ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп»ютери в комплекті)
Очікувана вартість
318 360,00 UAH
UA-2019-04-25-001135-a e22798caf30d463cb2b890f8abddd7d4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження замовника: 56100, Україна, Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа замовника: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», так як було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 06 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Комп»ютери в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп»ютери в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Документація

Тендерна документація

25 квітня 2019 17:53
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець РУДЯК Володимир Миколайович
#2913105590
Переможець 317 900,00
UAH
25 квітня 2019 17:53

Документи

25 квітня 2019 17:53
sign.p7s
25 квітня 2019 17:52
прот.№102.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 17:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа-підприємець РУДЯК Володимир Миколайович
#2913105590
317 900,00
UAH
Документи

Документи

25 квітня 2019 17:53
sign.p7s
25 квітня 2019 17:52
прот.№102.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 травня 2019 13:32
дог.№105.pdf укладений
06 травня 2019 13:32
sign.p7s укладений
23 травня 2019 10:23
Key-6.dat зміни до договору
23 травня 2019 10:22
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
23 травня 2019 10:22
sign.p7s зміни до договору
13 травня 2019 11:57
дод.угода № 2-46.pdf зміни до договору
13 травня 2019 11:56
sign.p7s зміни до договору
07 травня 2019 10:05
дод.угода №1-40.pdf зміни до договору
07 травня 2019 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.п.З ч. 4 ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Викласти п.3.2 розділу 3 Договору № 105 від 06.05.2019 року в новій редакції: « Термін поставки: до 10.05.2019р.»
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.п.З ч.4 ст.36 Закону України « Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду до Договору № 105 від 06.05.2019 року (далі - Договір), про таке: 1. Доповнити розділ 1 «Предмет договору» п.2 наступного змісту: «Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 року №> 867-р «Деякі питання розподілу у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» товар, вказаний в п.1 Договору, придбавається для закладів первинної медичної допомоги Баштанської об’єднаної територіальної громади Баштаського району Миколаївської області.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі": 1) Доповнити розділ 1 "Предмет договору" п.2 наступного змісту: "Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 року №867-р "Деякі питання розподілу у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій" товар, вказаний в п.1 Договору, придбавається для закладів первинної медичної допомоги Баштанської об'єднаної територіальної громади Баштанського району Миколаївської області". 2) Викласти п.3.2 Розділу 3 Договору №105 від 06.05.2019 року в новій редакції: "3.2 Термін поставки: до 21.06.2019 року"
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку