Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вхідної групи
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-04-25-001738-b ● e6053634ce7742178f8d87f06c7d78df
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489291 |
Вебсайт: | http://293kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7 |
Контактна особа: |
Костіна Лариса Юріївна 380445303872 licei_293@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2019 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 21:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт вхідної групи (еваковиходи) 2 об"єкта
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Капітальний ремонт вхідної групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, місто Київ, Київ, Вул.Милославська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2019 11:58 |
Оголошення вхідна група оновлене.doc |
25 квітня 2019 14:17 |
Дефектний акт.pdf |
25 квітня 2019 14:17 |
Оголошення вхідна група.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-25-001738-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ, Код ЄДРПОУ:42029603
Дата подання: 02 травня 2019 14:49
Дискримінаційні вимоги
Уважно вивчивши Оголошення про проведення закупівлі та переглянувши всі вимоги до учасників, які планують взяти участь у закупівлі, повідомляємо наступне:
Вимоги Оголошення відповідно до пункту 12, а саме копії аналогічних договорів, що означає не менше двох (виконання робіт з капітального ремонту за бюджетні кошти, у тому числі в закладах освіти, що виконувались в період з 2016 по 2019 рік) є дискримінаційними, а також такими, які наводять на думку про звуження кола можливих учасників даної закупівлі. По-перше, Замовник не підтвердив документально вимогу надання двох або більше аналогічних договорів, жодним чином не довів необхідність такої кількості, хоча згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» достатньою кількістю вважається надання аналогічного договору, тобто одного, для підтвердження досвіду виконання робіт. По-друге, вимога надання аналогічних договорів виконаних за бюджетні кошти не дає жодної характеристика як учасника закупівлі, а лише унеможливлює учасників які не працювали з державними установами приймати участь у цій закупівлі. Тобто, наштовхує на думку, що таким чином Державні Замовники хочуть співпрацювати лише з «знайомими» компаніями, з якими вони вже в гарних стосунках. Допорогові закупівлі не регулюються ЗУ «Про публічні закупівлі», але Замовники повинні притримуватись принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та інше.
Отже, з огляду на все вищевикладене, ми вам пропонуємо:
1) Виправити пункт 12, в тому числі дискримінаційні вимоги щодо кількості аналогічних договорів, виконання їх за бюджетні кошти та в закладах освіти.
2) Привести Оголошення у відповідність чинного законодавства про публічні закупівлі.
У випадку якщо Замовник буде ігнорувати вимогу, а відповідно до Наказу ДП «Прозорро» який регулює проведення Допорогових закупівель Замовник зобов’язаний це робити – ми будемо вимушені звертатись до відповідних органів з метою перевірки прозорості проведення Ваших закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги Оголошення відповідно до пункту 12, а саме копії аналогічних договорів, що означає не менше двох (виконання робіт з капітального ремонту за бюджетні кошти, у тому числі в закладах освіти, що виконувались в період з 2016 по 2019 рік) є дискримінаційними, а також такими, які наводять на думку про звуження кола можливих учасників даної закупівлі. По-перше, Замовник не підтвердив документально вимогу надання двох або більше аналогічних договорів, жодним чином не довів необхідність такої кількості, хоча згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» достатньою кількістю вважається надання аналогічного договору, тобто одного, для підтвердження досвіду виконання робіт. По-друге, вимога надання аналогічних договорів виконаних за бюджетні кошти не дає жодної характеристика як учасника закупівлі, а лише унеможливлює учасників які не працювали з державними установами приймати участь у цій закупівлі. Тобто, наштовхує на думку, що таким чином Державні Замовники хочуть співпрацювати лише з «знайомими» компаніями, з якими вони вже в гарних стосунках. Допорогові закупівлі не регулюються ЗУ «Про публічні закупівлі», але Замовники повинні притримуватись принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та інше.
Отже, з огляду на все вищевикладене, ми вам пропонуємо:
1) Виправити пункт 12, в тому числі дискримінаційні вимоги щодо кількості аналогічних договорів, виконання їх за бюджетні кошти та в закладах освіти.
2) Привести Оголошення у відповідність чинного законодавства про публічні закупівлі.
У випадку якщо Замовник буде ігнорувати вимогу, а відповідно до Наказу ДП «Прозорро» який регулює проведення Допорогових закупівель Замовник зобов’язаний це робити – ми будемо вимушені звертатись до відповідних органів з метою перевірки прозорості проведення Ваших закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2019 11:56
Згідно частини 3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна документація (окрім інформації зазначеної у Законі) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тож при визначені кваліфікаційних вимог та інших умов закупівлі замовник керується виключно нормами чинного законодавства України.
Замовник вважає, що заклад освіти належить до специфічних об′єктів, тому, щоб мати можливість переконатися у якості наданих послуг залишаємо за собою право просити надати аналогічні договори.
Також зазанаємо, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Розгорнути
Згорнути
Тож при визначені кваліфікаційних вимог та інших умов закупівлі замовник керується виключно нормами чинного законодавства України.
Замовник вважає, що заклад освіти належить до специфічних об′єктів, тому, щоб мати можливість переконатися у якості наданих послуг залишаємо за собою право просити надати аналогічні договори.
Також зазанаємо, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Вимогу розглянуто, зміни внесено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НИВА ТЕХНОЕКСПОРТ" #35449487 |
Переможець |
397 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2019 12:38
|
Дод угода 3 Нива Техноекспорт.pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2019 12:26
|
ДУ Нива (строки робіт).pdf | зміни до договору |
12 липня 2019 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2019 20:49
|
Дод угода вхідна група (2 еваковиходи).PDF | зміни до договору |
13 червня 2019 20:43
|
Договір капремонт Нива Техноекспорт.PDF | укладений |
06 червня 2019 20:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фактичних об"ємів витратних матеріалів |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 2019/СП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір № 2019/СП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо внесення змін до Додатку 2 Договору (календарний графік виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 2019/СП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо продовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 2019/СП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |