Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дерев’яні вироби
Очікувана вартість
723 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000658-b aa5a23c5a6f74964b2375e21bd738bff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 10:40
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 10:40
Початок аукціону: 13 травня 2019 13:20
Очікувана вартість: 723 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44230000-1: Теслярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Дерев’яні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 44230000-1 — Теслярські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 10:43
Проект договору деревяні вироби.doc
25 квітня 2019 10:43
тех зад дер.docx
25 квітня 2019 10:43
Тенд 2Док.дерев'яні вироби..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000003 ● 0929374ef8714c6697eda98db789ff9c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-04-25-000658-b 25.04.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 17:10:40

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 44230000-1 — Теслярські вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-25-000658-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, Замовник в Тендерній документації в п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначив, що для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учаснику необхідно надати, зокрема, 2) Скановану довідку, складену по формі додатку 6, завірену підписом учасника, яка містить відомості про Учасника; 3) Оригінал сканованованої довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надана з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Довідка повинна бути не більше двотижневої давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; 4) Оригінал сканованої довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Довідка повинна бути не більше двотижневої давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
ФОП Брусенцовим Д.І. на вимогу тендерної документації надано довідки АТ «ТАСКОМБАНК» про відкриття рахунку/рахунків та про заборгованість за кредитами. У Додатку 6 «Відомості про учасника» ФОП Брусенцовим Д.І. вказано обслуговуючий банк АТ «ТАСКОМБАНК».
Проте, всі документи, оприлюднені ФОП Брусенцовим Д.І. у складі тендерної пропозиції, в тому числі Додаток 6, складені на фірменних бланках, де зазначено п/р, відкритий в ПАТ «АЛЬФА-БАНК», МФО 300346.
Таким чином, оприлюднена у складі тендерної пропозиції ФОП Брусенцовим Д.І. інформація щодо обслуговуючого банку є недостовірною, отже, тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації, та підлягала відхиленню відповідно до статті пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції ФОП Брусенцовим Д.І. як такої, що не відповідала умовам тендерної документації.

2. Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Замовником річний план оприлюднено 11.04.2019 UA-P-2019-04-11-003187-a, згідно з яким заплановано закупівлю у квітні дерев’яних виробів очікуваною вартістю 1 173 839,00 грн, та 25.04.2019 оголошено закупівлю дерев’яних виробів за процедурою відкриті торги очікуваною вартістю 723 800,00 грн.
Однак, відповідно до інформації, розміщеної Замовником в електронній системі закупівель, 15.04.2019 вже було оголошено аналогічну закупівлю (ID:UA-2019-04-15-000247-а очікуваною вартістю 455 000,00 грн), аукціон по якій відбувся 02.05.2019, а отже, на дату оголошення закупівлі 25.04.2019 (ID:UA-2019-04-25-000658-b) загальна вартість закупівель по коду ДК 021:2015: 44230000-1 — Теслярські вироби перевищувала вартість закупівлі, запланованої в річному плані, що є порушенням статті 4 Закону.
Пояснити причину оголошення процедури закупівлі вартістю більшою із врахуванням раніше оголошеної процедури закупівлі, ніж вартість, яка оприлюднена в річному плані, з порушенням вимог статті 4 Закону.

3. Пояснити, чому повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі, тоді як Формами документів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, передбачено заповнення обов’язкових полів, зокрема, пункт 11 Форми повідомлення про намір укласти договір - джерело фінансування закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-06 12:14:24

пояснення

Начальнику Східного офісу
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
(Дніпропетровська область)
Васильєву О .В.

Щодо надання пояснень
по закупівлі за номером
ID: UA-2019-04-25-000658-b

На Вашу вимогу від 02.09.2019, щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі товару: Дерев’яні вироби (код ДК 021:2015: 44230000-1 Теслярські вироби. ID закупівлі: UA-2019-04-25-000658-b) на низку поставлених питань, пояснюємо наступне.
1. Відповідно до чинного законодавства процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, що повністю або частково здійснюється за рахунок державних коштів регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Законом визначено, що тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав (п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону).
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено ч.2 ст. 22 Закону.
При цьому ч.3 ст. 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, підприємство, як замовник під час оголошення проведення даної закупівлі та розробки тендерної документації, керувався вимогами Закону, зокрема ст. 22 Закону, та наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
В ході розгляду тендерної пропозиції ФОП Брусенцев Д.І. її було визнано найбільш економічно вигідною.
Під час оцінки поданої ним тендерної документації, підстав для відхилення її у тендерного комітету не було, у зв’язку з тим, що вона відповідача тендерній документації, оскільки в п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» підприємство зазначило, що для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам, учаснику необхідно надати 2) Скановану довідку, складену по формі додатку 6, завірену підписом учасника, яка містить відомості про Учасника; 3) Оригінал сканованованої довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надана з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Довідка повинна бути не більше двотижневої давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; 4) Оригінал сканованої довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Довідка повинна бути не більше двотижневої давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
ФОП Брусенцовим Д.І. на вимогу тендерної документації надав відповідні довідки АТ «ТАСКОМБАНК» про відкриття рахунку/рахунків та про заборгованість за кредитами, що відповідає зазначеному ним у Додатку 6 вказаному ним обслуговуючому банку АТ «ТАСКОМБАНК».
Зважаючи, що підприємство у своїй тендерній документації вимагало від учасників надання ними документів визначених ним лише з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які учасник зазначить у тендерній пропозиції, що надавало учасникам право на їх вибір обрати один або декілька обслуговуючих банків.
Тому, оприлюднення ФОП Брусенцовим Д.І. у складі тендерної пропозиції, в тому числі Додаток 6, складені на фірменних бланках, де зазначено п/р, відкритий в ПАТ «АЛЬФА-БАНК», МФО 300346 не свідчило проте, що саме це є обслуговуючим його банком, якій він зазначив у тендерній пропозиції.
Зважаючи, що відповідно до Закону України «Про банки та банківську діяльність» інформація з даного приводу не є відкритою, а відноситься до конфіденціальної інформації з обмеженим доступом та поширенню на запит тендерного комітету банками не підлягає, у зв’язку з чим, на усний запит тендерного комітету ФОП Брусенцовим Д.І. надав інформацію з даного приводу щодо розбіжності поданих ним даних, де вказав, що обслуговуючим банком є саме: АТ «ТАСКОМБАНК».
За таких підстав, тендерний комітет оцінюючи подану дану тендерну пропозицію, з урахуванням вимог ч. 3 ст. 5 Закону щодо неможливості застосування дискримінаційних вимог, діяв цілком правомірна, з дотриманням необхідного балансу та не мав законних підстав щодо відхилення його тендерної пропозиції.
2) Відповідно до ч.1 ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п`яти днів з дня їх затвердження.
Тендерним комітетом підприємства 11.04.2019 було затверджено зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, та за кодом 44230000-1 Дерев’яні вироби було затверджено кошторисні призначення у розмірі 918 882,00 грн.
15.04.2019 підприємство оголосило відкриті торги на закупівлю «Дерев’яні вироби» (ID: UA-2019-04-15-000247-a) на очікувану вартість 455 000,00 грн, що не перевищує суми річного плану.
25.04.2019 були внесені зміни до річного плану закупівель за кодом 44230000-1 Дерев’яні вироби та змінено кошторисні призначення у розмірі 1 178 000,00 грн. На дану дату було оголошено закупівлю на очікувану вартість 723 000,00 грн. (UA-2019-04-25-000658-b) та у межах строку встановленого ч.1 ст.4 Закону опублікувало у системі зміни до річного плану закупівель. Таким чином загальна сума очікуваної вартості підприємства по двох закупівлях складала 1 178 000,00 грн., що не перевищує суми у річному плані закупівель.
Після проведення торгів 21.05.2019 у системі внесені фактичні зміни у загальній сумі кошторисних призначень за результатами торгів 1 173 839,00 грн.
Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії підприємства, як замовника закупівлі щодо опублікування річного плану та оголошення процедури закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства та не є порушення Закону.
3) З 03.05.2019 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2019 №490, яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, який передбачає доповнення форм новими пунктами .
Проте, технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання нових форм документів у сфері публічних закупівель, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України» доручено забезпечити Міністерству економічного розвитку і торгівлі Україні.
Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено державне підприємство «ПРОЗОРРО», яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку.
Проте, під час формування підприємством в електронній системі закупівель у функціонуючому варіанті діючої платформи публічних закупівель (https://zakupki.prom.ua) повідомлення про намір укласти договір по даній закупівлі з об’єктивних на те причин у підприємства була відсутня така можливість щодо зазначення джерела фінансування закупівлі, через те, що таку функцію не було забезпечено відповідальним підприємством, яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-12 13:41:55

ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ


ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
щодо висновку про результати проведення моніторингу
на закупівлю згідно коду ДК 021:2015:44230000-1 – Теслярські вироби
(Предмет закупівлі: Дерев’яні вироби)

Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі Дерев’яні вироби (код ДК 021:2015:44230000-1 – Теслярські вироби. ID закупівлі: UA-2019-04-25-000658-b).
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 09.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби, дійшов до висновку, що за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення порядку планування закупівель, Крім того, під час розгляду технічних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам ТД, встановлено порушення п. 4 ч.1 ст.30 Закону та за результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог п. 2 Наказу №490.
Після вивчення вказаного висновку, Східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного.
Відповідно до визначення поняття індивідуальний акт, це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Східний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.


Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (замовнику) для усунення порушень.
Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку від 09.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби замовника зобов`язав здійснити заходів щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував яких саме заходів має вжити замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Східного офісу Держаудитслужби.
Тому, вимога Східного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Крім того, висновок від 09.09.2019 в розділі: Інформація про результати моніторингу в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, містить посилання щодо отримання 06.09.2019 Східним офісом Держаудитслужби пояснень замовника, який аргументовано надав свої доводи щодо невчинення ним порушень Закону, що вказані у заключній його частина без будь-якого обґрунтування контролюючим органом щодо їх відхилення.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та роз’яснити які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку та надати роз’яснення щодо змісту висновку в частині обґрунтування наданих замовником пояснень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015:44230000-1 – Теслярські вироби (Предмет закупівлі: Дерев’яні вироби) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Дерев’яні вироби (код ДК 021:2015: 44230000-1 – Теслярські вироби. ID закупівлі: UA-2019-04-25-000658-b). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 09.09.2019 в 16:56, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, що замовник припустився порушення порядку планування закупівель, порушення п. 4 ч.1 ст.30 Закону та вимог п. 2 Наказу №490 при заповненні форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, замовник подає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу від 09.09.2019, у зв’язку з тим, що заперечує та не погоджується з твердженнями викладеними у ньому щодо наявності порушень законодавства, виходячи з наступного. 1) Відповідно до протоколу тендерного комітету від 11.04.2019 №143, внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 11.04.2019) та додатку до нього, який оприлюднено, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки, запис про, що міститься в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-04-11-003187-а. За змістом якого, предмет закупівлі: Дерев’яні вироби, визначено з очікуваною вартістю 918 882,00 грн., тому під час оголошення закупівлі (UA-2019-04-15-000247-а) з очікуваною вартістю 455 000,00 грн. виходив з фактичних кошторисних призначень на 15.04.2019 та на підставі внесених змін до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 15.04.2019) та додатку до нього, затвердженого протоколом тендерного комітету від 15.04.2019 №155, який оприлюднено, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки, запис про, що міститься в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-04-11-003187-а в якому визначено даний предмет закупівлі з очікуваною вартістю 1 183 882,00 грн. Зважаючи на те, що закупівля дерев’яних виробів заплановано у квітні поточного року замовник за результатами перерозподілу коштів та внесених змін до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 25.04.2019) та додатку до нього, який оприлюднено, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки, запис про, що міститься в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-04-11-003187-а, визначив очікувану вартість даної закупівлі з очікуваною вартістю 1 178 000,00 грн. У зв’язку з чим, замовник оголосив іншу процедуру закупівлі Дерев’яні вироби (ID: UA-2019-04-25-000658-b), що є предметом моніторингу та за результатами якого складено висновок від 09.09.2019 з очікуваною вартістю 723 000,00 грн., внаслідок чого сума очікуваної вартості двох оголошених закупівель, а саме: 455 000,00 грн.+723 000,00 грн. дорівнювала визначній очікуваній вартості річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 25.04.2019), що виключало необхідність внесення будь-яких змін до річного плану. 21.05.2019 тендерним комітетом були внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 21.05.2019) та додатку до нього на підставі протоколу тендерного комітету від 21.05.2019 №206, який оприлюднений, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки (UA-P-2019-04-11-003187-а), вже після проведення відкритих торгів за наслідками його результатів та відповідно до суми кошторисних призначень. Тому, посилання у висновку на річний план закупівель (UA-P-2019-04-11-003187-а) опублікований в системі 11.04.2019 в 12:52 щодо предмета даної закупівлі з очікуваною вартістю 1 173 839,00 грн. під час оголошення замовником закупівлі 25.04.2019, яким внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 25.04.2019) та додатку до нього є помилковим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії підприємства, як замовника закупівлі під час оголошення процедури закупівлі на підставі діючих річних планів на стадії планування даної закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення відповідають вимогам чинного законодавства, принципам здійснення публічних закупівель та не є порушення Закону та порядку планування закупівель, про які зазначено у висновку від 09.09.2019 за результатами моніторингу даної закупівлі. 2) Щодо посилання органу контролю у висновку від 09.09.2019 на невідповідність тендерної пропозиції ФОП Брусенцева Д.І., слід зазначити. Східний офіс Держаудитслужби приходячи до такого висновку діяв в порушення ст. 19 Конституції України, якою визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, норма якої не наділяє його повноваженнями вдаватись в своїх висновках до припущень або сумнівів щодо обвинувачення в поданні будь-яким учасником торгів завідомо неправдивої інформації або документів доки його вину не буде доведено в законному порядку. Відповідно до ст. 62 Конституції України, такі обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь. Окремо слід зазначити, що в складі тендерної комісії замовника відсутні експерти, що мають відповідну кваліфікацію з проведення експертиз документів, які мають право складати висновки та Закон не зобов’язує замовника вчиняти такі дії під час розгляду та оцінки ним тендерних пропозицій та забороняє вдаватись до припущень або сумнівів. За таких підстав, тендерний комітет під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП Брусенцева Д.І. в якого не виникало будь-яких сумнівів або питань до поданої учасником інформації та документів діяв цілком правомірно та прийняв законе рішення, з урахуванням вимог ч. 3 ст. 5 Закону щодо неможливості застосування дискримінаційних вимог та з дотриманням необхідного балансу і не мав законних підстав щодо відхилення його тендерної пропозиції. Крім того слід зазначити, що правомірність дій замовника та прийняте ним рішення підтверджується наданою довідкою АТ «ТАСКОМБАНК» від 12.09.2019 № 18295/61.1 Таким чином, замовник вважає безпідставним та не обґрунтованим висновок від 09.09.2019 про невідповідність пропозиції ФОП Брусенцева Д.І. тендерній документації в цій частині, а зобов’язання щодо усунення зазначеного порушення та відхилення його пропозиції на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не законним більш того після укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та який виконав повністю умови укладеного ним договору. 3) З 03.05.2019 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2019 №490», яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, який передбачає доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, як порушення вимог п. 2 Наказу №490. Тому слід зазначити, що під час оголошення замовником даної закупівлі (25.04.2019) в електронній системі публічних закупівель, ще не було реалізовано та внесені зміни до всіх форм документів у сфері публічних закупівель та запроваджені в системі поля «Джерело фінансування закупівлі» та «Про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)». Крім того, форма Повідомлення про намір укласти договір (зі змінами), відповідно до Наказу №490, заповнюється електронною системою закупівель автоматично, про що зазначено Уповноваженим органом в примітках до неї, що виключає можливість внесення до неї будь-яких даних замовником, що завантажуються до даної форми на підставі інформації заповненої замовником під час оголошення закупівлі, які замовник зазначити 25.04.2019 під час оголошення даної закупівлі не мав можливості та не зобов’язаний був цього робити. Помилковість твердження у висновку від 09.09.2019 щодо порушення замовником п.2 Наказу №490, спростовується також відсутністю в електронній системі на дату і час публікації: 17.05.2019 щодо предмету даної закупівлі відносно якої здійснювався моніторинг у формі повідомлення про намір укласти договір даної закупівлі відображення та заповнення системою поля «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» (п.81 Форми), заповнення якого та відображення в електронній системі, з урахуванням змін внесених Наказом № 490, реалізовано Уповноваженим органом вже після формування системою електронних закупівель даної форми, що знаходить своє відображення наприклад під час формування системою даного повідомлення 26.07.2019, що виключає провину у вчиненні порушення замовником п.2 Наказу №490. Тому порушення, в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 09.09.2019, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель, що підтверджується направленим замовником інформаційним запитом направленим на адресу Zakupki.prom.ua та отриманою на нього відповіддю. В наслідок чого, вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель є незаконними, про що також свідчить не надання відповіді та не розгляд суб`єктом владних повноважень звернення замовника щодо надання йому роз’яснень щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 09.09.2019 направлених до Східного офісу Держаудитслужби. Окремо слід зазначити, що не зважаючи на зазначене підприємством, як замовником публічних закупівель проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету та детально вивчено законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює порушено питання у висновку від 09.09.2019 для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Додатки: 1) Протокол тендерного комітету від 11.04.19 №143 (з додатками) на 4 арк. 2) Протокол тендерного комітету від 15.04.19 №155 (з додатками) на 4 арк. 3) Протокол тендерного комітету від 25.04.19 №170 (з додатками) на 4 арк. 4) Протокол тендерного комітету від 21.05.19 №206 (з додатками) на 4 арк. 5) Довідка АТ «Таскомбанк» від 12.09.19 на 1 арк. 6) Повідомлення про намір укласти договір від 17.05.19 на 1 арк. 7) Повідомлення про намір укласти договір від 26.07.19 на 1 арк.

2019-09-16 17:25:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення порядку планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БРУСЕНЦЕВ ДМИТРО ІВАНОВИЧ" 722 800,00
UAH з ПДВ
722 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЗАЄВ ВУГАР РЗА ОГЛИ" 723 000,00
UAH з ПДВ
723 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 14:18
Проект договору.pdf
10 травня 2019 14:18
Паспорт Брусенцев Д.І..pdf
10 травня 2019 14:18
Лист-пояснення.docx.pdf
10 травня 2019 14:18
Лист-підтвердження.docx.pdf
10 травня 2019 14:18
Захист довкілля.docx.pdf
10 травня 2019 14:18
Довідка ст. 50.docx.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 16:04
Електронний підпис
07 травня 2019 15:58
Електронний підпис
07 травня 2019 15:53
Електронний підпис
07 травня 2019 15:52
Тех.(якісні) вимоги.PDF
07 травня 2019 15:52
Тендерна пропозиція.PDF
07 травня 2019 15:52
Проект договору.PDF
07 травня 2019 15:52
Відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БРУСЕНЦЕВ ДМИТРО ІВАНОВИЧ"

ФОП "РЗАЄВ ВУГАР РЗА ОГЛИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БРУСЕНЦЕВ ДМИТРО ІВАНОВИЧ"
#2850020938
Переможець 722 800,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 09:59

Документи

17 травня 2019 09:59
Електронний підпис
17 травня 2019 09:43
201.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БРУСЕНЦЕВ ДМИТРО ІВАНОВИЧ"
#2850020938
722 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 09:59
Електронний підпис
17 травня 2019 09:43
201.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 15:26
Дог. Брусенцев.pdf укладений
30 травня 2019 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 722 800,00
UAH