Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ №5 ІМ.ЗАСЛУЖЕНОГО ТРЕНЕРА УКРАЇНИ М.І.ГОВОРУНОВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21931033 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, буд. 114 |
Контактна особа: |
Ірина Іваненко +380674533083 irivanenko80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2019 15:45 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
(апарат електротерапевтичний для глибокого прогріву Thermo Pro(Германія - Zimmer)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 14:09 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
24 квітня 2019 14:09 |
Додаток 2 Специфікація.docx | |
24 квітня 2019 14:09 |
Додаток 5 Відомості про учасника.docx | |
24 квітня 2019 14:09 |
ТД Thermo Pro.docx | |
24 квітня 2019 14:09 |
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx | |
24 квітня 2019 14:09 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
24 квітня 2019 14:09 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000050 ● 0d7068d7dd074338931d0676815e0359
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 17:46 |
09.09.2019 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
29 UA-2019-04-24-001778-b
Комунальний позашкільний навчальний заклад «Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву №5 ім. заслуженого тренера України М.І.Говорунова» Дніпровської міської ради (21931033)
Тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-11 09:34:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-24-001778-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. У складі пропозиції учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" відсутні такі документи:
- Сертифікати відповідності (якості) / декларації про відповідність / висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на кожний вид товару (якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України) (п.2. розділ 1 Додаток 3);
- Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі (п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
Чому пропозиція учасника не відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної пропозиції?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-17 11:13:53
відповідь на запитання
ТОВ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНИ" надав на тендер усі необхідні документи. Гарантійним листом (додається) постачальник гарантував надання з обладнанням сертифікату відповідності. Завірена копія була надана з пакетом документів при поставці товару. Сканована копія сертифікату додається. Також серед прикріплених постачальником документів є довідка про уповноважену особу на підписання документів по тендеру та договору з копією паспорта та ідентифікаційного коду. тобто підстав для відхилення учасника ТОВ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНИ" в торгах не було. всі умови ним виконані.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2019 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" |
444 000,00
UAH з ПДВ
|
444 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Медінтекс |
449 001,00
UAH з ПДВ
|
449 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" #35261920 |
Переможець |
444 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2019 10:50
|
договор.PDF | зміни до договору |
07 червня 2019 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2019 12:15
|
договір.PDF | зміни до договору |
30 травня 2019 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 14:21
|
Договір підписаний.PDF | укладений |
28 травня 2019 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна п.3.1 та п.3.2: уточнення умов оплати за товар |
Номер договору про закупівлю: | 19/00003 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/00003 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | орфографічні помилки |
Номер договору про закупівлю: | 19/00003 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19/00003 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |