Амбулаторія групової практики сімейної медицини, вул. Церковна, с. Угринів Тисменицький район Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
8 852 226,00 UAH
UA-2019-04-25-001731-b 273ec67da04542c9911867c4ce6723b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження замовника: 76004, Україна, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа замовника: Пасічник Надія Іванівна
+380949225420
ukbif2019@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 14:20
Початок аукціону: 13 травня 2019 11:28
Очікувана вартість: 8 852 226,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 522,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія групової практики сімейної медицини, вул. Церковна, с. Угринів Тисменицький район Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77423, Україна, Івано-Франківська область, Тисменицький район, вул. Церковна, с. Угринів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 травня 2019 14:36
Електронний цифровий підпис
25 квітня 2019 14:16
Договір Угринів.doc
25 квітня 2019 14:16
ТД Угринів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-001731-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Атлант-3000, Код ЄДРПОУ:38164539
Дата подання: 21 травня 2019 18:28
Вимога
Шановний Замовнику!
Нами була проведена незалежна перевірка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» #39628401 (далі – Учасник) на предмет її відповідності Тендерної документації (далі – ТД).
За результатами перевірки було виявлено численні невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД, які мало б слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, а саме:

1. Згідно вимог ТД, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; (Додаток 2 до тендерної документації).
Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників за формою, наведеною Замовником у ТД, проте не зазначив повного обсягу інформації, що вона мала б містити, а саме: не зазначив кваліфікацію працівників, що наведені у відповідній довідці. Відтак тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД в цій частині.

2. Згідно Розділу 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 2 ТД, а саме п. 1.1.1. учасники надають довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній Документації. Вказати основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт. Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин, механізмів, матеріально-технічної бази (ОРИГІНАЛ договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або ДОГОВОРУ ОРЕНДИ, тощо).
Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної баз у якій зазначив інформацію про орендовану виробничу базу загальною площею 644 м.кв. (договір оренди №20/10 від 20.07.2017 року). Поряд з тим Учасник на підтвердження орендованої виробничої бази, що зазначена у довідці, надав КОПІЮ договору оренди №20/10 (в супереч прямої вимоги надати ОРИГІНАЛ). Також звертаємо Вашу увагу, що зазначена у довідці дата договору оренди №20/10 «20.07.2017 р.» не відповідає даті, що зазначена у самій копії договору оренди №20/10, а саме «18 березня 2019 р.», таким чином Учасник зазначив недостовірній відомості у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Також на підтвердження усього іншого обладнання та матеріально технічної бази Учасник надав не оригінали, як цього вимагалося у ТД, а копії договорів оренди: №31 від 12.09.2017 р., №39 від 25.10.2018 р., №40 від 29.03.2019 р. Відтак тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД в цій частині.

3. Згідно ТД з метою документального підтвердження повноважень посадової особи (осіб), яка (які) підписали тендерну документацію та/або документи, подані у її складі, учасник (юридична особа або фізична особа – підприємець) обов’язково подає у складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ (документи):
- ОРИГІНАЛ Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
Учасник, в супереч вимоги надати статут у формі оригіналу, у складі тендерної пропозиції надав КОПІЮ Статуту ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС». Відтак тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД в цій частині.

4. Відповідно до вимог ТД учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист довільної форми, який повинен містити зобов’язання щодо гарантійного терміну на виконані роботи та гарантійного строку експлуатації об’єкту будівництва ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься відповідна довідка, проте вона не відповідає вимогам щодо змісту, які викладені у ТД: 1) не зазначено згідно якого моменту обраховуються гарантійні строки (згідно ТД - Початком гарантійних строків вважається день введення (передачі) об'єкта в експлуатацію); 2) згідно наданої інформації у довідці Учасника неможливо чітко встановити гарантійний термін на виконані роботи та гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва (міститься фраза «не менше»).
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД в цій частині.

5. Відповідно до ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» («Відмова в участі у процедурі закупівлі») Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься лист щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі процедурі закупівлі згідно взірця, наведеного у ТД. Як вбачається зі змісту зазначеного листа Учасника, відносно нього (ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС») ВІДКРИТА ліквідаційна процедура.
Додатково: апелювання, посилаючись на формальність помилки, не може братися до уваги (згідно позиції Постійно діючої колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель (незліченну кількість рішень колегії з аналогічного питання можна знайти на сайті Антимонопольного комітету України), так як учасником в такому випадку надано недостовірні відомості.

Також Учасником у п.6 вищезазначеного листа зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань НАЯВНА інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Повідомляємо, Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) НЕ МІСТИТЬСЯ інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), як цього вимагає Закон.
Додатково: поняття «вигодоодержувач» за своєю етимологією та законодавчо-визначеною дефініцією не є тотожним поняттю «кінцевий бенефіціарний власник (контролер)».
Апелювання до того, що Учасник, з огляду на законодавчі норми, не зобов’язаний подавати такі відомості до реєстру не може братися до уваги, оскільки в такому випадку ним подаються недостовірні відомості у складі тендерної пропозиції, а також й відсутні будь-які пояснення з приводу відсутності даної інформації у реєстрі.
Згідно п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, а тому пропозиція Учасника мала б бути відхилена за даних обставин.

6. Згідно вимог ТД учасник довідкою в довільній формі в тендерній пропозиції надає згоду на включення істотних умов договору у формі проекту договору, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вищезазначена довідка, що мало б бути підставою для відхилення його пропозиції.

7. Згідно п.3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Вид забезпечення тендерної пропозиції: безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія(у вигляді електронного документу З ОБОВЯЗКОВИМ НАКЛАДЕНИМ ЕЛЕКТРОННО-ЦИФРОВИМ ПІДПИСОМ), складена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Повідомляємо, що поряд з іншими невідповідностями Постанові №639, банківська гарантія Учасника, подана у складі пропозиції у форматі «pdf» та не містить електронного цифрового підпису (файл р7.s відсутній). Перевірити підпис за посиланням https://czo.gov.ua/verify не видається можливим.
Таким чином, Учасник не виконав вимоги Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції, відтак мав бути відхилений.

Відтак з огляду на вищезазначене наявні усі підстави вважати, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» #39628401 не відповідає вимогам Замовника, що встановлені тендерною документацією. Вважаємо, що у ході кваліфікації пропозиції даного Учасника Замовником було порушено чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників та ряд інших. Оскільки закупівля за даним предметом оголошена не вперше, порушення щодо кваліфікації тендерних пропозицій учасників були виявлені й попередньо, вважаємо за необхідність задля захисту наших законних прав та інтересів звернутись до установ організацій, що відповідають за здійснення моніторингу публічних закупівель з метою притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні правопорушення.
Вимагаємо завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2019 16:08
До питання 1.Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у колонці 2 таблиці учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» відображено відповідна кваліфікація працівників.







До питання 2, 3: Скановані копії містять підпис керівника юридичної особи та відбиток печатки, електронний документ дав змогу довести його справжність, а відтак підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі документів які вимагались тендерною документацію.

До питання 4: Відповідно до п.7 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Гарантійний термін на виконані роботи (не менше 1 рік).
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» довідкою від 10.05.2019 №60 повідомлено що термін на виконані роботи складатиме не менше 1 року та гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником.

До питання 5: Відповідно до частини 8 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Відповідно до Додатку 2 розділу ІІ. «ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕМОЖЦІВ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ» тендерної документації замовником вимагається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність/відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до переліку Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію:
- Учасника визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону)
- У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"(пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону)
Відповідно до додатку Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У графі 2 таблиці передбачено що замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
На час проведення відкритих торгів у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) інформація про порушення справи про банкруцтво та відкриття ліквідаційної процедури по учаснику торгів ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» відсутня.

До питання 6: Відповідно до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Учасником ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю, де включено істотні умови договору.


До питання 7: Відповідно до п.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено забезпечення тендерної пропозиції 35 000,00 (тридцять п’ять тисяч) грн. 00 коп. (р/р 37119015082773, Державна казначейська служба України).
Учасником торгів у складі тендерної пропозиції надано файл «El_гарантiя__241 Лідер Плюс.pdf.p7s.pdf» який банківську гарантію № 980/19/241 10 травня 2019 р., якою надано забезпечення тендерної пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2019-04-25-001731-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 27 травня 2019 21:16
Не відповідає умовам тендерної документації.
Не відповідає умовам тендерної документації.
Скасована
Дата: 27 травня 2019 21:23
Причина: без коментарів
Номер вимоги: UA-2019-04-25-001731-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 27 травня 2019 21:28
Не відповідає вимогам
Все вказано у файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 травня 2019 16:17
До питання 1.Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у колонці 2 таблиці учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» відображено відповідна кваліфікація працівників.







До питання 2, 3: Скановані копії містять підпис керівника юридичної особи та відбиток печатки, електронний документ дав змогу довести його справжність, а відтак підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі документів які вимагались тендерною документацію.

До питання 4: Відповідно до п.7 розділу ІІІ тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Гарантійний термін на виконані роботи (не менше 1 рік).
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» довідкою від 10.05.2019 №60 повідомлено що термін на виконані роботи складатиме не менше 1 року та гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником.

До питання 5: Відповідно до частини 8 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Відповідно до Додатку 2 розділу ІІ. «ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕМОЖЦІВ НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ» тендерної документації замовником вимагається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність/відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до переліку Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію:
- Учасника визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону)
- У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"(пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону)
Відповідно до додатку Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У графі 2 таблиці передбачено що замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
На час проведення відкритих торгів у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) інформація про порушення справи про банкруцтво та відкриття ліквідаційної процедури по учаснику торгів ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» відсутня.

До питання 6: Відповідно до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Учасником ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю, де включено істотні умови договору.


До питання 7: Відповідно до п.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено забезпечення тендерної пропозиції 35 000,00 (тридцять п’ять тисяч) грн. 00 коп. (р/р 37119015082773, Державна казначейська служба України).
Учасником торгів у складі тендерної пропозиції надано файл «El_гарантiя__241 Лідер Плюс.pdf.p7s.pdf» який банківську гарантію № 980/19/241 10 травня 2019 р., якою надано забезпечення тендерної пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2019-04-25-001731-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 30 травня 2019 20:13
Прошу розяснення по суті запитанням.
У файлах запитання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2019 14:09
До питання 1. У відповідь на Ваше звернення щодо проплати послуг наданих замовнику, повідомляємо наступне: нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. Норма тендерної документації про оплату юридично-консультаційних послуг встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів. Така думка, підкріплена практикою Верховного Суду, який, при розгляді справи №127/15574/16-а дійшов висновку, що у контексті принципів тендерних закупівель дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Вимоги документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів та не є дискримінаційними.

До питання 2: Відповідно до вимог тендерної документації Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону та Додатку 2:
1. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній Документації. Вказати основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт. Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин, механізмів, матеріально-технічної бази (оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, тощо).
У довідці інформація про обладнання, машини, механізми учасника ТОВ «Лідер-Плюс» п. 23 зазначено «Бур бензиновий» - 1 штука - власний. Де виконано умови тендерної документації вказавши, що дане обладнання знаходиться у власності учасника.

До питання 3: Відповідно до вимог тендерної документації Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, мати дату та реєстраційний індекс документа і підписані уповноваженою посадовою особою учасника або особою, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та скріплені печаткою учасника. (окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки). Накладення ЕЦП тендерною документацією не вимагалось.

До питання 4:
Тендерна пропозиція, що подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються замовником у тендерній документації, повинна містити:
- тендерну пропозицію згідно з Додатком 1 до тендерної документації);
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документальне підтвердження такої інформації згідно з Додатком 2 до тендерної документації) ;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з Додатком 3 до тендерної документації;
-розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які встановлені замовником в Додатку 4 до тендерної документації. Договірна ціна та обов’язкові додатки до неї подаються окремим архівом «rar./zip.» у форматі «doc.» та у програмному комплексах встановлених тендерною документацією;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підписання тендерної пропозиції та документів учасника, поданих у її складі – згідно із вимогами Тендерної документації;
-документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено);
- проект договору про закупівлю згідно з Додатком 5 з печаткою учасника та підписами уповноваженої особи;
-інформацією про субпідрядника згідно з вимогами тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації;
- іншу інформацію та документи, що вимагаються замовником згідно з цією тендерною документацією та додатками до неї;
Згідно п.30 розділу І ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі- Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Також, відповідно до п.6 розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Витяг з реєстру платників податку на додану вартість станом на 01.05.2018р. та виписка ЄДР від 12.05.2015р. не вимагалися тендерною документацією. Отже, вони не являються частиною тендерної пропозиції учасника та не брались до розгляду тендерним комітетом замовника..

Документи

24 травня 2019 16:07
Протокол

Документи подані скаржником

27 травня 2019 21:16
|Не правельно

Документи подані скаржником

27 травня 2019 21:28
Вимога

Документи

30 травня 2019 16:17
Протокол

Документи подані скаржником

30 травня 2019 20:12
Вимога
30 травня 2019 20:12
Вимога.pdf

Документи

04 червня 2019 14:08
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-25-001731-b.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП Атлант-3000, Код ЄДРПОУ:38164539
Дата подання: 30 травня 2019 19:15
Скарга щодо неправомірних дій Замовника
До органу оскарження: Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2019 19:30
Рішення від 03.06.2019 № 7035 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 19:30
Про перенесення розгляду UA-2019-04-25-001731-b.a4 .pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 19:33
Рішення від 21.06.2019 № 8235.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 22:31

Документи подані скаржником

30 травня 2019 19:15
Платіжне доручення
30 травня 2019 19:15
Скарга

Документи подані замовником

07 червня 2019 11:02
Лист відповідь
07 червня 2019 11:02
Банківська гарантія
07 червня 2019 11:02
Витяг з ТД
07 червня 2019 11:02
Довідка працівники
07 червня 2019 11:02
Матеріал-техн база
07 червня 2019 11:02
Проект договору
07 червня 2019 11:02
ТД
07 червня 2019 11:02
Лист відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС 6 942 100,00
UAH з ПДВ
6 764 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атлант-3000 7 547 042,69
UAH з ПДВ
6 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" 7 198 980,00
UAH з ПДВ
7 198 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив "Будівельник" 8 578 097,00
UAH з ПДВ
8 578 097,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 8 850 208,14
UAH з ПДВ
8 850 208,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 18:21
Довідка МВС.PDF
24 травня 2019 18:21
Довідка ДФСУ.PDF
10 травня 2019 17:54
кошторис 2 pdf.rar
10 травня 2019 17:54
кошторис 1 pdf.rar
10 травня 2019 17:54
дц та додатки.rar
10 травня 2019 17:54
Установчі.rar
10 травня 2019 17:54
Гарантійний лист.PDF
10 травня 2019 17:54
Довідка довкілля.PDF
10 травня 2019 17:54
Довідка санкції.PDF
10 травня 2019 17:54
Довідка щодо витрат.PDF
10 травня 2019 17:54
Календарний графік.PDF
10 травня 2019 17:54
Лист зг. ст 17.PDF
10 травня 2019 17:54
Лист-згода.PDF
10 травня 2019 17:54
Проект догору.PDF
10 травня 2019 17:54
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 травня 2019 13:58
sign.p7s
11 травня 2019 13:47
2. Кошториси.zip
11 травня 2019 13:47
5.6 Кошториси ч.6.rar
11 травня 2019 13:47
5.5 Кошториси ч.5.rar
11 травня 2019 13:47
5.4 Кошториси ч.4.rar
11 травня 2019 13:47
5.3. Кошториси ч.3.rar
11 травня 2019 13:47
28. Календарнии_.pdf
11 травня 2019 13:46
27. Кошториси Word.zip
11 травня 2019 13:46
5.2 Кошториси ч.2.rar
11 травня 2019 13:46
26. Kошторис в2.zip
11 травня 2019 13:46
5.1 Кошториси ч.1.rar
11 травня 2019 13:46
25. Кошторис проект.zip
11 травня 2019 13:46
23. Лист-гарантія лампа.pdf
11 травня 2019 13:46
22. Ст.17 загальна.pdf
11 травня 2019 13:46
5.7 Кошториси ч.7 (1).zip
11 травня 2019 13:46
21. Календарнии_ графік.pdf
11 травня 2019 13:46
19. Субпідряд.pdf
11 травня 2019 13:46
17. Ст.17.pdf
11 травня 2019 13:46
15. Довідка працівники.pdf
11 травня 2019 13:46
13. Ліцензія.pdf
11 травня 2019 13:46
11. Документи підпис.pdf
11 травня 2019 13:46
10. Статут.pdf
11 травня 2019 13:46
8. Додаток 7_8.pdf
11 травня 2019 13:46
7. Додідка санкціі_.pdf
11 травня 2019 13:46
6. Довідка довкілля.pdf
11 травня 2019 13:46
4. Ст.17 таблиця.pdf
11 травня 2019 13:46
3. Банківська гарантія.zip
11 травня 2019 13:46
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 травня 2019 12:53
sign.p7s
10 травня 2019 12:49
34. Контрольні ціни.PDF
10 травня 2019 12:49
33. енергоносії.PDF
10 травня 2019 12:49
30. Розрахунок.PDF
10 травня 2019 12:49
29. Розрахунки.PDF
10 травня 2019 12:49
28.Договірна.PDF
10 травня 2019 12:49
27. Зведений кошторис.PDF
10 травня 2019 12:49
26. Кошторис.rar
10 травня 2019 12:49
22. Наказ_ протокол.PDF
10 травня 2019 12:49
21. Повноваження.PDF
10 травня 2019 12:49
20. Статут.PDF
10 травня 2019 12:49
19. Прибуток.PDF
10 травня 2019 12:49
18. Зарплата.PDF
10 травня 2019 12:49
17. Адміністративні.PDF
10 травня 2019 12:49
16. Загальновиробничих.PDF
10 травня 2019 12:49
13. Календар графік.PDF
10 травня 2019 12:49
11. Проект договір.PDF
10 травня 2019 12:49
9. Гарантійний лист.PDF
10 травня 2019 12:49
8. Санкції.PDF
10 травня 2019 12:49
Банківська Гарантія.7z
10 травня 2019 12:49
7. Істотні умови.PDF
10 травня 2019 12:49
59.7-1-1. Благоустрій.PDF
10 травня 2019 12:49
6. Додаток 3.PDF
10 травня 2019 12:49
58.7-1-1. Благоустрій.pdf
10 травня 2019 12:49
5. Додаток 7.PDF
10 травня 2019 12:49
4.3. Догов Департам.PDF
10 травня 2019 12:49
56.6-1-3. Очисні споруди.PDF
10 травня 2019 12:49
4.1. Договір Росохач.pdf
10 травня 2019 12:49
55.6-1-3. Очисні споруди.pdf
10 травня 2019 12:49
54.6-2-1.Свердловина.PDF
10 травня 2019 12:49
53.6-2-1.Свердловина.pdf
10 травня 2019 12:49
4. Аналогічні договори.PDF
10 травня 2019 12:49
3.11. Договір оренди.PDF
10 травня 2019 12:49
3.9. техпаспорт (2).jpg
10 травня 2019 12:49
3.8.техпаспорт (4).jpg
10 травня 2019 12:49
3.7.техпаспорт (3).jpg
10 травня 2019 12:49
3.6.техпаспорт (1).jpg
10 травня 2019 12:49
3.5.гідромек алеанда (2).jpg
10 травня 2019 12:49
3.4.гідромек алеанда (1).jpg
10 травня 2019 12:49
3.2. Довідка обладнання.PDF
10 травня 2019 12:49
3.1. Балансова довідка.PDF
10 травня 2019 12:49
3. Обладнання.PDF
10 травня 2019 12:49
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

11 травня 2019 11:19
sign.p7s
11 травня 2019 09:12
sign.p7s
11 травня 2019 00:59
Перелік документів.pdf
11 травня 2019 00:58
Статут _довідки кооп.pdf
11 травня 2019 00:58
Фінансовий графік У.pdf
11 травня 2019 00:58
Календарний графік У.pdf
11 травня 2019 00:58
Договір підряду У.pdf
11 травня 2019 00:58
Очисні благоустрій У.pdf
11 травня 2019 00:58
Ліцензія з додатками.pdf
11 травня 2019 00:58
Витяг _ виписка.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 10:30
sign.p7s
11 травня 2019 10:25
Кошторис ч2.rar
11 травня 2019 10:25
Кошторис ч1.rar
11 травня 2019 10:25
Інші документи.rar
11 травня 2019 10:25
Аналогічні договори ч2.rar
11 травня 2019 10:25
Договора приміщень.rar
11 травня 2019 10:25
Договора МТБ ч2.rar
11 травня 2019 10:25
Договора МТБ ч1.rar
11 травня 2019 10:25
Аналогічні договори ч1.rar
11 травня 2019 10:25
2.0 Працівники ч2.rar
11 травня 2019 10:25
2.0 Працівники ч1.rar
11 травня 2019 10:24
1. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС
#39628401
Переможець 6 764 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:21

Документи

20 травня 2019 17:21
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС
#39628401
6 764 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 17:21
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 червня 2019 08:25
Договір укладений
27 червня 2019 08:24
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 серпня 2019
Сума оплати за договором: 6 763 656,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 127 275,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку