Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
шкільні меблі
School furniture
School furniture
Очікувана вартість
4 014 252,00 UAH
UA-2019-04-24-001243-b ● 64d3d4bdb01c435d803aa93d552b7414
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Lutsk City Council |
National ID: | 02141673 |
Contact point: |
Orysya Volodymyrivna Mushit 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 4 014 252,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Publication date: | 24 квітня 2019 12:10 |
Enquiries until: | 17 травня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 23 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 травня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 014 252 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2970 комплект
комплект шкільних меблів для початкової школи : парта + стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
set of furniture for elementary school: (desk + chair)
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 31 серпня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2019 12:31 |
таблиця змін до тендерної документації на шкільні меблі.docx | |
07 травня 2019 12:30 |
тендерна документація на шкільні меблі зі змінами.pdf | |
24 квітня 2019 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 12:31 |
таблиця змін до тендерної документації на шкільні меблі.docx
|
||
07 травня 2019 12:30 |
тендерна документація на шкільні меблі зі змінами.pdf
|
||
24 квітня 2019 12:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно матеріалу стільниці
Дата подання: 26 квітня 2019 09:04
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:29
Доброго дня. Чи задовольнить Вас стільниця, полиця та екран до столу які будуть виготовлені з ламінованого ДСП товщиною 16 мм????
Відповідь: Усі технічні вимоги чітко прописано у тендерній документації
Стосовно матеріалу стільця сидіння і спинки
Дата подання: 26 квітня 2019 09:08
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:29
Доброго дня. Чи задовольнить Вас матеріал у стільцях на сидіннях та спинках виготовлений з гнутоклеєної букової фанери товщиною 7-8 мм???
Відповідь: Усі технічні вимоги чітко прописано у тендерній документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 01 травня 2019 11:24
Стосовно технічних характеристик товару
Доброго дня!
В нормативних вимогах до шкільних меблів Додатку 4 тендерної документації зазначено, що товщина ДСП з якої виготовляється парта становить 18 мм. Аналізуючи ринок виробників цього товару ми дійшли висновку, що парти з такою товщиною ДСП виготовляє лише один виробник, а саме ПМП "ГЕЛІКА" (код ЄДРПОУ 13319677). Така вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію. Ця вимога в ТД є прямим порушенням ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", що підтвердженно рішенням АМКУ № 1289-р/пк-пз від 06.02.2019 по тендеру UA-2018-12-19-005639-c. Тому, вимагаємо внести відповіді зміни в ТД та привести її до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
В нормативних вимогах до шкільних меблів Додатку 4 тендерної документації зазначено, що товщина ДСП з якої виготовляється парта становить 18 мм. Аналізуючи ринок виробників цього товару ми дійшли висновку, що парти з такою товщиною ДСП виготовляє лише один виробник, а саме ПМП "ГЕЛІКА" (код ЄДРПОУ 13319677). Така вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію. Ця вимога в ТД є прямим порушенням ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", що підтвердженно рішенням АМКУ № 1289-р/пк-пз від 06.02.2019 по тендеру UA-2018-12-19-005639-c. Тому, вимагаємо внести відповіді зміни в ТД та привести її до норм чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2019 09:45
З метою усунення дискримінаційних умов та дотримання норм чинного законодавства, відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Відповідь на вимогу щодо технічних характеристик предмета закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 06 травня 2019 12:42
Технічні характеристики товару «Матеріал стільниці ДСП + пластик HLP»
Доброго дня! В нормативних вимогах до шкільних меблів Додатку 4 тендерної документації зазначено, що матеріал стільниці має бути виготовлений з ДСП+ пластик HLP. Дана серія пластику відноситься до категорії більш дороговартісної, що значно збільшить ціну одиниці товару. Завертаємо Вашу увагу, що ДСП з покриттям HLP пластиком використовується зазвичай в стільницях при виготовленні кухонь цінової категорії вищесереднього. Практично всі виробники шкільних меблів не використовують даний пластик при виготовленні своїх товарів, отримуючи при цьому якісний, надійний та недороговартісний товар.
Зазначаємо, що дана вимога до товару є недоцільною та призведе до нераціонального використання бюджетних коштів, витрачаючи їх на більш дороговартісний товар, який по своїм технічним характеристикам не є більш якісним відносно дешевших аналогів без HLP пластику.
Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що дана вимога до товару є недоцільною та призведе до нераціонального використання бюджетних коштів, витрачаючи їх на більш дороговартісний товар, який по своїм технічним характеристикам не є більш якісним відносно дешевших аналогів без HLP пластику.
Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2019 16:39
У Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 14 травня 2019 12:01
Характеристики маталокаркасу
Доброго дня!
07.05.2019 12:30 були оприлюднені зміни до тендерної документації на шкільні меблі. Зокрема на ст. 16 Додатку 4 тендерної документації було внесено заміни до металевого каркасу стільця та столу учнівського, а саме металевий каркас виготовляється з квадратної металевої труби, розміром 20*20*1,2 та 25*25*1,2 мм з нанесенням порошкової фарби, в попередній редакції була зазначено: стіл учнівський – виготовляється з металевого каркасу з мінімізацією місць зварювання, який покривається зносостійкою порошковою фарбою, що захищає виріб від механічних пошкоджень і попадань вологи та стілець – металевий каркас виготовлений з труби Ø 27х1,2 і Ø 22х1,5 з мінімізацією місць зварювання напилення порошкової фарби (комбінація двох кольорів). Форма металевого каркасу столу учнівського та стільця не несе ніяких вагомих технічних характеристик і не впливає на якість виробу та його експлуатацію, стосовно товщини труби просимо зазначати діапазон від-до, даний показник в порівнянні з формою, впливає на міцність конструкції та термін експлуатації. Зазначаючи дані чіткі рамки до товару, а саме форми та товщини металу без допустимого діапазону, Ви ніяким чином не обираєте більш якісний та надійний продукт, а лише зменшуєте коло потенційних учасників. Просимо внести зміни до ТД, адже така вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
07.05.2019 12:30 були оприлюднені зміни до тендерної документації на шкільні меблі. Зокрема на ст. 16 Додатку 4 тендерної документації було внесено заміни до металевого каркасу стільця та столу учнівського, а саме металевий каркас виготовляється з квадратної металевої труби, розміром 20*20*1,2 та 25*25*1,2 мм з нанесенням порошкової фарби, в попередній редакції була зазначено: стіл учнівський – виготовляється з металевого каркасу з мінімізацією місць зварювання, який покривається зносостійкою порошковою фарбою, що захищає виріб від механічних пошкоджень і попадань вологи та стілець – металевий каркас виготовлений з труби Ø 27х1,2 і Ø 22х1,5 з мінімізацією місць зварювання напилення порошкової фарби (комбінація двох кольорів). Форма металевого каркасу столу учнівського та стільця не несе ніяких вагомих технічних характеристик і не впливає на якість виробу та його експлуатацію, стосовно товщини труби просимо зазначати діапазон від-до, даний показник в порівнянні з формою, впливає на міцність конструкції та термін експлуатації. Зазначаючи дані чіткі рамки до товару, а саме форми та товщини металу без допустимого діапазону, Ви ніяким чином не обираєте більш якісний та надійний продукт, а лише зменшуєте коло потенційних учасників. Просимо внести зміни до ТД, адже така вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2019 15:52
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановлювати якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, тому не є дискримінаційною.
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановлювати якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, тому не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 04 червня 2019 15:39
незаконне відхилення пропозиції
Замовником Управління освіти Луцької міської ради висунено ряд вимог до тендерної документації (файл «тендерна документація на шкільні меблі зі змінами.pdf), Пропозиція ПрАТ “Нова лінія» повністю відповідає вказаним вимогам, що підтверджується документами наявними на порталі «Державні закупівлі PROZORRO». Однак, з незрозумілих причин пропозиція ПрАТ «Нова лінія» відхилена.
Аргументація в протоколі тендерного комітету не відповідає фактичним обставинам.
1. - Учасник, який не є виробником, не надав гарантію на всі предмети закупівлі, що
входять до його комплекції (п. 9.8. Тендерної документації)
Не відповідає дійсності – гарантію надано (файл «про гарантію.pdf» тендерної пропозиції)
2. Учасник подав у складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст, 27 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Не відповідає дійсності (абз. 2 ч. 1 ст, 27 Закону повністю «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.»), тобто норма Закону Учасником не порушена.
3. - На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта - стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вуд, Шевченка, 1, м. Луцьк,
Не відповідає дійсності
п.9.7 Тендерної документації (стор.4)
«9.7. ) Гарантійний лист Учасника про підтвердження можливості надання зразків продукції протягом 3-х робочих днів на вимогу Замовника.»
Гарантійний лист надано («гарантійний лист про зразки.pdf»), вимоги від Замовника не надходило.
Таким чином, жодних порушень умов тендерної документації ПрАТ «Нова лінія» не допустила, а тендерним комітетом незаконно відхилено нашу пропозицію, всупереч нормам ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо таке неправомірне відхилення нашої пропозиції на етапі прекваліфікації призведе до зменшення конкуренції під час проведення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Аргументація в протоколі тендерного комітету не відповідає фактичним обставинам.
1. - Учасник, який не є виробником, не надав гарантію на всі предмети закупівлі, що
входять до його комплекції (п. 9.8. Тендерної документації)
Не відповідає дійсності – гарантію надано (файл «про гарантію.pdf» тендерної пропозиції)
2. Учасник подав у складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст, 27 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Не відповідає дійсності (абз. 2 ч. 1 ст, 27 Закону повністю «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.»), тобто норма Закону Учасником не порушена.
3. - На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта - стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вуд, Шевченка, 1, м. Луцьк,
Не відповідає дійсності
п.9.7 Тендерної документації (стор.4)
«9.7. ) Гарантійний лист Учасника про підтвердження можливості надання зразків продукції протягом 3-х робочих днів на вимогу Замовника.»
Гарантійний лист надано («гарантійний лист про зразки.pdf»), вимоги від Замовника не надходило.
Таким чином, жодних порушень умов тендерної документації ПрАТ «Нова лінія» не допустила, а тендерним комітетом незаконно відхилено нашу пропозицію, всупереч нормам ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо таке неправомірне відхилення нашої пропозиції на етапі прекваліфікації призведе до зменшення конкуренції під час проведення аукціону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2019 11:35
- Ви яу учасник (ПрАТ "Нова Лінія"), який не є виробником, не надали гарантію на всі предмети закупівлі, що входять до його комплекції (п. 9.8. Тендерної документації).
- У складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
- На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта – стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Луцьк. Лист щодо надання зразків продукції надіслано 28.05.2019 о 16 год 51 хв. на електронну адресу, яка вказана у Вашій пропозиції, а саме: o.voznyk@ukr.net/
Відповідно до п.п 4 п.1 статті 30 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації.
- У складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
- На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта – стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Луцьк. Лист щодо надання зразків продукції надіслано 28.05.2019 о 16 год 51 хв. на електронну адресу, яка вказана у Вашій пропозиції, а саме: o.voznyk@ukr.net/
Відповідно до п.п 4 п.1 статті 30 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 05 червня 2019 16:14
незаконне відхилення тендерної пропозиції
в пропозиції чітко вказано електронну адресу Учасника "o.voznyk@nl.ua", натомість Замовником вказано що лист направлявся на невідому нам адресу "o.voznyk@ukr.net" тобто вимоги про надання зразків не надходила як і вказано нами в Вимозі
гарантію надано (файл «про гарантію.pdf» тендерної пропозиції) в Вимозі це вказано
абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» в Вимозі процитований нами повністю та заборони зазначення загальної суми договору не містить
Розгорнути
Згорнути
гарантію надано (файл «про гарантію.pdf» тендерної пропозиції) в Вимозі це вказано
абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» в Вимозі процитований нами повністю та заборони зазначення загальної суми договору не містить
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 15:01
Додатково лист про надання зразків направлено поштою
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 06 червня 2019 16:51
неправомірна дискваліфікація
Тип рішення: Вирішено
Додатково лист про надання зразків направлено поштою
коли ми отримали дану вимогу щоб її виконати?
Додатково лист про надання зразків направлено поштою
коли ми отримали дану вимогу щоб її виконати?
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 15:13
Учасник, який не є виробником, не надав гарантію на всі предмети закупівлі, що входять до його комплекції (п. 9.8. Тендерної документації).
- Учасник подав у складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
- На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта – стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Луцьк.
Відповідно до п.п 4 п.1 статті 30 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
- Учасник подав у складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
- На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта – стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Луцьк.
Відповідно до п.п 4 п.1 статті 30 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 червня 2019
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Розком | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Розком #32210799 |
Переможець |
2 524 497,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2019 11:27
|
додаткова угода 1 до договору 30 06.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 11:00
|
договір 30 06.pdf | укладений |
25 червня 2019 10:59
|