ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький)
DK 021:2015 - 45230000-8 "Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces" (Current repair of the road on Poltavska Street from Vasnetsova Street to Druzhby Narodiv Square, Kropyvnitsky city)
Очікувана вартість
16 025 842,00 UAH
UA-2019-04-24-000657-b d894554d1b634641afbeb761a6daefe9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження замовника: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа замовника: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Official name: Golovne upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Miskoyi radi mista Kropivnickogo
National ID: 03365245
Contact point: Poliakova Irina
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 16 025 842,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 129,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 24 квітня 2019 10:40
Enquiries until: 19 травня 2019 18:00
Complaints submission until: до 25 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 16 025 842 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 129 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repair of the road on Poltavska Street from Vasnetsova Street to Druzhby Narodiv Square, Kropyvnitsky city
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 квітня 2019 10:45
Електронний цифровий підпис
24 квітня 2019 10:44
Тендерна документація.pdf
24 квітня 2019 10:44
Додаток 8 до ТД.pdf
24 квітня 2019 10:44
Додаток 7 до ТД.pdf
24 квітня 2019 10:44
Додаток 6 до ТД.pdf
24 квітня 2019 10:44
Додаток 5 до ТД.pdf
24 квітня 2019 10:43
Додаток 4 до ТД.pdf
24 квітня 2019 10:43
Додаток 3 до ТД.pdf
24 квітня 2019 10:43
Додаток 2 до ТД.pdf
24 квітня 2019 10:43
Додаток 1 до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-24-000657-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "СІТІ БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37277329
Дата подання: 10 червня 2019 16:50
Просимо переглянути рішення щодо відхилення.
1. Згідно поданої ПП «ЕФЕКТ» «Довідка наявність обладнання та матеріально-технічної бази», підприємство планує залучити Фрезу дорожню Wirgen W1200F, згідно характеристик якої ширина фрезерування 1200 мм, що є недостатнім для виконання робіт, оскільки в Додатку 2 у Відомостях обсягів робіт, вказано вимогу використання Фрези з шириною фрезерування 2100 мм. А оскільки це одна із основних видів робіт, то можна вважати, що тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
2. Згідно поданої ПП «ЕФЕКТ» «Довідка наявність обладнання та матеріально-технічної бази», підприємство планує залучити Автокран 10-20Т-С Вантажний КРАЗ 65101 (кран на автомобільному ходу), але дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки підприємство не має.
3. Згідно тендерної документації, а саме додатку 3 п. 1.3 Джерела поставки основних дорожніх матеріалів, учасник повинен надати інформацію щодо постачальників основних дорожніх матеріалів, та на підтвердження поставок учасник повинен надати копії діючих договорів поставки (з підписаними сторонами додатками, у яких визначено обсяги поставок) або гарантійні листи постачальників, надані учаснику, на поставку дорожніх матеріалів, із зазначенням обсягів та термінів поставок. ПП «Ефект» на виконання цієї вимоги подало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де в п.1.3 вказано три види матеріалів: Емульсія бітумна, дорожня; Суміші асфальтобетонні гарячі i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi) (аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б, марка 1 та Щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20, та декілька постачальників – ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та ТОВ «Бітекс». ПП «ЕФЕКТ» не надало інформації щодо такого основного матеріалу як: Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у нижнiх шарах покриттiв, крупнозернистi, тип А, марка 1 в обємі 3,672 тон. А на підтвердження поставок було надано Гарантійний лист від ТОВ «Бітекс», в якому не міститься інформації строки поставок, а обсяги поставок не відповідають наданим замовником у Додатку 2 до ТД, та Гарантійний лист від ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» в якому також обсяги поставок не відповідають наданим замовником у Додатку 2 до ТД.
4. На виконання вимоги додатку 1, пункту 7 Інші вимоги, учасник не надав інформації про субпідрядника.
5. Згідно п.п. 2.1 пункту 2 Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції та самостійно несе витрати на їх отримання. Підприємство ПП «Ефект» не має дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що можна перевірити у відкритому реєстрі за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search , що є невідповідністю учасника кваліфікаційним умовам.
З усього вищевикладеного, прошу Вас, як Замовника, переглянути рішення щодо допущення учасника ПП «Ефект» до участі у закупівлі, у зв’язку з невідповідністю поданої ним пропозиції вимогам Тендерної документації торгів та чинному Законодавству, або ми будемо вимушені звертатись до АМКУ.

