Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів
Очікувана вартість
1 122 240,00 UAH
UA-2019-04-24-000519-a 6ce29ba35a954c6ab179bcce1199843f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:53
Очікувана вартість: 1 122 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22440 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 14:19
ТД_173-19_Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів ПК.doc
24 квітня 2019 14:19
Проект договір.docx
24 квітня 2019 14:19
Оголошення_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) 1 122 240,00
UAH з ПДВ
1 111 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП "Квазар" 1 122 240,00
UAH з ПДВ
1 122 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 12:41
Довідка з ДФС.pdf
07 травня 2019 12:05
хартронэ.pdf.p7s
07 травня 2019 12:05
nakaz 127 лс.pdf.p7s
07 травня 2019 12:05
Банківська гарантія.pdf
07 травня 2019 12:05
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2019 12:05
СПС Ліцензія.pdf
07 травня 2019 12:05
Лист-відгук 1.pdf
07 травня 2019 12:05
Лист згода.pdf
07 травня 2019 12:05
Довіреність Новікова.pdf
07 травня 2019 12:05
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

08 травня 2019 14:12
Статут.pdf
08 травня 2019 14:12
Статистика лист 2.pdf
08 травня 2019 14:12
Статистика лист 1.pdf
08 травня 2019 14:12
Протокол 7.pdf
08 травня 2019 14:12
Протокол 6.pdf
08 травня 2019 14:12
НДС.pdf
08 травня 2019 14:12
Наказ.pdf
08 травня 2019 14:12
Виписка з єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)

ТОВ "СВП "Квазар"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)
#30430120
Переможець 1 111 020,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 09:48

Документи

23 травня 2019 09:48
Електронний підпис
23 травня 2019 09:47
Протокол н.docx
23 травня 2019 09:47
Намір.docx
15 травня 2019 08:02
Електронний підпис
15 травня 2019 08:02
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)
#30430120
1 111 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 09:48
Електронний підпис
23 травня 2019 09:47
Протокол н.docx
23 травня 2019 09:47
Намір.docx
15 травня 2019 08:02
Електронний підпис
15 травня 2019 08:02
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 15:12
ЗПВД 19633 Хартрон.doc укладений
13 травня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:45
ДУ-1 пролонгація (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:45
Повідомлення Хартрон (1).doc зміни до договору
24 грудня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 17:18
Договор №19410 від 11.06.19.pdf укладений
11 червня 2019 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – збільшення суми Договору на 220 383,00 грн. з ПДВ, внесення змін до пунктів 1.1, 3.1, 6.2, 11.1,. доповнити розділ 16 Договору «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» Додатком №1а та Додатком №2а та подовження терміну дії Договору до 31.03.2020 року. Загальна сума по Договору 1 331 403,00 грн. з ПДВ. 13. Номер додаткової угоди – УЗ/ЦЛ-19410/Ю/Ду1. 14. Сума договору після внесення змін – 1 331 403,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно Додатку№1а та Додатку №2а до Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл19410/ю послуга, власні кошти, післяоплата 30 банк. дн
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл19410/ю/ду
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 909 578,40
UAH (в тому числі ПДВ 151 596,40 UAH)