Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2019 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 11:13 |
Очікувана вартість: | 3 072 358,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 361,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 92100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 15:25 |
2761 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція від 22.05.2019.docx | |
22 травня 2019 15:25 |
Зміни до тендеру_2761_22.05.2019.doc | |
20 травня 2019 16:24 |
Зміни до тендеру_2761_20.05.2019.doc | |
15 травня 2019 10:28 |
Зміни до тендеру_2761_14.05.2019.doc | |
25 квітня 2019 17:22 |
Додаток № 9.docx |
22 травня 2019 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 травня 2019 15:25 |
2761 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція від 22.05.2019.docx
|
|||||||||
22 травня 2019 15:25 |
Зміни до тендеру_2761_22.05.2019.doc
|
|||||||||
20 травня 2019 16:24 |
Зміни до тендеру_2761_20.05.2019.doc
|
|||||||||
15 травня 2019 10:28 |
Зміни до тендеру_2761_14.05.2019.doc
|
|||||||||
25 квітня 2019 17:22 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
ЗАЛІЗНИЦЯ" в системі електронних закупівель розміщено інформацію про проведення
процедури закупівлі шляхом проведення відкритих торгів: «Частин залізничних або
трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю
залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів)», ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-04-25-000695-c.
При складанні тендерної документації Замовником зазначеної закупівлі допущено
грубе порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що унеможливлює
виробникам подібної продукції прийняти участь на рівних умовах.
Дана тендерна документація зроблена під конкретного виробника, а саме ТОВ «НВП «РІСТ» (зараз ТОВ «НВО «РІСТ»), так в додатку 1 зазначені номери креслень які є інтелектуальною власністю ТОВ «НВП «РІСТ» (зараз ТОВ «НВО «РІСТ») і отримати дозвіл на їх використання у нашого або будь якого іншого реально конкуруючого підприємства немає можливості.
Також потрібно зазначити що ТОВ «НВП «РІСТ» (зараз ТОВ «НВО «РІСТ») є монополістом, та на протязі останніх десяти років монопольно поставляє запасні частини до пасажирських вагонів за завищеними цінами.
До того ж, додаток 1 до тендерної документації, який містить інформацію про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідає вимогам п. 3
ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
П.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани,
креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація
повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх
технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик
предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити
такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та
термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються,
передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та
правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну
торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його
походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути
обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні
характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів
із захисту довкілля.
Таким чином, Замовник не виконав вимоги Закону щодо зазначення детального опису товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики та інших вимог зазначеної статті Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи специфіку товару, що є предметом закупівлі, Замовник мав викласти креслення комплектуючих комплекту м'яких меблів та креслення позначення НТД, які зазначені в додатку 1, що зроблено не було.
Також в Примітці додатку № 1 зазначено наступне: «Примітка:* або еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації).»
Але нажаль з причин того що Замовником не були надані креслення комплектуючих комплекту м'яких меблів та креслення позначення НТД, які зазначені в додатку 1, наше підприємство не має можливості надати пропозицію з не гіршими показниками тому що не зрозуміло не гірше яких саме показників повинна бути запропонована продукція.
Таким чином, керуючись статями 3, 5, 22 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти для ознайомлення креслення комплектуючих комплекту м'яких меблів та креслення позначення НТД, які зазначені в додатку 1, для здійснення розрахунку їх вартості та подання конкурентної цінової пропозиції від нашого підприємства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-12-000027 ● 072696383c19480eb1f216d84a8496aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.07.2019 № 213
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-04-25-000695-c 25.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 25.04.2019 розпочала процедуру закупівлі запасних частин до пасажирських вагонів з очікуваною вартістю 3 072 358,08 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 13.05.2019 року, до 10:00. 02.05.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу на сторінці процедури було розміщено запитання до процедури. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Замовник надав відповідь 22.05.2019 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 28.05.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2019-08-09 15:51:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ВМЗ» #32934770 |
Переможець |
3 009 996,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 15:36
|
ЗпВД ЦЗВ-03-06019-01.pdf | укладений |
14 січня 2020 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 17:11
|
ЦЗВ-03-06019-01.pdf | укладений |
18 липня 2019 17:11
|