Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів
Очікувана вартість
124 967 992,67 UAH
UA-2019-04-25-000121-c d6f7db9411c34c0e9c14497cb4006e88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 10:06
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 10:06
Початок аукціону: 24 травня 2019 15:40
Очікувана вартість: 124 967 992,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника з технічних питань: Начальник дільниці ЕЦ – Кисельов Олександр В’ячеславович, тел.(05136) 4-13-02; Інженер-технолог 1 кат ВВ СМтаР – Сліпенчук Сергій Григорович, тел. (05136)4-22-09.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС» в період ППР-2019 на енергоблоці №3, закінчення: 12.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку ППР енергоблоку №3 та закінчення ППР енергоблоку №3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
гарантійне обслуговування, питома вага критерію: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
15 травня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 14:16
Перелік змін.doc
15 травня 2019 14:16
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
25 квітня 2019 10:02
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
15 травня 2019 14:16
Додаток 2 Проект договору.doc
25 квітня 2019 10:02
Додаток 2 Проект договору.doc
15 травня 2019 14:16
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
25 квітня 2019 10:02
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
07 травня 2019 09:43
Перелік змін .doc
07 травня 2019 09:43
Тендерна документація.docx
25 квітня 2019 10:02
Тендерна документація.docx
25 квітня 2019 10:02
Сметы на торги. Комірка _5.rar
25 квітня 2019 10:02
Сметы на торги. Комірка _4.rar
25 квітня 2019 10:02
Сметы на торги. Комірка _2.rar
25 квітня 2019 10:02
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
25 квітня 2019 10:02
Додаток 4 Технічні вимоги.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000027 ● e451ba4fb83248bdb801ea706e5879be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.02.2020 № 46

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
21.02.2020 № 46


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-04-25-000121-c 25.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 15:08:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робот по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів, очікуваною вартістю
124 967 992,67 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-25-000121-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо надати інформацію щодо дати укладання договору з товариством з обмеженою відповідальністю Кузнецовським налагоджувально-монтажним підприємствов «Електропівденмонтаж» та додаткових угод до нього.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-10 12:01:12

Відповідь замовника

В період з червня по грудень 2019 року з Товариством з обмеженою відповідальністю Кузнецовським налагоджувально-монтажним підприємством «Електропівденмонтаж» було укладено:
1Договір № 20-123-01-19-05521 від 26.06.2019 на закупівлю робіт за темою: «ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по модернізації системи керування резервних дизель-генераторів».
2 Додаткова угода № 1 від 17.09.2019;
3 Додаткова угода № 2 від 20.11.2019;
4 Додаткова угода № 3 від 26.12.2019.

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНОГО ПОРУШЕННЯ Щодо зауваження, що Замовник, не оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації чим порушив абзац другий частини другої статті 23 Закону., повідомляємо наступне: При оприлюдненні змін до ТД, затверджених 15.05.2019, Замовником помилково не оприлюднено нову редакцію ТД з новим кінцевим строком подання тендерних пропозицій 23.05.2019 до 10 годин 06 хвилин. В свою чергу хочемо підкреслити, що помилкове не зазначення в ТД нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій ніяк не вплинуло на результати торгів, оскільки інформація щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій міститься у «Переліку змін», оприлюдненого 15.05.2019 та в «Оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2019-04-25-000121-c». Пропозиції Учасники торгів подали вчасно, без зауважень, скарг в АМКУ щодо умов ТД не надходило, аукціон відбувся теж в зазначений час. Вважаємо дану помилку не суттєвою і такою що не вплинула на результати торгів. Оскільки закінчився строк подачі пропозицій, визначений переможець торгів та укладено договір, на даний момент вжити заходів щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку неможливо. Щодо зауваження, що Замовник додатковою угодою від 20.11.2019 (від 01.11.2019) № 2, змінив істотні умови договору (термін дії), продовжив строк дії Договору до 31.05.2021, без документального підтвердження об’єктивних обставин, які виникли та призвели до продовження строку дії Договору, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином, Замовник на порушення норм пункту четвертого частини четвертої статті 36 Закону внесено зміни до Договору, в частині продовження строку дії Договору до 31.05.2021, повідомляємо наступне: Твердження про те, що Замовник продовжив строк дії Договору до 31.05.2021, без документального підтвердження об’єктивних обставин не відповідає дійсності. В частині четвертій статті 36 Закону зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. В додатковій угоді № 2 від 20.11.2019 зазначено документальне підтвердження об’єктивних обставин згідно п.4 ч.4. ст. 36 Закону, а саме на підставі Технічного рішення № ТР.3.0009.2266 від 15.10.2019 та листа ВП ЮУАЕС № 29/19279 від 01.11.2019 (копії додаються). 1. Частиною першою статті 10 Закону передбачено оприлюднення Замовником повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. 2. Частиною четвертою статті 36 Закону передбачені випадки, коли істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись. Замовником у відповідності до чинного законодавства внесено зміни до договору (додаткова угода № 2 від 20.11.2019) та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. Оприлюднення «об’єктивних обставин, які виникли та призвели до продовження строку дії договору» чинним законодавством не передбачено. Вважаємо, що порушення законодавства в даній частині відсутні. Відповідь погоджена на засіданні ТК від 20.03.2020 № 411.

2020-03-20 16:07:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ" 124 898 683,42
UAH
124 898 683,42
UAH
1 124 898 683.42 Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 124 964 184,64
UAH
124 964 184,64
UAH
1 124 964 184.64 Документи

Публічні документи

04 червня 2019 11:25
Довідка МВС Ніщета О.В..pdf
23 травня 2019 09:52
Лист згода ПрАТ ЕПМ-10 .pdf
23 травня 2019 09:44
ПрАТ ЕПМ-10.zip
21 травня 2019 13:34
Документи ТОВ КНМУ ЕПМ.rar
21 травня 2019 13:34
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
21 травня 2019 13:34
Ліцензію ДСУНС.pdf
21 травня 2019 13:34
Копія ліцензії ДАБІ.pdf
21 травня 2019 13:34
Технічні вимоги.pdf
21 травня 2019 13:34
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2019 13:34
Договірна ціна.pdf
21 травня 2019 13:34
Відгуки.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 10:58
довідка підприємство.PDF
11 червня 2019 10:58
довідка мвс.PDF
11 червня 2019 10:58
довідка єр.PDF
11 червня 2019 10:58
довідка директор.PDF
23 травня 2019 09:09
будівельна ліцензія.pdf
23 травня 2019 08:26
лиценз. буд.pdf
22 травня 2019 14:11
цінова пропозиція.PDF
22 травня 2019 14:11
технічні вимоги.PDF
22 травня 2019 14:11
страхова гарантія.rar
22 травня 2019 14:11
свідоцтво ПДВ.PDF
22 травня 2019 14:11
поставщ.продукц.pdf
22 травня 2019 14:11
по відс. підст.PDF
22 травня 2019 14:11
перевірк знань.PDF
22 травня 2019 14:11
наказ упов. АП.PDF
22 травня 2019 14:11
Ліцензія пожарн.pdf
22 травня 2019 14:11
кінцевий бефеніциар.PDF
22 травня 2019 14:10
інформ.довідка.PDF
22 травня 2019 14:10
дозв.137.PDF
22 травня 2019 14:10
дозв.058.PDF
22 травня 2019 14:10
дозв.045.15.PDF
22 травня 2019 14:10
дозв.045.12.PDF
22 травня 2019 14:10
дозв. 666.pdf
22 травня 2019 14:10
договірна ціна.PDF
22 травня 2019 14:10
викон.роб.св.силами.PDF
22 травня 2019 14:10
буд. лиц.pdf
22 травня 2019 14:10
АП.PDF
22 травня 2019 14:10
8.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ"

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ"
#30289170
Рішення скасоване 124 898 683,42
UAH
07 червня 2019 09:07
ТОВ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ"
#30289170
Відхилено 124 898 683,42
UAH
07 червня 2019 09:10
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
Переможець 124 964 184,64
UAH
10 червня 2019 12:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 травня 2019 15:28
Електронний підпис
29 травня 2019 15:27
Протокол 3.4601.1344Ц

Документи

07 червня 2019 09:10
Електронний підпис
07 червня 2019 09:09
Протокол ПТ.3.4601.1452Ц

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520

№ рішення у справі

72/10-р/к

Дата рішення у справі

20.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

10 червня 2019 12:54
Електронний підпис
10 червня 2019 12:52
Протокол 1474.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
124 964 184,64
UAH
Документи

Документи

10 червня 2019 12:54
Електронний підпис
10 червня 2019 12:52
Протокол 1474.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2022 14:59
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:26
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 15:21
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
11 червня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:33
Д.оп угода 5 20-123-01-19-05521.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:27
Д.оп угода 5 20-123-01-19-05521.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 14:20
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 16:52
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 16:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:56
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 10:53
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 10:30
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 11:59
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 11:56
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 09:12
Договір.PDF укладений
27 червня 2019 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни (без зміни загальної вартості договору)
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05521
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну договору
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05521
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення ДЦ
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05521
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди, щодо зміни директора була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05521
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ПКД
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05521
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода 5 20-123-01-19-05521
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ПКД
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05521
Договір:
Номер додаткової угоди: доп угода 5 20-123-01-19-05521
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування термінів виконання робіт та терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05521
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору та корегування Графіка виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05521
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 141 589 876,35
UAH (в тому числі ПДВ 23 598 312,72 UAH)