Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 072 358,08 UAH
UA-2019-04-25-000695-c 63df8f7b36fb43c7a3e1c3edd0f754aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 11:13
Очікувана вартість: 3 072 358,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 361,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комплект м’яких меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:25
2761 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція від 22.05.2019.docx
22 травня 2019 15:25
Зміни до тендеру_2761_22.05.2019.doc
20 травня 2019 16:24
Зміни до тендеру_2761_20.05.2019.doc
15 травня 2019 10:28
Зміни до тендеру_2761_14.05.2019.doc
25 квітня 2019 17:22
Додаток № 9.docx
22 травня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:25
2761 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція від 22.05.2019.docx
20 травня 2019 16:24
2761 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція від 20.05.2019.docx
15 травня 2019 10:28
2761 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція від 14.05.2019.docx
25 квітня 2019 17:22
2761 ТД зч до пас.вагонів.docx
22 травня 2019 15:25
Зміни до тендеру_2761_22.05.2019.doc
20 травня 2019 16:24
Зміни до тендеру_2761_20.05.2019.doc
15 травня 2019 10:28
Зміни до тендеру_2761_14.05.2019.doc
25 квітня 2019 17:22
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно умов тендерної документації
Дата подання: 02 травня 2019 20:49
Дата відповіді: 22 травня 2019 17:15
Наше підприємство є вітчизняним виробником м’яких меблів, та має бажання прийняти участь в тендерній закупівлі № UA-2019-04-25-000695-c, але в п. 3.3 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації прописано наступне: «Для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.» В цьому питанні маємо повідомити Вас про наступне, нашою компанією було розпочато процедуру отримання сертифікату про відповідність нормам пожежної безпеки та листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України, але ми не встигнемо отримати зазначені документи до 13-05-2019р. (кінцевий термін подачі пропозицій), тому просимо Вас відтермінувати проведення закупівлі № UA-2019-04-25-000695-c на 14 календарних днів (до 27-05-2019р.), або включити в п. 3.3 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступне: «Для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. Або в разі якщо постачальником розпочато процедуру отримання зазначених в цьому пункті документів, надати гарантійний лист щодо обов’язкової наявності даних документів в комплекті з документами що надаються до першої поставки продукції.» Це дозволить нашій компанії взяти участь в даній закупівлі та створить більш конкурентні ринкові умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. Крім того, Замовником доповнено Додаток 1 тендерної документації Додатком А.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-000695-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "СЕАЛ"", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 02 травня 2019 20:47
Вимога на умови тендерної документації
Філією "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АТ "УКРАЇНСЬКА
ЗАЛІЗНИЦЯ" в системі електронних закупівель розміщено інформацію про проведення
процедури закупівлі шляхом проведення відкритих торгів: «Частин залізничних або
трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю
залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів)», ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-04-25-000695-c.
При складанні тендерної документації Замовником зазначеної закупівлі допущено
грубе порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що унеможливлює
виробникам подібної продукції прийняти участь на рівних умовах.
Дана тендерна документація зроблена під конкретного виробника, а саме ТОВ «НВП «РІСТ» (зараз ТОВ «НВО «РІСТ»), так в додатку 1 зазначені номери креслень які є інтелектуальною власністю ТОВ «НВП «РІСТ» (зараз ТОВ «НВО «РІСТ») і отримати дозвіл на їх використання у нашого або будь якого іншого реально конкуруючого підприємства немає можливості.
Також потрібно зазначити що ТОВ «НВП «РІСТ» (зараз ТОВ «НВО «РІСТ») є монополістом, та на протязі останніх десяти років монопольно поставляє запасні частини до пасажирських вагонів за завищеними цінами.
До того ж, додаток 1 до тендерної документації, який містить інформацію про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідає вимогам п. 3
ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
П.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани,
креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація
повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх
технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик
предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити
такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та
термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються,
передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та
правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну
торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його
походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути
обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні
характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів
із захисту довкілля.
Таким чином, Замовник не виконав вимоги Закону щодо зазначення детального опису товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики та інших вимог зазначеної статті Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи специфіку товару, що є предметом закупівлі, Замовник мав викласти креслення комплектуючих комплекту м'яких меблів та креслення позначення НТД, які зазначені в додатку 1, що зроблено не було.
Також в Примітці додатку № 1 зазначено наступне: «Примітка:* або еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації).»
Але нажаль з причин того що Замовником не були надані креслення комплектуючих комплекту м'яких меблів та креслення позначення НТД, які зазначені в додатку 1, наше підприємство не має можливості надати пропозицію з не гіршими показниками тому що не зрозуміло не гірше яких саме показників повинна бути запропонована продукція.
Таким чином, керуючись статями 3, 5, 22 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти для ознайомлення креслення комплектуючих комплекту м'яких меблів та креслення позначення НТД, які зазначені в додатку 1, для здійснення розрахунку їх вартості та подання конкурентної цінової пропозиції від нашого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2019 10:36
Замовник вважає за нелоцільне внесення змін до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000027 ● 072696383c19480eb1f216d84a8496aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.07.2019 № 213

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ







Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-04-25-000695-c 25.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 25.04.2019 розпочала процедуру закупівлі запасних частин до пасажирських вагонів з очікуваною вартістю 3 072 358,08 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 13.05.2019 року, до 10:00. 02.05.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу на сторінці процедури було розміщено запитання до процедури. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Замовник надав відповідь 22.05.2019 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 28.05.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2019-08-09 15:51:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ВМЗ» 3 009 996,00
UAH з ПДВ
3 009 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" 3 072 348,00
UAH з ПДВ
3 072 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 08:43
Данні.pdf
30 травня 2019 08:43
ТУ У-014 изм. 2 скан..pdf
30 травня 2019 08:43
Паспорт.pdf
30 травня 2019 08:43
DCS.0000367-19 мебель Verena CS.pdf
30 травня 2019 08:43
DCS.0000366-19 ткань Verena CS.pdf
30 травня 2019 08:43
ЦУО-15_25_1 від 29.03.2019.pdf
30 травня 2019 08:43
СЕС.pdf
30 травня 2019 08:43
Протоколы_ММ.pdf
30 травня 2019 08:43
Д-р між НВО та ВМЗ 26_04_19.pdf
30 травня 2019 08:43
ДЕКЛ 011-19.pdf
30 травня 2019 08:43
протокол_більше 50.pdf
30 травня 2019 08:43
Наказ Іщенко.pdf
30 травня 2019 08:43
Довідка_6.1_2.5.pdf
30 травня 2019 08:43
Довідка_5.1.pdf
30 травня 2019 08:43
Довідка_4.3.pdf
30 травня 2019 08:43
Довідка_3.2.pdf
30 травня 2019 08:43
Довідка_3.1.pdf
30 травня 2019 08:43
Довідка_1.3.pdf
30 травня 2019 08:43
Довідка_1.1.pdf
30 травня 2019 08:42
Витяг ВМЗ.pdf
30 травня 2019 08:42
Платежка_5279.pdf
30 травня 2019 08:42
5279.zip
30 травня 2019 08:42
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 12:36
Електронний підпис
29 травня 2019 12:33
Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2019 12:33
Ст.17.pdf
29 травня 2019 12:33
Рішення+наказ.pdf
29 травня 2019 12:33
Рішення_правочин_40-2019.pdf
29 травня 2019 12:33
ПДВ.pdf
29 травня 2019 12:33
Навколишнє_середовище.pdf
29 травня 2019 12:33
Лист_Умови_договору.pdf
29 травня 2019 12:33
Лист_персональні дані.pdf
29 травня 2019 12:33
Довідка_договір.pdf
29 травня 2019 12:33
Довідка_банк.pdf
29 травня 2019 12:33
Дані_на_товар.pdf
29 травня 2019 12:33
Відомості_учасника.pdf
29 травня 2019 12:33
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВМЗ»

ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВМЗ»
#32934770
Переможець 3 009 996,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 14:53

Документи

02 липня 2019 14:53
Електронний підпис
02 липня 2019 14:53
Протокол 2761.pdf
02 липня 2019 14:53
Намір 2761.pdf
31 травня 2019 17:41
Електронний підпис
31 травня 2019 17:41
0695.pdf
31 травня 2019 11:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ВМЗ»
#32934770
3 009 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 14:53
Електронний підпис
02 липня 2019 14:53
Протокол 2761.pdf
02 липня 2019 14:53
Намір 2761.pdf
31 травня 2019 17:41
Електронний підпис
31 травня 2019 17:41
0695.pdf
31 травня 2019 11:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 15:36
ЗпВД ЦЗВ-03-06019-01.pdf укладений
14 січня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 17:11
ЦЗВ-03-06019-01.pdf укладений
18 липня 2019 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 009 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 501 666,00 UAH)