Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Андрія Малишка, ПВ-5185, ПВ-5643 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 144 207,20 UAH
UA-2019-04-25-001455-b cc9cd383bc4f4fadb882aa3216b1b084
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 15:54
Очікувана вартість: 4 144 207,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Андрія Малишка, ПВ-5185, ПВ-5643 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Андрія Малишка, ПВ-5185, ПВ-5643 у Дніпровському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 13:19
Тендерна документація Малишка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 4 000 094,00
UAH з ПДВ
4 000 094,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» 4 053 398,67
UAH з ПДВ
4 053 398,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 4 144 207,20
UAH з ПДВ
4 144 207,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 17:43
Електронний підпис
22 травня 2019 17:37
Довідка ДФС.pdf
22 травня 2019 16:28
Електронний підпис
22 травня 2019 16:23
Довідка МВС.pdf
11 травня 2019 17:21
Електронний підпис
11 травня 2019 16:53
Технічне завдання.pdf
11 травня 2019 16:53
Виконання зобов'язань.pdf
11 травня 2019 16:53
Статут.pdf
11 травня 2019 16:53
Ліцензія.pdf
11 травня 2019 16:53
Уповноважена особа.pdf
11 травня 2019 16:53
Оперативні санкції.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 09:31
Документація.rar

Публічні документи

12 травня 2019 16:11
Електронний підпис
12 травня 2019 16:07
1.8.Статут 2017.pdf
12 травня 2019 16:07
1.1.Статут 2016.pdf
12 травня 2019 16:07
1.14.Витяг.pdf
12 травня 2019 16:07
1.13.Відомості ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2019 16:07
1.10.Протокол №2.pdf
12 травня 2019 16:06
1.12.Ліцензія ДАБІ.pdf
12 травня 2019 16:06
1.6.Витяг з Протоколу №1.pdf
12 травня 2019 16:06
1.4.Наказ №1.pdf
12 травня 2019 16:06
1.5.Наказ №2.pdf
12 травня 2019 16:06
1.9.Опис 2017 355936830678.pdf
12 травня 2019 16:06
1.3.Протокол №1.pdf
12 травня 2019 16:06
1.2.Опис 2016 425932254099.pdf
12 травня 2019 16:06
Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 4 000 094,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
4 000 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:28
звіт.pdf укладений
21 грудня 2019 16:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:10
ДУ №3 від 21.12.2019 р. до Дог. №95-КР від 06.06.2019 р..pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:51
ДУ №2 Андрія Малишка.pdf зміни до договору
14 червня 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 17:10
ДУ№1 до Договору №95-КР від 06.06.2019р..pdf зміни до договору
06 червня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 17:06
Договір №95-КР від 06.06.2019р..pdf укладений
06 червня 2019 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та уточнень до основного договору
Номер договору про закупівлю: 95-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 95-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 1200028,20 (Один мільйон двісті тисяч двадцять вісім грн. 20 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями»
Номер договору про закупівлю: 95-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 95-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 3950273,72 (Три мільйони дев'ятсот п'ятдесят тисяч двісті сімдесят три грн. 72 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 658378,95 (Шістсот п'ятдесят вісім тисяч триста сімдесят вісім грн. 95 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 3950273,72 (Три мільйони дев'ятсот п'ятдесят тисяч двісті сімдесят три грн. 72 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 658378,95 (Шістсот п'ятдесят вісім тисяч триста сімдесят вісім грн. 95 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 95-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 950 273,72
UAH (в тому числі ПДВ 658 378,95 UAH)