Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14 відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 035 468,00 UAH
UA-2019-04-24-001125-b ee517cae80544e51b781171c7478cb0c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремчук Микола Андрійович

380444678902 oblcrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05494828
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київ обл., Київ, Маршала Тимошенка, 14
Контактна особа: Яремчук Микола Андрійович
380444678902
oblcrp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 035 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Зазначено в тендерній документації та додатках до неї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Оболонський р-н, вул. Маршала Тимошенка, 14,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо ліцензії
Дата подання: 24 квітня 2019 12:46
Дата відповіді: 24 квітня 2019 15:10
Ви вимагаєте: копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж або ліцензії на право господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності. На сьогоднішній день категорії складності відмінені, замість них йдуть класи наслідків СС2, СС3. Підскажіть до якого класу наслідків належить об"єкт? Адже в учасника може бути ліцензія наприклад лише на СС2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Приміщення будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14, відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, та належить до V категорії складності.
будівельна ліцензія
Дата подання: 27 квітня 2019 21:50
Дата відповіді: 06 травня 2019 15:32
звертаємо увагу, що в межах Вашої закупівлі ліцензія ДАБІ не потрібна. Дана ліцензія оскаржувалася для подібної закупівлі і АМКУ задовільнив скаргу. Пропонуємо ознайомитися з цим рішеням у закупівлі UA-2019-02-18-000284-c і виключити вимогу про ліцензію ДАБІ, оскільки є чітке рішення АМКУ, що даний документ не потрібен для капітального ремонту пожежної сигналізації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення..
Відповідно до п 9 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність".
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», зокрема, архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд…
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією. Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 2 цієї статті встановлено, що Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Відповідно до ст. 227 Цивільного кодексу України, правочин юридичної особи, вчинений нею без відповідного дозволу (ліцензії), може бути визнаний судом недійсним.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-04-24-001125-b та тендерної документації предметом закупівлі є: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Проектною документацією та експертним звітом, обʼєкт за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14» віднесено до класу значних наслідків (відповідальності) СС3.
Таким чином, задля уникнення наслідків щодо можливого не укладання договору за результатами закупівлі, а також наслідків передбачених ст. 227 Цивільного кодексу України, для підтвердження наявності відповідного дозволу (ліцензії) на виконання робіт з капітального ремонту на обʼєкті з класом наслідків СС3, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж або ліцензії на право господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності.
Повідомляємо також що тендерна документація складена відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проведеним моніторингом аналогічних закупівель встановлено достатню кількість учасників, які мають всі необхідні документи для виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі.
У звʼязку з викладеним вище у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 27 квітня 2019 21:56
Дата відповіді: 06 травня 2019 16:52
договір на монтаж чи встановлення пожежної сигналізації вважається аналогічним договормо?
Відповідь: Аналогічним вважаються договори на встановлення, монтаж, капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу.
ДАБІ
Дата подання: 27 квітня 2019 21:58
Дата відповіді: 06 травня 2019 15:31
Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 року №852 затверджено перелік послуг і робіт. протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. В примітках до переліку зазначено, що ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт. Тобто з даного тверження випливає, о якщо в Учасника відсутня ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт. Він виконує роботи на підставі Ліцензії виданої ДСНС на "Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень." Тому просимо виключити вимогу надати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури з обов’язковим пунктом: Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: клас СС2 – середні наслідки або Ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів ІV категорії складності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення..
Відповідно до п 9 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність".
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», зокрема, архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд…
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією. Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 2 цієї статті встановлено, що Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Відповідно до ст. 227 Цивільного кодексу України, правочин юридичної особи, вчинений нею без відповідного дозволу (ліцензії), може бути визнаний судом недійсним.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-04-24-001125-b та тендерної документації предметом закупівлі є: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Проектною документацією та експертним звітом, обʼєкт за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14» віднесено до класу значних наслідків (відповідальності) СС3.
Таким чином, задля уникнення наслідків щодо можливого не укладання договору за результатами закупівлі, а також наслідків передбачених ст. 227 Цивільного кодексу України, для підтвердження наявності відповідного дозволу (ліцензії) на виконання робіт з капітального ремонту на обʼєкті з класом наслідків СС3, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж або ліцензії на право господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності.
Повідомляємо також що тендерна документація складена відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проведеним моніторингом аналогічних закупівель встановлено достатню кількість учасників, які мають всі необхідні документи для виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі.
У звʼязку з викладеним вище у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
ДАБІ
Дата подання: 27 квітня 2019 21:58
Дата відповіді: 06 травня 2019 15:30
1) яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). Наприклад, ст. 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» чітко розписує, що до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Отже, перша вимога: обґрунтуйте\надайте підтвердження того, що Ваша будівля належить саме до однієї з зазначених категорій, щоб ми розуміли для того Ви вимагаєте саме дану ліцензію. 2) Ваш предмет закупівлі – капітальний ремонт пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання, виключити дану неправомірну вимогу та внести зміни до Тендерної документації. Ми бачили Вашу відповідь на попереднє схоже запитання і просимо НАДАТИ конкретне посилання на нормативно-правовий акт, де зазначено, що «капітальний ремонт - це будівництво». Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Чекаємо на відповідь і вимагаємо виключити незаконну вимогу! Тим паче коли до Вас звертаються декілька учасників з адекватними аргументаціями! І не змушуйте нас оскаржувати це в АМКУ, затягуючи процедуру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення..
Відповідно до п 9 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність".
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», зокрема, архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд…
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією. Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 2 цієї статті встановлено, що Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Відповідно до ст. 227 Цивільного кодексу України, правочин юридичної особи, вчинений нею без відповідного дозволу (ліцензії), може бути визнаний судом недійсним.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-04-24-001125-b та тендерної документації предметом закупівлі є: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Проектною документацією та експертним звітом, обʼєкт за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14» віднесено до класу значних наслідків (відповідальності) СС3.
Таким чином, задля уникнення наслідків щодо можливого не укладання договору за результатами закупівлі, а також наслідків передбачених ст. 227 Цивільного кодексу України, для підтвердження наявності відповідного дозволу (ліцензії) на виконання робіт з капітального ремонту на обʼєкті з класом наслідків СС3, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж або ліцензії на право господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності.
Повідомляємо також що тендерна документація складена відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проведеним моніторингом аналогічних закупівель встановлено достатню кількість учасників, які мають всі необхідні документи для виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі.
У звʼязку з викладеним вище у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
ДАБІ
Дата подання: 27 квітня 2019 21:59
Дата відповіді: 06 травня 2019 15:30
ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію 1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1). 2. Роботи із заміни покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами, виконання яких не передбачає втручання в несучі конструкції. 3. Технічне переоснащення згідно з державними будівельними нормами внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання, водовідведення, газопостачання (включаючи спеціальне), силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд; обладнання (переобладнання) будівель і споруд приладами для ведення відокремленого обліку енергоносіїв, гарячої і холодної води. 4. Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних блоків. 5. Приєднання та підключення до інженерних мереж відповідно до технічних умов індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель і споруд, гаражів, розташованих на присадибних, дачних і садових земельних ділянках та земельних ділянках для будівництва індивідуальних гаражів. 6. Зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд без влаштування фундаментів, зокрема навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, гаражів, а також свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям, погребів, входів до погребів, воріт, хвірток, приямків, терас, ґанків - щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків. 7. Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до статті 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”. 8. Знесення і демонтаж будівель та споруд без подальшого будівництва, які не є підготовчими роботами, та без порушення експлуатаційної придатності інших будівель і споруд. 9. Відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”. 10. Відновлення у дворах чи в межах мікрорайонів дитячих і спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, майданчиків для відпочинку людей та обслуговування багатоквартирних житлових будинків. 11. Улаштування засобів безперешкодного доступу до об’єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. 12. Монтаж технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв на будівлях, спорудах, у вбудовано-прибудованих приміщеннях, у/на приміщеннях контейнерного типу, а також на існуючих наземних щоглах з відтяжками та на баштах. Можливість монтажу зазначених технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв визначається за результатами оцінки технічного стану та відповідно до вимог законодавства з питань охорони культурної спадщини за погодженням з власником будівлі, споруди, іншого об’єкта нерухомості. 13. Відновлення окремих конструкцій будівель та споруд з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій) та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення, без зміни їх геометричних розмірів. 14. Улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. 15. Розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху. 16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях. 17. Будівництво фортифікаційних споруд, інженерно-технічного облаштування з метою зміцнення обороноздатності держави на українсько-російському і українсько-молдовському державному кордоні, територіях, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим, в зонах, визначених переліком населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1275 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 98, ст. 3367). {Пункт 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1063 від 27.12.2017} 18. Роботи, пов’язані із залізничним транспортом, а саме: реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт інженерних споруд, земляного полотна, залізничних колій та переїздів, пасажирських платформ, горловин станцій з укладенням стрілкових переводів, контактної мережі залізниць, повітряних ліній електропостачання 6-35 кВ, розташованих на підтримуючих конструкціях контактної мережі та окремих опорах обводів, повітряних та кабельних ліній, розподільних і живильних пристроїв електропостачання, сигналізації, централізації та блокування, зв’язку, станційних пристроїв зв’язку, пристроїв станційної електричної централізації стрілок і сигналів, гіркової централізації, ключової залежності стрілок і сигналів, автоматичного та напівавтоматичного блокування, диспетчерської централізації та контролю, переїзної автоматики, засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїздів (технічне переоснащення). 19. Знесення самочинно збудованих об’єктів за рішенням суду. Ознайомтеся з цим переліком і зрозумійте, що ліцензія ДАБІ не має відношення до Вашої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення..
Відповідно до п 9 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність".
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», зокрема, архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд…
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією. Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 2 цієї статті встановлено, що Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Відповідно до ст. 227 Цивільного кодексу України, правочин юридичної особи, вчинений нею без відповідного дозволу (ліцензії), може бути визнаний судом недійсним.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-04-24-001125-b та тендерної документації предметом закупівлі є: Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Проектною документацією та експертним звітом, обʼєкт за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 14» віднесено до класу значних наслідків (відповідальності) СС3.
Таким чином, задля уникнення наслідків щодо можливого не укладання договору за результатами закупівлі, а також наслідків передбачених ст. 227 Цивільного кодексу України, для підтвердження наявності відповідного дозволу (ліцензії) на виконання робіт з капітального ремонту на обʼєкті з класом наслідків СС3, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж або ліцензії на право господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності.
Повідомляємо також що тендерна документація складена відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проведеним моніторингом аналогічних закупівель встановлено достатню кількість учасників, які мають всі необхідні документи для виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі.
У звʼязку з викладеним вище у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПЄРУН 3 035 468,00
UAH з ПДВ
3 035 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2019 15:45
Електронний підпис
18 травня 2019 15:37
Гарантия_2671.zip
18 травня 2019 15:37
Licence.zip
18 травня 2019 15:37
Dovirenist A.O.Pustovoyt.zip
18 травня 2019 15:37
50. Гарантійний лист.PDF
18 травня 2019 15:37
49.Технічка замовника.PDF
18 травня 2019 15:37
48. Довідка АМКУ.PDF
18 травня 2019 15:37
47. Листи згоди.PDF
18 травня 2019 15:37
46. Довідка ФО.PDF
18 травня 2019 15:37
45. Календарний графік.PDF
18 травня 2019 15:37
44. Кошторис.PDF
18 травня 2019 15:37
43. ст. 17 Загальна.PDF
18 травня 2019 15:37
41. Істотні умови.PDF
18 травня 2019 15:37
40. Гарантійний лист.PDF
18 травня 2019 15:37
37. Гарантійний лист.PDF
18 травня 2019 15:37
34. Проект договору.PDF
18 травня 2019 15:37
33. Технічка учасника.PDF
18 травня 2019 15:37
32. Гарантійний лист.PDF
18 травня 2019 15:37
30. Сертифікат Олендер 1.PDF
18 травня 2019 15:37
28. Копія Дозвіл висота.PDF
18 травня 2019 15:37
27. Копія ліцензії ISO.PDF
18 травня 2019 15:37
24. Довідка.PDF
18 травня 2019 15:37
22. Стаття 17 частина 1_2.PDF
18 травня 2019 15:37
18. Копія Виписка з ЄДР.PDF
18 травня 2019 15:37
17. Протокол 50_ ЧА.PDF
18 травня 2019 15:37
14. Включення до ЄДРПОУ.PDF
18 травня 2019 15:37
13.3 Відгук.pdf
18 травня 2019 15:37
13.1 АВР Укртелеком.PDF
18 травня 2019 15:36
10.2 Копія ОП.PDF
18 травня 2019 15:36
10.1 Копія ОП частина 1.PDF
18 травня 2019 15:36
5.6 Довідка ТЗ.PDF
18 травня 2019 15:36
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПЄРУН

Інформація про відміну

Дата відміни
18 травня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій