Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 673+089 - km 689 + 489
Очікувана вартість
410 906 000,00 UAH
UA-2019-04-25-001776-b dde7ce1fc32647e1a72e63bd078fb238
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна Миколаївна

380501818498 od@dn.ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Вебсайт: http://dn.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна Миколаївна
380501818498
od@dn.ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana Mykolaivna
380501818498
od@dn.ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:52
Очікувана вартість: 410 906 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 25 квітня 2019 14:23
Enquiries until: 17 травня 2019 12:00
Complaints submission until: до 23 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 травня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 410 906 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489
Розгорнути Згорнути
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 673+089 - km 689 + 489
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Донецька область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 673+089 - km 689 + 489
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 15 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:13
ТД зі змінами.docx
17 травня 2019 15:11
Перелік змін 16.05.2019.docx
17 травня 2019 15:07
Перелік змін 17.05.2019.docx
16 травня 2019 08:43
Проект договору зі змінами.docx
25 квітня 2019 14:24
відомість обсягів робіт.docx
17 травня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:13
ТД зі змінами.docx
17 травня 2019 15:12
ТД зі змінами.docx
17 травня 2019 15:05
ТД зі змінами.docx
16 травня 2019 08:43
ТД зі змінами.docx
25 квітня 2019 14:24
ТД.docx
17 травня 2019 15:11
Перелік змін 16.05.2019.docx
16 травня 2019 08:48
Перелік змін.docx
17 травня 2019 15:07
Перелік змін 17.05.2019.docx
16 травня 2019 08:43
Проект договору зі змінами.docx
25 квітня 2019 14:24
Проект договору.docx
25 квітня 2019 14:24
відомість обсягів робіт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник!
Дата подання: 14 травня 2019 19:28
Дата відповіді: 16 травня 2019 08:24
1. Додатком № 4 до тендерної документації Замовником вимагається "Довідка в довільній формі щодо усіх укладених Учасником договорів підряду з ремонту автомобільних доріг протягом 2017-2018р.р. вартістю більше 20 000 000 грн. (Двадцяти мільйонів грн.). У довідці зазначається назва та ЄДРПОУ замовника, предмет договору, сума договору та наявності або відсутність порушень виконання договірних зобов’язань (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати)". З цього приводу вважаємо цю вимогу неприйнятною, оскільки незрозумілим є ліміт у сумі 20 млн. грн. Вимагаємо або видалити цю вимогу, або викласти ії в іншій редакції таким, чином, щоб усі учасники були в рівних умовах, тому що ми змушені будемо витратити велику кількість часу на перевірку актуальності інформації та на підготовку цієї довідки (незрозуміло яким чином Замовник перевірятиме достовірність зазначеної в довідці учасників інформацію), оскільки нами за зазначений період укладено за результатами проведених процедур закупівель більше ніж 150 договорів, в той час, як інший учасник може зазначити 1 або 2 договори і Замовник не зможе перевірити достовірність викладеної інформації. 2. Додатком № 6 передбачено, що "Повноваження особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю від імені Учасника процедури закупівлі, підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), та копією документу, що посвідчує його особу". У випадку представлення інтересів директором, який діє на підставі Статуту, необхідно надавати копію його паспорту? Якщо так - то для чого і які сторінки (на підтвердження яких данних) надавати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому.
Стосовно вашого питання щодо вимоги про надання учасником інформації про виконання договірних зобов’язань, то ця вимога не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників, оскільки направлена на перевірку всіх учасників, та перевіяється згідно частини 7 статті 28 Закону.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №131 від 15.05.2019р.
2. Додатком № 6 тендерної документації передбачено:
«Повноваження особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю від імені Учасника процедури закупівлі, підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), та копією документу, що посвідчує його особу.
Повноваження Учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі пропозиції копії паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та копії документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.»
Частиною 1 статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи ії спеціальний статус» визначено перелік документів, що посвдчують особу. Тендерною документацією не передбачено надання саме паспорту. Копія з документу надається з усіх заповнених сторінок. Данна вимога пов’язана з перевіркою данних відкритого реєстру щодо притягнення особи до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення та перевіркою задля встановлення пов’язаності осіб.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №131 від 15.05.2019р.
Повторно до попереднього запитання
Дата подання: 16 травня 2019 11:18
Дата відповіді: 17 травня 2019 15:04
Шановний Замовник! І. Вами не надано у повній мірі відповіді щодо надання копії паспорту. Пропонуємо в Розділі 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" викласти підпункт "- копію паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб)", додавши "-підприємців". Це пов'язано з тим, що директор підприємства є фізичною особою, і, виходячи з цього трактування вимог ТД, в складі тендерної пропозиції юридичної особи має надаватись копія паспорту, або іншого документа, що посвідчує особу. Якщо ж викласти зазначену вимогу в наступній редакції: "- копію паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб-підприємців)" одразу відпадуть різні тлумачення цієї вимоги. Не вважайте це за надмірну докучливість, навпроти, ми заздалегідь передбачаємо намагання недобросовісних учасників зірвати процес проведення процедур закупівель і, з метою недопущення зриву тендеру, просимо Вас встановити чіткі вимоги, не давши нагоди окремим учасникам маніпулювати двозначними фразами за текстом ТД. Просимо все ж таки вимогу щодо надання "Довідка в довільній формі щодо усіх укладених Учасником договорів підряду з ремонту автомобільних доріг протягом 2017-2018р.р. вартістю більше 20 000 000 грн. (Двадцяти мільйонів грн.). У довідці зазначається назва та ЄДРПОУ замовника, предмет договору, сума договору та наявності або відсутність порушень виконання договірних зобов’язань (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати)" або видалити з документації, або викласти в редакції, що ставить всіх учасників у рівні умови. Звертаємо Вашу увагу на наявність практики Антимонопольного комітету з цього приводу. До того ж Замовник не надав вичерпної інформації яким чином буде підтверджуватись інформація, що викладена в довідці. Наприклад, якщо у довідці більше 300-та укладених договорів за період 2017 - 2018 рр, Замовник надсилатиме 300 запитів? Чому саме сума 20 млн. грн., а не, наприклад, 100 млн., 200 млн., чи 400 млн. - сума, що наближена до очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!

1. В розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації
будуть внесені зміни «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а саме: « - копію паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб-підприємців).
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №138 від 17.05.2019р.

2. Стосовно питання щодо вимоги про надання учасником інформації про виконання договірних зобов’язань, Службою регулярно вивчається практика Антимонопольного комітету. Ця вимога не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників, оскільки направлена на перевірку всіх учасників, та перевіяється згідно частини 7 статті 28 Закону.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №138 від 17.05.2019р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-25-001776-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 21 травня 2019 17:03
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 квітня 2019 року Службою автомобільних доріг у Донецькій області (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення «СТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-25-001776-b; ID у ЦБД dde7ce1fc32647e1a72e63bd078fb238) за процедурою відкритих торгів (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «АЛЬКОР» (надалі – ТОВ «ДП «АЛЬКОР») повідомляє, що під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації за вищевказаною закупівлею було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують законні права та інтереси учасників Закупівлі. Дані порушення створюють дискримінаційні умови безпосередньо для ТОВ «ДП «АЛЬКОР» та інших потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі. ТОВ «ДП «АЛЬКОР» вважає вимоги Замовника дискримінаційними через наступні підстави. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція учасника обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі: • банківської гарантії банку, який має рейтинг за національної рейтинговою шкалою на рівні не менше «ua A»; • гарантія іншої фінансової установи, яка має рейтинг за національної рейтинговою шкалою на рівні не менше «ua A»; • гарантії іншої кредитної установи, яка має рейтинг за національної рейтинговою шкалою на рівні не менше «ua A»; • гарантії страхової організації, яка має рейтинг за національної рейтинговою шкалою на рівні не менше «ua A» (електронний документ з електронним підписом відповідно до вимог діючого законодавства) у розмірі 2 000 000,00 грн. (Два мільйони грн. 00 коп.). Відповідно до пункту 2 розділу 3 Тендерної документації гарантія повинна бути забезпечена грошовим покриттям. Для документального підтвердження надається довідка від установи-гаранта про наявність грошового покриття на надану гарантію у повному обсязі на строк дії тендерної пропозиції. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Відповідно до абзаців першого та другого частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі в Тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається Замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» перебачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з цим, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено необхідності встановлення у Тендерній документації вимог, щодо забезпечення гарантії грошовим покриттям та надання документів, які підтверджують забезпечення гарантії. Крім цього, відповідно до статті 560 та статті 561 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку; гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Гарантією визнається письмове зобов’язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта) яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за якими гарант зобов’язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов’язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату. Також, пунктом 6 розділу І Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах від 15.12.2004р. №639 встановлено, що операції за гарантіями/контргарантіями здійснюються банками за дорученням принципала або іншого банку-контргаранта в порядку, визначеному цим Положенням, у разі надання останніми відповідного належного забезпечення або без нього. Тобто, надання банківської гарантії без грошового покриття є цілком достатнім для забезпечення тендерної пропозиції. Банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) у разі настання гарантійного випадку сплачує Бенефіціару повну суму за гарантією незалежно від наявності або відсутності забезпечення. Крім того, рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 1783-р/пк-ск від 06.10.2015р. під час розгляду аналогічної скарги було встановлено, що подібні вимоги тендерної документації встановлені замовником можуть перешкодити взяти участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які можуть надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, але з незалежних від них обставин не можуть отримати документи, які підтверджують забезпечення гарантії, зокрема довідку від установи-гаранта про наявність грошового покриття на надану гарантію у повному обсязі на строк дії тендерної пропозиції. Дії замовника в частині встановлення зазначених вище умов порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вважаємо, що протизаконні дії Замовника, а саме встановлення вищевказаних вимог, порушують право ТОВ «ДП «АЛЬКОР» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації щодо дискримінаційних вимог Замовника. 2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Донецькій області внести зміни до Тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог. 3. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі. Додаток: платіжне доручення № 361 від 17 травня 2019р. про сплату плати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 травня 2019 20:35
рішення від 23.05.2019 № 6510 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 20:35
рішення від 10.06.2019 № 7474.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 22:20
Номер скарги: UA-2019-04-25-001776-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БК ЄВРОДОР", Код ЄДРПОУ:36256287
Дата подання: 29 червня 2019 18:16
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Донецькій області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР»
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Донецькій області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ЄВРОДОР» згідно протоколу № 201 від 24.06.2019 року
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 22:03
рішення від 03.07.2019 № 8782 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 22:03
рішення від 12.07.2019 № 9407.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 23:25
Номер скарги: UA-2019-04-25-001776-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 27 червня 2019 21:06
СКАРГА на рішення замовника, які були прийняті після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
тендерна пропозиція ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а рішення Замовника щодо допущення його до аукціону, є необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2019 19:04
Рішення від 02.07.2019 № 8656.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 19:04
Перенесення дати розгляду.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 23:16
Рішення від 19.07.2019 № 9787.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:02
Номер скарги: UA-2019-04-25-001776-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 27 червня 2019 16:00
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Донецькій області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ»
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Донецькій області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (протокол засідання тендерного комітету №201 від 24.06.2019 р.).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2019 19:05
Рішення від 02.07.2019 № 8650.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 19:05
Рішення від 19.07.2019 № 9768.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 19.07.2019р. №9768-р/пк-пз виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 25 липня 2019 17:30
Номер скарги: UA-2019-04-25-001776-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 29 червня 2019 17:30
Скарга на рішення прекваліфікації
Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, та вважаємо зазначену в Протоколі №201 від 24.06.2019 р. підставу надуманою, а прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 22:02
рішення від 03.07.2019 № 8781 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 22:02
рішення від 12.07.2019 № 9408.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 23:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 12.07.2019р. № 9408-р/пк-пз виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2019 13:55

Документи подані скаржником

21 травня 2019 17:02
Скарга до АМКУ

Документи подані скаржником

29 червня 2019 18:16
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2019 21:05
Скарга.PDF
27 червня 2019 21:06
Платіжне доручення.PDF
27 червня 2019 21:06
Позов.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2019 16:00
СКАРГА від 27.06.2019
27 червня 2019 16:00
Квитанція держмито АМКУ
27 червня 2019 16:00
Рішення від 18.06.2019 № 7932

Документи подані замовником

25 липня 2019 17:27
№ 12-2294 від 25.07.2019.pdf

Документи подані скаржником

29 червня 2019 17:30
Скарга.pdf

Документи подані замовником

22 липня 2019 13:40
№ 12-2268 від 22.07.2019.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 липня 2019
UA-2019-04-25-001776-bdde7ce1fc32647e1a72e63bd078fb238
Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 18:17
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:16
Довідки.pdf
05 серпня 2019 18:16
Банківська гарантія.zip
27 травня 2019 10:14
Електронний підпис
27 травня 2019 10:14
Електронний підпис
24 травня 2019 16:09
Електронний підпис
24 травня 2019 16:09
Електронний підпис
24 травня 2019 16:09
Свідоцтво банку uaAA p7s.rar
24 травня 2019 16:09
Банківська гарантія.rar
24 травня 2019 16:09
6. Документи з банку.pdf
24 травня 2019 16:09
5. Інші документи.pdf
24 травня 2019 16:09
1. Цінова пропозиція.pdf

Документи

24 червня 2019 16:33
Електронний підпис

Публічні документи

27 травня 2019 10:37
ПАКЕТ.pdf
24 травня 2019 18:34
Реєстр БГ.PDF
24 травня 2019 18:34
довіреність.pdf
24 травня 2019 18:34
витяг из наказу №751-к.pdf
24 травня 2019 18:34
банківська ліцензія.pdf
24 травня 2019 18:34
uaAA new p7s.rar
24 травня 2019 18:34
13779 Славдорстрой P7s.rar
24 травня 2019 18:34
ПАКЕТ.pdf

Документи

24 червня 2019 16:38
Електронний підпис

Публічні документи

26 травня 2019 12:49
Електронний підпис
26 травня 2019 12:48
Технічна частина 2.pdf
26 травня 2019 12:47
банковская гарантия.rar
26 травня 2019 12:47
Технічна частина 1.pdf

Документи

24 червня 2019 16:42
Електронний підпис

Публічні документи

27 травня 2019 11:34
Електронний підпис
27 травня 2019 11:34
Електронний підпис
27 травня 2019 11:26
Реєстр 1.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 4_Ціна.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 3.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 2.rar
27 травня 2019 10:47
uaAA new p7s.rar
27 травня 2019 10:47
13793 Альтком p7s.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

24 червня 2019 16:46
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 липня 2019 11:40
Електронний підпис

Документи

25 липня 2019 17:24
Електронний підпис

Публічні документи

27 травня 2019 11:34
Електронний підпис
27 травня 2019 11:34
Електронний підпис
27 травня 2019 11:26
Реєстр 1.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 4_Ціна.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 3.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 2.rar
27 травня 2019 10:47
uaAA new p7s.rar
27 травня 2019 10:47
13793 Альтком p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 408 896 940,00
UAH з ПДВ
385 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 386 451 834,00
UAH з ПДВ
386 451 834,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 409 350 000,00
UAH з ПДВ
409 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 410 850 000,00
UAH з ПДВ
410 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 18:17
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:16
Довідки.pdf
05 серпня 2019 18:16
Банківська гарантія.zip
27 травня 2019 10:14
Електронний підпис
27 травня 2019 10:14
Електронний підпис
24 травня 2019 16:09
Електронний підпис
24 травня 2019 16:09
Електронний підпис
24 травня 2019 16:09
Свідоцтво банку uaAA p7s.rar
24 травня 2019 16:09
Банківська гарантія.rar
24 травня 2019 16:09
6. Документи з банку.pdf
24 травня 2019 16:09
5. Інші документи.pdf
24 травня 2019 16:09
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 11:34
Електронний підпис
27 травня 2019 11:34
Електронний підпис
27 травня 2019 11:26
Реєстр 1.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 4_Ціна.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 3.pdf
27 травня 2019 10:47
Реєстр 2.rar
27 травня 2019 10:47
uaAA new p7s.rar
27 травня 2019 10:47
13793 Альтком p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 385 000 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
385 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 10:31
ДУ від 11.09.2020 до договору №2-53 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 08:30
ДУ від 30.06.2020 до договору №2-53 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
30 червня 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:06
ДУ від 26.12.2019 до договору №2-53 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:06
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:04
ДУ від 24.12.2019 до договору №2-53 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:03
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 16:45
ДУ від 16.12.2019 до договору №2-53 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:44
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 08:56
ДУ від 13.11.2019 до договору №2-53 від 12.08.2019.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 08:54
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 08:58
ДУ №1 выд 04.09.2019 до договору №2-53 выд 12.08.2019.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 08:57
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 08:48
договір №2-53 від 12.08.2019.pdf укладений
12 серпня 2019 08:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строку дії договору та терміну виконання робіт на 2019 рік, переросподіл фінансування.
Номер договору про закупівлю: 2-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переросподіл фінансування.
Номер договору про закупівлю: 2-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абз. 4 пункту 17.4. розділу 17 . «Внесення змін у договір підряду та його розірвання», а саме «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс – мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі»
Номер договору про закупівлю: 2-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абз. 4 пункту 17.4. розділу 17 . «Внесення змін у договір підряду та його розірвання»
Номер договору про закупівлю: 2-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору, зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 2-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 365 044 502,64
UAH (в тому числі ПДВ 60 840 750,44 UAH)