Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (апарат електротерапевтичний для глибокого прогріву Thermo Pro(Германія - Zimmer)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-04-24-001778-b 065bf052153347cda639ace30ac89c87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваненко

+380674533083 irivanenko80@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ №5 ІМ.ЗАСЛУЖЕНОГО ТРЕНЕРА УКРАЇНИ М.І.ГОВОРУНОВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21931033
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, буд. 114
Контактна особа: Ірина Іваненко
+380674533083
irivanenko80@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 15:45
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
(апарат електротерапевтичний для глибокого прогріву Thermo Pro(Германія - Zimmer)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Апарат електротерапевтичний для глибокого прогріву Thermo Pro(Германія - Zimmer)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 14:09
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
24 квітня 2019 14:09
Додаток 2 Специфікація.docx
24 квітня 2019 14:09
Додаток 5 Відомості про учасника.docx
24 квітня 2019 14:09
ТД Thermo Pro.docx
24 квітня 2019 14:09
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx
24 квітня 2019 14:09
Додаток 6 Проект договору.docx
24 квітня 2019 14:09
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000050 ● 0d7068d7dd074338931d0676815e0359
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.09.2019 № 163

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
29 UA-2019-04-24-001778-b


Комунальний позашкільний навчальний заклад «Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву №5 ім. заслуженого тренера України М.І.Говорунова» Дніпровської міської ради (21931033)

Тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-11 09:34:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-24-001778-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. У складі пропозиції учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" відсутні такі документи:
- Сертифікати відповідності (якості) / декларації про відповідність / висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на кожний вид товару (якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України) (п.2. розділ 1 Додаток 3);
- Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі (п. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
Чому пропозиція учасника не відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної пропозиції?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-17 11:13:53

відповідь на запитання

ТОВ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНИ" надав на тендер усі необхідні документи. Гарантійним листом (додається) постачальник гарантував надання з обладнанням сертифікату відповідності. Завірена копія була надана з пакетом документів при поставці товару. Сканована копія сертифікату додається. Також серед прикріплених постачальником документів є довідка про уповноважену особу на підписання документів по тендеру та договору з копією паспорта та ідентифікаційного коду. тобто підстав для відхилення учасника ТОВ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНИ" в торгах не було. всі умови ним виконані.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" 444 000,00
UAH з ПДВ
444 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Медінтекс 449 001,00
UAH з ПДВ
449 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА"

ТОВ Медінтекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА"
#35261920
Переможець 444 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 09:15

Документи

13 травня 2019 09:15
Електронний підпис
11 травня 2019 15:49
РІШЕННЯ ТК.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА"
#35261920
444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 09:15
Електронний підпис
11 травня 2019 15:49
РІШЕННЯ ТК.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 10:50
договор.PDF зміни до договору
07 червня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 12:15
договір.PDF зміни до договору
30 травня 2019 12:10
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 14:21
Договір підписаний.PDF укладений
28 травня 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна п.3.1 та п.3.2: уточнення умов оплати за товар
Номер договору про закупівлю: 19/00003
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/00003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): орфографічні помилки
Номер договору про закупівлю: 19/00003
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/00003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML