Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 -72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Розробка електронного сервісу «Єдиний кабінет харків’янина» на етапі розробки початкового проектування з розробкою АРІ зі сторони «Єдиний кабінет харків’янина», з можливістю сайтам-партнерам отримувати необхідні данні для взаємодії)
72210000-0, Programming services of packaged software products (Development of the e-service "Single Cabinet of Kharkiv" at the stage of developing the initial design with the development of ARI from the side of the "Single Cabinet of Kharkiv", with the opportunity for partner sites to get the necessary data for interaction)
Очікувана вартість
6 886 375,00 UAH
UA-2019-04-25-000164-c caa035e74ecc45d998458ded0a04cd2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Віталіївна

+380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська область обл., Харків, вул.Конторська, 35
Контактна особа: Гриценко Олена Віталіївна
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME UTILITY ENTE RPRISE «Kharkiv Data Center»
National ID: 40848524
Contact point:
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:25
Очікувана вартість: 6 886 375,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 431,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 25 квітня 2019 10:35
Enquiries until: 16 травня 2019 17:00
Complaints submission until: до 22 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 травня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 6 886 375 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 34 432 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021-2015 -72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Розробка електронного сервісу «Єдиний кабінет харків’янина» на етапі розробки початкового проектування з розробкою АРІ зі сторони «Єдиний кабінет харків’янина», з можливістю сайтам-партнерам отримувати необхідні данні для взаємодії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Kharkiv, Kontorska street, 35
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

72210000-0, Programming services of packaged software products (Development of the e-service "Single Cabinet of Kharkiv" at the stage of developing the initial design with the development of ARI from the side of the "Single Cabinet of Kharkiv", with the opportunity for partner sites to get the necessary data for interaction)
CPV: 72210000-0
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 10:36
Тендерна документація ДК 021-2015 72210000-0_ ЄКХ 24.04.19_портал.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 13 травня 2019 15:22
Дата відповіді: 16 травня 2019 11:23
Враховуючи вимоги тендерної документації: 1) У розділі 2 ГАРАНТІЯ ТА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ Виконавець повинен надати Замовнику Послуги у відповідності до Технічних вимог, визначених у Додатку 1 до цього Договору, а також нормативно-правових актів у сфері захисту інформації, стандартів, технічних умов та нормативних документів, що діють в Україні та зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду Послуг. 2) У Додатку 1 до тендерної документації у розділі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» визначені Вимоги до хостингу. Сервер повинен знаходитися в захищеному просторі КСЗІ з метою забезпечення належної безпеки персональних даних при їх передачі сайтам-партнерам, які також повинні реалізувати КСЗІ на своєму боці, що дозволить встановити захищене з'єднання між ними. Питання: 1. Просимо надати роз’яснення, чи вимагається від виконавця робіт виконувати будь які роботи з побудови та впровадження КСЗІ та (або) проведення будь яких державних експертиз у галузі захисту інформації? Якщо вимагається, то прохання дати конкретні вимоги щодо їх виконання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вже встановив та налаштував зі свого боку КСЗІ. Проведення будь яких державних експертиз у галузі захисту інформації не передбачено.
Питання щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 13 травня 2019 15:23
Дата відповіді: 16 травня 2019 11:23
Враховуючи вимоги тендерної документації: 1) У розділі 2 ГАРАНТІЯ ТА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ Виконавець повинен надати Замовнику Послуги у відповідності до Технічних вимог, визначених у Додатку 1 до цього Договору, а також нормативно-правових актів у сфері захисту інформації, стандартів, технічних умов та нормативних документів, що діють в Україні та зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду Послуг. 2) У Додатку 1 до тендерної документації у розділі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» визначені Вимоги до хостингу. Сервер повинен знаходитися в захищеному просторі КСЗІ з метою забезпечення належної безпеки персональних даних при їх передачі сайтам-партнерам, які також повинні реалізувати КСЗІ на своєму боці, що дозволить встановити захищене з'єднання між ними. Питання: 1. Хто повинен визначати умови хостингу, у тому числі фінансові та вимоги з захисту інформації? Чи входить це питання до складу робіт та умов цього тендеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Хостинг даного рішення буде знаходитись у замовника. Замовник вже встановив та налаштував зі свого боку КСЗІ, що вимагає від усіх подальших продуктів, у тому числі й від «Єдиного кабінета харків’янина», підтримувати стандарт обміну персональних даних мешканців міста Харкова.
Питання щодо податків що включаються в Цінову пропозицію
Дата подання: 13 травня 2019 17:03
Дата відповіді: 16 травня 2019 11:24
З огляду на те, що: 1. Згідно з п. 3.3 Додатку 7 до тендерної документації (проект Договору) «Загальна вартість Послуги за цим Договором становить _____________________ (____________________________________) гривень, ____ коп., без ПДВ, на підставі Протоколу узгодження договірної ціни, що є невід’ємною частиною даного договору», у зв’язку з чим учасник – платник ПДВ не має змоги вказати ціну пропозиції та окремо суму ПДВ, яка підлягає нарахуванню, але при цьому зобов’язаний погодитись з умовами договору та підписати його проект, 2. Якщо виконавці послуг (робіт) із розробки програмної продукції чи її компонентів не набувають права власності на таку програмну продукцію в процесі її створення, а після завершення виконання таких послуг (робіт) право власності на готову програмну продукцію (її компоненти) набуде замовник, то операції з постачання таких послуг (виконання робіт) не звільняються від оподаткування ПДВ згідно з пунктом 26 1 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, Питання: 1. Просимо зазначити посилання на норму Податкового кодексу України, згідно з якою предмет закупівлі, на думку Замовника, звільняється від оподаткування ПДВ. 2. Просимо роз’яснити, яким чином учасник – платник ПДВ повинен у проекті Договору вказати ціну пропозиції та окремо суму ПДВ, яка підлягає нарахуванню? При цьому нам зрозуміло, що цінова пропозиція учасника повинна включати всі податки та платежі, які має сплатити учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Податок на додану вартість – це непрямий податок, який нараховується на створену вартість товарів (послуг), при цьому база оподаткування з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків і зборів ( крім акцизного податку на реалізацію суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів , збору на обов’язкове пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками – суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів),
Тому, відповідно до умов тендерної документації учасник подає на участь у торгах свою тендерну пропозицію без урахування ПДВ. Умови оплати згідно проекту договору також передбачають оплату послуг, що є предметом закупівлі, без урахування ПДВ.
Питання оподаткування та застосування положень Податкового кодексу України не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» та не відносяться до вимог тендерної документації, щодо яких можна отримати роз’яснення у порядку, визначеному статтею 23 вказаного Закону.
щодо тендерної документації
Дата подання: 14 травня 2019 12:09
Дата відповіді: 16 травня 2019 11:24
Доброго дня! У п.1 додатку 3 до ТД передбачено, що учасник має надати підтвердження наявності обладнання та ліцензованих програмних засобів, необхідних для надання послуг. Які це обладнання та ліцензовані програмні засоби повинні бути?
Відповідь: Замовником у тендерній документації не встановлено вимог щодо наявності конкретного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за процедурою закупівлі, та не визначено переліку документів, якими може бути підтверджено право власності або право користування на зазначене обладнання. Враховуючи викладене, потенційні учасники, зважаючи на вимоги тендерної документації до предмету закупівлі та умов виконання договору, самостійно вирішують яке обладнання та які ліцензовані програмні засоби повинні бути в учасника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-000164-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ", Код ЄДРПОУ:39665878
Дата подання: 03 травня 2019 13:51
Вимога щодо кваліфікації
Відповідно до п.2.1 Додатку 3 (Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження) до тендерної документації, учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації (у кількості не менше п’яти осіб), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи).

Водночас згідно п.7 розділу III тендерної документації, учасник має право залучати третіх осіб в процесі надання послуг по предмету закупівлі.

Звертаємо Вашу увагу на той факт, що виходячи з усталеної практики розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України неодноразово визнавала дискримінаційними вимоги Замовника щодо обов’язкової наявності саме працівників, тобто осіб, що перебувають у трудових відносинах з Учасником, як такі, що обмежують права Учасника на залучення третіх осіб.

Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: видалити вимогу, яка міститься в п.2.1 Додатку 3 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (у кількості не менше п’яти осіб) або викласти дану вимогу у наступній редакції: «Довідка, складена в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність працівників або залучених третіх осіб відповідної кваліфікації (у кількості не менше п’яти осіб), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника або залучену третю особу: ПІБ, посаду (якщо особа перебуває у трудових відносинах з учасником), інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2019 08:32
Відповідно до п. 29 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною 2 цієї статті визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вказано, що Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, як вказано в Узагальненні практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України Замовник: установлює один і або декілька з кваліфікаційних критеріїв, визначених у ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям; вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з тим, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить жодних обмежень та вказівок щодо способу підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
При цьому, відповідно до вимог п.7 Розділу 3 тендерної документації Учасник має право залучати третіх осіб в процесі надання послуг за предметом закупівлі, що у свою чергу не обмежує Учасника у залученні до надання послуг працівників, які не перебувають у штаті Учасника, осіб, які не перебувають у трудових відносинах з Учасником.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо працівників відповідної кваліфікації, яка вказана у п. 3.1 Додатку 3 Тендерної документації, складена Замовником у повній відповідності до вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема частини 3 статті 5 (вимоги про недискримінацію), статей 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до трудового законодавства України, та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Окрім того, звертаємо увагу на те, що подана Вимога про усунення порушення не містить жодного нормативного обґрунтування порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Натомість Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель постійно наголошує на необхідності доведення особою (обґрунтування) вчинених порушень Замовником, визначення їх нормативних підстав з відповідним посиланням на конкретні норми законодавства (див. наприклад, рішення № 2550-р/пк-пз від 21.03.2018).

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-04-25-000164-ccaa035e74ecc45d998458ded0a04cd2f
Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна, Харківська область обл., Харків, вул.Конторська, 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЙДІ ТРЕЙД" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ А9 Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДАХЕД-ЮА" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "НОВИЙ ЧАС - М" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ" Документи
Очікується рішення
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБОВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ОМЛ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

Документи

Публічні документи

24 травня 2019 18:14
СТАТУТ.PDF
24 травня 2019 18:14
РІШЕННЯ засновника (2).PDF
24 травня 2019 18:14
Наказ_директор.PDF
24 травня 2019 18:14
Технічні вимоги.pdf
24 травня 2019 18:14
Рисунок (26).jpg
24 травня 2019 18:14
Тендерна пропозиція.PDF
24 травня 2019 18:14
Рисунок (21).jpg
24 травня 2019 18:14
Рисунок (25).jpg
24 травня 2019 18:14
Договір.pdf
24 травня 2019 18:14
Рисунок (24).jpg
24 травня 2019 18:14
Рисунок (23).jpg
24 травня 2019 18:14
Рисунок (22).jpg
24 травня 2019 18:14
Реєстр документів.pdf
24 травня 2019 18:14
Рисунок (20).jpg
24 травня 2019 18:14
Лист-згода.jpg
24 травня 2019 18:14
Захист довкілля.jpg
24 травня 2019 18:14
Довідка про корупцію.jpg
24 травня 2019 18:14
ВИТЯГ ЄП А9 (2).PDF
24 травня 2019 18:14
ВИТЯГз ЄДРЮО.PDF
24 травня 2019 18:14
Гарантійний лист.jpg
24 травня 2019 18:14
акт А-9_до Договору.pdf

Документи

Публічні документи

24 травня 2019 20:45
26-1. ПАСПОРТ директора.pdf
24 травня 2019 20:45
6-13. ДОВІДКИ ПО СТ.17.pdf
24 травня 2019 20:45
14. СТАТУТ.pdf
24 травня 2019 20:45
14-1. ОПИС.pdf
24 травня 2019 20:45
5. ДОВІДКА про досвід.pdf
24 травня 2019 20:45
І. РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2019 09:23
Додаток 2.pdf
25 травня 2019 09:21
Статут.pdf
25 травня 2019 09:21
Інше.pdf
25 травня 2019 09:21
Аналогічний договір.pdf
25 травня 2019 09:21
Додаток 7.pdf
25 травня 2019 09:21
Реєстр документів.pdf
25 травня 2019 09:21
Додаток 4.pdf
25 травня 2019 09:21
Додаток 3.pdf
25 травня 2019 09:21
Додаток 1.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2019 18:09
zagalni.pdf
25 травня 2019 18:08
vityagpdv.pdf
25 травня 2019 18:08
vimogiz.pdf
25 травня 2019 18:08
techchar.pdf
25 травня 2019 18:08
statut.pdf
25 травня 2019 18:08
istotni.pdf
25 травня 2019 18:08
ecolog.pdf
25 травня 2019 18:08
dostovir.pdf
25 травня 2019 18:08
docseo.pdf
25 травня 2019 18:08
vipisedr.pdf
25 травня 2019 18:08
suborend.pdf
25 травня 2019 18:08
pb.pdf
25 травня 2019 18:08
contract.pdf
25 травня 2019 18:08
reestr.pdf
25 травня 2019 18:08
zasudj.pdf
25 травня 2019 18:08
zaborg.pdf
25 травня 2019 18:08
ecokon.pdf
25 травня 2019 18:08
anticor.pdf
25 травня 2019 18:08
pracivn.pdf
25 травня 2019 18:08
obladn.pdf
25 травня 2019 18:08
analog.pdf
25 травня 2019 18:08
tendpropos.pdf
25 травня 2019 18:08
tehvimogi.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2019 20:24
SCAN0030.pdf
25 травня 2019 19:52
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
25 травня 2019 19:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

Публічні документи

26 травня 2019 12:31
Додаток 3.pdf
26 травня 2019 12:31
Інше статут.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 7.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 4.pdf
26 травня 2019 12:31
Інше.pdf
26 травня 2019 12:31
Інші документи.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 5.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 1.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙДІ ТРЕЙД"

ТОВ А9

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДАХЕД-ЮА"

ТОВ "НОВИЙ ЧАС - М"

ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБОВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ

ТОВ "ОМЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙДІ ТРЕЙД" Документи
ТОВ А9 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДАХЕД-ЮА" Документи
ТОВ "НОВИЙ ЧАС - М" Документи
ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ" Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБОВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ Документи
ТОВ "ОМЛ" Документи

Публічні документи

Публічні документи

24 травня 2019 18:14
СТАТУТ.PDF
24 травня 2019 18:14
РІШЕННЯ засновника (2).PDF
24 травня 2019 18:14
Наказ_директор.PDF
24 травня 2019 18:14
Технічні вимоги.pdf
24 травня 2019 18:14
Рисунок (26).jpg
24 травня 2019 18:14
Тендерна пропозиція.PDF
24 травня 2019 18:14
Рисунок (21).jpg
24 травня 2019 18:14
Рисунок (25).jpg
24 травня 2019 18:14
Договір.pdf
24 травня 2019 18:14
Рисунок (24).jpg
24 травня 2019 18:14
Рисунок (23).jpg
24 травня 2019 18:14
Рисунок (22).jpg
24 травня 2019 18:14
Реєстр документів.pdf
24 травня 2019 18:14
Рисунок (20).jpg
24 травня 2019 18:14
Лист-згода.jpg
24 травня 2019 18:14
Захист довкілля.jpg
24 травня 2019 18:14
Довідка про корупцію.jpg
24 травня 2019 18:14
ВИТЯГ ЄП А9 (2).PDF
24 травня 2019 18:14
ВИТЯГз ЄДРЮО.PDF
24 травня 2019 18:14
Гарантійний лист.jpg
24 травня 2019 18:14
акт А-9_до Договору.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 20:45
26-1. ПАСПОРТ директора.pdf
24 травня 2019 20:45
6-13. ДОВІДКИ ПО СТ.17.pdf
24 травня 2019 20:45
14. СТАТУТ.pdf
24 травня 2019 20:45
14-1. ОПИС.pdf
24 травня 2019 20:45
5. ДОВІДКА про досвід.pdf
24 травня 2019 20:45
І. РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

25 травня 2019 09:23
Додаток 2.pdf
25 травня 2019 09:21
Статут.pdf
25 травня 2019 09:21
Інше.pdf
25 травня 2019 09:21
Аналогічний договір.pdf
25 травня 2019 09:21
Додаток 7.pdf
25 травня 2019 09:21
Реєстр документів.pdf
25 травня 2019 09:21
Додаток 4.pdf
25 травня 2019 09:21
Додаток 3.pdf
25 травня 2019 09:21
Додаток 1.pdf

Публічні документи

25 травня 2019 18:09
zagalni.pdf
25 травня 2019 18:08
vityagpdv.pdf
25 травня 2019 18:08
vimogiz.pdf
25 травня 2019 18:08
techchar.pdf
25 травня 2019 18:08
statut.pdf
25 травня 2019 18:08
istotni.pdf
25 травня 2019 18:08
ecolog.pdf
25 травня 2019 18:08
dostovir.pdf
25 травня 2019 18:08
docseo.pdf
25 травня 2019 18:08
vipisedr.pdf
25 травня 2019 18:08
suborend.pdf
25 травня 2019 18:08
pb.pdf
25 травня 2019 18:08
contract.pdf
25 травня 2019 18:08
reestr.pdf
25 травня 2019 18:08
zasudj.pdf
25 травня 2019 18:08
zaborg.pdf
25 травня 2019 18:08
ecokon.pdf
25 травня 2019 18:08
anticor.pdf
25 травня 2019 18:08
pracivn.pdf
25 травня 2019 18:08
obladn.pdf
25 травня 2019 18:08
analog.pdf
25 травня 2019 18:08
tendpropos.pdf
25 травня 2019 18:08
tehvimogi.pdf

Публічні документи

25 травня 2019 20:24
SCAN0030.pdf
25 травня 2019 19:52
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
25 травня 2019 19:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 травня 2019 12:31
Додаток 3.pdf
26 травня 2019 12:31
Інше статут.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 7.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 4.pdf
26 травня 2019 12:31
Інше.pdf
26 травня 2019 12:31
Інші документи.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 5.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 1.pdf
26 травня 2019 12:31
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙДІ ТРЕЙД"

ТОВ А9

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДАХЕД-ЮА"

ТОВ "НОВИЙ ЧАС - М"

ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУБОВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ

ТОВ "ОМЛ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 травня 2019 08:05
Коментар щодо відміни: Відхилення всіх тендерних пропозицій.