Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-04-25-001183-a 78435f6d321143d7b16ad133e278aa82
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000000

0000000000000 0000000000000000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000 обл., 0000000, 0000000000000000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000000
0000000000000
0000000000000000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 11:06

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 18:41
00000000
25 квітня 2019 18:32
00000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-07-000019 ● 245933db25594b9285c8c9fb89c07b3e
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2019 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.05.2019 № 126

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.05.2019 № 126


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-04-25-001183-a 25.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою зменшення ризиків, що негативно впливають на виконання функцій та завдань органів поліції, поліпшення їх діяльності та попередження недопущення в подальших закупівлях порушень в сфері публічних закупівель, що виникли в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, більшою кількістю складу Тендерного комітету Департаменту патрульної поліції 13.05.2019, відповідно абзацу третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення, щодо відміни торгів на закупівлю офісного приладдя (код ДК 021:2015 (CPV) – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-25-001183-a.

2019-05-15 14:52:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2019-05-22 16:27:44

Інформація про відміну