Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
417 096,00 UAH
UA-2019-04-24-003330-b 311795fb2dfa4db5be80b7112ea456f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Валентина Іванівна

380442485001 v.lutsenko@solor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37378937
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 205
Контактна особа: Луценко Валентина Іванівна
380442485001
v.lutsenko@solor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 12:00
Очікувана вартість: 417 096,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Згідно з тендерною документацією та додатками до оголошення

Тендерна документація

24 квітня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 17:58
Додаток 5.pdf
24 квітня 2019 17:58
Додаток 6.pdf
24 квітня 2019 17:58
Додаток 4.pdf
24 квітня 2019 17:58
Додаток 1.pdf
24 квітня 2019 17:58
Додаток 3.pdf
24 квітня 2019 17:58
Додаток 2.pdf
24 квітня 2019 17:57
Тенд документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

договір з УПО
Дата подання: 03 травня 2019 11:53
Дата відповіді: 03 травня 2019 12:43
Згідно статті 19 ЗУ "Про публічні закупівлі" суб'єкти охоронної діяльності мають право співпрацювати з УПо, в тому числі, щляхом укладення договору з поліцією. Тобто це є право, а не обов'язок. ТОму Ваша вимога є дискримінуючою для тих, хто це право не використав. Таким чином просимо виключити дану вимогу, як дискримінуючу і внести зміни!
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником має бути забезпечено безпечне, кваліфіковане, якісне, сумлінне виконання охоронних послуг, в тому числі із можливим застосуванням владних засобів примусу при протиправних посяганнях на організацію роботи та збереженню майна об’єктів, які охороняються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-24-003330-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 24 травня 2019 09:39
Щодо підстав для дискваліфікації
23 травня 2019 року на офіційному веб-сайті системи Прозорро оприлюднено повідомлення голови тендерного комітету Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Щит-1» за лотом «Охоронні послуги (послуги з організації посту охорони адміністративної будівлі за адресою просп. Повітрофлотський, 41)» з аргументацією: «Кандидат не дотримався вимог, заявлених в оголошенні».

Частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Частиною четвертою статті 11 цього ж Закону передбачено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.

З огляду на викладене вимагаємо виконати згадані приписи Закону та інформувати про результати у встановлений законодавством спосіб з метою подальшого оскарження дій та рішень тендерного комітету до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 17:42
Тендерним комітетом Замовника було проведено оцінку документів пропозиції Учасника ТОВ «Щит-1», за результатами якої встановлено, що Учасником не завантажено на електронний майданчик «e-tender» форму «Тендерна пропозиція» з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону.
Враховуючи зазначене, Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Щит-1» як такої, що не відповідає вимогам, заявленим у оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Замовником розглянуто вимогу та надано інформацію.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-003330-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 30 травня 2019 18:02
Вимога про скасування рішення про скасування рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «Центр-С» за лотом №1 у закупівлі №UA-2019-04-24-003330-b
Рішенням тендерного комітету Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації ТОВ «Центр-С» визнано переможцем за лотом №1 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» у закупівлі №UA-2019-04-24-003330-b.
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Центр-С» опубліковано 29 травня 2019 року о 17 год. 13 хв.
Вважаємо визнання ТОВ «Центр-С» переможцем за лотом №1 у закупівлі №UA-2019-04-24-003330-b необґрунтованим та незаконним з огляду на наступне.
Відповідно до п.3.1.5. додатку №2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники зобов’язані надати довідку про наявність кваліфікації працівників, які мають відповідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору (повинні мати досвід роботи не менше 1 року).
Учасником ТОВ «Центр-С» було надано довідку про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід й будуть задіяні до виконання послуг (далі - довідка). У зазначеній довідці учасник повідомив про наявність у нього шести охоронників в тому числі Яганова Юрія Івановича та Ілляшенка Павла Васильовича. Відповідно до копій свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації (набуття професії охоронника) Яганов Ю.І. та Ілляшенко П.В. мають перший розряд.
Перелік об’єктів які можуть охороняти охоронники першого розряду визначено Державним стандартом професійно-технічної освіти. ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014. «Професія: Охоронник. Код 5169. Кваліфікація: охоронник 1, 2, 3, 4-го розрядів.»
Охоронники першого розряду мають право охороняти об'єкти з незначним ступенем ризику, а саме: місця та/або приміщення роздрібної (оптової) торгівлі; аптечні та лікувальні заклади; пансіонати, санаторії, бази відпочинку; житлові та нежитлові будинки (приміщення) фізичних осіб; автостоянки; бази, склади, території із зберігання матеріальних цінностей або без таких.
Лот №1 зазначеної закупівлі передбачає закупівлю наступних послуг «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони», а саме забезпечення фізичної охорони об’єктів замовника та розміщення постів за наступними адресами:
1) проспект Повітрофлотський, 41 (Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація);
2) проспект Повітрофлотський, 41 (паркінг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації).
Зазначені об’єкти охорони є адміністративними приміщеннями Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Адміністративні приміщення відносяться до об’єктів з середнім ступенем ризику, які можуть охороняти охоронники, що мають другий або вище розряд.
Тобто, учасник закупівлі ТОВ «Центр-С» не має право використовувати для охорони адміністративних приміщень Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації охоронників першого розряду Яганова Ю.І. та Ілляшенко П.В.
Відповідно до довідки наданої ТОВ «Центр-С», даний учасник планує використовувати для функціонування двох постів охорони мінімально достатню кількість охоронників - 6 чоловік. Але враховуючи невідповідність рівня кваліфікації 2-х з 6-ти запропонованих охоронників, для врахування у пропозиції можуть бути допущені лише 4-х охоронники, що мають 3-й розряд.
Відповідно до частини 1 статті 50 Кодексу законів про працю України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
При п'ятиденному робочому тижні працівникам надаються два вихідних дні на тиждень, а при шестиденному робочому тижні - один вихідний день. Загальним вихідним днем є неділя. Другий вихідний день при п'ятиденному робочому тижні, якщо він не визначений законодавством, визначається графіком роботи підприємства, установи, організації, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) підприємства, установи, організації, і, як правило, має надаватися підряд з загальним вихідним днем (ст.67 КЗпП України).
З огляду на викладене, для виконання зобов’язань з надання послуг за даною закупівлею, зазначені ТОВ «Центр-С» у довідці 4 працівники з відповідною кваліфікацією (охоронники 3 розряду) повинні працювати 7 днів на тиждень, що є неможливим.
Крім того, це заборонено трудовим законодавством України, за що на роботодавця накладаються санкції передбачені абзацом 8 частини 2 статті 265 КЗпП України.
Враховуючи вищевикладене, учасник ТОВ «Центр-С» не підтвердив належним чином наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору, в зв’язку з чим тендерна пропозиція ТОВ «Центр-С» не відповідає вимогам тендерної документації.

Враховуючи все вищевикладене вимагаємо, скасувати рішення тендерного комітету Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації про визнання ТОВ «Центр-С» переможцем за лотом №1 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» у закупівлі №UA-2019-04-24-003330-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2019 12:49
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником ТОВ «Центр-С» по закупівлі «Охоронні послуги» за лотом 1 «Охоронні послуги (послуги з організації посту охорони адміністративної будівлі за адресою просп. Повітрофлотський, 41)» надано всі необхідні документи, які встановлено в тендерній документації та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Замовником розглянуто вимогу та надано відповідь
Номер вимоги: UA-2019-04-24-003330-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 06 червня 2019 11:16
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР-С"
Рішенням тендерного комітету Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації ТОВ «Центр-С» визнано переможцем за лотом №1 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» у закупівлі №UA-2019-04-24-003330-b.
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР з ТОВ «Центр-С» ОПУБЛІКОВАНО 29 ТРАВНЯ 2019 РОКУ О 17 ГОД. 13 ХВ.
Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації встановлено, що учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, завантажує в електронну систему закупівель НЕ ПІЗНІШЕ НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ після проведення аукціону тендерну пропозицію (Додаток 1) з ціною, коригованою за результатами аукціону, у вигляді скан-копій у форматі PDF.
Після відхилення 22.05.2019 року о 16 год. 01 хв. тендерної пропозиції ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" (код 42569582), найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ТОВ "ЩИТ-1". А 23.05.2019 р. о 17 год. 32 хв. Замовником було ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ЩИТ-1".
Відповідно до роз'яснення Замовника, причиною відхилення пропозиції ТОВ "ЩИТ-1" стало те, що Учасником НЕ ЗАВАНТАЖЕНО НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК «e-tender» форму «Тендерна пропозиція» З ОСТАТОЧНОЮ ЦІНОВОЮ ПРОПОЗИЦІЄЮ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АУКЦІОНУ.
Роз’яснення про причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЩИТ-1», опубліковано Замовником 27 травня 2019 о 17 год. 42 хв.
ТОВ "ЦЕНТР-С" завантажив оновлену тендерну пропозицію 27.05.2019 року, тобто ПРОТЯГОМ ШЕСТИ РОБОЧИХ ДНІВ, від дня коли його тендерна пропозиція стала найбільш економічно вигідною.
Таким чином, учасник ТОВ "ЦЕНТР-С" ПРОПУСТИВ СТРОК ПОДАЧІ ОНОВЛЕНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, в зв’язку з чим його тендерна пропозиція підлягає ВІДХИЛЕННЮ.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЦЕНТР-С" за лотом №1 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» у закупівлі №UA-2019-04-24-003330-b, як таку, що не відповідає вимогам, заявленим у оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 16:34
При оцінці документів Учасника Замовник керувався вимогами визначеними Законом України "Про публічні закупівлі"
Замовником розглянуто вимогу

Документи

27 травня 2019 17:41
Інформація.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Охоронні послуги (послуги з організації посту охорони адміністративної будівлі за адресою просп. Повітрофлотський, 41)
Опис предмету закупівлі:
Згідно з тендерною документацією та додатками до оголошення
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 367 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 837,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 травня 2019 11:51
Закінчення: 14 травня 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Охоронні послуги (послуги з організації посту охорони адміністративної будівлі за адресою просп. Повітрофлотський, 41)
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 280 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" 315 800,00
UAH з ПДВ
249 991,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" 333 162,00
UAH з ПДВ
331 235,28
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр-С" 367 353,00
UAH з ПДВ
333 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 366 030,00
UAH з ПДВ
364 193,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 08:40
Довідка_охоронці.pdf
10 травня 2019 08:40
Регистрация_пульта.jpg
10 травня 2019 08:40
Охр_лиц_СБ_Статус.pdf
10 травня 2019 08:40
Довідкаматериал база.pdf
10 травня 2019 08:40
ДовідкаДоговора.pdf
10 травня 2019 08:40
2.Витяг_ПДВ_СБ_СТАТУС.jpg

Публічні документи

10 травня 2019 14:33
Статут.PDF
10 травня 2019 14:33
Виписка з ЄДР.PDF
10 травня 2019 14:33
Опис.PDF
10 травня 2019 14:33
наказ на директора.PDF
10 травня 2019 14:33
Опис.PDF
10 травня 2019 14:33
Статут.PDF
10 травня 2019 14:33
наказ на директора.PDF
10 травня 2019 14:33
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

11 травня 2019 09:53
Електронний підпис
11 травня 2019 09:51
фото форменого одягу.PDF
11 травня 2019 09:51
фото автомобілів.PDF
11 травня 2019 09:51
тендерна пропозиція.PDF
11 травня 2019 09:51
протокол на директора.PDF
11 травня 2019 09:51
наказ на директора.PDF
11 травня 2019 09:51
копія ліцензії щит.PDF
11 травня 2019 09:51
калькуляція витрат.PDF
11 травня 2019 09:51
довідка про учасника.PDF
11 травня 2019 09:51
відгук Музей.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 10:36
ДФС ЦЕНТР-С 2019-05-31.pdf
30 травня 2019 13:59
ДФС ЦЕНТР-С травень.pdf
08 травня 2019 18:41
Лист відгук УНГІ.pdf
08 травня 2019 18:41
СТАТУТ ЦЕНТР-С.pdf
08 травня 2019 18:41
Досвід 2015.pdf
08 травня 2019 18:41
Досвід 2016.pdf
08 травня 2019 18:40
СВ-ВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ.pdf
08 травня 2019 18:40
Досвід 2017.pdf
08 травня 2019 18:40
Досвід 2018.pdf
08 травня 2019 18:40
СВІДОЦТВО ЄП.pdf
08 травня 2019 18:40
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
08 травня 2019 18:40
ЦЕНТР-С ФОРМЕНИЙ ОДЯГ.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 11:30
відмова за ст.17.pdf
13 травня 2019 11:30
протокол засновника.pdf
13 травня 2019 11:30
Мельниченко О.П..pdf
13 травня 2019 11:30
проценко.pdf
13 травня 2019 11:30
Торяник І.М..pdf
13 травня 2019 11:30
Сторожук З.З.pdf
13 травня 2019 11:30
Левченко С.А..pdf
13 травня 2019 11:30
Бондарчук В.В..pdf
13 травня 2019 11:30
мтб.pdf
13 травня 2019 11:30
відмова.pdf
13 травня 2019 11:30
Заїченко В.О..pdf
13 травня 2019 11:30
Боровський В.Б..pdf
13 травня 2019 11:30
Підгурський І.А..pdf
13 травня 2019 11:30
Згода ПД_0001.pdf
13 травня 2019 11:30
Калькуляція .pdf
13 травня 2019 11:30
Умови договору.pdf
13 травня 2019 11:30
довкілля.pdf
13 травня 2019 11:30
довідка бенефеціар .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр-С"

ПП "КОНСАЛТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Відхилено 200 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 12:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1"
#42569582
Відхилено 249 991,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 16:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"
#36957425
Відхилено 331 235,28
UAH з ПДВ
23 травня 2019 17:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр-С"
#33234559
Переможець 333 160,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 17:15

Документи

17 травня 2019 12:43
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

23 травня 2019 17:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр-С"
#33234559
333 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 15:05
дог 32.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:14
дод.угода 253.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 17:30
договір 101.pdf укладений
11 червня 2019 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 101/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-253/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору про надання послуг на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 101/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 698,17
UAH