Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рукавички оглядові нестерильні латексні опудрені, Рукавички оглядові нестерильні нітрилові неопудрені, Рукавички оглядові нестерильні латексні опудрен,і Рукавички оглядові нестерильні латексні опудрені, Рукавички оглядові нестерильні нітрилові неопудрені
Очікувана вартість
28 119,60 UAH
UA-2019-04-24-002182-b ● d869569260484b43a071988db36cdab8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985205 |
Місцезнаходження: | 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111 |
Контактна особа: |
Горбачевська Олена Іванівна +380567787313 cityhospitalML5@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 15:06 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 15:06 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 14:34 |
Очікувана вартість: | 28 119,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 281,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 пар
Рукавички оглядові нестерильні латексні опудрені, Рукавички оглядові нестерильні нітрилові неопудрені, Рукавички оглядові нестерильні латексні опудрен,і Рукавички оглядові нестерильні латексні опудрені, Рукавички оглядові нестерильні нітрилові неопудрені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49128, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Велика Діївська,111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 19:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 15:02 |
Технічні вимоги.docx | |
24 квітня 2019 15:02 |
Документація матеріали.doc | |
24 квітня 2019 15:02 |
Додаток 4_ цінова пропозиція.doc | |
24 квітня 2019 15:02 |
Додаток 1_Специфікація.doc | |
24 квітня 2019 15:02 |
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-24-002182-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”, Код ЄДРПОУ:34589651
Дата подання: 14 травня 2019 03:08
необгрунтоване визначення переможця
Державна аудиторська служба України
вул. Сагайдачного, 4, м.Київ, 04070
-
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Проспект Олескандра Поля, 1
м. Дніпро, 49000; Україна
-
КЗ «Дніпропетровська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради». код 01985205
вул. Велика Діївська, 111,
м. Дніпро Україна, 49100,
-
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
“АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”
Проспект Олескандра Поля, буд.137 / 53;
м. Дніпро, 49055; Україна
Від 14.05.2019 року Вих.№01340
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
КЗ «Дніпропетровська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради».
код 01985205, було проведено закупівлю ID UA-2019-04-24-002182-b, Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1) ТОВ "МЕДІКОМ-УКРАЇНА" код 37098888;
2) ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" код 39190161;
3) ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" код 41419883;
4) ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
код 41419883.
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що даний учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам:
1) Відповідно до Документаціі для проведення закупівлі через систему електронних закупівель в розділі ”Технічні вимоги:” зазначено: Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Надати гарантійний лист щодо терміну придатності товару. (Термін придатності до закінчення реалізації повинен складати не менше 80 % від основного терміну придатності).
Видповідно до торговельних назв що зазначені в Тендернії пропозиціі, в складі пропозиціі не додано жодного документу на підтвердженя відповідності товару Технічним вимогам замовника
2) В складі пропозиціі відсутні документи на виконання: пп.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Участник повинен надати на електронну адресу Замовника в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копії сертифікатів якості лікарських засобів, що видаються виробником, завірені печаткою останнього постачальника.
- довідка, складена Учасником і завірена печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості та зі строками поставки), що закуповується за цими електронними торгами.
- з метою запобігання закупівлі фальсифікатів лікарських засобів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, учасник надає скановану копію оригіналу гарантійного листа виробника лікарських засобів (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення закупівлі, одиницю виміру, кількість та повинен адресуватися замовнику торгів. Гарантійний лист повинен бути виданий на кожну позицію предмета закупівлі. Учасником долучено гарантійний лист яким виробник
ТОВ Централмед підтверджує статус ПП ДУОМЕД код 36848315, Додатком Технічні вимоги.docx
(Технічний опис предмету закупівлі. 2019-04-24 15:02:05) пп.2. та пп.5 в розділі Вимоги до предмету закупівлі (параметри, характеристики комплектація, форма випуску дозування, тощо)
Чітко зазначено «екстра-текстурована поверхня» данній вимозі не відповідае жодна з руковичек згаданих в будьякому документі що були долучені учасником.
Крім того пп.3 ч.1 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 чітко визначенно поннятя Переможець.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" код 41419883 і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" код 41419883, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Приступити до розгляду пропозиції наступного учасника.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Директор Приватного підприємства
"АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ" Скарінкін С.С.
Лист Вих.№01340 Від 14.05.2019 р. Аркуш.2 з 2
Розгорнути
Згорнути
вул. Сагайдачного, 4, м.Київ, 04070
-
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Проспект Олескандра Поля, 1
м. Дніпро, 49000; Україна
-
КЗ «Дніпропетровська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради». код 01985205
вул. Велика Діївська, 111,
м. Дніпро Україна, 49100,
-
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
“АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”
Проспект Олескандра Поля, буд.137 / 53;
м. Дніпро, 49055; Україна
Від 14.05.2019 року Вих.№01340
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
КЗ «Дніпропетровська міська лікарня № 5» Дніпропетровської обласної ради».
код 01985205, було проведено закупівлю ID UA-2019-04-24-002182-b, Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1) ТОВ "МЕДІКОМ-УКРАЇНА" код 37098888;
2) ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" код 39190161;
3) ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" код 41419883;
4) ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
код 41419883.
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що даний учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам:
1) Відповідно до Документаціі для проведення закупівлі через систему електронних закупівель в розділі ”Технічні вимоги:” зазначено: Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Надати гарантійний лист щодо терміну придатності товару. (Термін придатності до закінчення реалізації повинен складати не менше 80 % від основного терміну придатності).
Видповідно до торговельних назв що зазначені в Тендернії пропозиціі, в складі пропозиціі не додано жодного документу на підтвердженя відповідності товару Технічним вимогам замовника
2) В складі пропозиціі відсутні документи на виконання: пп.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Участник повинен надати на електронну адресу Замовника в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копії сертифікатів якості лікарських засобів, що видаються виробником, завірені печаткою останнього постачальника.
- довідка, складена Учасником і завірена печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості та зі строками поставки), що закуповується за цими електронними торгами.
- з метою запобігання закупівлі фальсифікатів лікарських засобів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, учасник надає скановану копію оригіналу гарантійного листа виробника лікарських засобів (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення закупівлі, одиницю виміру, кількість та повинен адресуватися замовнику торгів. Гарантійний лист повинен бути виданий на кожну позицію предмета закупівлі. Учасником долучено гарантійний лист яким виробник
ТОВ Централмед підтверджує статус ПП ДУОМЕД код 36848315, Додатком Технічні вимоги.docx
(Технічний опис предмету закупівлі. 2019-04-24 15:02:05) пп.2. та пп.5 в розділі Вимоги до предмету закупівлі (параметри, характеристики комплектація, форма випуску дозування, тощо)
Чітко зазначено «екстра-текстурована поверхня» данній вимозі не відповідае жодна з руковичек згаданих в будьякому документі що були долучені учасником.
Крім того пп.3 ч.1 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 чітко визначенно поннятя Переможець.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" код 41419883 і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" код 41419883, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Приступити до розгляду пропозиції наступного учасника.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Директор Приватного підприємства
"АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ" Скарінкін С.С.
Лист Вих.№01340 Від 14.05.2019 р. Аркуш.2 з 2
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 14:16
Шановний учасник,
КЗ « Дніпропетровська міська лікарня № 5 «Дніпропетровської обласної ради» розглянувши Вашу скаргу неправомірного відхилення тендерної пропозиції повідомляє наступне.
Учасником ПП «Дуомед Україна» було надано тендерну пропозицію, у складі якої в наявності гарантійний лист виробника Вих. №27 від 03.05.2019 року ТОВ «Централмед», який включає повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення закупівлі, одиницю виміру, кількість та адресовано замовнику торгів. Тендерна документація включає копії документів, які свідчать про якість товарів, а саме Сертифікати, Декларація відповідності, інструкції з використання, звіти за результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції, в яких чітко прописані основні характеристики продукції, зокрема вимоги по текстурованій поверхні. Керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року за №35 Про затвердження порядку проведення допорогових закупівель у якому зазначається, що «у вимогах до предмету Закупівлі , що містять посилання на певну торгову марку (знак товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутся у пропозиціях Учасників».
Учасником ПП «Дуомед Україна» в складі тендерної документації надано зведений файл гарантійних листів та довідок, в якому в наявності лист-гарантія дотримання вимог до предмету закупівлі, де зазначено всі вимоги щодо строку придатності товару . Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника буде становити не менше 80% від передбаченого, строку поставки, наявність документів, що підтверджують якість продукції та відповідність стандартам якості, також довідка щодо декларування цін, відповідно до наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874.
Відтак, Ваші звинувачення є такими, що порочать честь, гідність та ділову репутацію, не тільки голови та членів тендерного комітету, а і лікарні в цілому. Тим паче, що завдяки системі ProZorro можна легко відстежити як проходять наші закупівлі та наскільки уважно та ретельно ми ставимось до проведення даної процедури.
Крім того, дані звинувачення розцінюються нами, як маніпуляція та спроба незаконно вплинути на результати проведених торгів.
Відтак, враховуючи зазначене, в разі відсутності офіційного спростування зазначеної недостовірної інформації, ми будемо вимушені звернутись до суду з позовом про захист честі, гідності та ділової репутації та відшкодування моральної шкоди.
КЗ « Дніпропетровська міська лікарня № 5 «Дніпропетровської обласної ради» розглянувши Вашу скаргу неправомірного відхилення тендерної пропозиції повідомляє наступне.
Учасником ПП «Дуомед Україна» було надано тендерну пропозицію, у складі якої в наявності гарантійний лист виробника Вих. №27 від 03.05.2019 року ТОВ «Централмед», який включає повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, номер оголошення про проведення закупівлі, одиницю виміру, кількість та адресовано замовнику торгів. Тендерна документація включає копії документів, які свідчать про якість товарів, а саме Сертифікати, Декларація відповідності, інструкції з використання, звіти за результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції, в яких чітко прописані основні характеристики продукції, зокрема вимоги по текстурованій поверхні. Керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року за №35 Про затвердження порядку проведення допорогових закупівель у якому зазначається, що «у вимогах до предмету Закупівлі , що містять посилання на певну торгову марку (знак товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутся у пропозиціях Учасників».
Учасником ПП «Дуомед Україна» в складі тендерної документації надано зведений файл гарантійних листів та довідок, в якому в наявності лист-гарантія дотримання вимог до предмету закупівлі, де зазначено всі вимоги щодо строку придатності товару . Строк придатності товару на момент поставки на склад замовника буде становити не менше 80% від передбаченого, строку поставки, наявність документів, що підтверджують якість продукції та відповідність стандартам якості, також довідка щодо декларування цін, відповідно до наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874.
Відтак, Ваші звинувачення є такими, що порочать честь, гідність та ділову репутацію, не тільки голови та членів тендерного комітету, а і лікарні в цілому. Тим паче, що завдяки системі ProZorro можна легко відстежити як проходять наші закупівлі та наскільки уважно та ретельно ми ставимось до проведення даної процедури.
Крім того, дані звинувачення розцінюються нами, як маніпуляція та спроба незаконно вплинути на результати проведених торгів.
Відтак, враховуючи зазначене, в разі відсутності офіційного спростування зазначеної недостовірної інформації, ми будемо вимушені звернутись до суду з позовом про захист честі, гідності та ділової репутації та відшкодування моральної шкоди.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІКОМ-УКРАЇНА" |
14 420,00
UAH з ПДВ
|
14 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" |
15 064,41
UAH з ПДВ
|
15 064,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
15 210,00
UAH з ПДВ
|
15 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” |
22 149,00
UAH з ПДВ
|
22 149,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІКОМ-УКРАЇНА" #37098888 |
Відхилено |
14 420,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 10:48
|
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" #39190161 |
Відхилено |
15 064,41
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 10:49
|
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" #41419883 |
Переможець |
15 210,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
24 травня 2019 10:01
|