Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до спеціалізованих автомобілів (сміттєвозів), вантажних транспортних засобів та легкових автомобілів)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000445-c 7341920b46b8479faba2055d9c5e2d0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буденкова Наталія Вікторівна

+380569568935 katp042802@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Код ЄДРПОУ: 03341701
Місцезнаходження: 51905, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64
Контактна особа: Буденкова Наталія Вікторівна
+380569568935
katp042802@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 14:36
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 14:36
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:08
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4974 шт
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до спеціалізованих автомобілів (сміттєвозів), вантажних транспортних засобів та легкових автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51905, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, вул. Дальня, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
251 комплекти
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до спеціалізованих автомобілів (сміттєвозів), вантажних транспортних засобів та легкових автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51905, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, вул. Дальня, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
335 м
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запасні частини до спеціалізованих автомобілів (сміттєвозів), вантажних транспортних засобів та легкових автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51905, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, вул. Дальня, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 14:32
додаток 5.doc
25 квітня 2019 14:32
додаток 4.doc
25 квітня 2019 14:32
додаток 3.doc
25 квітня 2019 14:32
додаток 2.doc
25 квітня 2019 14:32
додаток 1.doc
25 квітня 2019 14:32
ТД запчасти 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 049 999,99
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крі Пойнт" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОТРАНСДЕТАЛЬ" 1 965 000,00
UAH з ПДВ
1 965 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2019 13:20
Електронний підпис
11 травня 2019 13:14
Форм помил.pdf
11 травня 2019 13:14
Фин. отч. 2018.pdf
11 травня 2019 13:14
Технічна спеціфікація.pdf
11 травня 2019 13:14
Статут Оригинал.pdf
11 травня 2019 13:14
справка о счетах.pdf
11 травня 2019 13:14
Сертификация не нужна.PDF
11 травня 2019 13:14
Протокол.pdf
11 травня 2019 13:14
проект договору.pdf
11 травня 2019 13:14
паспоорт.pdf
11 травня 2019 13:14
Наявн МТБ.pdf
11 травня 2019 13:14
Наказ.pdf
11 травня 2019 13:14
истотни умови.pdf
11 травня 2019 13:14
Дог. Ин-Тайм от 2018.06.12.pdf
11 травня 2019 13:13
Дов. Банкрутство 2019.05.10.pdf
11 травня 2019 13:13
Дов. Банк Кредит 2019.04.25.pdf
11 травня 2019 13:13
Дов_оброб персон дан.pdf
11 травня 2019 13:13
Дов Статистика.pdf
11 травня 2019 13:13
Дов про повноваж.pdf
11 травня 2019 13:13
Дов про достов інформ.pdf
11 травня 2019 13:13
Дов захист довкілля.pdf
11 травня 2019 13:13
Відсутн стат обмежень.pdf
11 травня 2019 13:13
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 травня 2019 13:13
Витяг з ЄДР.pdf
11 травня 2019 13:13
5824.rar

Публічні документи

11 травня 2019 12:00
3941492.zip

Публічні документи

10 травня 2019 17:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Крі Пойнт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОТРАНСДЕТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ"
#39705831
Відхилено 1 049 999,99
UAH з ПДВ
20 травня 2019 19:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крі Пойнт"
#39230518
Відхилено 1 050 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 20:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОТРАНСДЕТАЛЬ"
#42367267
Переможець 1 965 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 20:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 20:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОТРАНСДЕТАЛЬ"
#42367267
1 965 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:11
18-19 31.05.19 запчасти продление.doc зміни до договору
31 березня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 23:43
1.pdf укладений
31 травня 2019 23:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 11.1 Договору та п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» вирішили зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №1 «Специфікація» у новій редакції (що додається) та п.3.1.розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: 1. «Ціна (загальна сума) цього Договору становить – 624 888,00 грн. (шістсот двадцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.), в тому числі 104 148,00 грн. ПДВ (сто чотири тисячі сто сорок вісім грн. 00 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 18/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі товару, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» пп.8 п.11.1 Договору, Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору № 18/19 від 31.05.2019 до 31 березня 2020 року. 2. Загальна вартість товару, що буде закуплена в період з 01 січня по 31 березня 2020 року, не може перевищувати 20% ціни Договору № 18/19 від 31.05.2019. 3. Пункт 3.1 Договору доповнити пунктом 3.1.1. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, укладеного у 2019 році, а саме 624 888,00 грн. (шістсот двадцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.), в тому числі 104 148,00 грн. ПДВ (сто чотири тисячі сто сорок вісім грн. 00 коп.).”
Номер договору про закупівлю: 18/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 11.1 Договору та п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю продовження строку дії договору із-за затримки фінансування витрат Замовника Сторони уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. пункт 3.1. Договору «Загальна сума цього Договору становить – 778 248,00 грн. (сімсот сімдесят вісім тисяч двісті сорок вісім грн.), в тому числі ПДВ 129 708,00 грн., з яких за періоди: з 31.05.2019 по 31.12.2019 - 624 888,00 грн. (шістсот двадцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят вісім грн.), в тому числі 104 148,00 грн. ПДВ; - з 01.01.2020 по 31.03.2020 — 153 360,00 грн. (сто пятдесят три тисячі триста шістдесят грн.), в тому числі ПДВ 25560,00 грн.». 2. Продовжити дію Договору до 31 травня 2020 року (включно) в частині оплати заборгованості за договором. 3. Ця додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, — по одному для кожної сторони. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печаткою Замовника. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 18/19 від 31.05.2019.
Номер договору про закупівлю: 18/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 624 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 104 148,00 UAH)