Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Службовий автотранспорт для медичних працівників амбулаторії по вул. Михайлівська в с. Веселий Поділ Семенівського району
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000649-a ● f0f8d7ca88494a1e834e709d77e7717b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Погорілий +380532560227 yurotdeldkb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2019 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Службовий автотранспорт для медичних працівників амбулаторії по вул. Михайлівська в с. Веселий Поділ Семенівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38250, Україна, Полтавська область, с. Веселий Поділ, вул. Михайлівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 липня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2019 15:51 |
ТД вул. Михайлівська в с. Веселий Поділ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 02 травня 2019 16:50
Дата відповіді: 07 травня 2019 08:46
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 4 «Технічне завдання», оскільки така документація має посилання на конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. В порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація не містить обґрунтування щодо необхідності у закупівлі даної марки автомобіля. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, які мають повний привід та колісну формулу 4х4 (повнопривідних категорії М1G), вартістю до 500000 грн., можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів та пацієнтів лікарень. Наприклад наявність виключно стальних дисків, висота (не більше 1693 мм.), колісна база (не менше 2670 мм.), кут в’їзду (не менш як 20о), наявність повнорозмірного запасного колеса, системи автоматичної зупинки та старту, повітроводів для заднього ряду сидінь, зовнішніх дзеркал заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури. Дані конкретні характеристики самі по собі не являються дискримінаційними, однак разом з іншими заявленими у ТД являються такими, під які підпадає виключно RENAULT DUSTER, жоден інший автомобіль на ринку України не відповідає зазначеним характеристикам.
В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товару зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
Отже, провівши аналіз вашої тендерної документації можна прийти до висновку, що на ринку України ВІДСУТНІ ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ!
Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі.
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон»), тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30. ч. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробникаУраховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплення у статті 4 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації ( така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».Технічні характеристи зазанчені у Додатку 4 по предмету закупівлі містять вираз "або еквівалент".
Виходячи із вище викладеного виписані вимоги щодо автомобіля викладені у тендерній документації не суперечать нормам Закону та не порушуют вашого права як учасника торгів.
Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації ( така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».Технічні характеристи зазанчені у Додатку 4 по предмету закупівлі містять вираз "або еквівалент".
Виходячи із вище викладеного виписані вимоги щодо автомобіля викладені у тендерній документації не суперечать нормам Закону та не порушуют вашого права як учасника торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА |
499 920,00
UAH з ПДВ
|
499 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА #36120662 |
Переможець |
499 920,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:21
|
IMG_0003 (1).pdf | укладений |
03 січня 2020 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2019 08:47
|
Веселий поділ.PDF | зміни до договору |
14 червня 2019 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2019 16:50
|
веселий поділ.PDF | укладений |
13 червня 2019 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 03-19/87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03-19/87 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 червня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Креуючись п. 5. ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовилися розірвати договір на внести зміни до п. 2.1 Договору |