Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Операційні системи (примірники програмного забезпечення: Microsoft Windows Server Standard Core 2019 SNGL OLP 16Lic NL CoreLic, Microsoft Windows 10 Professional SNGL OLP NL GGS)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-04-25-002620-b 45fe7b34042240ddb7e5205dd7ff51b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 17:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2019 17:43
Початок аукціону: 10 травня 2019 12:24
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи


постачання еквівалентного товару не передбачається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Примірники програмного забезпечення: Microsoft Windows Server Standard Core 2019 SNGL OLP 16Lic NL CoreLic, Microsoft Windows 10 Professional SNGL OLP NL GGS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 27, кім. 425
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору З дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцю на наступний робочий день після підписання Сторонами Договору. Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Після підписання Акту приймання – передачі ПЗ на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання ПЗ Постачальником Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:39
Документація ЕЗ server_windows10.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 26 квітня 2019 10:18
Дата відповіді: 02 травня 2019 15:53
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" 43 395,00
UAH
43 395,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Смарт Бізнес Бюро" 46 907,00
UAH
46 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

09 травня 2019 12:03
Електронний підпис
09 травня 2019 12:02
Пропозиція.pdf
09 травня 2019 12:02
Статут СББ_звірений.pdf
09 травня 2019 12:02
Договір + накладна.pdf
09 травня 2019 12:02
Партнерство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Смарт Бізнес Бюро"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"
#34936083
Переможець 43 395,00
UAH
14 травня 2019 17:26

Документи

14 травня 2019 17:26
Електронний підпис
14 травня 2019 17:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"
#34936083
43 395,00
UAH
Документи

Документи

14 травня 2019 17:26
Електронний підпис
14 травня 2019 17:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 14:26
Договір укладений
23 травня 2019 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 43 395,00
UAH