Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14 Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000987-b ● 80509004869e40639e9f2792a1c20e72
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414 |
Контактна особа: |
Корбецький Мирослав Богданович 080445649093 ukb.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2019 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 12:41 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14 Дарницького району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14 Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02230, Україна, місто Київ, Київ, вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233222-1 — Брукування та асфальтування
ДК 018-2000: 2112 — Вулиці та дороги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 11:41 |
Оголошення - АСФАЛЬТУВАННЯ - суворова 4 - 14.doc |
25 квітня 2019 11:41 |
тз -асфальт - СУВОРОВА 4 - 14.PDF |
25 квітня 2019 11:41 |
договір підряду з експертизою 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000987-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 16 травня 2019 13:39
Оскарження дискваліфікації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації було проведено наступну закупівлю: ID UA-2019-04-25-000987-b Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14 Дарницького району м. Києва.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.
У закупівлі взяли участь 2 учасники.
Електронною системою закупівель була визначена, як найбільш економічно вигідна, ціна учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через нібито численні порушення під час виконання ТОВ «АФІНАЦЕНТР» у 2018 році робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва, виконання цих робіт з порушенням календарного графіку, не у повному обсязі, не якісно та не своєчасно.
Відповідно до пункту 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Вищезазначені Замовником підстави дискваліфікації не є законними та не відповідають дійсності.
Так, як документи учасником - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надані у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Разом з тим, усі здійснені у 2018 році ТОВ «АФІНАЦЕНТР», як переможцем допорогових закупівель, роботи з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва на усіх без виключення об’єктах були виконані своєчасно, якісно та у повному обсязі. Акти виконаних робіт були підписані Замовником без жодних зауважень щодо іх своєчасності, об’ємів, якості та відповідності ДБН. Також, прийняття виконаних робіт проводилося за участю представника технічного нагляду Замовника.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
2. Під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Розгорнути
Згорнути
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.
У закупівлі взяли участь 2 учасники.
Електронною системою закупівель була визначена, як найбільш економічно вигідна, ціна учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через нібито численні порушення під час виконання ТОВ «АФІНАЦЕНТР» у 2018 році робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва, виконання цих робіт з порушенням календарного графіку, не у повному обсязі, не якісно та не своєчасно.
Відповідно до пункту 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Вищезазначені Замовником підстави дискваліфікації не є законними та не відповідають дійсності.
Так, як документи учасником - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надані у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Разом з тим, усі здійснені у 2018 році ТОВ «АФІНАЦЕНТР», як переможцем допорогових закупівель, роботи з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва на усіх без виключення об’єктах були виконані своєчасно, якісно та у повному обсязі. Акти виконаних робіт були підписані Замовником без жодних зауважень щодо іх своєчасності, об’ємів, якості та відповідності ДБН. Також, прийняття виконаних робіт проводилося за участю представника технічного нагляду Замовника.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
2. Під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2019 12:24
скаргу ТОВ "Афінацентр" відхилено
Управління капітального будівництва Дарницької РДА відхиляє скаргу ТОВ "Афінацентр"
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000987-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 23 травня 2019 14:01
Оскарження
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних у Оголошенні про проведення закупівлі, а саме:
1) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.10 вказано надати Копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” надано копію фінансової звітності за 2018 рік. Хоча останнім звітним періодом здачі звіту на момент подачі пропозиції (початок періоду прийому пропозицій – 30.04.2019р) був I квартал 2019р.
В той час, як Закон про бухоблік (ст. 13) наказує підприємствам, окрім річної фінзвітності, складати проміжну фінзвітність за результатами першого кварталу, першого півріччя та дев’яти місяців.
Також учасником не надано листа с обґрунтуванням причини не подання цього документу.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
2) Відповідно до вимог до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.7 вказано надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником).
Учасник надав сканкопію Трудової угоди з інженером-проектувальником. Але ця сканкопія не завірена особисто інженером-проектувальником, як того вимагає Замовник.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО”.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О.С.Фесенко
Розгорнути
Згорнути
1) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.10 вказано надати Копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” надано копію фінансової звітності за 2018 рік. Хоча останнім звітним періодом здачі звіту на момент подачі пропозиції (початок періоду прийому пропозицій – 30.04.2019р) був I квартал 2019р.
В той час, як Закон про бухоблік (ст. 13) наказує підприємствам, окрім річної фінзвітності, складати проміжну фінзвітність за результатами першого кварталу, першого півріччя та дев’яти місяців.
Також учасником не надано листа с обґрунтуванням причини не подання цього документу.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
2) Відповідно до вимог до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.7 вказано надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником).
Учасник надав сканкопію Трудової угоди з інженером-проектувальником. Але ця сканкопія не завірена особисто інженером-проектувальником, як того вимагає Замовник.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО”.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О.С.Фесенко
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2019 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" |
94 322,21
UAH з ПДВ
|
93 822,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” |
94 094,40
UAH з ПДВ
|
94 094,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
93 822,21
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 17:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” #41078052 |
Переможець |
94 094,40
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:03
|
ДУ№3 до дог№193.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2019 15:27
|
ДУ№2 до дог№193.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2019 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2019 18:40
|
ДУ№1 до дог№193.pdf | зміни до договору |
12 липня 2019 18:39
|
Дог№193 Суворова.pdf | укладений |
03 червня 2019 17:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | отримання експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна додатків |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фактично виконані роботи |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |