Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Крайня, ПВ-5800 у Деснянському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 483 784,00 UAH
UA-2019-04-25-001179-b 6462d66c1fe848d0af82ae9923bccc47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 15:45
Очікувана вартість: 5 483 784,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Крайня, ПВ-5800 у Деснянському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Крайня, ПВ-5800 у Деснянському районі м. Києв
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 12:19
Тендерна документація вул. Крайня.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР" 4 474 911,49
UAH з ПДВ
4 474 911,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП" 4 935 405,00
UAH з ПДВ
4 935 405,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "Трест "Київелектромонтаж" 5 479 322,40
UAH з ПДВ
5 479 322,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2019 09:36
Електронний підпис
11 травня 2019 20:45
ДАБІ.jpg
11 травня 2019 20:45
Виписка.pdf
11 травня 2019 17:39
Статут.pdf
11 травня 2019 17:39
опис.pdf
11 травня 2019 17:39
наказ протоколи.pdf
11 травня 2019 17:39
ліцензія.pdf
11 травня 2019 17:39
Лист відгук.pdf
11 травня 2019 17:39
витяг ПДВ.pdf
11 травня 2019 17:39
кошториси.rar
11 травня 2019 17:39
технічне завдання.pdf
11 травня 2019 17:39
Гарантійний лист.pdf
11 травня 2019 17:39
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 09:53
Перелік техніки 268.PDF
13 травня 2019 09:50
Електронний підпис
13 травня 2019 09:48
Технічне завдання.PDF
13 травня 2019 09:48
Паспорт Сварог 65Вт.PDF
13 травня 2019 09:48
Опис до статуту.PDF
13 травня 2019 09:48
Договр Поділля.pdf
13 травня 2019 09:48
Договор оренд.pdf
13 травня 2019 09:48
Договір ФОП Орлик .PDF
13 травня 2019 09:48
Договір підряду.PDF
13 травня 2019 09:48
Договір Кульчицький.pdf
13 травня 2019 09:48
Гарантійний лист.PDF
13 травня 2019 09:48
Гарантійний лист 263.PDF
13 травня 2019 09:48
Відгук, договір, акти.pdf
13 травня 2019 09:48
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КБР"

ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"

ПАТ "Трест "Київелектромонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Відхилено 4 474 911,49
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:12
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП"
#40644820
Відхилено 4 935 405,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:13
ПАТ "Трест "Київелектромонтаж"
#04012750
Переможець 5 479 322,40
UAH з ПДВ
20 травня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Трест "Київелектромонтаж"
#04012750
5 479 322,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:32
звіт.pdf укладений
22 жовтня 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 10:14
ДУ №4 від 22.10.2019р. до Дог. №91-КР від 06.06.2019р..pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 10:13
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:23
ДУ №3 Крайня.pdf зміни до договору
14 червня 2019 10:21
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 09:40
ДУ2 до Договору №91-КР від 06.06.2019 року.pdf зміни до договору
06 червня 2019 09:40
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 09:32
ДУ1 до Договору №91-КР від 06.06.2019 року.pdf зміни до договору
06 червня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 09:09
Договір №91-КР від 06.06.2019 року.pdf укладений
06 червня 2019 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі становить 5389556,57 (П'ять мільйонів триста вісімдесят дев'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят шість грн. 57 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 898259,43 (Вісімсот дев'яносто вісім тисяч двісті п'ятдесят дев'ять грн. 43 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 5389556,57 (П'ять мільйонів триста вісімдесят дев'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят шість грн. 57 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 898259,43 (Вісімсот дев'яносто вісім тисяч двісті п'ятдесят дев'ять грн. 43 коп.) фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору. 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, авансу розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 1616866,97 (Один мільйон шістсот шістнадцять тисяч вісімсот шістдесят шість грн. 97 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 91-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 91-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та уточнень до основного договору
Номер договору про закупівлю: 91-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 91-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: ««14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, авансу розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 1616866,97 (Один мільйон шістсот шістнадцять тисяч вісімсот шістдесят шість грн. 97 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»»
Номер договору про закупівлю: 91-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 91-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 5374235,02 (П'ять мільйонів триста сімдесят чотири тисячі двісті тридцять п'ять грн. 02 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 895705,84 (Вісімсот дев'яносто п'ять тисяч сімсот п'ять грн. 84 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 5374235,02 (П'ять мільйонів триста сімдесят чотири тисячі двісті тридцять п'ять грн. 02 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 895705,84 (Вісімсот дев'яносто п'ять тисяч сімсот п'ять грн. 84 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 91-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 374 235,02
UAH (в тому числі ПДВ 895 705,84 UAH)