Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вхідної групи
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-04-25-001738-b e6053634ce7742178f8d87f06c7d78df
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Костіна Лариса Юріївна

380445303872 licei_293@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Вебсайт: http://293kiev.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа: Костіна Лариса Юріївна
380445303872
licei_293@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 21:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт вхідної групи (еваковиходи) 2 об"єкта
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Капітальний ремонт вхідної групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, Вул.Милославська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-001738-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ, Код ЄДРПОУ:42029603
Дата подання: 02 травня 2019 14:49
Дискримінаційні вимоги
Уважно вивчивши Оголошення про проведення закупівлі та переглянувши всі вимоги до учасників, які планують взяти участь у закупівлі, повідомляємо наступне:
Вимоги Оголошення відповідно до пункту 12, а саме копії аналогічних договорів, що означає не менше двох (виконання робіт з капітального ремонту за бюджетні кошти, у тому числі в закладах освіти, що виконувались в період з 2016 по 2019 рік) є дискримінаційними, а також такими, які наводять на думку про звуження кола можливих учасників даної закупівлі. По-перше, Замовник не підтвердив документально вимогу надання двох або більше аналогічних договорів, жодним чином не довів необхідність такої кількості, хоча згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» достатньою кількістю вважається надання аналогічного договору, тобто одного, для підтвердження досвіду виконання робіт. По-друге, вимога надання аналогічних договорів виконаних за бюджетні кошти не дає жодної характеристика як учасника закупівлі, а лише унеможливлює учасників які не працювали з державними установами приймати участь у цій закупівлі. Тобто, наштовхує на думку, що таким чином Державні Замовники хочуть співпрацювати лише з «знайомими» компаніями, з якими вони вже в гарних стосунках. Допорогові закупівлі не регулюються ЗУ «Про публічні закупівлі», але Замовники повинні притримуватись принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та інше.
Отже, з огляду на все вищевикладене, ми вам пропонуємо:
1) Виправити пункт 12, в тому числі дискримінаційні вимоги щодо кількості аналогічних договорів, виконання їх за бюджетні кошти та в закладах освіти.
2) Привести Оголошення у відповідність чинного законодавства про публічні закупівлі.
У випадку якщо Замовник буде ігнорувати вимогу, а відповідно до Наказу ДП «Прозорро» який регулює проведення Допорогових закупівель Замовник зобов’язаний це робити – ми будемо вимушені звертатись до відповідних органів з метою перевірки прозорості проведення Ваших закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2019 11:56
Згідно частини 3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна документація (окрім інформації зазначеної у Законі) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тож при визначені кваліфікаційних вимог та інших умов закупівлі замовник керується виключно нормами чинного законодавства України.

Замовник вважає, що заклад освіти належить до специфічних об′єктів, тому, щоб мати можливість переконатися у якості наданих послуг залишаємо за собою право просити надати аналогічні договори.

Також зазанаємо, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Розгорнути Згорнути
Вимогу розглянуто, зміни внесено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НИВА ТЕХНОЕКСПОРТ" 397 000,00
UAH з ПДВ
397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 17:05
16_Довідка_Дозвіл.pdf
03 травня 2019 17:05
25_ДоговірГлобус_210717.pdf
03 травня 2019 17:05
33_ПроектДоговору.pdf
03 травня 2019 17:05
18_Договір_Інбуд_58.pdf
03 травня 2019 17:05
10_Працівники_1.pdf
03 травня 2019 17:05
6_Паспорт.pdf
03 травня 2019 17:05
22_ДоговірГлобус_0704.pdf
03 травня 2019 17:05
3_Наказ.pdf
03 травня 2019 17:05
12_Мат_тех.база.pdf
03 травня 2019 17:05
29_СЕРТЕФИКАТ_ПИРОГ_1.pdf
03 травня 2019 17:05
5_Статут.pdf
03 травня 2019 17:05
20_Договір_Ковальська.pdf
03 травня 2019 17:05
19_ДоговірБудус_140.pdf
03 травня 2019 17:05
24_ДоговірГлобус_210617.pdf
03 травня 2019 17:05
9_Свидетельство_ПДВ.pdf
03 травня 2019 17:05
8_Свідоцтво.pdf
03 травня 2019 17:05
11_Працівники_2.pdf
03 травня 2019 17:05
26_ДоговірГлобус241017.pdf
03 травня 2019 17:05
28_Відгук_Глобус.pdf
03 травня 2019 17:05
35_Довідка_гарантлист.pdf
03 травня 2019 17:05
2_Протокол.pdf
03 травня 2019 17:05
14_Фінзвітність2018.pdf
03 травня 2019 17:05
4_Протокол.pdf
03 травня 2019 17:05
27_ВідгукІнбуд.pdf
03 травня 2019 17:05
23_ДоговірГлобус_030617.pdf
03 травня 2019 17:05
15_Довідка_Ліцензії.pdf
03 травня 2019 17:05
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НИВА ТЕХНОЕКСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НИВА ТЕХНОЕКСПОРТ"
#35449487
Переможець 397 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 14:15

Документи

08 травня 2019 14:14
Пр перем вх група.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НИВА ТЕХНОЕКСПОРТ"
#35449487
397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 14:14
Пр перем вх група.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 12:38
Дод угода 3 Нива Техноекспорт.pdf зміни до договору
26 липня 2019 12:37
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 12:26
ДУ Нива (строки робіт).pdf зміни до договору
12 липня 2019 12:24
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 20:49
Дод угода вхідна група (2 еваковиходи).PDF зміни до договору
13 червня 2019 20:43
Договір капремонт Нива Техноекспорт.PDF укладений
06 червня 2019 20:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичних об"ємів витратних матеріалів
Номер договору про закупівлю: Договір № 2019/СП
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 2019/СП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо внесення змін до Додатку 2 Договору (календарний графік виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: Договір № 2019/СП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Договір № 2019/СП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML