Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбук
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-04-25-000222-b 2b8d108b3d4a45698f5681f8eb57db7d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Голикова

+380985714857 marschool_21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ ЗІ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ №21 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031612
Вебсайт: http://21marschool.jimdo.com
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Озеро Хасан, буд. 65
Контактна особа: Світлана Голикова
+380985714857
marschool_21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2019 09:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 09:24
Початок аукціону: 13 травня 2019 11:40
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул.Озеро Хасан, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 квітня 2019 10:48
Дата відповіді: 30 квітня 2019 13:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускаємо до участі в закупівлі. Будемо розглядати його ціну як остаточну

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-000222-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2373304717
Дата подання: 13 травня 2019 12:19
Висновок про Windows
Висновок про Windows 10 Pro недійсний.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 08:26
Шановний учаснику!
Відповідно до переліку документів, які зазначено в оголошені до закупівлі у пункті №8 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб іх підтвердження", а саме в підпункті №8 "Документ, що підтверджує якість продукції (копія паспорту, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, висновку МОЗ або інший документ)", не має запиту від учасника закупівлі експертного висновку "Державної експертизи за критеріями технічного захисту інформації операційної системи Microsoft Windows 10 Professional". Також, згідно пропозиції учасника, а також інформації з офіційного сайту виробника, ноутбук Dell Inspiron 3573 (I35P41DIW-70), що вказаний в пропозиції учасника №1 постачається з операційною системою Windows 10 Home 64bit Ukrainian. Виходячи з наведеної інформації, ми, як Замовник комп'ютерного обладанання, повідомляємо, що наявність експертного висновку "Державної експертизи за критеріями технічного захисту інформації операційної системи Microsoft Windows 10 Professional" не є обов'язковим до надання у складі пропозиції учасників.
Номер вимоги: UA-2019-04-25-000222-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2374106008
Дата подання: 13 травня 2019 15:06
Відповідь на вимогу ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"
ФОП Белих М.М. повідомляє, що на офіційному сайте Microsoft поки що є тільки цей документ.
На мій запит мені відповіли, що Microsoft готує роз’яснювальний лист с цього проводу
Посилання на сайт: https://www.microsoft.com/uk-ua/enterprise/certificates.aspx
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2019 10:19
Шановний учаснику!
Відповідно до переліку документів, які зазначено в оголошені до закупівлі у пункті №8 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб іх підтвердження", а саме в підпункті №8 "Документ, що підтверджує якість продукції (копія паспорту, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, висновку МОЗ або інший документ)", не має запиту від учасника закупівлі експертного висновку "Державної експертизи за критеріями технічного захисту інформації операційної системи Microsoft Windows 10 Professional". Також, згідно пропозиції учасника, а також інформації з офіційного сайту виробника, ноутбук Dell Inspiron 3573 (I35P41DIW-70), що вказаний в пропозиції учасника №1 постачається з операційною системою Windows 10 Home 64bit Ukrainian. Виходячи з наведеної інформації, ми, як Замовник комп'ютерного обладанання, повідомляємо, що наявність експертного висновку "Державної експертизи за критеріями технічного захисту інформації операційної системи Microsoft Windows 10 Professional" не є обов'язковим до надання у складі пропозиції учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 10 548,00
UAH з ПДВ
9 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" 10 625,00
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 12 546,00
UAH з ПДВ
12 546,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 08:05
реквизиты.pdf
10 травня 2019 08:05
Про відкриття рахунку.pdf
10 травня 2019 08:05
Лист-згода.pdf
10 травня 2019 08:05
гарантiйний строк.pdf
10 травня 2019 08:05
с_docum_02.jpg
10 травня 2019 08:05
с_docum_01.jpg
10 травня 2019 08:05
код.jpg
10 травня 2019 08:05
Свідоцтво платника.pdf
10 травня 2019 08:05
Свідоцтво.pdf
10 травня 2019 08:05
Витяг 2019.pdf
10 травня 2019 08:05
20181009103926685.pdf
10 травня 2019 08:05
3573-f47d7c8e-d1c9-4332-9ca2-dc59a5c1a551.pdf
10 травня 2019 08:05
3573-50f9ad5c-0724-4219-bccf-464b53d4214d.pdf
10 травня 2019 08:05
3573-5a92c4c4-bb4b-4ed7-bde7-c238fbb88013.pdf
10 травня 2019 08:05
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 16:01
тех. харак.pdf
07 травня 2019 16:01
Документи.pdf
07 травня 2019 16:01
довідка про windows.pdf
07 травня 2019 16:01
Certificate gig-DELL.pdf
07 травня 2019 16:01
cert vidp1.pdf
07 травня 2019 16:01
cert vidp.pdf
07 травня 2019 16:01
КомПред.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 13:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
Переможець 9 999,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 10:18

Документи

14 травня 2019 09:02
Протокол 8.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
9 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 09:02
Протокол 8.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол ошибки.pdf зміни до договору
25 липня 2019 11:56
договор ноутбук (1).pdf укладений
23 липня 2019 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML