Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне робоче місце ДК 021-2015 (CPV): код 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
20 500,00 UAH
UA-2019-04-24-000839-a b01c8a47f737423e99e2176f41665288
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Одноріг Роман Іванович

+380324151460 mukolajiv_kcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська центральна районна лікарня" Миколаївської районної ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 20764294
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., Миколаїв, вул. Возз'єднання 9
Контактна особа: Одноріг Роман Іванович
+380324151460
mukolajiv_kcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 16:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 16:57
Очікувана вартість: 20 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комп'ютерне робоче місце ДК 021-2015 (CPV): код 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81600, Україна, Львівська область, м. Миколаїв, вул. Мазепи 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 квітня 2019 10:06
Дата відповіді: 25 квітня 2019 14:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Аналогів не допускаємо
2) Допускаємо до участі ФОПів при наявності усієї вищепереліченої документації. Порівнюватись будуть цінові пропозиції не зважаючи на стутус платника податкую

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій