Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ПАЛИВО)
Очікувана вартість
208 097,65 UAH
UA-2019-04-25-000622-a 24adbb80cdda4046b1c24244e8c496a5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуч Роман Євстахович

+380323641195 volia81422@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Воле-Баранецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369883
Місцезнаходження: 81422, Україна , Львівська обл., Воля-Баранецька, село Воля-Баранецька, Самбірського району, Львівської області
Контактна особа: Гуч Роман Євстахович
+380323641195
volia81422@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Частиною 7 статті 2 Закону встановлено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовниками при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Серед таких закупівель, які потрібно провести у 2019р. є закупівля по предмету – ДК 021:2015: 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ПАЛИВО). Тому, попередньо Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги по предмету закупівлі – ДК 021:2015: 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ПАЛИВО). Торги були оголошенні, але в результаті було прийнято рішення про відміну таких торгів, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур. За результатами проведених процедур сформовані звіти про результати за номерами: UA-2019-03-27-001219-b, UA-2019-03-07-000855-b. Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…». Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур закупівель є переговорна процедура закупівлі. Так, ст. 35 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Зокрема, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Не укладення договору по предмету закупівлі - ДК 021:2015: 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ПАЛИВО) поставить під загрозу безперебійне виконання обов’язків покладених на Замовника, приведе до невиконання приписів та норм згідно чинного законодавства. На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі по предмету закупівлі – ДК 021:2015: 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ПАЛИВО). Враховуючи вище наведене, Замовником було запрошено та проведено переговори з ПП «ОККО КОНТРАКТ». Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід поставки аналогічного товару, відповідний персонал, матеріально – технічну базу, що дає можливість поставити товар вчасно та якісно. В результаті проведених переговорів Замовником та Учасником на закупівлю погоджено наступні параметри для укладення договору: Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (ПАЛИВО). Кількість товару: Бензин А – 92 – 2062 л., Бензин А -95 – 2143 л., Дизельне паливо – 3500 л. Строк поставки товару: до 31.12.2019 року Найменування учасника з яким проведено переговори: ПП «ОККО КОНТРАКТ» Код ЄДРПОУ: 36248687 Місцезнаходження: вул. Набережно – Хрещатицька, 15-17/18, м. Київ, 04070, тел. +38 (032) 298 96 01 Ціна пропозиції: 208097, 65 грн. з ПДВ (Бензин А-95 – 27.73 грн., Бензин А-92 – 26.73 грн., Дизельне паливо – 26.73 грн.) Процедура закупівлі: Переговорна процедура закупівлі Поставка товару здійснюється на підставі Договору про закупівлю. Окрім того, учасник подав документи, які були визначенні та встановленні Замовником у запрошенні до переговорів, а саме:  «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до запрошення  Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону (учасник надає документи згідно Частини І Додатку 2 до запрошення): - Довідка про перелік АЗС із зазначенням їх місцезнаходження в. т. ч. в у Самбірському районні Львівської області (у довільній формі, оригінал). Договір № ОК/2-2-18/1 від 21.05.2018р. про надання послуг по обслуговуванню та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам Замовника (укладений між ПП «ОККО Контаркт» (Замовник) та ТОВ «ОККО – Рітейл» (Виконавець)); - Довідка, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід з поставки заявленого товару, (оригінал). - Довідка, що містить інформацію про досвід поставки аналогічного товару, (оригінал), Інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: Договором, видатковою накладною, відгуком.  Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (учасник надає документи згідно Частини ІI Додатку 2 до запрошення).  Технічне завдання та перелік документів згідно Додатку 3 до запрошення: - Документи про якість (копія); - Пальне повинно постачається по паливним талонам. Термін дії талонів становить 90 днів з моменту їх отримання Замовником (учасники надає у довільній формі лист з відомостями про термін дії талонів (оригінал).  Статут (копія).  Документи, що підтверджують повноваження посадової особи та представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи, наказ про призначення (вступ) на посаду, довіреність на представника учасника (копії)  Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки.  Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія).  Проект договору згідно з Додатком 4 до запрошення. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII; 2. Звіт про результати процедури закупівлі (відкриті торги) UA-2019-03-27-001219-b 3. Звіт про результати процедури закупівлі (відкриті торги) UA-2019-03-07-000855-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 17:01
Оскарження наміру укласти договір: 06 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2062 л
Бензин А – 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81422, Україна, Львівська область, Самбірський район, АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2143 л
Бензин А -95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81422, Україна, Львівська область, Самбірський район, АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3500 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81422, Україна, Львівська область, Самбірський район, АЗС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

25 квітня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «ОККО КОНТРАКТ»
#36248687
Переможець 208 097,65
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 17:01

Документи

25 квітня 2019 17:01
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:59
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «ОККО КОНТРАКТ»
#36248687
208 097,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 17:01
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:59
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 17:28
Звіт.pdf укладений
17 грудня 2019 17:23
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 12:26
Zminu_5.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 18:40
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 16:39
Zmina_4.pdf зміни до договору
08 липня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 09:54
Zmina_3.pdf зміни до договору
06 червня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 13:23
Zmina_2.pdf зміни до договору
23 травня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 17:27
Zmina_1_dodatok.pdf зміни до договору
17 травня 2019 17:09
Zmina_1.pdf зміни до договору
17 травня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 10:28
договір.pdf укладений
16 травня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями укладеного між сторонами Договору та положенням ч.4 сг.36 Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями пунктами 3.2. З.З.. 13.1. Договору та враховуючи зменшення фактичного обсягу видатків замовника. Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та загальної суми Договору, у зв'язку з цим домовилися про наступне: 1.1. Змінити умови пункту 3.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1.Ціна цього Договору становить 156573.05 (сто п'ятдесят шість тисяч п’ятсот сімдесят гри грн. 05 коп.). у тому числі ПДВ; 26095,51 грн.»;1.2.Змінити умови Додатку № 1/1 (Специфікації) до Договору та викласти його в оновленій редакції, яка додана до цього додаткового договору частиною Договору Л«48ТЛ-6284/19 про закупівлю товарів від «15» травня 2019 року відповідно
Номер договору про закупівлю: 48ТЛ-6284/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 48ТЛ-6284/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з технічною помилкою, яка була допущена в банківських реквізитах в п.13 Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін. Тому п.13 викласти в новій редакції (а саме реквізити покупця): Покупець ВОЛЕ-БАРАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Адреса: Львівська обл., Самбірський р-н, с.Воля-Баранецька, Поштові реквізити: 81422, Львівська обл., Самбірський р-н,с.Воля-Баранецька, р/р 35414039040490, 35417070040480, 35413018040490. МФО 8250144 в ГУДКСУ у Львівській області Код ЄДРПОУ 04369883 ІПН Свідоцтво платника ПДВ Тел. 0323641195 Е-mail: volia81422@ukr.net Від ВОЛЕ-БАРАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ____________________/Чухрай Г.Г./ М.П. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 48ТЛ-6284/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 48ТЛ-6284/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями укладеного між сторонами Договору, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи коливання ринкових цін на Товари, п.п. 3.3., 13.1. Договору Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару, у зв'язку з цим домовилися змінити умови Додатку № 1/1 (Специфікації) до Договору та викласти того в оновленій редакції, яка додана до цього додаткового договору та є невід’ємною частиною Договору №48ТЛ-6284/19 про закупівлю товарів від «15» травня 2019 року відповідно. Специфікація викладена в додатку до повідомлення. Номер додаткової угоди. 3. Сума договору після внесення змін. 156573,05. грн. (сума договору без змін). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - Дизельне паливо - 2003,609 л., Бензин А – 92 – 1680 л., Бензин А – 95 – 1860 л.
Номер договору про закупівлю: 48ТЛ-6284/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 48ТЛ-6284/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Постачальник у зв’язку із зміною платіжних реквізитів Замовника погодились змінити і доповнити Договір № 1.1. Внести зміни до п.13 Договору 48ТЛ-6284/1 від15.05.2019р., виклавши його у наступній редакції: Споживач Постачальник Воле-Баранецька сільська рада 81422, Львівська область, Самбірський район, с,.Воля-Баранецька,Цимбрили 26а р/р 35412084040490;35419065040490; 35418077040490 Державна казначейська служба України МФО 820172 ЄДРПОУ 04369883 Приватне підприємство «ОККО Контракт» Юридична адреса 04070, м. Київ,Київська обл. вул. Набережно-Хрещатицька Б15-17/18 Адреса 79015,м.Львів,вул..Героїв УПА,72 ЄДРПОУ 36248687 р/р 26004559481 в АТ Райффайзен банк Аваль МФО 380805 2.Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 13. Номер додаткової угоди. 4 14. Сума договору після внесення змін. Без змін 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін
Номер договору про закупівлю: 48ТЛ-6284/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 48ТЛ-6284/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями укладеного між сторонами Договору та положеннями ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», положеннями пунктами 3.2. З.З., 13.1. Договору та враховуючи зменшення фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та загальної суми Договору, у зв’язку з цим домовилися про насту пне: Змінити умови пункту 3.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 121052,00 (сто двадцять одна тисяча п’ятдесят дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ: 26095,51 грн.»; Змінити умови Додатку № 1/1 (Специфікації) до Договору та викласти його в оновленій редакції, яка додана до цього додаткового договору та є невід’ємною частиною Договору №48ТЛ-6284/19 про закупівлю товарів від 15 травня 2019 року відповідно (специфікацію викладено у прикріпленому додатку до договору) (13. Номер додаткової угоди. 5 14. Сума договору після внесення змін. 121052 грн.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. згідно прикріпленого додатку до повідомлення (через великий обсяг інформації)
Номер договору про закупівлю: 48ТЛ-6284/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 121 052,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 175,33 UAH)