Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (бензин)
petrol
petrol
Очікувана вартість
120 750 000,00 UAH
UA-2019-04-25-001065-a ● 2a96bf4f782e4df6a97cea390b6ac1ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Іван Горошко +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шкляр Лариса Петрівна +380442356018 l.shklyar@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Ivan Goroshko +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Шкляр Лариса Петрівна +380442356018 l.shklyar@rezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2019 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 12:03 |
Очікувана вартість: | 120 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1207500 UAH |
Publication date: | 25 квітня 2019 17:18 |
Enquiries until: | 24 травня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 30 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 червня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 120 750 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 тони
Бензин автомобільний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30007, Україна, Хмельницька область, м. Славута, б/вул.
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
petrol motors
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 01 вересня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2019 17:18 |
ТД бензин 2019 (квітень).doc | |
25 квітня 2019 17:18 |
Додаток 1 (16,17 статті ЗАКОНУ) 04.2019.doc | |
25 квітня 2019 17:18 |
Додаток 2 (Технічна специфікація).docx | |
25 квітня 2019 17:18 |
Додаток 3 (Гарантійний лист).doc | |
25 квітня 2019 17:18 |
Додаток 4 (проект Договору).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до якості предмету закупівлі
Дата подання: 17 травня 2019 12:47
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:49
Змістом тендерної документації, зокрема пунктом 4.2 розділу І тендерної документації, пунктом 2 додатку 2 «Технічна специфікація» передбачено, що якість товару (предмету закупівлі) повинна відповідати вимогам ДСТУ 8704:2017 «Бензин автомобільний довготривалого зберігання. Технічні умови» або ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільній Євро. Технічні умови”, а учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції та при поставці відповідний сертифікат відповідності на товар.
Проте, наказом № 93 від 26.01.2018 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ, Зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за N 194/31646 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» - наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16 січня 1997 року N 19 "Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 лютого 1997 року за N 52/1856 (із змінами) визнаний такими, що втратив чинність.
Таким чином, сертифікація предмету закупівлі по ДСТУ не є обов’язковою, а відповідно вимога Замовника, викладена у тендерній документації, щодо закупівлі бензину автомобільного, який виготовляється виключно за ДСТУ 8704:2017 або ДСТУ 7687:2015 суперечить законодавству щодо здійснення державних закупівель, принципам здійснення закупівель, оскільки обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ст. 3, ч. 4 ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі).
Додатково зазначаємо, що пунктом 1.2 ДСТУ 7687:2015 передбачено наступне: «1.2 Цей стандарт відповідає вимогам до бензинів, установленим у Технічному регламенті щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та придатний для оцінювання відповідності».
Враховуючи наведене, просимо доповнити тендерну документацію умовою щодо можливості поставки предмету закупівлі, який сертифіковано відповідно до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 927.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Тендерною документацією на закупівлю бензину автомобільного довготривалого зберігання А-92-ДЗ згідно з ДСТУ 8704-2017 або бензину автомобільного А -92-Євро5-Е5 згідно з ДСТУ 7687:2015 передбачається, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам Постачальник повинен надати, поряд із іншими документами, скановану копію Сертифікату відповідності на товар вітчизняного виробництва та на товар, який виробляється в інших країнах, що пропонується до поставки.
Відповідно до ст.9 Закону України «Про державний матеріальний резерв» матеріальні цінності, що поставляються до державного резерву, повинні мати сертифікати відповідності на весь строк зберігання.
Пунктом 2 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №927 визначено, що вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на палива, які мають гарантійний строк зберігання більш як 1 рік, що виробляють та/або постачають згідно з державним замовленням для зберігання на підприємствах державного матеріального резерву.
Відповідно до ст.9 Закону України «Про державний матеріальний резерв» матеріальні цінності, що поставляються до державного резерву, повинні мати сертифікати відповідності на весь строк зберігання.
Пунктом 2 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №927 визначено, що вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на палива, які мають гарантійний строк зберігання більш як 1 рік, що виробляють та/або постачають згідно з державним замовленням для зберігання на підприємствах державного матеріального резерву.
Щодо гарантійного терміну зберігання продукції
Дата подання: 17 травня 2019 12:48
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:41
Під час підготовки тендерної пропозиції до процедури UA-2019-04-25-001065-a виявлено наявність дискримінаційних умов та невідповідність окремих вимог тендерної документації положенням чинного законодавства. Предметом закупівлі за вказаною процедурою є бензин автомобільний довготривалого зберігання А-92-ДЗ згідно з ДСТУ 8704-2017 або А-92-Євро5-Е5 ДСТУ 7687:2015 з гарантійним терміном зберігання 3 роки. Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 4.2 розділу І тендерної документації, пункт 2.3. розділу ІІ Додатку 4 (Проект договору про закупівлю) Замовник встановлює гарантійний строк зберігання предмету закупівлі – бензину автомобільного довготривалого зберігання А-92-ДЗ згідно з ДСТУ 8704-2017 або бензину автомобільного А-92-Євро5-Е5 згідно з ДСТУ 7687:2015 – тривалістю у 3 роки. При цьому, пунктом 3 Додатку 2 «Технічна специфікація» та пунктом 2.3. Проекту договору про закупівлю передбачається, що Постачальник несе відповідальність за якість палива протягом гарантійного терміну зберігання за умови дотримання вимог щодо його зберігання, за домовленістю Сторін.
Державний стандарт ДСТУ 8704-2017 (Бензини автомобільні довготривалого зберігання. Технічні умови) введений в дію з 01.09.2017 згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» від 27.04.17 р. № 102.
Однак, із дати набрання ним чинності по сьогоднішній день на територію України не ввозилась продукція, що відповідає ДСТУ 8704-2017, а органи із сертифікації підтверджують, що сертифікація бензинів на предмет відповідності ДСТУ 8704-2017 ними не проводилася.
При цьому, бензин автомобільний довготривалого зберігання А-92-ДЗ не виробляється серійно в Україні, оскільки продукція з відповідними характеристиками має особливі вимоги до технології виробництва, що суттєво відрізняються від раніше прийнятого (та діючого на сьогоднішній день) стандарту ДСТУ 7687:2015.
За вказаних обставин, дотримання вимоги тендерної документації в частині забезпечення відповідності продукції ДСТУ 8704-2017 є очевидно неможливим.
Щодо можливості постачання бензину автомобільного А-92-Євро5-Е5 згідно з ДСТУ 7687:2015 з гарантійним терміном зберігання тривалістю у 3 роки слід зазначити наступне:
Положеннями ДСТУ 7687:2015 передбачається гарантійний термін зберігання бензинів тривалістю 6 місяців від дати виготовлення.
Таким чином, вимога тендерної документації в частині забезпечення постачальниками гарантійного строку зберігання продукції протягом 3 років не відповідають положенням ДСТУ 7687:2015, а тому повинні бути приведені у повну відповідність.
Водночас наголошуємо, що на сьогоднішній день не вбачається можливість поставляти бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДСТУ 7687:2015 з терміном зберігання 3 роки, оскільки ні вітчизняні, ні іноземні виробники не здійснюють виробництво продукції з відповідними термінами зберігання.
Відповідна вимога тендерної документації покладає повну відповідальність за погіршення якості продукції протягом періоду зберігання на постачальників, які, фактично, позбавлені можливості забезпечити поставку палива з відповідними характеристиками, чим, відповідно, змушені приймати на себе зобов’язання гарантувати відповідність якості продукції з сьомого місяця зберігання на свій страх і ризик, без будь-яких об’єктивних підстав.
Таким чином, вимога щодо поставки бензину автомобільного з трьохрічним терміном зберігання є безперечно дискримінаційною, а неможливість її виконання є наперед відомою.
Окрім іншого, невнесення Замовником змін до тендерної документації в частині зменшення гарантійного строку зберігання палива може призвести до наступного:
1) потенційні учасники відмовляться від участі в процедурі у зв’язку з наявністю дискримінаційних умов, або
2) для участі у процедурі закупівлі будуть подані пропозиції, що не відповідають умовам тендерної документації, відповідно підлягають відхиленню, або
3) до участі в процедурі будуть заявлені пропозиції недобросовісних учасників, які при виконанні договору не забезпечать відповідність якості продукції протягом гарантійного строку зберігання.
Підсумовуючи викладене, просимо змінити вимоги тендерної документації в частині зменшення гарантійного строку зберігання предмету закупівлі з 3 років до 6 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Предметом закупівлі за данною процедурою є бензин автомобільний довготривалого зберігання А-92-ДЗ згідно з ДСТУ 8704-2017 або бензин автомобільний А -92-Євро5-Е5 згідно з ДСТУ 7687:2015, призначений для закладання до державного резерву. Відповідно до вимог тендерної документації у додатку 4 (проекту договору про закупівлю) гарантійний строк зберігання бензину А-92-ДЗ - передбачено згідно з ДСТУ 8704-2017 -3 роки та бензину А-92-Євро5-Е5 ( ДСТУ 7687:2015) встановлено замовником - 3 роки, що не суперечить законодавству, а саме:статтєю 269 Господарського кодексу України передбачається, що договором щодо товарів, призначених для тривалого зберігання, покупцем можуть передбачатись більш тривалі гарантійні строки зберігання таких товарів.
Сторони можуть погодити в договорі гарантійні строки більш тривалі порівняно з передбаченими стандартами або технічними умовами.
Сторони можуть погодити в договорі гарантійні строки більш тривалі порівняно з передбаченими стандартами або технічними умовами.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-25-001065-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ, Код ЄДРПОУ:38358597
Дата подання: 29 травня 2019 18:05
Дата подання: 29 травня 2019 18:05
Скарга
у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами)
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 травня 2019 20:55
рішення від 31.05.2019 №6985.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 20:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06 2019 № 7902.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 20:42
рішення від 18.06.2019 № 7902.pdf
Дата публікації: 22 червня 2019 02:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 червня 2019
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГАЗТРИМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА #37037544 |
Переможець |
120 224 000,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 18:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 14:49
|
ДОДАТКОВА УГОДА 4 від 24.09.2019 (СОКАР-бензин).pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:12
|
ДОДАТКОВА УГОДА 3 від 24.09.2019 (СОАКР-бензин).pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2019 10:55
|
ДОДАТКОВА УГОДА 2 від 12.08.2019 (СОКАР - бензин).pdf | зміни до договору |
13 серпня 2019 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2019 18:23
|
Додаткова угода 1 від 22.07.2019 до договору 94 (СОКАР-бензин) .pdf | зміни до договору |
22 липня 2019 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 18:07
|
ДОГОВІР 94 від 22.07.2019 (СОКАР- бензин).pdf | укладений |
22 липня 2019 18:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесено відповідно до статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | № Юр-2/94 пром-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесено відповідно до підпунктів 4, 5 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо продовження строку виконання зобов'язань щодо передання товару та узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару). Сума договору після внесення змін - 114 273 978,00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | № Юр-2/94 пром-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 до договору № Юр-2/94пром-2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору внесено відповідно до підпункту 4 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | № Юр-2/94 пром-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 до договору № Юр-2/94пром-2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткову угоду укладено відповідно до ст. 651, 653, 654 ЦК України та ст.188 ГК України за взаємною згодою сторін за об’єктивних обставин, що сталися з незалежних від сторін договору причин. Зміни внесено в частині приведення кількості бензину, що має бути закладений, до фактично прийнятої зберігачем. |
Номер договору про закупівлю: | № Юр-2/94 пром-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 до договору № Юр-2/94пром-2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |