Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організаційна техніка
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-04-24-003390-b 9523214d89c7469aa8ef7c922d2f282c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 18:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 18:25
Початок аукціону: 03 травня 2019 11:40
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *.
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Організаційна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, 00000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30123000-7 — Організаційна техніка

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 18:25
Документація.docx
24 квітня 2019 18:25
Договір проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 квітня 2019 09:51
Дата відповіді: 25 квітня 2019 10:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція повинна відповідати умовам закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 17 892,00
UAH з ПДВ
17 532,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 17 880,00
UAH з ПДВ
17 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2019 15:18
ПРОПОЗИЦІЯ_17532_00.pdf
26 квітня 2019 17:26
Уставні_завірені.zip
26 квітня 2019 17:26
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
26 квітня 2019 17:26
Гігієнічний Lenovo _1_.pdf
26 квітня 2019 17:26
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 17:15
Електронний підпис
26 квітня 2019 17:15
Статут_11.03.2019.pdf
26 квітня 2019 17:15
Протокол_11.03.2019.pdf
26 квітня 2019 17:15
Витяг ПДВ_11.03.2019.pdf
26 квітня 2019 17:15
Витяг ЄДРПОУ_11.03.2019.pdf
26 квітня 2019 17:15
Виписка_11.03.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 17 532,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 09:28
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 17 700,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 09:48

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
17 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 141 від 13.05.2019 року.pdf укладений
13 травня 2019 15:10