Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the protection of territory and objects
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Nichik Olena provision +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 13:08 |
Очікувана вартість: | 10 056 977,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 301700 UAH |
Publication date: | 24 квітня 2019 14:41 |
Enquiries until: | 20 травня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 26 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 травня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 10 056 977 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 560 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Belasova Natalia Vladimirovna - Head of the department of contractual work of the production unit carriage station of Kyiv-Passenger JSC "Ukrzaliznytsia", 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 317, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-72-73, e-mail is missing.
Quantity of goods or amount of work or services rendered. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Annex 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 11:16 |
ТД_177-19_з закрес. даними.doc | |
23 травня 2019 11:16 |
Перелік змін.docx | |
23 травня 2019 11:16 |
ТД_177-19_нова редакція.doc | |
24 квітня 2019 14:38 |
проект договору охорона.doc | |
24 квітня 2019 14:38 |
Оголошення_.doc | |
24 квітня 2019 14:38 |
оголошення на анг.мові.doc |
23 травня 2019 11:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 травня 2019 11:16 |
ТД_177-19_з закрес. даними.doc
|
||||||
23 травня 2019 11:16 |
Перелік змін.docx
|
||||||
23 травня 2019 11:16 |
ТД_177-19_нова редакція.doc
|
||||||
24 квітня 2019 14:38 |
проект договору охорона.doc
|
||||||
24 квітня 2019 14:38 |
Оголошення_.doc
|
||||||
24 квітня 2019 14:38 |
оголошення на анг.мові.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-12-000029 ● e3bec74b9bbd48daa04ed90b1b87ceee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.07.2019 № 213
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-04-24-000570-c 24.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації, а саме: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2019 та 30.04.2019 відповідно, оприлюднив роз’яснення 08.05.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону., 31 липня 2019». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2019-04-24-000570-c, учасниками було поставлено звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2019 та 30.04.2019. На дані запитання та вимоги замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол 21-12/05/19від 07.05.2019 та оприлюднив прийняте рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 08.05.2019, стосовно даного повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено – «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на вищевикладені запитання, вимоги вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «28.05.2019 до 18:00», що відповідає ч. 2 ст. 23 Закону. Слід зауважити, що електронна система самостійно не змінює кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а переводить закупівлю в стан «призупинено», що означає, що пропозиції не буде відкрито системою та не відбудеться аукціон по настанні дати кінцевого строку подання пропозиції, до моменту поки замовник не надасть відповіді учаснику та не продовжить кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону. П. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» тендерної документації містить дату та час кінцевого строку подання пропозицій. З огляду на це Замовник на виконання абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону належно вчинив три дії: 1) прийняв рішення про надання відповіді та надав таку відповідь - чим розблокував закупівлю; 2) продовжив кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону – чим розблокував закупівлю; 3) вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині коригування п. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» ТД з метою синхронізації інформації щодо нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій з електронною системою. Вчинивши зазначені дії замовник відповідно положень абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону вчинив належні дії щодо усунення порушення в частині пропущення строку надання відповіді, у передбачений абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону спосіб. На підтвердження зазначеного надаємо витяг з протоколу 21-12/05/19від 07.05.2019. Стосовно підтвердження дії замовника щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів в електронній системі слід зазначити, що таке підтвердження міститься безпосередньо в електронній системі. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. Також додатково повідомляємо, що філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» здійснила заходи щодо недопущення, мінімізації, вищезазначених порушень у подальшому шляхом направлення телеграми внутрішнім замовникам філії/ внутрішнім ініціаторам (замовникам товарів, робіт, послуг, що закуповує тендерний комітет філії), щодо оперативного надання інформації стосовно опрацювання звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимог про усунення порушень до тендерного комітету філії на підставі якої останній приймає рішення по надання роз’яснень. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.
2019-08-06 17:19:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява ПК/П-128 від 13.08.2019 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ |
Дата публікації: | 14 серпня 2019 |
Документи:
14 серпня 2019 18:15
|
Електронний підпис |
14 серпня 2019 18:15
|
позовна заява -570-с.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" #38943115 |
Переможець |
9 219 510,72
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 08:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 11:38
|
звіт КОНСТЕБЛЬ.docx | укладений |
12 березня 2020 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:01
|
повідомлення ДУ1 охорона (1).docx | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:01
|
ДУ 27.19 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 17:35
|
УЗ_ЦЛ-19466_Ю від 26.08.2019.pdf | укладений |
26 червня 2019 17:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення суми Договору на 1 813 674,24 грн. з ПДВ., внесення змін та викладення в новій редакції пунктів 3.2. (збільшення суми договору), 12.1 (подовження терміну дії договору до 05.02.2020 ) Договору, викладення Додатку №1 в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19349/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 11 033 184,96 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 послуга (відповідно Додатків до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19466/ю послуга, власні кошти, післяоплата 30 б.д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19466/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |