Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони території та об’єктів
Services for the protection of territory and objects
Очікувана вартість
10 056 977,28 UAH
UA-2019-04-24-000570-c 152701e99b9d4005a4b62239ae8c1dcf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 41022900
Contact point: Nichik Olena provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 13:08
Очікувана вартість: 10 056 977,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 301700 UAH
Publication date: 24 квітня 2019 14:41
Enquiries until: 20 травня 2019 18:00
Complaints submission until: до 26 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 травня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 10 056 977 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 560 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants.
Belasova Natalia Vladimirovna - Head of the department of contractual work of the production unit carriage station of Kyiv-Passenger JSC "Ukrzaliznytsia", 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 317, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-72-73, e-mail is missing.
Quantity of goods or amount of work or services rendered. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services.
Ukraine, according to Annex 1 of the tender documentation.
Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони території та об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Services for the protection of territory and objects
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 11:16
ТД_177-19_з закрес. даними.doc
23 травня 2019 11:16
Перелік змін.docx
23 травня 2019 11:16
ТД_177-19_нова редакція.doc
24 квітня 2019 14:38
проект договору охорона.doc
24 квітня 2019 14:38
Оголошення_.doc
24 квітня 2019 14:38
оголошення на анг.мові.doc
23 травня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 11:16
ТД_177-19_з закрес. даними.doc
08 травня 2019 10:19
ТД_177-19_з закрес.даними.doc
24 квітня 2019 14:38
ТД_177-19_Послуги з охорони території та об’єктів.doc
23 травня 2019 11:16
Перелік змін.docx
08 травня 2019 10:19
Перелік змін.docx
23 травня 2019 11:16
ТД_177-19_нова редакція.doc
08 травня 2019 10:19
ТД_177-19_нова редакція.doc
24 квітня 2019 14:38
проект договору охорона.doc
24 квітня 2019 14:38
Оголошення_.doc
24 квітня 2019 14:38
оголошення на анг.мові.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення начальників зміни відеореєстраторами
Дата подання: 25 квітня 2019 16:04
Дата відповіді: 08 травня 2019 10:20
Доброго дня. У додатку № 1 Тендерної документації прописана вимога "...начальників зміни забезпечити відеореєстраторами". Виходячи з того, що начальник зміни один і працює позмінно виникає питання - яка кількість відеореєстраторів повинна бути у Виконавця для надання послуг з охорони?
Відповідь: Для надання послуг з охорони Виконавець повинен забезпечити начальника зміни не менше ніж одним відеореєстратором на період робочої зміни.
роз*яснення
Дата подання: 18 травня 2019 15:28
Дата відповіді: 23 травня 2019 11:16
Прохання роз*яснити, що мається на увазі об*єкта інфраструктури у контексті аналогічного договору? Заклади водопостачання, енергозбереження, палива, аеропорти, магістральні шляхопроводи, заправочні станції, стадіони, торгівельні центри, заклади культури та мистецтва та інше - буде вважатися такими об*єктами? Просимо роз*яснити і надати вечерпний перелік таких об*єктів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесенні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-24-000570-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "КОМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39410097
Дата подання: 30 квітня 2019 19:48
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до вимог тендерної документації, учасники повинні надати інформацію про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором вважається договір на надання послуг з охорони об'єктів інфраструктури з кількістю цілодобових постів не менше 10-ти, який укладено не раніше дати набрання чинності Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616 –VI (зі змінами). Відповідно до ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" одним із кваліфікаційних критеріїв для учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не виокремлює окремо вид власності/тип об'єкту щодо якого виконувався/виконується аналогічний договір. Окрім того, Закон України "Про охоронну діяльність" та "ліцензійні умови провадження охоронної діяльності" також не розмежовують надання послуг з охорони стосовно типу об'єкту (об'єкти інфраструктури, об'єкти органів влади, об'єкти відпочинку та рекреації тощо); послуги мають надаватись з однаковою якістю не залежно від типу об'єкту. Таким чином, вимога щодо наявності аналогічного договору надання послуг з охорони об'єктів інфраструктури є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства, порушує вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (недискримінація учасників). Окрім того, вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та, як наслідок, призведе до зменшення конкуренції та порушення ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вимогу, щодо надання послуг "з охорони об'єктів інфраструктури" як таку, що не вимагає вимогам чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2019 10:20
Вокзал станції Київ-Пасажирський – центральний залізничний вокзал столиці України, де постійно пребуває велика кількість людей (пасажирів), є об’єктом підвищенної небезпеки. Забезпечення безпечних умов перебування пасажирів, гостей міста та інших громадян на території вокзального комплексу є першочерговим завданням для Замовника, тому він залишає за собою право вимагати від Учасників наявність досвіду надання послуг з охорони об'єктів інфраструктури.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000029 ● e3bec74b9bbd48daa04ed90b1b87ceee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.07.2019 № 213

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-04-24-000570-c 24.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на запит щодо вимог тендерної документації, а саме: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2019 та 30.04.2019 відповідно, оприлюднив роз’яснення 08.05.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону., 31 липня 2019». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: За процедурою відкриті торги, UA-2019-04-24-000570-c, учасниками було поставлено звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу про усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2019 та 30.04.2019. На дані запитання та вимоги замовник прийняв рішення про надання роз’яснень протокол 21-12/05/19від 07.05.2019 та оприлюднив прийняте рішення (роз’яснення) в порядку абз. 3 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом одного дня 08.05.2019, стосовно даного повідомляємо наступне: абз. 3 ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - «У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів». ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено – «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.». Замовник керуючись положеннями абз. 3 ч. 2 ст. 23 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи те що електронна система не призначає новий (не змінює) кінцевий строк подання пропозицій, з власної ініціативи та з метою усунення порушення в частині несвоєчасного надання роз’яснень на вищевикладені запитання, вимоги вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині продовження кінцевого строку подання тендерної пропозиції на «28.05.2019 до 18:00», що відповідає ч. 2 ст. 23 Закону. Слід зауважити, що електронна система самостійно не змінює кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а переводить закупівлю в стан «призупинено», що означає, що пропозиції не буде відкрито системою та не відбудеться аукціон по настанні дати кінцевого строку подання пропозиції, до моменту поки замовник не надасть відповіді учаснику та не продовжить кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону. П. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» тендерної документації містить дату та час кінцевого строку подання пропозицій. З огляду на це Замовник на виконання абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону належно вчинив три дії: 1) прийняв рішення про надання відповіді та надав таку відповідь - чим розблокував закупівлю; 2) продовжив кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно Абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону – чим розблокував закупівлю; 3) вніс зміни до тендерної документації, зокрема в частині коригування п. 4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» ТД з метою синхронізації інформації щодо нового кінцевого строку подання тендерних пропозицій з електронною системою. Вчинивши зазначені дії замовник відповідно положень абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону вчинив належні дії щодо усунення порушення в частині пропущення строку надання відповіді, у передбачений абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону спосіб. На підтвердження зазначеного надаємо витяг з протоколу 21-12/05/19від 07.05.2019. Стосовно підтвердження дії замовника щодо продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів в електронній системі слід зазначити, що таке підтвердження міститься безпосередньо в електронній системі. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. Також додатково повідомляємо, що філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» здійснила заходи щодо недопущення, мінімізації, вищезазначених порушень у подальшому шляхом направлення телеграми внутрішнім замовникам філії/ внутрішнім ініціаторам (замовникам товарів, робіт, послуг, що закуповує тендерний комітет філії), щодо оперативного надання інформації стосовно опрацювання звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимог про усунення порушень до тендерного комітету філії на підставі якої останній приймає рішення по надання роз’яснень. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.

2019-08-06 17:19:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява ПК/П-128 від 13.08.2019 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ
Дата публікації: 14 серпня 2019

Документи:

14 серпня 2019 18:15
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:15
позовна заява -570-с.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2019
UA-2019-04-24-000570-c152701e99b9d4005a4b62239ae8c1dcf
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2019 16:44
177-19 Протокол.docx
04 червня 2019 16:44
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2019 13:34
КОНСТЕБЛЬ_Статут.PDF
29 травня 2019 13:34
Витяг є ЄДР.PDF
29 травня 2019 13:34
Проект Договору.PDF
29 травня 2019 13:34
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
29 травня 2019 13:34
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
29 травня 2019 13:34
КОНСТЕБЛЬ_Ліцензія.PDF
29 травня 2019 13:34
КОНСТЕБЛЬ_1-ДФ_1 кв 2019.PDF
29 травня 2019 13:34
Технічне завдання.PDF

Документи

04 червня 2019 16:45
177-19 Протокол.docx
04 червня 2019 16:45
Електронний підпис

Публічні документи

30 травня 2019 13:53
Електронний підпис
30 травня 2019 13:53
Електронний підпис
30 травня 2019 13:41
Калькуляція.pdf
30 травня 2019 13:41
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2019 13:41
11-ВИТЯГ від 23.05.2019.pdf
30 травня 2019 13:41
Протокол НР.7z
30 травня 2019 13:41
Наказ Фролова Ю.М.7z
30 травня 2019 13:41
Лист для клієнтів.7z
30 травня 2019 13:41
Гарантія 11929-19.7z
30 травня 2019 13:41
Витяг із Статуту.7z
30 травня 2019 13:41
Банківська ліцензія.7z
30 травня 2019 13:41
11-Рішення учасника.pdf
30 травня 2019 13:41
11-CТАТУТ від 17.05.2019.pdf
30 травня 2019 13:41
10-Щодо санкцій.pdf
30 травня 2019 13:41
6-Проект договору.pdf
30 травня 2019 13:41
7.3-Дозволи радіозвязок.rar
30 травня 2019 13:41
4.3 -Відгук.pdf
30 травня 2019 13:41
7.2-Ліцензія.pdf
30 травня 2019 13:41
4.3-Дог.73-В-МИФ-17.pdf
30 травня 2019 13:41
4.3-АКТИ до дог. 73-В-МИФ-17.pdf
30 травня 2019 13:41
4.2-Посилення охорони.pdf
30 травня 2019 13:41
4.2-1ДФ 1 кв 2019.rar
30 травня 2019 13:41
4.1-Фото одягу.pdf
30 травня 2019 13:41
4.1-Шеврон.pdf
30 травня 2019 13:41
4.1 -Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"

ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ" 9 551 545,92
UAH з ПДВ
9 219 510,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" 9 745 496,64
UAH з ПДВ
9 220 510,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 13:34
КОНСТЕБЛЬ_Статут.PDF
29 травня 2019 13:34
Витяг є ЄДР.PDF
29 травня 2019 13:34
Проект Договору.PDF
29 травня 2019 13:34
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
29 травня 2019 13:34
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
29 травня 2019 13:34
КОНСТЕБЛЬ_Ліцензія.PDF
29 травня 2019 13:34
КОНСТЕБЛЬ_1-ДФ_1 кв 2019.PDF
29 травня 2019 13:34
Технічне завдання.PDF

Публічні документи

30 травня 2019 13:53
Електронний підпис
30 травня 2019 13:53
Електронний підпис
30 травня 2019 13:41
Калькуляція.pdf
30 травня 2019 13:41
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2019 13:41
11-ВИТЯГ від 23.05.2019.pdf
30 травня 2019 13:41
Протокол НР.7z
30 травня 2019 13:41
Наказ Фролова Ю.М.7z
30 травня 2019 13:41
Лист для клієнтів.7z
30 травня 2019 13:41
Гарантія 11929-19.7z
30 травня 2019 13:41
Витяг із Статуту.7z
30 травня 2019 13:41
Банківська ліцензія.7z
30 травня 2019 13:41
11-Рішення учасника.pdf
30 травня 2019 13:41
11-CТАТУТ від 17.05.2019.pdf
30 травня 2019 13:41
10-Щодо санкцій.pdf
30 травня 2019 13:41
6-Проект договору.pdf
30 травня 2019 13:41
7.3-Дозволи радіозвязок.rar
30 травня 2019 13:41
4.3 -Відгук.pdf
30 травня 2019 13:41
7.2-Ліцензія.pdf
30 травня 2019 13:41
4.3-Дог.73-В-МИФ-17.pdf
30 травня 2019 13:41
4.3-АКТИ до дог. 73-В-МИФ-17.pdf
30 травня 2019 13:41
4.2-Посилення охорони.pdf
30 травня 2019 13:41
4.2-1ДФ 1 кв 2019.rar
30 травня 2019 13:41
4.1-Фото одягу.pdf
30 травня 2019 13:41
4.1-Шеврон.pdf
30 травня 2019 13:41
4.1 -Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"

ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"
#38943115
Переможець 9 219 510,72
UAH з ПДВ
12 червня 2019 08:18

Документи

12 червня 2019 08:18
Електронний підпис
12 червня 2019 08:17
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:17
Намір.docx
12 червня 2019 08:17
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:17
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНСТЕБЛЬ"
#38943115
9 219 510,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 08:18
Електронний підпис
12 червня 2019 08:17
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:17
Намір.docx
12 червня 2019 08:17
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:17
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:38
звіт КОНСТЕБЛЬ.docx укладений
12 березня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:01
повідомлення ДУ1 охорона (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 11:01
ДУ 27.19 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:01
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 17:35
УЗ_ЦЛ-19466_Ю від 26.08.2019.pdf укладений
26 червня 2019 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення суми Договору на 1 813 674,24 грн. з ПДВ., внесення змін та викладення в новій редакції пунктів 3.2. (збільшення суми договору), 12.1 (подовження терміну дії договору до 05.02.2020 ) Договору, викладення Додатку №1 в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19349/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 11 033 184,96 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 послуга (відповідно Додатків до Договору)
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19466/ю послуга, власні кошти, післяоплата 30 б.д
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19466/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 05 лютого 2020
Сума оплати за договором: 11 033 184,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 838 864,16 UAH)