Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series
Очікувана вартість
8 591 644,78 UAH
UA-2019-04-24-000354-b 0ef72307d20b4dbbafee8ef601b5333a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 8 591 644,78 UAH з ПДВ
Publication date: 24 квітня 2019 09:51
Enquiries until: 20 травня 2019 10:00
Complaints submission until: до 26 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 травня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 8 591 645 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series

Тендерна документація

22 травня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:52
2753 ТД зч до ЧМЕ_нова редакція_22.05.2019.docx
22 травня 2019 15:52
Зміни до тендеру_2753_22.05.2019.doc
24 квітня 2019 09:48
Додаток № 9.docx
22 травня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:52
2753 ТД зч до ЧМЕ_нова редакція_22.05.2019.docx
24 квітня 2019 09:48
2753 ТД зч до ЧМЕ.docx
22 травня 2019 15:52
Зміни до тендеру_2753_22.05.2019.doc
24 квітня 2019 09:48
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-24-000354-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ", Код ЄДРПОУ:38272630
Дата подання: 06 травня 2019 15:04
Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Наше підприємство є вітчизняним виробником продукції залізничного призначення. В свою чергу інформуємо, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі значно занижена. З метою проведення торгів та своєчасного постачання продукції, просимо переглянути очікувану вартість закупівлі та збільшити її на 35%.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2019 15:02
У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-000354-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ", Код ЄДРПОУ:38272630
Дата подання: 06 травня 2019 15:05
Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Наше підприємство є вітчизняним виробником продукції залізничного призначення. В свою чергу інформуємо, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі значно занижена. З метою проведення торгів та своєчасного постачання продукції, просимо переглянути очікувану вартість закупівлі та збільшити її на 30%.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2019 15:02
У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-000354-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ", Код ЄДРПОУ:38272630
Дата подання: 06 травня 2019 15:05
Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Наше підприємство є вітчизняним виробником продукції залізничного призначення. В свою чергу інформуємо, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі значно занижена. З метою проведення торгів та своєчасного постачання продукції, просимо переглянути очікувану вартість закупівлі та збільшити її на 80%.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2019 15:02
У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-04-24-000354-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 11 травня 2019 20:09
Вимога розбити лот
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Замовником (Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця») було оголошено закупівлю UA-2019-04-24-000354-b в системі Prozorro. Номер закупівлі, та відповідно до Додатку 1 Тендерної документації сформовано перелік та кількість продукції, що є предметом закупівлі.
Наше підприємство бажає прийняти участь у закупівлі та має змогу виконати зобов’язання з поставки позицій 1, 2, 4 Лоту № 4, а саме: Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од.
Однак Замовник Лот № 4 сформував із великої кількості номенклатури запасних частин, процеси виробництва яких значно відрізняються один від одного. Таке формування лоту призведе до зменшення конкуренції, позбавлення учасників, які не є виробниками всієї номенклатури, зазначеної у Лоті № 4 можливості прийняти участь у закупівлі.
При цьому зазначаємо, що позиції 1, 2, 4 Лоту № 4 є продукцією, яка виготовляється за спеціальною технологією із застосуванням відповідного обладнання, яке є не у всіх виробників.
Об’єднання позицій 1, 2, 4 Лоту № 4 із іншими запасними частинами даного лоту звужує коло потенційних учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі. Наше підприємство може запропонувати до постачання Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од. із наданням гарантій щодо відповідної якості продукції та за конкурентоспроможними цінами.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно ст. з Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу, що поставити всю номенклатуру за Лотом № 4 зможе лише завод-виробник, який має широку номенклатуру продукції власного виробництва, інші учасники ринку такі, як фізичні особи-підприємці, невеликі фірми посередники прийняти участь у закупівлі не зможуть.
Окрім цього таке формування Лоту № 4 є нераціональним з боку замовника, так як не дозволяє дотриматися принципу максимальної економії та придбати товар за максимально вигідними цінами.
Частини 1, 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 2. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене вважаємо за потрібне звернутися до Замовника із вимогою: Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од. винести в окремий лот та внести відповідні зміни до тендерної документації, адже наше підприємство має реальну можливість поставити зазначені позиції на умовах, передбачених тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 15:55
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-04-24-000354-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 11 травня 2019 20:12
Просимо внести зміни до тендерної документації
Просимо внести зміни до Тендерної документації стосовно відповідальності Постачальника за Договором поставки.
Відповідно до п.7.2 Тендерної документації Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Так, Проект договору наведено в Додатку №9 до ТД.
Відповідно до розділу 10 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність:
- за порушення строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, за кожен день прострочення (п.10.1 Договору);
- за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції (п.10.1 Договору);
- у випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку (п.10.2. Договору),
- в разі порушення п. 13.8 Сторона, яка здійснила відступлення права вимоги без письмового погодження іншої Сторони за Договором сплачує останній штраф у розмірі 20% від суми цього Договору. Угода про відступлення права вимоги укладена в порушення п. 13.8. за ініціативою зацікавленої Сторони, визнається недійсною у порядку, визначеному чинним законодавством (п.10.5 Договору),
- у разі неправильного оформлення товаросупровідних документів, розбіжності між ними та документами, поданими у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, що призвело до нарахування штрафів і пень, або непередбачуваних витрат при митному оформленні товарів, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує такі витрати ЗАМОВНИКУ в повному обсязі (п.10.7 Договору),
- в разі неподання податкової накладної, відповідно до чинного законодавства України, ПОСТАЧАЛЬНИК компенсує ЗАМОВНИКУ повну суму податку на додану вартість, за якою останній втратив право на отримання податкового кредиту (п.10.9. Договору),
- у разі здійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ дій або у результаті його бездіяльності, що призвело до невизнання контролюючими органами податкового кредиту з ПДВ ЗАМОВНИКА за цим Договором, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі невизнаного контролюючими органами податкового кредиту в частині, що стосується цього Договору (п.10.10 Договору),
- у разі визнання цього Договору нікчемним та/або недійсним виключно з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА (у результаті співпраці з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, такими що визнані або знаходяться на стадії банкрутства, щодо яких відкриті кримінальні справи і т.д.), останній зобов’язаний сплатити штраф ЗАМОВНИКУ у розмірі 20% від суми невизнаних у ЗАМОВНИКА витрат, які прямо пов’язані з зазначеними в цьому пункті порушеннями (п.10.11 Договору).
Крім того, відповідно до п.9.1. Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.
При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК (п. 10.1 Договору).Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від взятих на себе зобов’язань (п.10.8 Договору).
Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
На нашу думку, встановлена Договором відповідальність Постачальника є явно завищеною та такою, що не відповідає засадам справедливості, добросовісності, розумності, як складовим елементам загального конституційного принципу верховенства права та визначається в розріз з вимогами діючого законодавства України.
Наявність у Замовника можливості стягувати із Постачальника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання виконувати основне зобов'язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для Постачальника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків Замовником. Крім того, встановлення надмірної відповідальності Постачальника порушує баланс між застосованим до порушника заходом відповідальності у вигляді неустойки й оцінкою дійсного, а не покладеного розміру збитків, заподіяних у результаті конкретного правопорушення.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення надмірних санкцій з однієї сторони в той же час, як відповідальність іншої сторони мінімальна (відповідальність Замовника за порушення строків оплати складає пеню в розмірі облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення (п.10.6 Договору)), на нашу думку є дискримінацією.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до договору, а саме:
1.Викласти п. 10.1. договору в наступній редакції: п.10.1. за порушення строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості замовленої, але не поставленої в строк Продукції за кожен день прострочення.
2.Виключити п.10.7,10.9, 10.10, 10.11 з тексту договору .

Просимо внести зміни до Тендерної документації стосовно строків надання довідки ДФС.
Відповідно до додатку №6 Тендерної документації переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 5 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.4 Порядку
надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.
Відповідно, вимога Замовника щодо надання довідки з ДФС протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в той час, як довідка видається протягом п’яти робочих днів є дискримінаційною умовою, щодо тих учасників, у яких дана довідка на момент подання тендерної пропозиції відсутня.
Неможливість надання учасником-переможцем зазначеної довідки у строк визначений Замовником відповідно призводить до відхилення пропозиції Учасника.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін дотендерної документації, а саме:
1.Визначити, що відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації інших Замовників встановлений саме 10-ти денний термін для надання зазначеної довідки.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації наведені вище.
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 15:56
Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію в частині збільшення строків надання переможцем процедури торгів відтвореної на папері копії електронної довідки ДФС з кабінету платника податків. По інших питаннях замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-24-000354-b.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 27 червня 2019 18:58
Скарга на рішення Замовника
Просимо зобов’язати замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати протокол розгляду тендерних пропозицiй 2753/166/-19-Т від 25.06.2019 р. в частині відхилення пропозиції ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ». Просимо Зобов’язати замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" прийняти рішення про визнання пропозиції ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та допустити ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 19:40
рішення від 03.07.2019 № 8797.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 19:40
Рішення від 16.07.2019 № 9520.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 16.07.2019 № 9520-р/пк-пз - скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСЕНЕРГОМАШ» по Лоту №2 за процедурою закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ) (код ЄЗС 34630000-2) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-04-24-000354-b
Дата виконання рішення замовником: 08 серпня 2019 08:03

Документи подані скаржником

27 червня 2019 18:58
скарга
27 червня 2019 18:58
протокол

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000049 ● 6f4e41381d3245ccb8735719e5138688
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 19:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-04-24-000354-b 24.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro 11.05.2019 року, Замовник надав відповідь 22.05.2019 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 30.05.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що учасники ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ», ТОВ НВП «ПРОМТЕХЦЕНТР» та ТОВ ТД «БМЗ» не надали інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.

2019-09-18 18:08:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 407 378,38 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 036,89 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12200 UAH


Title: Lot 1
Description: Lot 1
Current status: Complete
Estimated total value: 407 378,38 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 036,89 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 14 серпня 2019 13:51
Auction planned date: 14 серпня 2019 13:51
Закінчення: 14 серпня 2019 14:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

58 шт
Палець поршньовий 444133904
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Палець поршньовий 444133904
CPV: 34630000-2
36 шт
Шатунный болт
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Шатунный болт
CPV: 34630000-2
277 шт
Гайка
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Гайка
CPV: 34630000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 серпня 2019
UA-2019-04-24-000354-b0ef72307d20b4dbbafee8ef601b5333a
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЦЕНТР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ" #38272630

№ рішення у справі

60/122-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

25 червня 2019 17:04
Протокол 2753.pdf
25 червня 2019 17:04
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2019 16:10
сертифікат ISO ПрАТ БМЗ.pdf
29 травня 2019 16:10
сертифікат БМЗ.pdf
29 травня 2019 16:10
сертифікат БМЗ (2).pdf
29 травня 2019 16:10
Представництво ТД БМЗ.pdf
29 травня 2019 16:10
Лист НДКТІ.pdf
29 травня 2019 16:09
Лист гарантія по ISO.pdf
29 травня 2019 16:09
Дані на товар.pdf
29 травня 2019 16:09
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
29 травня 2019 16:09
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
29 травня 2019 16:09
Ліцензія ФінРизик.pdf
29 травня 2019 16:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 травня 2019 16:09
Протокол.pdf
29 травня 2019 16:09
Наказ.pdf
29 травня 2019 16:09
ЛИСТ ЗГОДА ТОВ ТД БМЗ.pdf
29 травня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf.p7s
29 травня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf (1).p7s
29 травня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЦЕНТР" #39118200

№ рішення у справі

60/122-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

25 червня 2019 17:06
Протокол 2753.pdf
25 червня 2019 17:07
Електронний підпис

Публічні документи

30 травня 2019 09:11
Платіжне доручення 1315.pdf
30 травня 2019 09:11
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
30 травня 2019 09:11
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
30 травня 2019 09:11
Ліцензія ФінРизик.pdf
30 травня 2019 09:11
Комерційна пропозиція.pdf
30 травня 2019 09:11
Протокол.pdf
30 травня 2019 09:11
Наказ.pdf
30 травня 2019 09:10
Лист згода.pdf
30 травня 2019 09:10
Довідка про досвід.pdf
30 травня 2019 09:10
Витяг ПДВ.pdf
30 травня 2019 09:10
сертифікат ISO ПрАТ БМЗ.pdf
30 травня 2019 09:10
Лист НКТІ АТ УЗ.pdf
30 травня 2019 09:10
Декларація.pdf
30 травня 2019 09:10
Дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ" 407 106,00
UAH з ПДВ
407 106,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЦЕНТР" 407 363,40
UAH з ПДВ
407 363,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 16:10
сертифікат ISO ПрАТ БМЗ.pdf
29 травня 2019 16:10
сертифікат БМЗ.pdf
29 травня 2019 16:10
сертифікат БМЗ (2).pdf
29 травня 2019 16:10
Представництво ТД БМЗ.pdf
29 травня 2019 16:10
Лист НДКТІ.pdf
29 травня 2019 16:09
Лист гарантія по ISO.pdf
29 травня 2019 16:09
Дані на товар.pdf
29 травня 2019 16:09
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
29 травня 2019 16:09
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
29 травня 2019 16:09
Ліцензія ФінРизик.pdf
29 травня 2019 16:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 травня 2019 16:09
Протокол.pdf
29 травня 2019 16:09
Наказ.pdf
29 травня 2019 16:09
ЛИСТ ЗГОДА ТОВ ТД БМЗ.pdf
29 травня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf.p7s
29 травня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf (1).p7s
29 травня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 09:11
Платіжне доручення 1315.pdf
30 травня 2019 09:11
Ліцензія ФінРизик.pdf.(2).P7S
30 травня 2019 09:11
Ліцензія ФінРизик.pdf.(1).P7S
30 травня 2019 09:11
Ліцензія ФінРизик.pdf
30 травня 2019 09:11
Комерційна пропозиція.pdf
30 травня 2019 09:11
Протокол.pdf
30 травня 2019 09:11
Наказ.pdf
30 травня 2019 09:10
Лист згода.pdf
30 травня 2019 09:10
Довідка про досвід.pdf
30 травня 2019 09:10
Витяг ПДВ.pdf
30 травня 2019 09:10
сертифікат ISO ПрАТ БМЗ.pdf
30 травня 2019 09:10
Лист НКТІ АТ УЗ.pdf
30 травня 2019 09:10
Декларація.pdf
30 травня 2019 09:10
Дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ"
#38272630
Переможець 407 106,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ" #38272630

№ рішення у справі

60/122-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ"
#38272630
407 106,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 13:19
ЦЗВ-01-04519-01.pdf укладений
19 травня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:05
ЦЗВ-01-04519-01 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 13:21
ЦЗВ-01-04519-01.pdf укладений
03 вересня 2019 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-04519-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 475 386,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 231,00 UAH)