Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія первинної медичної допомоги с.Фурси Білоцерківського району Київської області по вул. Першотравневій ,1-А в с.Фурси Білоцерківського району Київської області.Нове будівництво
Очікувана вартість
8 811 528,60 UAH
UA-2019-04-24-000832-c b8dbfb9e15054818adab667fcc7de8aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Любов Володимирівна

+380456338004 sr-fursy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фурсівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363225
Місцезнаходження: 09150, Україна , Київська обл., Фурси, вулиця Радянська,48
Контактна особа: Бондаренко Любов Володимирівна
+380456338004
sr-fursy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2019 17:05
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2019 17:05
Початок аукціону: 10 травня 2019 13:29
Очікувана вартість: 8 811 528,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія первинної медичної допомоги с.Фурси Білоцерківського району Київської області по вул. Першотравневій ,1-А в с.Фурси Білоцерківського району Київської області.Нове будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09150, Україна, Київська область, Фурси Білоцерківського району, вул.Першотравнева,1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Амбулаторія первинної медичної допомоги с.Фурси Білоцерківського району Київської області по вул. Першотравневій ,1-А в с.Фурси Білоцерківського району Київської області.Нове будівництво Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 17:03
ТЕНДЕР АМБУЛАТОІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-24-000832-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 16 травня 2019 17:39
вимога щодо надання відповіді на законність прийнятого рішення
вимога щодо надання відповіді на законність прийнятого рішення
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 16:27
Протокол № 1 засідання тендерного комітету Фурсівської сільської ради Білоцерківського району Київської області щодо розгляду листа-вимоги учасника ПП "Ялик" № 003/16/05/19 від 16.05.2019 року.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-000832-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 21 травня 2019 13:29
вимога
Фурсівською сільською радою (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом CPV згідно ДК 021-2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Амбулаторія первинної медичної допомоги с.Фурси, Білоцерківського району, Київської області по вул.Першотравнева,1-А с.Фурси, Білоцерківського району Київської області. ( ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-24-000832-c) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 8 811 528,60 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій призначена була на 09.05.2019 р.
За результатами аукціону пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» або Скаржник) була визнана найбільш економічно вигідною. Протоколом Замовника б/н від 16.05.2019 ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» була визнана Переможцем торгів та було опубліковано рішення про намір укласти договір. Проте, пізніше пропозиція Скаржника визнана такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» було відхилено. Натомість, протоколами № 4 та № 5 від 17.05.2019 р. тендерна пропозиція ПП «ЯЛИК» була визнана такою, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації, а ПП «ЯЛИК» переможцем даної процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з таким рішенням та повідомляє наступне:
1. Щодо відхилення через відсутність інформації про всіх працівників у довідці.
Відповідно до п.1.2 дод.2 учасники повинні підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наданням довідки, що зазначена в даному пункті.
ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції, на виконання даної вимоги, надало довідку № 193 від 07.05.2019 р. в якій зазначена вся необхідна інформація, встановлена вимогами тендерної документації.
По-перше, Замовником не встановлено вимоги зазначити ВСІХ працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть безпосередньо залучені до виконання умов договору, а тому відхилення в частині не зазначення ВСІХ працівників підприємства є такою, яка порушує чинне законодавство.
По-друге, чинним законодавством України не встановлено конкретного тлумачення терміну «робітники» та не міститься й конкретного переліку професій, що відносяться до робітничих. Суб’єктивне бачення Замовника в частині розподілу професій до того чи іншого класу порушує права учасників, які не мислять так само як і Замовник. Зазначаємо, що термін «робітники» має більш широке тлумачення, аніж те, що навів Замовник у своєму протокольному рішення.
«Робітники́, також працівники́, трудівники́ — наймані особи, зайняті в безпосередньому виробництві, рідше у сфері послуг; виконавці найнижчої ланки технологічного чи управлінського ланцюга.»
Виконавці найнижчої ланки управлінського ланцюга були зазначені нами у наданій довідці. Наприклад, начальник будівництва, тощо.
Просимо взяти до уваги, аргументація наведена в протокольному рішенні не містить посилань на чинне законодавство, такий суб’єктивізм Замовника в частині надання своїх нових тлумачень термінів буде висвітлено, за необхідності, на засіданні в АМКУ.

2. Щодо відхилення через відсутність інформації про працівників, які будуть працювати з механізмами, обладнанням, машинами за договором оренди №7-КП від 22.05.2018 р.
Скаржник повідомляє, що тендерною документацією не встановлено вимоги зазначити всіх працівників, які будуть залучені до виконання умов договору за даною процедурою закупівлі та всіх працівників, які будуть працювати з усім орендованим обладнанням. Відхилення по даному пункту є неправомірним, посилання на пункт тендерної документації в протоколі Замовника відсутнє, бо вимога в тендерною документацією не визначена. Замовник не має підстав для відхилення, а тому діє не в рамках Закону.

2. Щодо відхилення через відсутність локальних кошторисів під кожний кошторис.
Відповідно до п.7 р.ІІІ тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога:
«До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з підсумками форма № 1а відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин;
- Розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки у випадках перевищення нормативних показників вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва;
- Розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за її наявності).
- Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат - розраховані на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
- Розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва проведений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 року № 281 зі змінами.»
Скаржник повідомляє, що в протоколі відхилення нашої пропозиції незрозумілим чином була ототожнена термінологія визначень кошторисних розрахунків.
По-перше, Замовник зазначає про відсутність локальних кошторисів під кожний кошторис та при цьому не надає роз’яснення поняттю «кожний кошторис». Положення ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 також не містить подібного роз’яснення. Окрім цього, тендерною документацією встановлена вимога надати локальний кошторис (визначення вказано в однині, а не в множині!!!).
По-друге, не зрозуміло що мав на увазі Замовник прирівнюючи поняття «локальні кошториси» та «розрахунки за статтями витрат». Локальні кошториси це не розрахунки за статтями витрат, це окремий технічний матеріал.
ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» надало як локальні кошторисні розрахунки так і розрахунки за статтями витрат чим повністю виконало вимоги тендерної документації.
3. Щодо відхилення через відсутність розрахунків загальновиробничих витрат до кожного окремого кошторису.
Відповідно до п.7 р.ІІІ тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога:
«До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з підсумками форма № 1а відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013).
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин;
- Розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки у випадках перевищення нормативних показників вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва;
- Розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за її наявності).
- Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат - розраховані на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
- Розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва проведений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 року № 281 зі змінами.»
Скаржник повідомляє, що Замовником не було встановлено додаткової вимоги надати розрахунок загально-виробничих витрат до кожного окремого кошторису. Окрім цього, тендерною документацією не визначено термін «кожний окремий кошторис», що унеможливлює виконання такої вимоги. Термін «розрахунок загальновиробничих витрат» в документації Замовника вживається в однині!!
ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надало розрахунок загальновиробничих витрат, чим повністю виконало вимоги тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, Замовником було відхилено нашу пропозицію неправомірно, посилання на зазначені в протоколі відхилення вимоги в тексті тендерної документації відсутні. Невідповідність по статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не має правового ґрунту та є неправомірним зі сторони Замовника.
4. Щодо відхилення через строк дії тендерної пропозиції.
ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» повідомляє, що тендерною документацією не передбачено вимоги щодо терміну дії «тендерної пропозиції» як цінової пропозиції в трактуванні «не менше» або «не більше». Поле для заповнення не містить вимог, а тому не обмежує потенційних учасників у виборі даного строку. Нами не було порушення вимог заповнення документів, такі вимоги Замовником в тексті тендерної документації встановлені не були.
Окрім цього, Замовник невірно ототожнює поняття термін дії «тендерної пропозиції як сукупності всіх поданих у складі тендерної пропозиції документів» та «тендерної пропозиції як ціни».
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пропозиція включає в себе не один документ, а сукупність документів, які являють собою тендерну пропозицію учасника.
Також, наголошуємо, що тендерна документація визначає строк дії тендерної пропозиції – 120 днів, проте з якого моменту такий строк починає свою дію не визначено. Цілком теоретично такий строк може розпочинатися з дня оголошення, з кінцевого терміну подання тендерних пропозиції, з дати розкриття або ж з дати затвердження річного плану.
З якого моменту починав відлік Замовник перевіряючи нашу пропозицію невідомо, а тому не може стверджувати про її невідповідність. Розрахунок таких строків в учасників та Замовника може бути різним тому, що не передбачений тендерною документацією.
В разі необхідності, на засіданні АМКУ буде висвітлено питання щодо виконання Замовником своїх обов’язків в частині заповнення та складання тендерної документації з порушенням норм та правил чинного законодавства, що в подальшому призводить до таких суб’єктивно незрозумілих рішень.
4. Щодо відхилення через відсутність додатків та додаткових угод до аналогічного договору.
Відповідно до п.1.3.2. дод. 2 до тендерної документації учасники повинні надати копії всіх аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт. Договір має бути наданий з усіма додатками та, у разі наявності – з додатковими угодами до нього.
ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції було надано в повному обсязі аналогічний договір з усіма невід’ємними його частинами, додатками та додатковими угодами.
Замовником було неправомінно відхилено пропозицію Скаржника в цій частині. Необґрунтованим було твердження щодо ненадання всіх документів, яке не містить документального підтвердження в поданій нами пропозиції. Вся інформація міститься в пакеті ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» та потребує більш детального його вивчення Замовником.

ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» не погоджується з рішенням Замовника щодо тендерної пропозиції ПП «ЯЛИК» та повідомляє наступне:
1. Відповідно до п.1.1.1 дод. 1 тендерної документації встановлена вимога надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній Документації. Вказати власні та орендовані засоби на підставі договору оренди чи орендовані на підставі договору про надання послуг, які необхідні для виконання робіт. Учасник повинен підтвердити наявність обладнання, машин, механізмів, матеріально-технічної бази (оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди або договору про надання послуг).
ПП «ЯЛИК» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку №06/05-28 від 06.05.2019 р., в якій зазначено перелік обладнання, машин, механізмів. ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» наголошує, що по поз. 36-39 НАЯВНІСТЬ такого обладнання учасником не була підтверджена.
Незнання Замовником чинного законодавства в сфері майнового права/незнання Замовником ЦК України не звільняє учасників від невиконання вимог, що передбачені тендерною документацією. Договір оренди та договір про надання послуг це різні значення, визначенні законодавством. Оренда ніяким чином не може бути підтверджена договором про надання послуг.
Згідно зі ст. 901 ЦК за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Договір про надання послуг ніяким чином не підтверджує НАЯВНІСТЬ в ПП «ЯЛИК» обладнання, машин, механізмів, матеріально-технічної бази, що зазначені як поз. 36-39 в довідці.
Наголошуємо, що АМКУ має солідарну думку щодо даного твердження, про що неодноразово наголошує у своїх рішеннях. Дане питання було висвітлене на минулому засіданні АМКУ за даним предметом закупівлі, а тому за необхідності буде висвітлено повторно.
Як додатковий матеріал надаємо посилання на статтю, в якій частково про це йде мова http://nashigroshi.org/2019/02/09/yak-prohraty-oskarzhennia-v-amku-pohani-porady-video/

Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй.
Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi.
На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону.

ПРОСИМО :
1. Повторно вивчити тендерну пропозицію ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» на її відповідність вимогам тендерної документації.
2. Визначити тендерну пропозицію ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» такою, яка відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» Переможцем даної процедури закупівлі.
3. Замовника скасувати своє рішення про визначення ПП «ЯЛИК» переможцем даної процедури закупівлі.
4. Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП «ЯЛИК» та повернутися до розгляду попередньої найбільш економічно вигідної, ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2019 00:15
протокол засідання тендерного комітету

Документи подані скаржником

16 травня 2019 17:39
Вимога до замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-24-000832-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 27 травня 2019 16:03
Порушення в сфері публічних закупівель
Порушення в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 17:44
рішення від 29.05.2019 № 6792 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 17:44
рішення від 14.06.2019 № 7841.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 20:38

Документи подані скаржником

27 травня 2019 16:03
Скарга
27 травня 2019 16:03
Платіжка

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000054 ● b865a8f2f23c43a1a492f46bd56b170f
  • Статус: завершено ● Дата: 19 червня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019 17:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2019 № 103
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 103

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-04-24-000832-c 24.04.2019
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-25 20:53:28

Пояснення з власної ініціативи

Протокол засідання тендерного комітету від 24.05.2019

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 8 605 216,56
UAH з ПДВ
8 503 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Міжнародна компанія "ПЕТРА БУД" 8 810 150,21
UAH з ПДВ
8 504 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 8 678 519,88
UAH з ПДВ
8 678 519,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 17:19
Електронний підпис
08 травня 2019 17:17
27.9_ДУ_частина 8.rar
08 травня 2019 17:17
27.8_ДУ_частина 7.rar
08 травня 2019 17:17
27.7_ДУ_частина 6.rar
08 травня 2019 17:17
27.6_ДУ_частина 5.rar
08 травня 2019 17:17
24-44 смєта.rar
08 травня 2019 17:17
1-23 смєта.rar
08 травня 2019 17:17
27.5_ДУ_частина 4.rar
08 травня 2019 17:17
ТЕНДЕР Word.rar
08 травня 2019 17:17
13587 УКРБУДІНВЕСТ p7s.7z
08 травня 2019 17:17
27.4_ДУ_частина 3.rar
08 травня 2019 17:17
50.imd
08 травня 2019 17:17
27.3_ДУ_частина 2.rar
08 травня 2019 17:17
28.2_Відгук ТРЦ.pdf
08 травня 2019 17:17
28.1_Відгук ТРЦ.pdf
08 травня 2019 17:17
27.2_ДУ_частина 1.rar
08 травня 2019 17:17
25_Довідка_працівники.pdf
08 травня 2019 17:17
23.2_Договір_7-КП.pdf
08 травня 2019 17:17
23.1_Договір_МТБ.pdf
08 травня 2019 17:17
22_Довідка_МТБ.pdf
08 травня 2019 17:17
20.3_Протокол_Голова.pdf
08 травня 2019 17:17
20.2_Наказ Ширин В.Р..pdf
08 травня 2019 17:17
19_Статут 2015декабрь.pdf
08 травня 2019 17:17
18_Проект договору.pdf
08 травня 2019 17:17
15.5_Ліцензія_агора груп.pdf
08 травня 2019 17:17
15.2_Дозвіл_субпідряд.pdf
08 травня 2019 17:17
15.1_Ліцензія_субпідряд.pdf
08 травня 2019 17:17
14_Довідка_субпідряд.pdf
08 травня 2019 17:17
12_Календарний графік.pdf
08 травня 2019 17:17
9_Довідка_ст.17.pdf
08 травня 2019 17:17
3_Ліцензія УБІ.pdf
08 травня 2019 17:17
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 травня 2019 14:56
Електронний підпис
09 травня 2019 13:19
Договір моноліт.pdf
08 травня 2019 19:44
Електронний підпис
08 травня 2019 19:24
Електронний підпис
08 травня 2019 19:21
Електронний підпис
08 травня 2019 19:08
посвідчення зварника.pdf
08 травня 2019 18:44
кошториси 1-3.pdf
08 травня 2019 18:44
кошторисний прибуток.pdf
08 травня 2019 18:44
Зведений рорахунеи.pdf
08 травня 2019 18:44
кошториси 7-9.pdf
08 травня 2019 18:44
ПВР 31-45.pdf
08 травня 2019 18:44
ПВР 1-15.pdf
08 травня 2019 18:44
ПВР 16-30.pdf
08 травня 2019 18:44
ПВР 46-59.pdf
08 травня 2019 18:44
кошториси 4-6.pdf
08 травня 2019 18:44
Кошторис 7-6.pdf
08 травня 2019 18:43
Кошториси 19-18.pdf
08 травня 2019 18:43
Кошториси 10-13.pdf
08 травня 2019 18:43
Кошториси 14-17.pdf
08 травня 2019 18:43
обєктні кошториси.pdf
08 травня 2019 18:43
Зведений кошторис.pdf
08 травня 2019 18:04
ліцензія додаток.pdf
08 травня 2019 18:04
ліцензія.pdf
08 травня 2019 18:03
Цінова пропозиція.pdf
08 травня 2019 18:02
Витяг ЄДР.pdf
08 травня 2019 18:02
Довідка ПДВ.pdf
08 травня 2019 17:50
Документи тендера (1).zip
08 травня 2019 17:38
ПВР 31-45.pdf
08 травня 2019 17:38
ПВР 16-30.pdf
08 травня 2019 17:38
ПВР 1-15.pdf
08 травня 2019 17:38
ПВР 46-59.pdf
08 травня 2019 17:38
обєктні кошториси.pdf
08 травня 2019 17:38
обєктні кошториси.pdf
08 травня 2019 17:38
кошторисний прибуток.pdf
08 травня 2019 17:37
кошториси 1-3.pdf
08 травня 2019 17:37
кошториси 7-9.pdf
08 травня 2019 17:37
кошториси 4-6.pdf
08 травня 2019 17:37
Кошторис 7-6.pdf
08 травня 2019 17:37
Кошториси 19-18.pdf
08 травня 2019 17:37
Кошториси 14-17.pdf
08 травня 2019 17:37
Кошториси 10-13.pdf
08 травня 2019 17:28
Зведений рорахунеи.pdf
08 травня 2019 17:27
Зведений кошторис.pdf
08 травня 2019 15:59
довіреність_Брижнік 1.pdf
08 травня 2019 15:59
банківська ліцензія 1.pdf
08 травня 2019 15:54
довіреність_Брижнік 1.pdf
08 травня 2019 15:54
банківська ліцензія 1.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 11:11
Довідка МВС
09 травня 2019 14:14
Електронний підпис
09 травня 2019 12:09
Електронний підпис
08 травня 2019 19:49
Електронний підпис
08 травня 2019 19:45
52. Пояснення печатка.pdf
08 травня 2019 19:45
51. Пояснення ПДВ.pdf
08 травня 2019 19:45
Фурси кошторис ч. 3.rar
08 травня 2019 19:45
Фурси кошторис ч. 2.rar
08 травня 2019 19:45
Фурси кошторис ч. 1.rar
08 травня 2019 19:44
34. Довіреність.pdf
08 травня 2019 19:44
33. Довідка про санкції.pdf
08 травня 2019 19:44
18. Довідка про АУД.pdf
08 травня 2019 19:44
11. відом.з єрпоу.pdf
08 травня 2019 19:44
8. Витяг ПДВ_22.04.pdf
08 травня 2019 19:44
4. 1.1.6 Опис Ялик.pdf
08 травня 2019 19:44
1.1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ТОВ "Міжнародна компанія "ПЕТРА БУД"

ПП ЯЛИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Рішення скасоване 8 503 995,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:28
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Відхилено 8 503 995,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:33
ТОВ "Міжнародна компанія "ПЕТРА БУД"
#41771369
Відхилено 8 504 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:37
ПП ЯЛИК
#34019103
Переможець 8 678 519,88
UAH з ПДВ
17 травня 2019 16:49

Документи

16 травня 2019 16:19
Електронний підпис
16 травня 2019 16:18
рішення

Документи

17 травня 2019 16:32
Електронний підпис
17 травня 2019 16:31
протокол
17 травня 2019 16:31
протокол

Документи

17 травня 2019 16:37
Електронний підпис
17 травня 2019 16:34
протокол

Документи

17 травня 2019 16:48
Електронний підпис
17 травня 2019 16:46
протокол
17 травня 2019 16:44
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЯЛИК
#34019103
8 678 519,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 16:48
Електронний підпис
17 травня 2019 16:46
протокол
17 травня 2019 16:44
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:33
Додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 16:24
Додаткова угода _ 2.pdf зміни до договору
03 липня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 18:46
Додаткова угода №2 зміни до договору
27 червня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:09
додаткова угода № 3 зміни до договору
21 червня 2019 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 101
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів до розділу 19 "Місцезнаходження і реквізити Сторін"
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 407 608,15
UAH (в тому числі ПДВ 1 375 213,59 UAH)