Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до електровозів серії ЧС
spare parts for electric locomotives of ЧС series
Очікувана вартість
7 060 993,45 UAH
UA-2019-04-25-000690-c 0195cf81ba7b4c6da22a633d561ea15d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:45
Очікувана вартість: 7 060 993,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 304,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 25 квітня 2019 17:22
Enquiries until: 19 травня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 7 060 993 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 305 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частини до електровозів серії ЧС
spare parts for electric locomotives of ЧС series
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Хрестовина кардана зовнішня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Хрестовина кардана зовнішня
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
5 шт
Крестовина карданная внутренняя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Крестовина карданная внутренняя
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
9 шт
Тяга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тяга
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
20 шт
Плита ковзка права
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Плита ковзка права
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
20 шт
Плита ковзка ліва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Плита ковзка ліва
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
356 шт
Сайлентблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Сайлентблок
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
50 шт
Сайлентблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Сайлентблок
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
10 шт
Поводок з шестірнею виконання 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Поводок з шестірнею виконання 3
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
2 шт
Опора підшипника шестірні внутрішня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Опора підшипника шестірні внутрішня
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
2 шт
Опора підшипника шестірні зовнішня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Опора підшипника шестірні зовнішня
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
8 шт
Пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
12 шт
Повідець карданного валу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Повідець карданного валу
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
18 шт
Хрестовина кардана внутрішня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Хрестовина кардана внутрішня
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
10 шт
Хрест карданий з муфтою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Хрест карданий з муфтою
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 15:34
2760 ТД зч до ЧС_нова редакція_21.05.2019.docx
21 травня 2019 15:34
Зміни до тендеру_2760_21.05.2019.doc
25 квітня 2019 17:19
Додаток № 9.docx
21 травня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 15:34
2760 ТД зч до ЧС_нова редакція_21.05.2019.docx
25 квітня 2019 17:19
2760 ТД зч до ЧС.docx
21 травня 2019 15:34
Зміни до тендеру_2760_21.05.2019.doc
25 квітня 2019 17:19
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-000690-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 11 травня 2019 20:16
Вимога виділити окремий лот
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Замовником (Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця») було оголошено закупівлю UA-2019-04-25-000690-c в системі Prozorro. Номер закупівлі, та відповідно до Додатку 1 Тендерної документації сформовано перелік та кількість продукції, що є предметом закупівлі.
Наше підприємство бажає прийняти участь у закупівлі та має змогу виконати зобов’язання з поставки позицій №6 Сайлентблок-356 од., №7 Сайлентблок -50 од.
Однак Замовник технічну специфікацію сформував із великої кількості номенклатури запасних частин, процеси виробництва яких значно відрізняються один від одного. Таке формування переліку закуповуваної Замовникам продукції призведе до зменшення конкуренції, позбавлення учасників, які не є виробниками всієї номенклатури, можливості прийняти участь у закупівлі.
При цьому зазначаємо, що позиції №6, №7 є продукцією, яка виготовляється за спеціальною технологією із застосуванням відповідного обладнання, яке є не у всіх виробників.
Об’єднання позицій №6, №7 технічної специфікації із іншими запасними частинами звужує коло потенційних учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі. Наше підприємство може запропонувати до постачання позицій №6 Сайлентблок-356 од., №7 Сайлентблок -50 од. із наданням гарантій щодо відповідної якості продукції та за конкурентоспроможними цінами.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно ст. з Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу, що поставити всю номенклатуру передбачену Замовником у технічній специфікації зможе лише завод-виробник, який має широку номенклатуру продукції власного виробництва, інші учасники ринку такі, як фізичні особи-підприємці, невеликі фірми посередники прийняти участь у закупівлі не зможуть.
Окрім цього таке формування переліку продукції, що закуповується Замовником є нераціональним з боку замовника, так як не дозволяє дотриматися принципу максимальної економії та придбати товар за максимально вигідними цінами.
Частини 1, 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 2. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене вважаємо за потрібне звернутися до Замовника із вимогою: позицій №6 Сайлентблок-356 од., №7 Сайлентблок -50 од. технічної специфікації винести в окремий лот та внести відповідні зміни до тендерної документації, адже наше підприємство має реальну можливість поставити зазначені позиції на умовах, передбачених тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2019 15:38
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000690-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 11 травня 2019 20:18
Просимо внести зміни до тендерної документації
Просимо внести зміни до Тендерної документації стосовно відповідальності Постачальника за Договором поставки.
Відповідно до п.7.2 Тендерної документації Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Так, Проект договору наведено в Додатку №9 до ТД.
Відповідно до розділу 10 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність:
- за порушення строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, за кожен день прострочення (п.10.1 Договору);
- за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції (п.10.1 Договору);
- у випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку (п.10.2. Договору),
- в разі порушення п. 13.8 Сторона, яка здійснила відступлення права вимоги без письмового погодження іншої Сторони за Договором сплачує останній штраф у розмірі 20% від суми цього Договору. Угода про відступлення права вимоги укладена в порушення п. 13.8. за ініціативою зацікавленої Сторони, визнається недійсною у порядку, визначеному чинним законодавством (п.10.5 Договору),
- у разі неправильного оформлення товаросупровідних документів, розбіжності між ними та документами, поданими у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, що призвело до нарахування штрафів і пень, або непередбачуваних витрат при митному оформленні товарів, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує такі витрати ЗАМОВНИКУ в повному обсязі (п.10.7 Договору),
- в разі неподання податкової накладної, відповідно до чинного законодавства України, ПОСТАЧАЛЬНИК компенсує ЗАМОВНИКУ повну суму податку на додану вартість, за якою останній втратив право на отримання податкового кредиту (п.10.9. Договору),
- у разі здійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ дій або у результаті його бездіяльності, що призвело до невизнання контролюючими органами податкового кредиту з ПДВ ЗАМОВНИКА за цим Договором, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі невизнаного контролюючими органами податкового кредиту в частині, що стосується цього Договору (п.10.10 Договору),
- у разі визнання цього Договору нікчемним та/або недійсним виключно з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА (у результаті співпраці з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, такими що визнані або знаходяться на стадії банкрутства, щодо яких відкриті кримінальні справи і т.д.), останній зобов’язаний сплатити штраф ЗАМОВНИКУ у розмірі 20% від суми невизнаних у ЗАМОВНИКА витрат, які прямо пов’язані з зазначеними в цьому пункті порушеннями (п.10.11 Договору).
Крім того, відповідно до п.9.1. Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.
При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК (п. 10.1 Договору).Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від взятих на себе зобов’язань (п.10.8 Договору).
Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
На нашу думку, встановлена Договором відповідальність Постачальника є явно завищеною та такою, що не відповідає засадам справедливості, добросовісності, розумності, як складовим елементам загального конституційного принципу верховенства права та визначається в розріз з вимогами діючого законодавства України.
Наявність у Замовника можливості стягувати із Постачальника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання виконувати основне зобов'язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для Постачальника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків Замовником. Крім того, встановлення надмірної відповідальності Постачальника порушує баланс між застосованим до порушника заходом відповідальності у вигляді неустойки й оцінкою дійсного, а не покладеного розміру збитків, заподіяних у результаті конкретного правопорушення.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення надмірних санкцій з однієї сторони в той же час, як відповідальність іншої сторони мінімальна (відповідальність Замовника за порушення строків оплати складає пеню в розмірі облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення (п.10.6 Договору)), на нашу думку є дискримінацією.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до договору, а саме:
1.Викласти п. 10.1. договору в наступній редакції: п.10.1. за порушення строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості замовленої, але не поставленої в строк Продукції за кожен день прострочення.
2.Виключити п.10.7,10.9, 10.10, 10.11 з тексту договору .

Просимо внести зміни до Тендерної документації стосовно строків надання довідки ДФС.
Відповідно до додатку №6 Тендерної документації переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 5 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.4 Порядку
надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.
Відповідно, вимога Замовника щодо надання довідки з ДФС протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в той час, як довідка видається протягом п’яти робочих днів є дискримінаційною умовою, щодо тих учасників, у яких дана довідка на момент подання тендерної пропозиції відсутня.
Неможливість надання учасником-переможцем зазначеної довідки у строк визначений Замовником відповідно призводить до відхилення пропозиції Учасника.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін дотендерної документації, а саме:
1.Визначити, що відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації інших Замовників встановлений саме 10-ти денний термін для надання зазначеної довідки.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації наведені вище.
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2019 15:49
Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію в частині збільшення строків надання переможцем процедури торгів відтвореної на папері копії електронної довідки ДФС з кабінету платника податків. По інших питаннях замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-25-000690-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим», Код ЄДРПОУ:41941867
Дата подання: 24 травня 2019 16:34
Скарга на умови закупівлі
Скарга на дискримінаційні умови проведення торгів
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка при реєстрації та завантаженні документів
Дата: 24 травня 2019 17:13
Рішення від 29.05.2019 № 6851.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 20:01
Номер скарги: UA-2019-04-25-000690-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим», Код ЄДРПОУ:41941867
Дата подання: 24 травня 2019 17:29
Скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилка
Дата: 29 травня 2019 10:30
Рішення від 29.05.2019 № 6834.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 20:14

Документи подані скаржником

24 травня 2019 16:35
Платіжне доручення.pdf
24 травня 2019 16:35
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

29 травня 2019 20:01
Рішення від 29.05.2019 № 6851.pdf

Документи подані скаржником

24 травня 2019 17:28
Платіжне доручення.pdf
24 травня 2019 17:28
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

29 травня 2019 20:14
Рішення від 29.05.2019 № 6834.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 червня 2019
UA-2019-04-25-000690-c0195cf81ba7b4c6da22a633d561ea15d
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

25 червня 2019 17:51
Протокол 2760.pdf
25 червня 2019 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2019 09:05
Електронний підпис
29 травня 2019 09:05
Електронний підпис
29 травня 2019 09:04
Цінова.pdf
29 травня 2019 09:04
Наказ 16.zip
29 травня 2019 09:04
Ліцензія_ ЕЦП Задоя.zip
29 травня 2019 09:04
гарантия 10664.zip
29 травня 2019 09:04
6. Про захист довкілля.pdf
29 травня 2019 09:04
2. Про сертифікацію.pdf
29 травня 2019 09:04
15. Про товар.pdf
29 травня 2019 09:04
1. Декларация №1.pdf

Документи

25 червня 2019 17:52
Протокол 2760.pdf
25 червня 2019 17:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим» 7 060 716,00
UAH з ПДВ
7 060 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 7 060 978,14
UAH з ПДВ
7 060 978,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 09:05
Електронний підпис
29 травня 2019 09:05
Електронний підпис
29 травня 2019 09:04
Цінова.pdf
29 травня 2019 09:04
Наказ 16.zip
29 травня 2019 09:04
Ліцензія_ ЕЦП Задоя.zip
29 травня 2019 09:04
гарантия 10664.zip
29 травня 2019 09:04
6. Про захист довкілля.pdf
29 травня 2019 09:04
2. Про сертифікацію.pdf
29 травня 2019 09:04
15. Про товар.pdf
29 травня 2019 09:04
1. Декларация №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»
#41941867
Переможець 7 060 716,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 16:41

Документи

01 липня 2019 16:41
Електронний підпис
01 липня 2019 16:41
Намір 2760.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Уніоптим»
#41941867
7 060 716,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 16:41
Електронний підпис
01 липня 2019 16:41
Намір 2760.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 10:46
ЦЗВ-01-02419-01.pdf укладений
17 березня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 14:31
ЦЗВ-01-02419-01.pdf укладений
17 липня 2019 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 481 276,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 080 212,80 UAH)