019 №1 до договору від 03.06 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 14:40
Договір з ТОВ ФЕСТ МОУШЕН ГРУП від 03 06 2019 № 157.pdf укладений
03 червня 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КЗ "ІФОЦЕМД та МК" реорганізовано в КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" та підписано з ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» додаткову угоду №1 від 28.12.2019 на продовження терміну дії договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" укладено з ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" додаткову угоду від 05.02.2020 № 2 згідно потреб закладу.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" підписано з ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" додаткову угоду від 05.02.2020 № 3 на зменшення ціни за одиницю виміру кількості товару.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" підписано додаткову угоду №4 з ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" від 26.03.2020 р. на зменшення суми договору на 111,0грн
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 316 889,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 814,83 UAH)