Згідно протоколу № 126 від 05.06.2019 року Тендерним комітетом Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького було відхилено нашу тендерну пропозицію пропозицію на участь у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький). Причиною вказано невизначеність Учасником заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів),оскільки в поданому нами листі-гарантії по формі Додатку №6 до ТД мала місце механічна описка. Згідно п.п.2.5 п. 2 Інша інформація р. V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Але згідно п.3 Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Реєстр щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом ( про наявність заборгованності )
є відкритим, і це можна перевірити за посиланням: http://sfs.gov.ua/businesspartner
Просимо Вас, переглянути рішення щодо нашої тендерної пропозиції та допустити нас до етапу аукціону, оскільки наше підприємство не має і не мало заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату подання тендерної пропозиції, а у поданому нами листі-гарантії по формі Додатку №6 до ТД мала місце механічна описка.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 червня 2019 16:57
Причина: зайвий текст
Номер вимоги: UA-2019-04-24-000657-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "СІТІ БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37277329
Дата подання: 10 червня 2019 16:58
Просимо переглянути рішення про відхилення
Згідно протоколу № 126 від 05.06.2019 року Тендерним комітетом Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького було відхилено нашу тендерну пропозицію пропозицію на участь у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький). Причиною вказано невизначеність Учасником заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів),оскільки в поданому нами листі-гарантії по формі Додатку №6 до ТД мала місце механічна описка. Згідно п.п.2.5 п. 2 Інша інформація р. V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Але згідно п.3 Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Реєстр щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом ( про наявність заборгованності )
є відкритим, і це можна перевірити за посиланням: http://sfs.gov.ua/businesspartner
Просимо Вас, переглянути рішення щодо нашої тендерної пропозиції та допустити нас до етапу аукціону, оскільки наше підприємство не має і не мало заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату подання тендерної пропозиції, а у поданому нами листі-гарантії по формі Додатку №6 до ТД мала місце механічна описка.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 червня 2019 17:00
Причина: редагування
Номер вимоги: UA-2019-04-24-000657-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СІТІ БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37277329
Дата подання: 10 червня 2019 17:03
Просимо переглянути рішення щодо відхилення нашої пропозиції
1. Згідно поданої ПП «ЕФЕКТ» «Довідка наявність обладнання та матеріально-технічної бази», підприємство планує залучити Фрезу дорожню Wirgen W1200F, згідно характеристик якої ширина фрезерування 1200 мм, що є недостатнім для виконання робіт, оскільки в Додатку 2 у Відомостях обсягів робіт, вказано вимогу використання Фрези з шириною фрезерування 2100 мм. А оскільки це одна із основних видів робіт, то можна вважати, що тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
2. Згідно поданої ПП «ЕФЕКТ» «Довідка наявність обладнання та матеріально-технічної бази», підприємство планує залучити Автокран 10-20Т-С Вантажний КРАЗ 65101 (кран на автомобільному ходу), але дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки підприємство не має.
3. Згідно тендерної документації, а саме додатку 3 п. 1.3 Джерела поставки основних дорожніх матеріалів, учасник повинен надати інформацію щодо постачальників основних дорожніх матеріалів, та на підтвердження поставок учасник повинен надати копії діючих договорів поставки (з підписаними сторонами додатками, у яких визначено обсяги поставок) або гарантійні листи постачальників, надані учаснику, на поставку дорожніх матеріалів, із зазначенням обсягів та термінів поставок. ПП «Ефект» на виконання цієї вимоги подало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де в п.1.3 вказано три види матеріалів: Емульсія бітумна, дорожня; Суміші асфальтобетонні гарячі i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi) (аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б, марка 1 та Щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20, та декілька постачальників – ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та ТОВ «Бітекс». ПП «ЕФЕКТ» не надало інформації щодо такого основного матеріалу як: Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у нижнiх шарах покриттiв, крупнозернистi, тип А, марка 1 в обємі 3,672 тон. А на підтвердження поставок було надано Гарантійний лист від ТОВ «Бітекс», в якому не міститься інформації строки поставок, а обсяги поставок не відповідають наданим замовником у Додатку 2 до ТД, та Гарантійний лист від ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» в якому також обсяги поставок не відповідають наданим замовником у Додатку 2 до ТД.
4. На виконання вимоги додатку 1, пункту 7 Інші вимоги, учасник не надав інформації про субпідрядника.
5. Згідно п.п. 2.1 пункту 2 Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції та самостійно несе витрати на їх отримання. Підприємство ПП «Ефект» не має дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що можна перевірити у відкритому реєстрі за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search , що є невідповідністю учасника кваліфікаційним умовам.
З усього вищевикладеного, прошу Вас, як Замовника, переглянути рішення щодо допущення учасника ПП «Ефект» до участі у закупівлі, у зв’язку з невідповідністю поданої ним пропозиції вимогам Тендерної документації торгів та чинному Законодавству, або ми будемо вимушені звертатись до АМКУ.

Згідно протоколу № 126 від 05.06.2019 року Тендерним комітетом Головного управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького було відхилено нашу тендерну пропозицію пропозицію на участь у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький). Причиною вказано невизначеність Учасником заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів),оскільки в поданому нами листі-гарантії по формі Додатку №6 до ТД мала місце механічна описка. Згідно п.п.2.5 п. 2 Інша інформація р. V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Але згідно п.3 Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Реєстр щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом ( про наявність заборгованності )
є відкритим, і це можна перевірити за посиланням: http://sfs.gov.ua/businesspartner
Просимо Вас, переглянути рішення щодо нашої тендерної пропозиції та допустити нас до етапу аукціону, оскільки наше підприємство не має і не мало заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на дату подання тендерної пропозиції, а у поданому нами листі-гарантії по формі Додатку №6 до ТД мала місце механічна описка. Також гарантуємо, що у випадку підписання договору за результатами закупівлі, надамо довідку встановленної форми з органів фіскальної служби, щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-24-000657-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СІТІ БУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37277329
Дата подання: 10 червня 2019 16:26
Невідповідність поданої тендерної пропозиції учасника ПП "Ефект"
1. Згідно поданої ПП «ЕФЕКТ» «Довідка наявність обладнання та матеріально-технічної бази», підприємство планує залучити Фрезу дорожню Wirgen W1200F, згідно характеристик якої ширина фрезерування 1200 мм, що є недостатнім для виконання робіт, оскільки в Додатку 2 у Відомостях обсягів робіт, вказано вимогу використання Фрези з шириною фрезерування 2100 мм. А оскільки це одна із основних видів робіт, то можна вважати, що тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
2. Згідно поданої ПП «ЕФЕКТ» «Довідка наявність обладнання та матеріально-технічної бази», підприємство планує залучити Автокран 10-20Т-С Вантажний КРАЗ 65101 (кран на автомобільному ходу), але дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки підприємство не має.
3. Згідно тендерної документації, а саме додатку 3 п. 1.3 Джерела поставки основних дорожніх матеріалів, учасник повинен надати інформацію щодо постачальників основних дорожніх матеріалів, та на підтвердження поставок учасник повинен надати копії діючих договорів поставки (з підписаними сторонами додатками, у яких визначено обсяги поставок) або гарантійні листи постачальників, надані учаснику, на поставку дорожніх матеріалів, із зазначенням обсягів та термінів поставок. ПП «Ефект» на виконання цієї вимоги подало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де в п.1.3 вказано три види матеріалів: Емульсія бітумна, дорожня; Суміші асфальтобетонні гарячі i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi) (аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип Б, марка 1 та Щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20, та декілька постачальників – ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та ТОВ «Бітекс». ПП «ЕФЕКТ» не надало інформації щодо такого основного матеріалу як: Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у нижнiх шарах покриттiв, крупнозернистi, тип А, марка 1 в обємі 3,672 тон. А на підтвердження поставок було надано Гарантійний лист від ТОВ «Бітекс», в якому не міститься інформації строки поставок, а обсяги поставок не відповідають наданим замовником у Додатку 2 до ТД, та Гарантійний лист від ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» в якому також обсяги поставок не відповідають наданим замовником у Додатку 2 до ТД.
4. На виконання вимоги додатку 1, пункту 7 Інші вимоги, учасник не надав інформації про субпідрядника.
5. Згідно п.п. 2.1 пункту 2 Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції та самостійно несе витрати на їх отримання. Підприємство ПП «Ефект» не має дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що можна перевірити у відкритому реєстрі за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search , що є невідповідністю учасника кваліфікаційним умовам.
З усього вищевикладеного, прошу Вас, як Замовника, переглянути рішення щодо допущення учасника ПП «Ефект» до участі у закупівлі, у зв’язку з невідповідністю поданої ним пропозиції вимогам Тендерної документації торгів та чинному Законодавству, або ми будемо вимушені звертатись до АМКУ.

Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
UA-2019-04-24-000657-bd894554d1b634641afbeb761a6daefe9
Найменування замовника: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження замовника: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Учасник Документи Рішення
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЕРВIС-БУД УКРАЇНА ТОВ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

05 червня 2019 11:18
sign.p7s

Документи

05 червня 2019 11:25
sign.p7s

Публічні документи

29 травня 2019 15:06
sign.p7s
29 травня 2019 15:01
sign.p7s
29 травня 2019 13:15
sign.p7s

Документи

05 червня 2019 11:27
sign.p7s

Публічні документи

29 травня 2019 17:03
sign.p7s
29 травня 2019 17:03
sign.p7s
29 травня 2019 17:02
17-1. Власна техніка.pdf
29 травня 2019 17:02
17-2. Залучена техніка.pdf
29 травня 2019 17:02
17-7. Оренда МТБ.pdf
29 травня 2019 17:02
12. Гарантійні листи.pdf
29 травня 2019 17:02
5. Копія статуту.pdf
29 травня 2019 17:02
18. Додаток 2.pdf
29 травня 2019 17:02
6. Згода з ПД.pdf
29 травня 2019 17:02
10. Ліцензія.pdf
29 травня 2019 17:02
16. Персонал.pdf
29 травня 2019 17:02
11. Санкції.pdf
29 травня 2019 17:02
3. Довкілля.pdf
29 травня 2019 17:02
2. Про підприємство.pdf

Документи

05 червня 2019 11:22
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 14 799 000,00
UAH з ПДВ
14 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 17:03
sign.p7s
29 травня 2019 17:03
sign.p7s
29 травня 2019 17:02
17-1. Власна техніка.pdf
29 травня 2019 17:02
17-2. Залучена техніка.pdf
29 травня 2019 17:02
17-7. Оренда МТБ.pdf
29 травня 2019 17:02
12. Гарантійні листи.pdf
29 травня 2019 17:02
5. Копія статуту.pdf
29 травня 2019 17:02
18. Додаток 2.pdf
29 травня 2019 17:02
6. Згода з ПД.pdf
29 травня 2019 17:02
10. Ліцензія.pdf
29 травня 2019 17:02
16. Персонал.pdf
29 травня 2019 17:02
11. Санкції.pdf
29 травня 2019 17:02
3. Довкілля.pdf
29 травня 2019 17:02
2. Про підприємство.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 червня 2019
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку