Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
1 130 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000927-a f06d3f5c90c1404a91e31bb013caaa52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Михайлович Витяганець

+380487222413 odesftiz2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41973328
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
Контактна особа: Вячеслав Михайлович Витяганець
+380487222413
odesftiz2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 130 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Визначені окремі частини закупівлі (лоти), за обсягом.

Тендерна документація

25 квітня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 16:45
ТД-фармац.продукція..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-000927-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 02 травня 2019 09:19
запит на зміни
вимога у доадтку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 12:19
Тендерним комітетом була розглянута вимога ,яка розміщена на веб - порталі Уповноваженого органу (номер вимоги UA-2019-04-25-000927-a.a1 від 02.05.19р.) стосовно виключення з тендерної документації: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, адресуватися Замовнику торгів, мати назву предмету закупівлі та кількість. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника.», та прийнято рішення про відхилення зазначеної вимоги.
Твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Якщо Учасник процедури закупівлі не може отримати гарантійний лист виробника або його офіційного представника, то це, на думку Замовника, може свідчити, про те, що виробник або представник виробника має підстави не видавати такий лист Учаснику з об’єктивних причин.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Посилання на рекомендації, зазначених у спільному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, не вказує на те, що вимога замовника в тендерній документації щодо надання учасниками гарантійного листа від виробника є неправомірною або дискримінаційною. У спільному листі ведеться мова про те, що наявність в тендерній документації вимоги, щодо надання учасниками, які не є виробниками предмету закупівлі, гарантійного листа від виробника може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Отже, вимога в тендерній документації стосовно надання учасниками гарантійного листа від виробника зумовлена необхідністю попереднього підтвердження з боку учасників можливостей щодо поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені тендерною документацією замовника та тендерною пропозицією учасника торгів. Дана вимога в жодному випадку не направлена на обмеження кола потенційних учасників, що підтверджується правом учасника надати гарантійний лист як від виробника так і з боку офіційного дистриб’ютора, представника, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості, якості та зі строками придатності, визначені тендерною документацією замовника та тендерною пропозицією учасника торгів.

Документи подані скаржником

02 травня 2019 09:19
вимога.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Анальгетичні засоби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 179 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 897,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 травня 2019 13:35
Закінчення: 14 травня 2019 13:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

44 пач
КЕТАМІН
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Леонтовича, 9/1, 11
Дата доставки: 30 травня 2019  —  31 грудня 2019
1300 амп
МОРФІНУ ГІДРОХЛОРИД
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Леонтовича, 9/1, 11
Дата доставки: 30 травня 2019  —  31 грудня 2019
25 пач
СИБАЗОН
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Леонтовича, 9/1, 11
Дата доставки: 30 травня 2019  —  31 грудня 2019
950 амп
ФЕНТАНІЛ
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Леонтовича, 9/1, 11
Дата доставки: 30 травня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 16:45
ТД-фармац.продукція..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ОДЕСФАРМ" 179 417,00
UAH з ПДВ
179 417,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" 179 425,25
UAH з ПДВ
179 425,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 11:25
Електронний підпис
17 травня 2019 11:23
документи переможця
10 травня 2019 15:30
Електронний підпис
10 травня 2019 15:29
квал ст 61-62 ТП .pdf
10 травня 2019 15:29
тех часть .rar
10 травня 2019 15:29
квалиф часть .rar

Публічні документи

10 травня 2019 15:10
ТП технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ОДЕСФАРМ"

КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ОДЕСФАРМ"
#23872470
Переможець 179 417,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 16:14

Документи

16 травня 2019 16:14
Електронний підпис
16 травня 2019 16:14
Протокол ТК № 34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ОДЕСФАРМ"
#23872470
179 417,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 16:14
Електронний підпис
16 травня 2019 16:14
Протокол ТК № 34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 16:43
Дод. угода№1 до № 227.pdf укладений
28 жовтня 2019 16:41
Дод. угода№1 до № 227.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 12:22
Протокол ТК № 40.pdf зміни до договору
04 червня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 13:54
Договір № 227.pdf укладений
30 травня 2019 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 86 057,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 629,90 UAH)