Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Посуд
Очікувана вартість
2 144 911,70 UAH
UA-2019-04-24-003455-b 07119bad0a8944d28a8e97f5228f5719
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 19:38
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 19:38
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:46
Очікувана вартість: 2 144 911,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 724,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39843 шт
Посуд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 19:34
Додаток 8 Лист - згода.doc
24 квітня 2019 19:34
Додаток 7 Лист - гарантія стаття 17.doc
24 квітня 2019 19:33
Додаток 6 Проект договору.doc
24 квітня 2019 19:33
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc
24 квітня 2019 19:33
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
24 квітня 2019 19:33
Додаток 3 Інші документи.doc
24 квітня 2019 19:33
Додаток 2 Стаття 17.doc
24 квітня 2019 19:33
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
24 квітня 2019 19:33
ТД посуд.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-24-003455-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:30729173
Дата подання: 24 травня 2019 20:54
Скарга на дії Замовника
Вимога щодо перегляду Рішення засідання тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації № 236 від 20 травня 2019 року, та Протоколу(Рішення) № 239 від 20 травня 2019 року.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2019 20:11
Відповідь на вимогу зазначена в додатку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

24 травня 2019 20:54
Вимога.pdf

Документи

29 травня 2019 20:11
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-24-003455-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:30729173
Дата подання: 30 травня 2019 14:29
Скарга на дії Замовника
Про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП"Фірма "Канфар" та неправомірне визнання переможцем ТОВ "ПРАВІС ТАЙМ"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2019 19:31
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відміна скарги
Дата: 07 червня 2019 15:58
Рішення від 31.05.2019 № 6974 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 19:30
Рішення від 18.06.2019 № 7910.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 22:12

Документи подані скаржником

30 травня 2019 14:28
Додаток 20.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 9.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 17.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 19.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 16.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 14.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 22.jpg
30 травня 2019 14:28
Додаток 10.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 12.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 3.doc
30 травня 2019 14:28
Додаток 18.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 5.doc
30 травня 2019 14:28
Додаток 2.pdf
30 травня 2019 14:28
Скарга.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 15.doc
30 травня 2019 14:28
Додаток 11.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 1.pdf
30 травня 2019 14:28
Додаток 6.pdf
30 травня 2019 14:29
Додаток 4.doc
30 травня 2019 14:29
Додаток 21.png
30 травня 2019 14:29
Додаток 13.pdf
30 травня 2019 14:29
Додаток 7.pdf
30 травня 2019 14:29
Додаток 8.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 1 739 809,00
UAH з ПДВ
1 739 809,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД" 1 872 597,00
UAH з ПДВ
1 872 597,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ" 2 124 461,40
UAH з ПДВ
2 124 461,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" 2 129 237,34
UAH з ПДВ
2 129 237,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 17:41
Електронний підпис
10 травня 2019 17:36
Установчі документи.pdf
10 травня 2019 17:36
Проект договору.pdf
10 травня 2019 17:36
Довідки, листи.pdf
10 травня 2019 17:36
Підписаний_GarLIST 2237.pdf
10 травня 2019 17:36
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 14:34
Електронний підпис
23 травня 2019 13:01
Електронний підпис
23 травня 2019 13:01
Довідка з податкової.pdf
23 травня 2019 13:01
МВС Могильний А.І..pdf
23 травня 2019 13:01
Довідка відомості ЄДР.pdf
21 травня 2019 12:37
Електронний підпис
10 травня 2019 17:33
Електронний підпис
10 травня 2019 17:33
Nakaz_savchenko.zip
10 травня 2019 17:33
Licenzia.zip
10 травня 2019 17:33
Doverka_savchenko.zip
10 травня 2019 17:33
Цінова пропозиція.pdf
10 травня 2019 17:33
Фото товару.pdf
10 травня 2019 17:33
Таблиця відповідності.pdf
10 травня 2019 17:33
Статут Правіс Тайм.pdf
10 травня 2019 17:33
Проект договору.pdf
10 травня 2019 17:33
Паспорти якості.pdf
10 травня 2019 17:33
Листи згоди.pdf
10 травня 2019 17:33
Лист.zip
10 травня 2019 17:33
Лист поставка товару.pdf
10 травня 2019 17:33
Лист гарантія ст.17.pdf
10 травня 2019 17:33
Копія ін.код.pdf
10 травня 2019 17:33
Копія витягу ПДВ.pdf
10 травня 2019 17:32
Додаток 4.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка щодо поставки.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка щодо ємності.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка ст.17 судимість.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка ст.17 ст.9.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка ст.17 ст.50.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка ст.17 ЄДР.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка печатка.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка мтб.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 травня 2019 17:32
Довідка 4-ОПП.pdf
10 травня 2019 17:32
Витяг ПДВ оригінал.PDF
10 травня 2019 17:32
Витяг ЄДР.pdf
10 травня 2019 17:32
Висновок ДСЕС.pdf
10 травня 2019 17:32
Акт прийома-передачі.pdf
10 травня 2019 17:32
201466_ГР_250_64 000.00.zip

Публічні документи

10 травня 2019 11:55
Електронний підпис
10 травня 2019 11:54
Додаток 8 Лист - згода.pdf
10 травня 2019 11:54
Додаток 4.pdf
10 травня 2019 11:54
Додаток 3.pdf
10 травня 2019 11:54
Додаток 2.pdf
10 травня 2019 11:54
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#30729173
Відхилено 1 739 809,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 19:21
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"
#42274686
Відхилено 1 872 597,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 19:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ"
#41030948
Переможець 2 124 461,40
UAH з ПДВ
20 травня 2019 19:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 19:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ"
#41030948
2 124 461,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 18:47
img-191212183132-001.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 18:44
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 18:43
img-191212183714-001.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 18:41
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:24
доп угода 6 зміни до договору
29 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:12
доп угода 5 посуда.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 15:44
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 17:26
Додаткова угода 3 від 15.07.2019 до Договору 11.pdf зміни до договору
19 липня 2019 17:24
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 09:47
Додаткова угода 2 від 08.07.2019 до Договору 11 (посуд).pdf зміни до договору
09 липня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 16:03
Протокол приведення у відповідність (посуд).pdf зміни до договору
08 липня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 17:49
Додаткова угода 1 від 02.07.2019 до Договору 11.pdf зміни до договору
04 липня 2019 17:48
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 23:19
Договір укладений
26 червня 2019 23:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни та викласти "Дислокація дошкільних навчальних закладів (ясел - садків) та навчально - виховних комплексів Деснянського району міста Києва" (Додаток 3 до Договору) в новій редакції, що додається та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність п. 6 та п. 18 звіту про результати проведення процедури закупівлі з умовами договору № 11 від 26.06.2019 року на закупівлю "Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування" (посуд) - код 39220000-0 згідно ДК 021:2015.
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, внести зміни та викласти «специфікацію» (Додаток 1 до Договору) в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Внести зміни та викласти «Інформація про технічні та якісні характеристики Товару (Додаток 2 до Договору) в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 3. Внести зміни та викласти «Дислокація дошкільних навчальних закладів (ясел – садків) та навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва» (Додаток 3 до Договору) в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 3.1.1. в новій редакції: "3.1.1. Передати Покупцю Товар, що визначений в специфікації, належної якості до 30.08.2019 року".
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. внести зміни до п.3.1.1 Договору та викласти його в наступній реданції: "3.1.1. Передати Продукцію Товар, що визначений в специфікації, належної якості до 30.09.2019 року включно".,
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.3.1.1 договору та викласти його в наступній редакції : "3.1.1. передати продукцію Товар, що визначений в специфікації, належної якості до 30.09.2019 року включно".
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.внести зміни до п.3.1.1 договору та викласти його в наступній редакції"П.3.1.1. Передати продукцію Товар, що визначений в спеціфікації, належної якості до 30.10.2019 року
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.3.1.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "3.1.1. Передати покупцю товар що визначений в спеціфікації належної якості до 30.11.2019 року включно".
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 5 868 грн. 00 коп. (п’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім грн. 00 коп.) з ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 2.1. в новій редакції: «4.1. Ціна Договору визначена в межах бюджетного призначення та на основі Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та складає 2 118 593 грн. 40 коп. (два мільйони сто вісімнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто три гривні 40 копійок), в тому числі ПДВ – 20% - 353 098 грн. 90 коп. (триста п’ятдесят три тисячі дев’яносто вісім гривень 90 копійок)». 3. Додаток 1 «Специфікація», Додаток 2 «Інформація про технічні та якісні характеристики Товару» та Додаток 3 «Дислокація дошкільних навчальних закладів (ясел – садків) та навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва» до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пунктів 1 та 2 цієї Додаткової угоди. Розрахунки Сторін, пов'язані з виконанням цієї Додаткової угоди, проводяться в порядку, передбаченому Договором та чинним законодавством України.
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.3.1.1. Договору та викласти його в наступній редакції "3.1.1 Передати Покупцю Товар що визначений в специфікації належної якості до 20.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: № 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 118 593,40
UAH (в тому числі ПДВ 353 098,90 UAH)