Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14 Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000987-b 80509004869e40639e9f2792a1c20e72
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Корбецький Мирослав Богданович

080445649093 ukb.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414
Контактна особа: Корбецький Мирослав Богданович
080445649093
ukb.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 12:41
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14 Дарницького району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14 Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02230, Україна, місто Київ, Київ, вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233222-1 — Брукування та асфальтування
ДК 018-2000: 2112 — Вулиці та дороги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-000987-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 16 травня 2019 13:39
Оскарження дискваліфікації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації було проведено наступну закупівлю: ID UA-2019-04-25-000987-b Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Суворова, 4,4а,5,6,7,7а,8,9,10,11,12,13,14 Дарницького району м. Києва.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.

У закупівлі взяли участь 2 учасники.
Електронною системою закупівель була визначена, як найбільш економічно вигідна, ціна учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».

Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через нібито численні порушення під час виконання ТОВ «АФІНАЦЕНТР» у 2018 році робіт з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва, виконання цих робіт з порушенням календарного графіку, не у повному обсязі, не якісно та не своєчасно.

Відповідно до пункту 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.

Вищезазначені Замовником підстави дискваліфікації не є законними та не відповідають дійсності.
Так, як документи учасником - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» надані у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Разом з тим, усі здійснені у 2018 році ТОВ «АФІНАЦЕНТР», як переможцем допорогових закупівель, роботи з капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та міжквартальних проїздів у Дарницькому районі м. Києва на усіх без виключення об’єктах були виконані своєчасно, якісно та у повному обсязі. Акти виконаних робіт були підписані Замовником без жодних зауважень щодо іх своєчасності, об’ємів, якості та відповідності ДБН. Також, прийняття виконаних робіт проводилося за участю представника технічного нагляду Замовника.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.

Отже, пропозиція учасника - ТОВ «АФІНАЦЕНТР» повністю відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.

Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
2. Під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.



З повагою та надією на перегляд результатів закупівлі та об’єктивний і неупереджений розгляд пропозицій Замовником відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.



Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР»
О.С.Фесенко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2019 12:24
скаргу ТОВ "Афінацентр" відхилено
Управління капітального будівництва Дарницької РДА відхиляє скаргу ТОВ "Афінацентр"
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000987-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 23 травня 2019 14:01
Оскарження
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних у Оголошенні про проведення закупівлі, а саме:

1) Відповідно вимогам до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.10 вказано надати Копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Балансу підприємства учасника (Форма №1);
- Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2);

Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” надано копію фінансової звітності за 2018 рік. Хоча останнім звітним періодом здачі звіту на момент подачі пропозиції (початок періоду прийому пропозицій – 30.04.2019р) був I квартал 2019р.
В той час, як Закон про бухоблік (ст. 13) наказує підприємствам, окрім річної фінзвітності, складати проміжну фінзвітність за результатами першого кварталу, першого півріччя та дев’яти місяців.
Також учасником не надано листа с обґрунтуванням причини не подання цього документу.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.

2) Відповідно до вимог до кваліфікації Учасників та способів їх підтвердження у п.7 вказано надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником).
Учасник надав сканкопію Трудової угоди з інженером-проектувальником. Але ця сканкопія не завірена особисто інженером-проектувальником, як того вимагає Замовник.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО”.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.


Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О.С.Фесенко
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

16 травня 2019 13:38
Вимога до замовника

Документи

17 травня 2019 12:23
відповідь на скаргу.PDF

Документи подані скаржником

23 травня 2019 14:01
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр" 94 322,21
UAH з ПДВ
93 822,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” 94 094,40
UAH з ПДВ
94 094,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 11:47
Оновлена пропозиція
06 травня 2019 17:28
Сертифікати.rar
06 травня 2019 17:28
Довідка ст.17.PDF
06 травня 2019 17:28
Дефектний акт.PDF
06 травня 2019 17:28
25 Довідка ДФС.pdf
06 травня 2019 17:28
24 Довідка корупція.zip
06 травня 2019 17:28
24 Довідка корупція.pdf
06 травня 2019 17:28
22 Довідка сміття.PDF
06 травня 2019 17:28
21.3 Опис документів.pdf
06 травня 2019 17:28
21.1 Статут Афінацентр.pdf
06 травня 2019 17:28
21 Наказ на директора.PDF
06 травня 2019 17:28
20 Проект договору.PDF
06 травня 2019 17:28
18 Відстрочка платежу.PDF
06 травня 2019 17:28
17 Довідка аванс.PDF
06 травня 2019 17:28
15 Контактні дані.PDF
06 травня 2019 17:28
14 Пропозиція.PDF
06 травня 2019 17:28
13 Довідка небанкрут.pdf
06 травня 2019 17:28
12 Офшорні зони.PDF
06 травня 2019 17:28
9.1 Дозвіл 1129 (1).pdf
06 травня 2019 17:28
9.1 Дозвіл 1128.pdf
06 травня 2019 17:28
9 Витяг ПДВ.PDF
06 травня 2019 17:28
8.1 Копія виписка 14.03.19.pdf
06 травня 2019 17:28
8 Витяг з ЄДР.PDF
06 травня 2019 17:28
6 Копія Ліцензія.PDF
06 травня 2019 17:28
5.2.1Лист-відгук догов.35.pdf
06 травня 2019 17:28
5.2 Договор _35_акти.pdf
06 травня 2019 17:28
2 Довідка персонал.PDF

Публічні документи

22 травня 2019 12:51
Електронний підпис
22 травня 2019 12:51
Додаток 29.1 лн.pdf
06 травня 2019 14:59
Електронний підпис
06 травня 2019 14:58
Додаток 1 Суворова, 4-14.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 14 Суворова, 4-14.pdf
06 травня 2019 14:58
Суворова, 4-14.rar
06 травня 2019 14:58
Додаток 21.3 Статут.PDF
06 травня 2019 14:58
Додаток 2 штат.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 23 сертифікати.zip
06 травня 2019 14:58
Додаток 22 сміття.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 10 фін звіт.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 7 сертифікат.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 6 ліцензія.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 21.2 збори.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 4 механізми гл.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 28 антикоруп.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 9 пдв.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 30 тв.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 15 контакти.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 26 матеріали.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 27 екологія.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 13 банкрут.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 5 досвід.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 24 корупція.pdf
06 травня 2019 14:58
додаток 4.1 механізми.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 19 ціни.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 11 афілійовані.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 16 папери.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 3 інженери.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 12 офшори.pdf
06 травня 2019 14:58
Додаток 17 аванс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 93 822,21
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО”
#41078052
Переможець 94 094,40
UAH з ПДВ
22 травня 2019 17:46

Документи

Документи

22 травня 2019 17:45
Рішення № 166.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО”
#41078052
94 094,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 17:45
Рішення № 166.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 14:03
ДУ№3 до дог№193.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 14:03
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 15:27
ДУ№2 до дог№193.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 15:26
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 18:40
ДУ№1 до дог№193.pdf зміни до договору
12 липня 2019 18:39
Дог№193 Суворова.pdf укладений
03 червня 2019 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): отримання експертизи
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна додатків
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактично виконані роботи
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML