Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Службовий автотранспорт для медичних працівників амбулаторії по вул. Центральна,25, в с. Воскобійники Шишацького району
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000726-a 72244de4f6314c8f92db75cccf7b8d0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 16 травня 2019 12:26
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Службовий автотранспорт для медичних працівників амбулаторії по вул. Центральна,25, в с. Воскобійники Шишацького району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38012, Україна, Полтавська область, с. Воскобійники, вул. Центральна,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 16:04
ТД вул. Центральна,25, в с. Воскобійники Шишацького району.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 02 травня 2019 16:47
Дата відповіді: 07 травня 2019 08:47
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав. Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 4 «Технічне завдання», оскільки така документація має посилання на конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. В порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація не містить обґрунтування щодо необхідності у закупівлі даної марки автомобіля. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, які мають повний привід та колісну формулу 4х4 (повнопривідних категорії М1G), вартістю до 500000 грн., можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів та пацієнтів лікарень. Наприклад наявність виключно стальних дисків, висота (не більше 1693 мм.), колісна база (не менше 2670 мм.), кут в’їзду (не менш як 20о), наявність повнорозмірного запасного колеса, системи автоматичної зупинки та старту, повітроводів для заднього ряду сидінь, зовнішніх дзеркал заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури. Дані конкретні характеристики самі по собі не являються дискримінаційними, однак разом з іншими заявленими у ТД являються такими, під які підпадає виключно RENAULT DUSTER, жоден інший автомобіль на ринку України не відповідає зазначеним характеристикам. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товару зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі. Отже, провівши аналіз вашої тендерної документації можна прийти до висновку, що на ринку України ВІДСУТНІ ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ! Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон»), тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30. ч. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробникаУраховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплення у статті 4 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації ( така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».Технічні характеристи зазанчені у Додатку 4 по предмету закупівлі містять вираз "або еквівалент".
Виходячи із вище викладеного виписані вимоги щодо автомобіля викладені у тендерній документації не суперечать нормам Закону та не порушуют вашого права як учасника торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА 499 920,00
UAH з ПДВ
499 920,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2019 13:05
Електронний підпис
25 травня 2019 13:04
Документи переможця
15 травня 2019 19:48
Електронний підпис
15 травня 2019 19:47
Тендерна пропозиція ч3.pdf
15 травня 2019 18:24
Електронний підпис
15 травня 2019 18:21
Тендерна пропозиція ч3.pdf
15 травня 2019 18:21
Тендерна пропозиція ч2.pdf
15 травня 2019 18:21
Тендерна пропозиція ч1.pdf

Публічні документи

15 травня 2019 16:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА
#36120662
Переможець 499 920,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 11:32

Документи

23 травня 2019 11:32
Електронний підпис
23 травня 2019 11:27
Воскобійники.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА
#36120662
499 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 11:32
Електронний підпис
23 травня 2019 11:27
Воскобійники.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 10:23
Центральна.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 10:22
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 09:31
Воскобійники.PDF зміни до договору
14 червня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 17:23
Воскобійники.PDF укладений
12 червня 2019 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару.
Номер договору про закупівлю: 03-19/90
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-19/90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися внести зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-19/90
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 470 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 450,00 UAH)