Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2019 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 10:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 10:06 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 124 967 992,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
гарантійне обслуговування, питома вага критерію: | 10% |
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 10% |
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 8% |
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 6% |
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 4% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 0% |
15 травня 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 14:16 |
Перелік змін.doc | |
15 травня 2019 14:16 |
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc | |
15 травня 2019 14:16 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
15 травня 2019 14:16 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
07 травня 2019 09:43 |
Перелік змін .doc | |
07 травня 2019 09:43 |
Тендерна документація.docx | |
25 квітня 2019 10:02 |
Сметы на торги. Комірка _5.rar | |
25 квітня 2019 10:02 |
Сметы на торги. Комірка _4.rar | |
25 квітня 2019 10:02 |
Сметы на торги. Комірка _2.rar | |
25 квітня 2019 10:02 |
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc | |
25 квітня 2019 10:02 |
Додаток 4 Технічні вимоги.PDF |
15 травня 2019 14:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 травня 2019 14:16 |
Перелік змін.doc
|
||||||
15 травня 2019 14:16 |
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
|
||||||
15 травня 2019 14:16 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
||||||
15 травня 2019 14:16 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
|
||||||
07 травня 2019 09:43 |
Перелік змін .doc
|
||||||
07 травня 2019 09:43 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
25 квітня 2019 10:02 |
Сметы на торги. Комірка _5.rar
|
||||||
25 квітня 2019 10:02 |
Сметы на торги. Комірка _4.rar
|
||||||
25 квітня 2019 10:02 |
Сметы на торги. Комірка _2.rar
|
||||||
25 квітня 2019 10:02 |
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
|
||||||
25 квітня 2019 10:02 |
Додаток 4 Технічні вимоги.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-21-000027 ● e451ba4fb83248bdb801ea706e5879be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.02.2020 № 46
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
21.02.2020 № 46
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-04-25-000121-c 25.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 15:08:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робот по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів, очікуваною вартістю
124 967 992,67 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-25-000121-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо надати інформацію щодо дати укладання договору з товариством з обмеженою відповідальністю Кузнецовським налагоджувально-монтажним підприємствов «Електропівденмонтаж» та додаткових угод до нього.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-10 12:01:12
Відповідь замовника
В період з червня по грудень 2019 року з Товариством з обмеженою відповідальністю Кузнецовським налагоджувально-монтажним підприємством «Електропівденмонтаж» було укладено:
1Договір № 20-123-01-19-05521 від 26.06.2019 на закупівлю робіт за темою: «ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів».
2 Додаткова угода № 1 від 17.09.2019;
3 Додаткова угода № 2 від 20.11.2019;
4 Додаткова угода № 3 від 26.12.2019.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНОГО ПОРУШЕННЯ Щодо зауваження, що Замовник, не оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації чим порушив абзац другий частини другої статті 23 Закону., повідомляємо наступне: При оприлюдненні змін до ТД, затверджених 15.05.2019, Замовником помилково не оприлюднено нову редакцію ТД з новим кінцевим строком подання тендерних пропозицій 23.05.2019 до 10 годин 06 хвилин. В свою чергу хочемо підкреслити, що помилкове не зазначення в ТД нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій ніяк не вплинуло на результати торгів, оскільки інформація щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій міститься у «Переліку змін», оприлюдненого 15.05.2019 та в «Оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2019-04-25-000121-c». Пропозиції Учасники торгів подали вчасно, без зауважень, скарг в АМКУ щодо умов ТД не надходило, аукціон відбувся теж в зазначений час. Вважаємо дану помилку не суттєвою і такою що не вплинула на результати торгів. Оскільки закінчився строк подачі пропозицій, визначений переможець торгів та укладено договір, на даний момент вжити заходів щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку неможливо. Щодо зауваження, що Замовник додатковою угодою від 20.11.2019 (від 01.11.2019) № 2, змінив істотні умови договору (термін дії), продовжив строк дії Договору до 31.05.2021, без документального підтвердження об’єктивних обставин, які виникли та призвели до продовження строку дії Договору, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином, Замовник на порушення норм пункту четвертого частини четвертої статті 36 Закону внесено зміни до Договору, в частині продовження строку дії Договору до 31.05.2021, повідомляємо наступне: Твердження про те, що Замовник продовжив строк дії Договору до 31.05.2021, без документального підтвердження об’єктивних обставин не відповідає дійсності. В частині четвертій статті 36 Закону зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. В додатковій угоді № 2 від 20.11.2019 зазначено документальне підтвердження об’єктивних обставин згідно п.4 ч.4. ст. 36 Закону, а саме на підставі Технічного рішення № ТР.3.0009.2266 від 15.10.2019 та листа ВП ЮУАЕС № 29/19279 від 01.11.2019 (копії додаються). 1. Частиною першою статті 10 Закону передбачено оприлюднення Замовником повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. 2. Частиною четвертою статті 36 Закону передбачені випадки, коли істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись. Замовником у відповідності до чинного законодавства внесено зміни до договору (додаткова угода № 2 від 20.11.2019) та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. Оприлюднення «об’єктивних обставин, які виникли та призвели до продовження строку дії договору» чинним законодавством не передбачено. Вважаємо, що порушення законодавства в даній частині відсутні. Відповідь погоджена на засіданні ТК від 20.03.2020 № 411.
2020-03-20 16:07:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2019 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ" |
124 898 683,42
UAH
|
124 898 683,42
UAH
|
1 | 124 898 683.42 | Документи |
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" |
124 964 184,64
UAH
|
124 964 184,64
UAH
|
1 | 124 964 184.64 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ" #30289170 |
Рішення скасоване |
124 898 683,42
UAH
|
07 червня 2019 09:07
|
|
ТОВ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ" #30289170 |
Відхилено |
124 898 683,42
UAH
|
07 червня 2019 09:10
|
|
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520 |
Переможець |
124 964 184,64
UAH
|
10 червня 2019 12:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 14:26
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 15:21
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
11 червня 2021 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 14:33
|
Д.оп угода 5 20-123-01-19-05521.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 14:27
|
Д.оп угода 5 20-123-01-19-05521.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 16:52
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 14:56
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 10:53
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 11:59
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 09:12
|
Договір.PDF | укладений |
27 червня 2019 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни (без зміни загальної вартості договору) |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення ДЦ |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди, щодо зміни директора була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування ПКД |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | доп угода 5 20-123-01-19-05521 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування ПКД |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | доп угода 5 20-123-01-19-05521 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування термінів виконання робіт та терміну дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості договору та корегування Графіка виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20-123-01-19-05521 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |