Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу ОКЗ "Сєвєродонецький коледж культури і мистецтв імені Сергія Прокоф'єва"
Очікувана вартість
16 657 590,00 UAH
UA-2019-04-25-000699-c a47010ecfd88459d844dd41a19a43856
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, містобудування та архітектури
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2019 17:29
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2019 17:29
Початок аукціону: 13 травня 2019 12:06
Очікувана вартість: 16 657 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу ОКЗ "Сєвєродонецький коледж культури і мистецтв імені Сергія Прокоф'єва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Хіміків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 18:00
ДОдаток 6.docx
25 квітня 2019 18:00
Відомість обємів робіт.rtf
25 квітня 2019 18:00
Документація конкурсних торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000058 ● 11e8887431324627976d061b12f0c580
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2019-04-25-000699-c 25.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Замовником встановлені вимоги передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та передбачено, що у випадку порушення цих вимог, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів. Зокрема пунктів: 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; та частини 2 ст. 17 - учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Крім того, на виконання п. 2 частини 2 ст. 22 Закону, спосіб документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 зазначена в Додатку 4 до Тендерної документації. На виконання вище названих вимог, учасники закупівлі, зокрема ПП «Ромалекс» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» у складі своїх пропозицій надали всі необхідні документи для підтвердження відсутності підстав передбачених п.5,6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, що ще раз підтверджує той факт, що Тендерна документація містить наведені вище вимоги та була складена без порушення Закону. Що стосується відсутності у тендерній документації вимог щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, повідомляємо наступне. Департамент відповідно до Положення виступає замовником будівництва (капітальне будівництво, реконструкція, капітальний ремонт) по об’єктам Луганської області. Всі роботи з будівництва виконуються відповідно до розробленої сертифікованими проектними організаціями проектно-кошторисної документації, яка до того проходить експертизу. Зазначена проектно-кошторисна документація розробляється із обов’язковим дотриманням норм із захисту довкілля, у тому числі розробляється окремий розділ ОВНПС (оцінка впливу на навколишнє природнє середовище). Відповідно, тендерна документація розробляється на підставі та у відповідності до проектно-кошторисної документації, відповідно вже із вимогами застосування відповідних заходів із захисту довкілля, виконання яких контролюється Департаментом вже під час виконання будівельних робіт. Разом з тим повідомляємо, що наразі вимога щодо застосування заходів із захисту довкілля додатково прописується у тендерній документації.

2020-04-02 09:46:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Ромалекс" 14 909 997,44
UAH з ПДВ
14 879 997,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 16 651 656,00
UAH з ПДВ
16 621 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ" 16 656 615,60
UAH з ПДВ
16 626 615,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 15:26
Пропозиція_.PDF
14 травня 2019 15:25
розрахунки.pdf
14 травня 2019 15:25
Локальні кошториси.pdf
14 травня 2019 15:25
Договірна ціна.PDF
14 травня 2019 15:25
Дефектний акт.pdf
14 травня 2019 15:25
17.imd
10 травня 2019 12:56
Розрахунки.PDF
10 травня 2019 12:56
Локальний кошторис.pdf
10 травня 2019 12:56
Договірна ціна.PDF
10 травня 2019 12:56
Дефектний акт.pdf
10 травня 2019 12:56
17.imd
10 травня 2019 12:56
Статут.PDF
10 травня 2019 12:56
Пропозиція.PDF
10 травня 2019 12:56
Повноваження.pdf
10 травня 2019 12:56
Ліцензія+Дозволи.pdf
10 травня 2019 12:56
Календарний графік.PDF
10 травня 2019 12:56
Витяг ПДВ.PDF
10 травня 2019 12:56
Витяг з ЄДРПОУ_23.05.2018.PDF
10 травня 2019 12:56
Виписка.PDF
10 травня 2019 12:56
12. Проект договору.pdf
10 травня 2019 12:56
11. Розрахунок з_п_2019.PDF
10 травня 2019 12:56
10. Довідка-пояснення.PDF
10 травня 2019 12:56
4.1. Довідка про корупц..PDF
10 травня 2019 12:56
4. Зведена дов. Ст. 17.PDF
10 травня 2019 12:56
1. Довідка про досвід.PDF

Публічні документи

29 травня 2019 19:00
Електронний підпис
29 травня 2019 18:58
оригінал_довідки_ДФС.pdf
29 травня 2019 16:23
Електронний підпис
29 травня 2019 16:14
Оригінал_довідки_МВС.pdf
23 травня 2019 13:28
Електронний підпис
23 травня 2019 13:25
354_.imd
23 травня 2019 13:25
БМУ_Т3-Т10_зп_машины.pdf
10 травня 2019 20:48
Договірна ціна.pdf
10 травня 2019 20:48
КОШТОРИС.rar
08 травня 2019 19:02
Електронний підпис
08 травня 2019 18:59
10_договірна_ціна.pdf
08 травня 2019 18:59
9_коп_ліцензії_дозволу.pdf
08 травня 2019 18:59
6_Свідоцтво_витяг_ПДВ.pdf
08 травня 2019 18:59
кошторис.rar
08 травня 2019 18:59
Договори_акти_КБ2в_КБ3.rar

Публічні документи

10 травня 2019 22:50
КБ-2в ОД-Строй.zip
10 травня 2019 22:50
Додаток 3.jpg
10 травня 2019 22:09
УСТАВ_Северодонецк.doc
10 травня 2019 22:09
ДОЗВИЛ_ОД_СТРОЙ.JPG
10 травня 2019 22:09
Т11-ТЗ-10-Т2.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 7-1-3.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 7-1-2.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 7-1-1.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 2-1-6.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 2-1-5.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 2-1-4.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 2-1-3.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 2-1-2.rar
10 травня 2019 22:09
ОПРЛС 2-1-1.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-7-1-3.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-7-1-2.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-7-1-1.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-2-1-6.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-2-1-5.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-2-1-4.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-2-1-3.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-2-1-2.rar
10 травня 2019 22:09
ЛС1-2-1-1.rar
10 травня 2019 22:09
ИВР.rar
10 травня 2019 22:09
1150.imd
10 травня 2019 22:09
ДЦ ДЦ.rar
10 травня 2019 22:09
Додаток 1.rar
10 травня 2019 15:29
Лицензія ОД-Строй.rar
10 травня 2019 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.rar
10 травня 2019 15:24
ОПР-АР-РЗПК.rar
10 травня 2019 15:24
ДОВІДКИ, ДОДАТКИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Ромалекс"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Ромалекс"
#35283016
Відхилено 14 879 997,43
UAH з ПДВ
22 травня 2019 18:04
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 16 621 500,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 16:27

Документи

22 травня 2019 18:04
Електронний підпис
22 травня 2019 18:03
Протокол

Документи

24 травня 2019 16:27
Електронний підпис
24 травня 2019 16:24
Протокол
22 травня 2019 18:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
16 621 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2019 16:27
Електронний підпис
24 травня 2019 16:24
Протокол
22 травня 2019 18:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 13:05
6 к 21_0001.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 16:52
5 к 21_0001.pdf зміни до договору
26 березня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:25
4 к 21_0001.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 12:34
3 к 21_0001.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 12:33
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 09:33
2 к 21_0001.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 12:34
1 к 21_0001.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 16:42
Договір будівельного генпідряду укладений
05 червня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування та використання авансу
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення обсягу фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 397 924,19
UAH (в тому числі ПДВ 2 732 987,36 UAH)