Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт КЗ "Степанецький ліцей-опорний заклад загальної середньої освіти" для вдосконалення нового розвивального освітнього простору" за адресою: вул.Гагаріна, 2 с.Степанці, Канівського району, Черкаської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Очікувана вартість
3 910 154,20 UAH
UA-2019-04-25-001365-b 3e0ff5a1a4914f2f98d4d4c8d78d925f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Дорошенко

+380473632482 stepanecvidosv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41819908
Вебсайт: https://stepanecvidosv.wixsite.com/stvo
Місцезнаходження: 19031, Україна , Черкаська обл., с. Степанці, Канівський район, вул. Лісна, буд.4
Контактна особа: Тетяна Дорошенко
+380473632482
stepanecvidosv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 3 910 154,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 550,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт КЗ "Степанецький ліцей-опорний заклад загальної середньої освіти" для вдосконалення нового розвивального освітнього простору" за адресою: вул.Гагаріна, 2 с.Степанці, Канівського району, Черкаської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19031, Україна, Черкаська область, с. Степанці, Канівський район, вул. Гагаріна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 16:58
переліку змін 13.05.docx
13 травня 2019 16:58
нова редакція 2 ТД капремонт моніторинг.doc
07 травня 2019 16:53
договір капремонт 07.05.2019.doc
25 квітня 2019 12:57
Технічна специфікація 0.rtf
13 травня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 16:58
переліку змін 13.05.docx
07 травня 2019 16:53
перелiк_змiн 07.05.2019.docx
13 травня 2019 16:58
нова редакція 2 ТД капремонт моніторинг.doc
07 травня 2019 16:53
ТД капремонт 07.05.2019 (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
25 квітня 2019 12:57
ТД капремонт 25.04.2019.doc
07 травня 2019 16:53
договір капремонт 07.05.2019.doc
25 квітня 2019 12:57
проект догов Кап.рем.Степан.ліцею.doc
25 квітня 2019 12:57
Технічна специфікація 0.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000026 ● 4bb46d2814f8432f9341e86076ece62e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.05.2019 №46
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Т.ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.05.2019 № 46

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

1 UA-2019-04-25-001365-b, 25.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до статті 7-1. Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що порушення встановлені за результатами моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2019-04-25-001365-b "Капітальний ремонт КЗ "Степанецький ліцей-опорний заклад загальної середньої освіти" для вдосконалення нового розвивального освітнього простору" за адресою: вул.Гагаріна, 2 с.Степанці, Канівського району, Черкаської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")» усунені в повному обсязі шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.

2019-05-13 17:04:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення встановлені за результатами моніторингу закупівлі Замовником усунуто в повному обсязі шляхом внесення змін до тендерної документації та відповідні документи оприлюднено в електронній системі закупівель.

2019-05-16 10:55:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВКП Будекспро 12 3 697 504,25
UAH з ПДВ
3 697 504,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 16:33
Електронний підпис
21 травня 2019 16:31
ліцензія.pdf
21 травня 2019 16:31
технічна документація.pdf
21 травня 2019 16:31
витяг.pdf
21 травня 2019 16:31
обладнання.pdf
21 травня 2019 16:31
посадова особа.pdf
21 травня 2019 16:31
документи на тендер.pdf
21 травня 2019 16:31
стаття 17.pdf
21 травня 2019 16:31
довідка працівники.pdf
21 травня 2019 16:31
витяг статистика.pdf
21 травня 2019 16:31
баланс.pdf
21 травня 2019 16:31
разрахунок адмін.pdf
21 травня 2019 16:31
r_50_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
21 травня 2019 16:31
r_50_ДЦ_ИВР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВКП Будекспро 12

Інформація про відміну

Дата відміни
21 травня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій