Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні меблі
School furniture
Очікувана вартість
4 014 252,00 UAH
UA-2019-04-24-001243-b 64d3d4bdb01c435d803aa93d552b7414
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education of Lutsk City Council
National ID: 02141673
Contact point: Orysya Volodymyrivna Mushit
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:08
Очікувана вартість: 4 014 252,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Publication date: 24 квітня 2019 12:10
Enquiries until: 17 травня 2019 10:00
Complaints submission until: до 23 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 травня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 4 014 252 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2970 комплект
комплект шкільних меблів для початкової школи : парта + стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

set of furniture for elementary school: (desk + chair)
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 31 серпня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно матеріалу стільниці
Дата подання: 26 квітня 2019 09:04
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:29
Доброго дня. Чи задовольнить Вас стільниця, полиця та екран до столу які будуть виготовлені з ламінованого ДСП товщиною 16 мм????
Відповідь: Усі технічні вимоги чітко прописано у тендерній документації
Стосовно матеріалу стільця сидіння і спинки
Дата подання: 26 квітня 2019 09:08
Дата відповіді: 26 квітня 2019 12:29
Доброго дня. Чи задовольнить Вас матеріал у стільцях на сидіннях та спинках виготовлений з гнутоклеєної букової фанери товщиною 7-8 мм???
Відповідь: Усі технічні вимоги чітко прописано у тендерній документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 01 травня 2019 11:24
Стосовно технічних характеристик товару
Доброго дня!
В нормативних вимогах до шкільних меблів Додатку 4 тендерної документації зазначено, що товщина ДСП з якої виготовляється парта становить 18 мм. Аналізуючи ринок виробників цього товару ми дійшли висновку, що парти з такою товщиною ДСП виготовляє лише один виробник, а саме ПМП "ГЕЛІКА" (код ЄДРПОУ 13319677). Така вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію. Ця вимога в ТД є прямим порушенням ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", що підтвердженно рішенням АМКУ № 1289-р/пк-пз від 06.02.2019 по тендеру UA-2018-12-19-005639-c. Тому, вимагаємо внести відповіді зміни в ТД та привести її до норм чинного законодавства.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2019 09:45
З метою усунення дискримінаційних умов та дотримання норм чинного законодавства, відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Відповідь на вимогу щодо технічних характеристик предмета закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 06 травня 2019 12:42
Технічні характеристики товару «Матеріал стільниці ДСП + пластик HLP»
Доброго дня! В нормативних вимогах до шкільних меблів Додатку 4 тендерної документації зазначено, що матеріал стільниці має бути виготовлений з ДСП+ пластик HLP. Дана серія пластику відноситься до категорії більш дороговартісної, що значно збільшить ціну одиниці товару. Завертаємо Вашу увагу, що ДСП з покриттям HLP пластиком використовується зазвичай в стільницях при виготовленні кухонь цінової категорії вищесереднього. Практично всі виробники шкільних меблів не використовують даний пластик при виготовленні своїх товарів, отримуючи при цьому якісний, надійний та недороговартісний товар.

Зазначаємо, що дана вимога до товару є недоцільною та призведе до нераціонального використання бюджетних коштів, витрачаючи їх на більш дороговартісний товар, який по своїм технічним характеристикам не є більш якісним відносно дешевших аналогів без HLP пластику.

Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2019 16:39
У Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 14 травня 2019 12:01
Характеристики маталокаркасу
Доброго дня!

07.05.2019 12:30 були оприлюднені зміни до тендерної документації на шкільні меблі. Зокрема на ст. 16 Додатку 4 тендерної документації було внесено заміни до металевого каркасу стільця та столу учнівського, а саме металевий каркас виготовляється з квадратної металевої труби, розміром 20*20*1,2 та 25*25*1,2 мм з нанесенням порошкової фарби, в попередній редакції була зазначено: стіл учнівський – виготовляється з металевого каркасу з мінімізацією місць зварювання, який покривається зносостійкою порошковою фарбою, що захищає виріб від механічних пошкоджень і попадань вологи та стілець – металевий каркас виготовлений з труби Ø 27х1,2 і Ø 22х1,5 з мінімізацією місць зварювання напилення порошкової фарби (комбінація двох кольорів). Форма металевого каркасу столу учнівського та стільця не несе ніяких вагомих технічних характеристик і не впливає на якість виробу та його експлуатацію, стосовно товщини труби просимо зазначати діапазон від-до, даний показник в порівнянні з формою, впливає на міцність конструкції та термін експлуатації. Зазначаючи дані чіткі рамки до товару, а саме форми та товщини металу без допустимого діапазону, Ви ніяким чином не обираєте більш якісний та надійний продукт, а лише зменшуєте коло потенційних учасників. Просимо внести зміни до ТД, адже така вимога є дискримінаційною і такою, що обмежує конкуренцію.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2019 15:52
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановлювати якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, тому не є дискримінаційною.
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановлювати якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, тому не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 04 червня 2019 15:39
незаконне відхилення пропозиції
Замовником Управління освіти Луцької міської ради висунено ряд вимог до тендерної документації (файл «тендерна документація на шкільні меблі зі змінами.pdf), Пропозиція ПрАТ “Нова лінія» повністю відповідає вказаним вимогам, що підтверджується документами наявними на порталі «Державні закупівлі PROZORRO». Однак, з незрозумілих причин пропозиція ПрАТ «Нова лінія» відхилена.
Аргументація в протоколі тендерного комітету не відповідає фактичним обставинам.
1. - Учасник, який не є виробником, не надав гарантію на всі предмети закупівлі, що
входять до його комплекції (п. 9.8. Тендерної документації)
Не відповідає дійсності – гарантію надано (файл «про гарантію.pdf» тендерної пропозиції)

2. Учасник подав у складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст, 27 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Не відповідає дійсності (абз. 2 ч. 1 ст, 27 Закону повністю «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.»), тобто норма Закону Учасником не порушена.

3. - На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта - стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вуд, Шевченка, 1, м. Луцьк,
Не відповідає дійсності
п.9.7 Тендерної документації (стор.4)
«9.7. ) Гарантійний лист Учасника про підтвердження можливості надання зразків продукції протягом 3-х робочих днів на вимогу Замовника.»
Гарантійний лист надано («гарантійний лист про зразки.pdf»), вимоги від Замовника не надходило.
Таким чином, жодних порушень умов тендерної документації ПрАТ «Нова лінія» не допустила, а тендерним комітетом незаконно відхилено нашу пропозицію, всупереч нормам ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо таке неправомірне відхилення нашої пропозиції на етапі прекваліфікації призведе до зменшення конкуренції під час проведення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2019 11:35
- Ви яу учасник (ПрАТ "Нова Лінія"), який не є виробником, не надали гарантію на всі предмети закупівлі, що входять до його комплекції (п. 9.8. Тендерної документації).
- У складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
- На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта – стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Луцьк. Лист щодо надання зразків продукції надіслано 28.05.2019 о 16 год 51 хв. на електронну адресу, яка вказана у Вашій пропозиції, а саме: o.voznyk@ukr.net/
Відповідно до п.п 4 п.1 статті 30 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 05 червня 2019 16:14
незаконне відхилення тендерної пропозиції
в пропозиції чітко вказано електронну адресу Учасника "o.voznyk@nl.ua", натомість Замовником вказано що лист направлявся на невідому нам адресу "o.voznyk@ukr.net" тобто вимоги про надання зразків не надходила як і вказано нами в Вимозі
гарантію надано (файл «про гарантію.pdf» тендерної пропозиції) в Вимозі це вказано
абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» в Вимозі процитований нами повністю та заборони зазначення загальної суми договору не містить
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 15:01
Додатково лист про надання зразків направлено поштою
Номер вимоги: UA-2019-04-24-001243-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 06 червня 2019 16:51
неправомірна дискваліфікація
Тип рішення: Вирішено
Додатково лист про надання зразків направлено поштою
коли ми отримали дану вимогу щоб її виконати?
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 15:13
Учасник, який не є виробником, не надав гарантію на всі предмети закупівлі, що входять до його комплекції (п. 9.8. Тендерної документації).
- Учасник подав у складі своєї пропозиції проект договору на закупівлю шкільних меблів із зазначенням загальної суми договору та ціни за одиницю товару, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
- На виконання п. 5 Додатку 4 Тендерної документації учасник не надав зразок комплекту шкільних меблів для початкової школи (парта – стілець) протягом 3-х робочих днів до 16.00 год. 31.05.2019 в управління освіти за адресою: вул. Шевченка, 1, м. Луцьк.
Відповідно до п.п 4 п.1 статті 30 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Документи

14 травня 2019 15:51
здо 2 сир.docx

Документи подані скаржником

04 червня 2019 15:39
про гарантію.pdf

Документи

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 червня 2019
UA-2019-04-24-001243-b64d3d4bdb01c435d803aa93d552b7414
Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Шевченка,1
Учасник Документи Рішення
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" Документи
Відхилено
Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Розком Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 09:31
Електронний підпис
27 травня 2019 09:29
договір з виробником.pdf
27 травня 2019 09:06
Електронний підпис
27 травня 2019 08:54
Електронний підпис
27 травня 2019 08:51
Електронний підпис
27 травня 2019 08:48
СЕС на Товар.pdf
27 травня 2019 08:48
Копії ISO виробника.pdf
27 травня 2019 08:48
Проект договору.pdf
27 травня 2019 08:48
про поставку.pdf
27 травня 2019 08:48
про гарантію.pdf
27 травня 2019 08:48
НОВА ЛІНІЯ відгук.pdf
27 травня 2019 08:48
лист згода2.pdf
27 травня 2019 08:48
лист згода.pdf
27 травня 2019 08:48
договір з виробником.pdf
27 травня 2019 08:48
довіреність.pdf
27 травня 2019 08:48
довідка ст17.pdf
27 травня 2019 08:48
довідка ст 6 50.pdf
27 травня 2019 08:48
довідка про юр особу.pdf
27 травня 2019 08:48
довідка про договора.pdf
27 травня 2019 08:48
довідка про довкілля.pdf
27 травня 2019 08:48
довідка некорупція.pdf
27 травня 2019 08:48
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 09:09
Електронний підпис
27 травня 2019 09:09
Електронний підпис
27 травня 2019 09:07
1 Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2019 09:07
9.8 Гарнтійний термін.pdf
27 травня 2019 09:07
9.3 паспорт директор.pdf
27 травня 2019 09:07
9.2 ІПН копія.pdf
27 травня 2019 09:07
8 Довідка екол норми.pdf
27 травня 2019 09:07
6 Проект договору.pdf
27 травня 2019 09:07
2.5 Копія ісо 14001.pdf
27 травня 2019 09:07
2.5 Копія ісо 9001.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 13:03
Електронний підпис
14 червня 2019 13:03
Електронний підпис
14 червня 2019 13:02
Податкова Луцьк.pdf
12 червня 2019 11:07
Електронний підпис
27 травня 2019 09:50
Електронний підпис
27 травня 2019 09:50
Електронний підпис
27 травня 2019 09:50
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
27 травня 2019 09:50
Проект договору.pdf
27 травня 2019 09:50
Лист - роз'яснення.pdf
27 травня 2019 09:49
Кваліфікація по ст 17.pdf
27 травня 2019 09:49
Кваліфікація по ст 16.pdf
27 травня 2019 09:49
Довідка про учасника.pdf
27 травня 2019 09:49
Дислокація.pdf
27 травня 2019 09:49
ГЛ щодо зразку.pdf
27 травня 2019 09:49
ГЛ щодо гарантіі 24 міс.pdf

Конфіденційні документи

27 травня 2019 09:50
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ч.4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

ТОВ Розком

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Розком 3 261 060,00
UAH з ПДВ
2 524 497,00
UAH з ПДВ
Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 3 474 900,00
UAH з ПДВ
2 524 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 13:03
Електронний підпис
14 червня 2019 13:03
Електронний підпис
14 червня 2019 13:02
Податкова Луцьк.pdf
12 червня 2019 11:07
Електронний підпис
27 травня 2019 09:50
Електронний підпис
27 травня 2019 09:50
Електронний підпис
27 травня 2019 09:50
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
27 травня 2019 09:50
Проект договору.pdf
27 травня 2019 09:50
Лист - роз'яснення.pdf
27 травня 2019 09:49
Кваліфікація по ст 17.pdf
27 травня 2019 09:49
Кваліфікація по ст 16.pdf
27 травня 2019 09:49
Довідка про учасника.pdf
27 травня 2019 09:49
Дислокація.pdf
27 травня 2019 09:49
ГЛ щодо зразку.pdf
27 травня 2019 09:49
ГЛ щодо гарантіі 24 міс.pdf

Конфіденційні документи

27 травня 2019 09:50
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно з ч.4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Публічні документи

27 травня 2019 09:09
Електронний підпис
27 травня 2019 09:09
Електронний підпис
27 травня 2019 09:07
1 Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2019 09:07
9.8 Гарнтійний термін.pdf
27 травня 2019 09:07
9.3 паспорт директор.pdf
27 травня 2019 09:07
9.2 ІПН копія.pdf
27 травня 2019 09:07
8 Довідка екол норми.pdf
27 травня 2019 09:07
6 Проект договору.pdf
27 травня 2019 09:07
2.5 Копія ісо 14001.pdf
27 травня 2019 09:07
2.5 Копія ісо 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Розком

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Розком
#32210799
Переможець 2 524 497,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Розком
#32210799
2 524 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 11:27
додаткова угода 1 до договору 30 06.pdf зміни до договору
25 червня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 11:00
договір 30 06.pdf укладений
25 червня 2019 10:59