Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Paclitaxel», «Docetaxel», «Docetaxel», «Docetaxel», «Exemestane», «Calciumfolinate», «Anastrozole», «Epirubicin»
Очікувана вартість
3 960 969,87 UAH
UA-2019-04-25-000374-c bf4d2c9e16e9405098c6a3efaf970619
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Костянтин Ігорович

+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР
Код ЄДРПОУ: 01981224
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Шевчук Костянтин Ігорович
+380382654156
HOODKKT2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 травня 2019 14:16
Очікувана вартість: 3 960 969,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 од
«Paclitaxel»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paclitaxel
100 од
«Docetaxel»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Docetaxel
500 од
«Docetaxel»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Docetaxel
150 од
«Docetaxel»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Docetaxel
9990 од
«Exemestane»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Exemestane
2500 од
«Calciumfolinate»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Calcium folinate
5180 од
«Anastrozole»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Anastrozole
425 од
«Epirubicin»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Epirubicin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 13:30
4 ТД-2019 (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Окремі лоти
Дата подання: 26 квітня 2019 12:33
Дата відповіді: 03 травня 2019 14:36
Доброго дня, Тендерна документація містить вимоги які порушують ст 3;5;22 Закону України «Про публічні закупівлі». Для усунення дискримінаційних вимог та у відповідності до спільного листа МЕРТ та МОЗ України від 19.12.2018 р. № 01.7/33810, просимо Вас розділити загальний предмет закупівлі на окремі Лоти, за принципом один МНН - один Лот. У разі відхилення, буде подано скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Хмельницьким обласним онкологічним диспансером розглянуто Ваше звернення стосовно внесення зміни щодо проведення процедури закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 «Paclitaxel», «Docetaxel», «Docetaxel», «Docetaxel», «Exemestane», «Calciumfolinate», «Anastrozole», «Epirubicin» (UA-2019-04-25-000374-c). За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі лікарських засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
При всебічному розгляді даного питання, також пропонуємо звернути увагу на Позицію ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України в частині зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення мін до документації, зокрема розділити предмет закупівлі на лоти. (номер судової справи № 2а-19419/10/2670);

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 3 957 742,75
UAH з ПДВ
3 933 796,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 3 958 927,24
UAH з ПДВ
3 934 049,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 16:38
Електронний підпис
23 травня 2019 16:37
МВД МАЗЕПА 06.05.19.jpg
23 травня 2019 16:37
акцепт UA-2019-04-25-000374-c.pdf
16 травня 2019 14:46
Електронний підпис
16 травня 2019 14:44
ЦП переможець.pdf
14 травня 2019 17:23
Електронний підпис
14 травня 2019 17:20
ЦП.pdf
14 травня 2019 17:20
т.ч_p133-263.pdf
14 травня 2019 17:20
т.ч_p001-132.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p406-433.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p361-405.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p316-360.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p271-315.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p226-270.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p181-225.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p136-180.7z
14 травня 2019 17:20
к.ч_p091-135.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p046-090.pdf
14 травня 2019 17:20
к.ч_p001-045.pdf
14 травня 2019 17:20
ГП.7z
14 травня 2019 17:20
БГ.7z

Публічні документи

14 травня 2019 18:09
Електронний підпис
14 травня 2019 18:09
Nakaz_savchenko.zip
14 травня 2019 18:09
Licenzia.zip
14 травня 2019 18:09
Doverka_savchenko.zip
14 травня 2019 18:09
Технічна частина.pdf
14 травня 2019 18:09
Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2019 18:09
201394_ГР_263_50_000.00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 3 933 796,15
UAH з ПДВ
21 травня 2019 20:51

Документи

21 травня 2019 20:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 20:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
3 933 796,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 20:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:41
Виконання договору-103.pdf укладений
19 грудня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:30
Додаткова угода-3.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 18:23
ду-р-р-БАДМ-Б- ДОГ-103.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 18:20
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 21:29
Доп угода-1.pdf зміни до договору
10 червня 2019 21:26
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 19:07
Договір укладений
10 червня 2019 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із перетворенням на підставі рішення Хмельницької обласної ради від 21 червня 2019 року (зміною організаційно-правової форми) Хмельницький обласний онкологічний диспансер на КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР та зміною реквізитів, сторони уклали дану угоду про наступне: 1. Преамбулу договору № 103 від 10.06.2019р. викласти в новій редакції: КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР, в особі директора Мороза В'ячеслава Анатолійовича, що діє на підставі Статуту (далі - Замовник),2. У зв’язку із змінами банківських реквізитів у Замовника і Постачальника, розділ XII «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.п.3.4(5) договору "103 від 10.06.2019р., та п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 930 752,90
UAH (в тому числі ПДВ 257 152,06 UAH)