Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мілітеслометр
Очікувана вартість
34 800,00 UAH
UA-2019-04-24-000643-c e9feef3d2e504e26b00a90dfdd1acb2b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 34 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 348,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Мілітеслометр – 1 од. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Мілітеслометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 10:28
ТД_169-19_нова редакція.doc
08 травня 2019 10:28
Перелік змін.docx
08 травня 2019 10:28
ТД_169-19_з закр.даними.doc
24 квітня 2019 15:20
проект договору.doc
24 квітня 2019 15:20
Оголошення.doc
08 травня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 10:28
ТД_169-19_нова редакція.doc
08 травня 2019 10:28
Перелік змін.docx
08 травня 2019 10:28
ТД_169-19_з закр.даними.doc
24 квітня 2019 15:20
ТД_169-19_Мілітеслометр.doc
24 квітня 2019 15:20
проект договору.doc
24 квітня 2019 15:20
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат відповідності
Дата подання: 25 квітня 2019 10:03
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:28
Згідно: Пункту 1.1. та п. 7.8. Тендерної документації (текст нижче) Ви вимагаєте сертифікат відповідності та декларацію відповідності. Згідно діючого Технічного регламенту надання сертифікату відповідності та декларації відповідності на прилад зі сфери законодавчо-регульованою метрологю - технічно і фізично неможливо (велика вартість, довгий термін, та ненадання виробником виробничої документації). На підтвердження технічних характеристк можемо надати Сертифікат калібрування на прилад виданий Метрологічним центром на прилади, що знаходяться по за сферою законодавчо регульованої метрології. Для поставки приладу пропонуємо внести необхідні зміни в тендерну документацію. "1.1 На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів: Сканований оригінал або копія сертифікату відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96), що має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції; або Сканований оригінал або копія декларації про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006)." п. 7.8 "копії сертифікатів відповідності, оформлених згідно ДСТУ 3498-96 або декларацій про відповідність, складених відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, Ви вимагаєте "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, які вказані у п.1.1 Додатку 1 (технічне завдання) та п. 7.8 Додатку 9 (проект договору) тендерної документації не відносяться до метрологічної атестації.
Дані документи засвідчують відповідність товару діючій в Україні нормативній документації. Учасник надає сертифікату відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96), якщо він був отриманій до 01.01.2018 року та має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції. У разі якщо сертифікат відповідності не було отримано до 01.01.2018 року, або товар не підлягає сертифікації, Учасник надає декларації про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).
При цьому додатково, за власним бажанням, Учасник може надати будь-які інші підтверджуючі документи, в тому числі і сертифікати метрологічної атестації.
Зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «СТОМЕР» 34 200,00
UAH з ПДВ
34 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 12:48
Електронний підпис
07 травня 2019 11:56
8.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
07 травня 2019 11:56
7.Свідоцтво ПДВ .pdf
07 травня 2019 11:56
6.Протокол _4.pdf
07 травня 2019 11:56
5.Устав.pdf
07 травня 2019 11:56
4.наказ10 .pdf
07 травня 2019 11:56
3.наказ 11 .pdf
07 травня 2019 11:56
16.лист про гарантію .pdf
07 травня 2019 11:56
15.лист підтвердження.pdf
07 травня 2019 11:56
14.дані про товар.pdf
07 травня 2019 11:56
13. технічні данні .pdf
07 травня 2019 11:56
12.технічне завдання.pdf
07 травня 2019 11:56
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «СТОМЕР»

Інформація про відміну

Дата відміни
16 травня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій