Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Напіврукав з логотипом "УЗ"
Очікувана вартість
2 692 789,62 UAH
UA-2019-04-24-002452-b 8e686403db814f7c98f96a1046d422d9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 2 692 789,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80760 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Напіврукав з логотипом УЗ – 41 923 кг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41923 кг
Напіврукав з логотипом "УЗ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:35
ТД_165-19_Напіврукав з логотипом УЗ.doc
24 квітня 2019 15:35
оголошення.doc
24 квітня 2019 15:35
Додаток 9 договір поставки з антикорупц 2019.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
10 травня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій