Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стерилиум класік пур 500 мл. , Мило для рук рідке по 500 мл.,Засіб по догляду за шкірою рук (крем) по 500 мл.,Стерилиум класік пур 100 мл.
Очікувана вартість
14 109,15 UAH
UA-2019-04-24-002643-b ● d7fb5b80202e498c856e3f2de21e58f8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985205 |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111 |
Контактна особа: |
Горбачевська Олена Іванівна +380567787313 cityhospitalML5@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 16:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 16:05 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 14 109,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 флакон
Стерилиум класік пур 500 мл. , Мило для рук рідке по 500 мл.,Засіб по догляду за шкірою рук (крем) по 500 мл.,Стерилиум класік пур 100 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Велика Діївська,111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 травня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 19:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 16:01 |
Технічні вимоги.docx | |
24 квітня 2019 16:01 |
Документація матеріали.doc | |
24 квітня 2019 16:01 |
Додаток 4_ цінова пропозиція.doc | |
24 квітня 2019 16:00 |
Додаток 1_Специфікація.doc | |
24 квітня 2019 16:00 |
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-24-002643-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 08 травня 2019 15:36
Вимога
Замовник проводить чергову корупційну закупывлю у "свого" постачальника. Аргументи відхилення не витримують критики. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Щодо ,мовляв, невідповідності запропонованого нами засобу Наказу МОЗ №798. Чому Замовник вирішив, що запропонований нами засіб неможна кріпити до настінних кріплень - не відомо, напевно так йому хочеться. Є кріплення, можна кріпити і виконувати положення Наказу №798. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Щодо ,мовляв, невідповідності запропонованого нами засобу Наказу МОЗ №798. Чому Замовник вирішив, що запропонований нами засіб неможна кріпити до настінних кріплень - не відомо, напевно так йому хочеться. Є кріплення, можна кріпити і виконувати положення Наказу №798. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 15:41
Шановний учасник,
КЗ « Дніпропетровська міська лікарня № 5 «Дніпропетровської обласної ради» розглянувши Вашу скаргу неправомірного відхилення тендерної пропозиції повідомляє наступне.
Запропонований Вами дезінфекційні засіб Eконорм dez РП викликає алергічні реакції у наших мед працівників, що документально зафіксовано. Також в наданій вами документації немає інформації,що до закріплення ємкостей, в яких знаходиться дезінфікуючий засіб, на спеціальних кріпленнях. В тендерній документації було прописані технічні умови, що до предмету закупівлі, а саме :флакон повинен бути призначений для закріплення на спеціальному тримачі на стіні. Лікарня постійно закуповує дез розчини і не має можливості закуповувати стаціонарні кріплення під кожного виробника окремо.
Також звертаємо вашу увагу, що наша лікарня закуповувала вашу продукцію, коли Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" виконувало всі вимоги до предмету закупівлі.
Також, звертаємо увагу, що згідно до положень ст.. 62 Конституції України особа вважається невинною у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинність у вчиненні злочину. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Відтак, Ваші звинувачення у дискримінації учасників торгів та підготовки технічних параметрів закупівлі від Товариство з обмеженою відповідальністю "Дезцентр плюс" є такими, що порочать честь, гідність та ділову репутацію, не тільки голови та членів тендерного комітету, а і лікарні в цілому. Тим паче, що завдяки системі ProZorro можна легко відстежити як проходять наші закупівлі та наскільки уважно та ретельно ми ставимось до проведення даної процедури.
Крім того, дані звинувачення розцінюються нами, як маніпуляція та спроба незаконно вплинути на результати проведених торгів.
Відтак, враховуючи зазначене, в разі відсутності офіційного спростування зазначеної недостовірної інформації, ми будемо вимушені звернутись до суду з позовом про захист честі, гідності та ділової репутації та відшкодування моральної шкоди.
КЗ « Дніпропетровська міська лікарня № 5 «Дніпропетровської обласної ради» розглянувши Вашу скаргу неправомірного відхилення тендерної пропозиції повідомляє наступне.
Запропонований Вами дезінфекційні засіб Eконорм dez РП викликає алергічні реакції у наших мед працівників, що документально зафіксовано. Також в наданій вами документації немає інформації,що до закріплення ємкостей, в яких знаходиться дезінфікуючий засіб, на спеціальних кріпленнях. В тендерній документації було прописані технічні умови, що до предмету закупівлі, а саме :флакон повинен бути призначений для закріплення на спеціальному тримачі на стіні. Лікарня постійно закуповує дез розчини і не має можливості закуповувати стаціонарні кріплення під кожного виробника окремо.
Також звертаємо вашу увагу, що наша лікарня закуповувала вашу продукцію, коли Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" виконувало всі вимоги до предмету закупівлі.
Також, звертаємо увагу, що згідно до положень ст.. 62 Конституції України особа вважається невинною у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинність у вчиненні злочину. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Відтак, Ваші звинувачення у дискримінації учасників торгів та підготовки технічних параметрів закупівлі від Товариство з обмеженою відповідальністю "Дезцентр плюс" є такими, що порочать честь, гідність та ділову репутацію, не тільки голови та членів тендерного комітету, а і лікарні в цілому. Тим паче, що завдяки системі ProZorro можна легко відстежити як проходять наші закупівлі та наскільки уважно та ретельно ми ставимось до проведення даної процедури.
Крім того, дані звинувачення розцінюються нами, як маніпуляція та спроба незаконно вплинути на результати проведених торгів.
Відтак, враховуючи зазначене, в разі відсутності офіційного спростування зазначеної недостовірної інформації, ми будемо вимушені звернутись до суду з позовом про захист честі, гідності та ділової репутації та відшкодування моральної шкоди.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
12 355,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 15:10
|
ТОВ "Дезцентр плюс" #36295719 |
Переможець |
13 975,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
20 травня 2019 15:23
|