ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 673+089 - km 689 + 489
Очікувана вартість
410 906 000,00 UAH
UA-2019-04-25-001776-b dde7ce1fc32647e1a72e63bd078fb238
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Вебсайт замовника: http://dn.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Контактна особа замовника: Шуранова Тетяна Миколаївна
380501818498
od@dn.ukravtodor.gov.ua
Official name: Motor Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana Mykolaivna
380501818498
od@dn.ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 13:27
Очікувана вартість: 410 906 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %
Publication date: 25 квітня 2019 14:23
Enquiries until: 17 травня 2019 12:00
Complaints submission until: до 23 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 травня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 410 906 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489
Розгорнути Згорнути
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 673+089 - km 689 + 489
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Донецька область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 673+089 – км 689+489, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules of determination of cost of building" of GBN G.1-218-182:2011 "Repair of highways of the general use. Types of repairs and list of works"(45233000-9 Building, arranging of foundation and coverage of highway, roads) Major repair of the highway of state value N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk) - Mariupol on the section km 673+089 - km 689 + 489
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 15 грудня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 травня 2019 15:15
Електронний цифровий підпис
17 травня 2019 15:13
ТД зі змінами.docx
17 травня 2019 15:11
Перелік змін 16.05.2019.docx
17 травня 2019 15:07
Перелік змін 17.05.2019.docx
16 травня 2019 08:43
Проект договору зі змінами.docx
25 квітня 2019 14:24
відомість обсягів робіт.docx
17 травня 2019 15:15
Електронний цифровий підпис
16 травня 2019 08:49
Електронний цифровий підпис
16 травня 2019 08:46
Електронний цифровий підпис
25 квітня 2019 14:31
Електронний цифровий підпис
17 травня 2019 15:13
ТД зі змінами.docx
17 травня 2019 15:12
ТД зі змінами.docx
17 травня 2019 15:05
ТД зі змінами.docx
16 травня 2019 08:43
ТД зі змінами.docx
25 квітня 2019 14:24
ТД.docx
17 травня 2019 15:11
Перелік змін 16.05.2019.docx
16 травня 2019 08:48
Перелік змін.docx
17 травня 2019 15:07
Перелік змін 17.05.2019.docx
16 травня 2019 08:43
Проект договору зі змінами.docx
25 квітня 2019 14:24
Проект договору.docx
25 квітня 2019 14:24
відомість обсягів робіт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник!
Дата подання: 14 травня 2019 19:28
Дата відповіді: 16 травня 2019 08:24
1. Додатком № 4 до тендерної документації Замовником вимагається "Довідка в довільній формі щодо усіх укладених Учасником договорів підряду з ремонту автомобільних доріг протягом 2017-2018р.р. вартістю більше 20 000 000 грн. (Двадцяти мільйонів грн.). У довідці зазначається назва та ЄДРПОУ замовника, предмет договору, сума договору та наявності або відсутність порушень виконання договірних зобов’язань (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати)". З цього приводу вважаємо цю вимогу неприйнятною, оскільки незрозумілим є ліміт у сумі 20 млн. грн. Вимагаємо або видалити цю вимогу, або викласти ії в іншій редакції таким, чином, щоб усі учасники були в рівних умовах, тому що ми змушені будемо витратити велику кількість часу на перевірку актуальності інформації та на підготовку цієї довідки (незрозуміло яким чином Замовник перевірятиме достовірність зазначеної в довідці учасників інформацію), оскільки нами за зазначений період укладено за результатами проведених процедур закупівель більше ніж 150 договорів, в той час, як інший учасник може зазначити 1 або 2 договори і Замовник не зможе перевірити достовірність викладеної інформації. 2. Додатком № 6 передбачено, що "Повноваження особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю від імені Учасника процедури закупівлі, підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), та копією документу, що посвідчує його особу". У випадку представлення інтересів директором, який діє на підставі Статуту, необхідно надавати копію його паспорту? Якщо так - то для чого і які сторінки (на підтвердження яких данних) надавати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому.
Стосовно вашого питання щодо вимоги про надання учасником інформації про виконання договірних зобов’язань, то ця вимога не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників, оскільки направлена на перевірку всіх учасників, та перевіяється згідно частини 7 статті 28 Закону.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №131 від 15.05.2019р.
2. Додатком № 6 тендерної документації передбачено:
«Повноваження особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю від імені Учасника процедури закупівлі, підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання керівником), довіреністю (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), та копією документу, що посвідчує його особу.
Повноваження Учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі пропозиції копії паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та копії документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.»
Частиною 1 статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи ії спеціальний статус» визначено перелік документів, що посвдчують особу. Тендерною документацією не передбачено надання саме паспорту. Копія з документу надається з усіх заповнених сторінок. Данна вимога пов’язана з перевіркою данних відкритого реєстру щодо притягнення особи до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення та перевіркою задля встановлення пов’язаності осіб.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №131 від 15.05.2019р.
Повторно до попереднього запитання
Дата подання: 16 травня 2019 11:18
Дата відповіді: 17 травня 2019 15:04
Шановний Замовник! І. Вами не надано у повній мірі відповіді щодо надання копії паспорту. Пропонуємо в Розділі 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" викласти підпункт "- копію паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб)", додавши "-підприємців". Це пов'язано з тим, що директор підприємства є фізичною особою, і, виходячи з цього трактування вимог ТД, в складі тендерної пропозиції юридичної особи має надаватись копія паспорту, або іншого документа, що посвідчує особу. Якщо ж викласти зазначену вимогу в наступній редакції: "- копію паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб-підприємців)" одразу відпадуть різні тлумачення цієї вимоги. Не вважайте це за надмірну докучливість, навпроти, ми заздалегідь передбачаємо намагання недобросовісних учасників зірвати процес проведення процедур закупівель і, з метою недопущення зриву тендеру, просимо Вас встановити чіткі вимоги, не давши нагоди окремим учасникам маніпулювати двозначними фразами за текстом ТД. Просимо все ж таки вимогу щодо надання "Довідка в довільній формі щодо усіх укладених Учасником договорів підряду з ремонту автомобільних доріг протягом 2017-2018р.р. вартістю більше 20 000 000 грн. (Двадцяти мільйонів грн.). У довідці зазначається назва та ЄДРПОУ замовника, предмет договору, сума договору та наявності або відсутність порушень виконання договірних зобов’язань (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати)" або видалити з документації, або викласти в редакції, що ставить всіх учасників у рівні умови. Звертаємо Вашу увагу на наявність практики Антимонопольного комітету з цього приводу. До того ж Замовник не надав вичерпної інформації яким чином буде підтверджуватись інформація, що викладена в довідці. Наприклад, якщо у довідці більше 300-та укладених договорів за період 2017 - 2018 рр, Замовник надсилатиме 300 запитів? Чому саме сума 20 млн. грн., а не, наприклад, 100 млн., 200 млн., чи 400 млн. - сума, що наближена до очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!

1. В розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації
будуть внесені зміни «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а саме: « - копію паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб-підприємців).
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №138 від 17.05.2019р.

2. Стосовно питання щодо вимоги про надання учасником інформації про виконання договірних зобов’язань, Службою регулярно вивчається практика Антимонопольного комітету. Ця вимога не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників, оскільки направлена на перевірку всіх учасників, та перевіяється згідно частини 7 статті 28 Закону.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №138 від 17.05.2019р.

Актуальні тендери

До пошуку