Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул. Миру у с. Маяки, Біляївський район, Одеської області
Очікувана вартість
9 926 191,00 UAH
UA-2019-04-25-000173-c d7032e49f94f4288a46f1f9e4906482d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усенко Василь Миколайович

+380673153533 silradamayki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, землевпорядкування та житлово-комунального господарства Маяківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41846800
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова
Контактна особа: Усенко Василь Миколайович
+380673153533
silradamayki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:41
Очікувана вартість: 9 926 191,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 630,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул. Миру у с. Маяки, Біляївський район, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с.Маяки, Одеська область, Біляївський район, с.Маяки вул.Богачова 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 10:39
3.4Додатки 9.doc
25 квітня 2019 10:39
3.3Додатки 3-8.doc
25 квітня 2019 10:39
3.2Додатки 1-4.doc
25 квітня 2019 10:39
3.1ТД капремонт Миру с.Маяки.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-21-000030 ● 74424253c2b14df1a276b03aae0f5fe3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 Одеса № 163


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.05.2019, службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Васильєва О. від 21.05.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 163

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення

4. UA-2019-04-25-000173-c 25.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-23 09:29:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул. Миру у с. Маяки, Біляївський район, Одеської області», яка проводиться Управлінням будівництва, землевпорядкування та житлово-комунального господарства Маяківської сільської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-04-25-000173-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Тирас» вимогам додатку 8 до ТД, тоді як учасником не надано у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проект договору?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Тирас» вимогам пункту 4 розділу IV додатку 2 до ТД, тоді як учасником не надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Тирас» вимогам частини1 розділу
«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тоді як учасником надано у складі тендерної пропозиції документи без накладанням електронного цифрового підпису?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи, що виявлені порушення не можливо усунути, керуючись п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішили скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ТИРАС» із закупівлі робіт - «Капітальний ремонт дорожнього покриття, улаштування тротуарів та водовідведення по вул.Миру у с.Маяки, Біляївський район, Одеської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» такою, що відповідає вимогам тендерної документації, визнання ТОВ «ТИРАС» переможцем закупівлі і рішення про намір укласти з ТОВ «ТИРАС» договір на закупівлю вказаних робіт, та відмінити торги.

2019-06-07 14:56:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-06-07 15:37:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Тирас" 9 905 240,48
UAH з ПДВ
9 905 240,48
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 9 920 000,00
UAH з ПДВ
9 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 15:24
Гарантия
24 травня 2019 13:22
Документи переможця
14 травня 2019 10:30
договірна ціна

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Тирас"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Тирас"
#22457496
Переможець 9 905 240,48
UAH з ПДВ
20 травня 2019 11:05

Документи

20 травня 2019 11:05
Електронний підпис
20 травня 2019 10:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Тирас"
#22457496
9 905 240,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 11:05
Електронний підпис
20 травня 2019 10:59
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 червня 2019 11:41
Коментар щодо відміни: Ст.31 п1 Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
05 червня 2019 11:40
Протокол