Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул. Миру у с. Маяки, Біляївський район, Одеської області
Очікувана вартість
9 926 191,00 UAH
UA-2019-04-25-000173-c d7032e49f94f4288a46f1f9e4906482d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління будівництва, землевпорядкування та житлово-комунального господарства Маяківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41846800
Місцезнаходження замовника: 67654, Україна, Одеська обл., Маяки, вул. Богачова
Контактна особа замовника: Усенко Василь Миколайович
+380673153533
silradamayki@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:41
Очікувана вартість: 9 926 191,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 630,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул. Миру у с. Маяки, Біляївський район, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с.Маяки, Одеська область, Біляївський район, с.Маяки вул.Богачова 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 квітня 2019 10:43
Електронний цифровий підпис
25 квітня 2019 10:39
3.4Додатки 9.doc
25 квітня 2019 10:39
3.3Додатки 3-8.doc
25 квітня 2019 10:39
3.2Додатки 1-4.doc
25 квітня 2019 10:39
3.1ТД капремонт Миру с.Маяки.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-21-000030 ● 74424253c2b14df1a276b03aae0f5fe3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-21 17:44:44
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 Одеса № 163


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.05.2019, службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Васильєва О. від 21.05.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 163

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення

4. UA-2019-04-25-000173-c 25.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-23 09:29:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул. Миру у с. Маяки, Біляївський район, Одеської області», яка проводиться Управлінням будівництва, землевпорядкування та житлово-комунального господарства Маяківської сільської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-04-25-000173-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Тирас» вимогам додатку 8 до ТД, тоді як учасником не надано у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проект договору?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Тирас» вимогам пункту 4 розділу IV додатку 2 до ТД, тоді як учасником не надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Тирас» вимогам частини1 розділу
«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тоді як учасником надано у складі тендерної пропозиції документи без накладанням електронного цифрового підпису?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи, що виявлені порушення не можливо усунути, керуючись п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішили скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ТИРАС» із закупівлі робіт - «Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул.Миру у с.Маяки, Біляївський район, Одеської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» такою, що відповідає вимогам тендерної документації, визнання ТОВ «ТИРАС» переможцем закупівлі і рішення про намір укласти з ТОВ «ТИРАС» договір на закупівлю вказаних робіт, та відмінити торги.

2019-06-07 14:56:22

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 30 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління будівництва, землевпорядкування та житлово-комунального господарства Маяківської сільської ради, 41846800, Україна, Маяки, вул. Богачова
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул. Миру у с. Маяки, Біляївський район, Одеської області, 9926191UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: d7032e49f94f4288a46f1f9e4906482d, 2019-04-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління будівництва, землевпорядкування та житлово-комунального господарства Маяківської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Тирас», протокол засідання тендерного комітету від 20.05.2019 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ «Тирас» є найнижчою. Відповідно до протоколу тендерного комітету від 20.05.2019 № 29 пропозиція ТОВ «Тирас» відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації (далі – ТД) та визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 20.05.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Тирас» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до додатку 8 до ТД учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проект договору. Учасником в тендерній пропозиції не надано заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проект договору, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Тирас» не відповідає вимогам дотатку 8 до ТД; - відповідно до пункту 4 розділу IV додатку 2 до ТД учасник повинен надати Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів. Учасником в тендерній пропозиції не надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Тирас» не відповідає вимогам пункту 4 розділу IV додатку 2 до ТД; - відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням електронного цифрового підпису. Учасником надано у складі тендерної пропозиції документи без накладанням електронного цифрового підпису, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Тирас» не відповідає вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Замовнику надано запит про надання пояснення від 23.05.2019 щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Тирас» вимогам ТД, однак пояснень Замовником не надано. Так, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Тирас», як таку, що не відповідає умовам ТД. Також, на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону Замовник вимагає від переможця документальне підтвердження пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення., 30 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30, пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-06-07 15:37:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Тирас" 9 905 240,48
UAH з ПДВ
9 905 240,48
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 9 920 000,00
UAH з ПДВ
9 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 15:24
Гарантия
24 травня 2019 13:22
Документи переможця
14 травня 2019 10:30
договірна ціна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Тирас"
#22457496
Переможець 9 905 240,48
UAH з ПДВ
20 травня 2019 11:05

Документи

20 травня 2019 11:05
sign.p7s
20 травня 2019 10:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Тирас"
#22457496
9 905 240,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 11:05
sign.p7s
20 травня 2019 10:59
Протокол

Інформація про відміну

Дата скасування
05 червня 2019 11:41
Причина скасування
Ст.31 п1 Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
05 червня 2019 11:40 Протокол

Актуальні тендери

До пошуку