Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт спального корпусу № 1 Бахмутського психоневрологічного інтернату", Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, буд. 7"
Очікувана вартість
21 992 097,00 UAH
UA-2019-04-24-000353-c 2617349cfab3418c8ccdafa4f6606560
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубрак Світлана Вікторівна

+380627423407 artemovsk_pi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бахмутський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190277
Місцезнаходження: 84570, Україна , Донецька обл., Весела Долина, вул. Зелена, 7
Контактна особа: Кубрак Світлана Вікторівна
+380627423407
artemovsk_pi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 12:07
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 12:07
Початок аукціону: 13 травня 2019 12:03
Очікувана вартість: 21 992 097,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 219 920,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109960.48 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Капітальний ремонт спального корпусу № 1 Бахмутського психоневрологічного інтернату", Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, буд. 7"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 14:43
перелік змін корпус 1 02.05.2019.docx
02 травня 2019 14:43
Зміни 02.05.2019 корпус 1.doc
02 травня 2019 14:43
ТД корпус 1 зміни 2.doc
26 квітня 2019 09:10
Зміни 26.04.2019 корпус 1.doc
26 квітня 2019 09:10
перелік змін корпус 1.docx
26 квітня 2019 09:10
відомість ресурсів.rtf
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 6-1-1
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-7
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-6
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-5
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-4
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-3
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-2
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-1
02 травня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 14:43
перелік змін корпус 1 02.05.2019.docx
02 травня 2019 14:43
Зміни 02.05.2019 корпус 1.doc
02 травня 2019 14:43
ТД корпус 1 зміни 2.doc
26 квітня 2019 09:10
ТД корпус 1 зміни.doc
24 квітня 2019 12:03
ТД корпус 1.doc
26 квітня 2019 09:10
Зміни 26.04.2019 корпус 1.doc
26 квітня 2019 09:10
перелік змін корпус 1.docx
26 квітня 2019 09:10
відомість ресурсів.rtf
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 6-1-1
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-7
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-6
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-5
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-4
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-3
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-2
24 квітня 2019 12:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 2-1-1

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність завантаженої документації
Дата подання: 25 квітня 2019 21:14
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:22
В додатках до ТД вказано Додаток 2.2 Робочий проект, але фактично його не завантажено. Де можна з ним ознайомитись?
Відповідь: В тендерній документації на сторінці 3 була технічна описка – слова «Додаток 2.2.
Робочий проект» необхідно виключити зі змісту, так як робочий проект не завантажується разом з тендерною документацією. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені веб-порталі Уповноваженого органу.
ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013
Дата подання: 25 квітня 2019 21:16
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:23
До якого класу наслідків належить об'єкт ремонту?
Відповідь: Відповідно до проектної документації – клас (наслідків) відповідальності – СС2.
Відсутність завантаженої документації
Дата подання: 25 квітня 2019 21:21
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:23
Уточніть, будь ласка, кількість, види матеріалів та обладнання за Робочим проектом (в дефектних актах не надано), неможливо виконати розрахунок Договірної ціни та кошторис. Дякуємо.
Відповідь: Внесено відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені 26.04.2019 року разом з відомістю ресурсів.
Правила експлуатації будівель
Дата подання: 25 квітня 2019 21:25
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:24
Враховуючи термін виконання робіт, чи буде на період проведення ремонтніх робіт призупинена експлуатація будівлі за призначенням? Дякуємо
Відповідь: Призупинення експлуатації будівлі за призначенням не буде.
Розяснення до Тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2019 21:41
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:24
В додатку 1 до ТД табл.1 п.3 потрібно надати "копії актів наданих послуг/виконаних робіт до кожного наданого договору за формою КБ-3". Не зрозуміло: Довідку КБ-3 або акт виконаних робіт КБ-2. Уточніть, будь ласка.
Відповідь: В тендерній документації на сторінці 3 була технічна описка – слова «копії актів наданих послуг/виконаних робіт до кожного наданого договору за формою КБ-3» необхідно замінити на слова «копії актів наданих послуг/виконаних робіт/приймання виконаних будівельних робіт до кожного наданого договору за формою КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 до кожного наданого договору». В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені веб-порталі Уповноваженого органу.
Роз'яснення до Тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2019 21:47
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:25
В Додатку 1 до ТД табл. 2 п. без № необхідно "6.Документальне підтвердження відповідності технічних параметрів всіх будівельних матеріалів за показниками якості однієї з українських сертифікованих установ: - сертифікати відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО на всі будівельні матеріали, які будуть використовуватися та зазначені у технічних вимогах, чинні на дату подання пропозиції.; висновки державної санітарної епідеміологічної експертизи на будівельні матеріали. Підтверджується копіями, завіреними мокрою печаткою Учасника." Але, з 01.01.2018 р. у зв'язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 р. № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 1 січня відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Таким чином, з 01.01.2018 р. органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Слід зазначити, що в Реєстрі державної системи сертифікації зареєстровано сертифікати відповідності на продукцію і послуги, сертифікати на системи управління, атестати виробництва і свідоцтва про визнання відповідності (далі — документи), термін дії яких закінчується після 01.01.2018 р. Водночас станом на сьогодні законодавчими та іншими нормативно-правовими актами не встановлено перехідного періоду терміну дії документів, виданих органами із сертифікації в державній системі сертифікації. У Верховній Раді України зареєстровано проект закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо технічних регламентів та оцінки відповідності» (реєстраційний № 6235 від 11.04.2017 р.), яким передбачається, що сертифікати відповідності продукції та послуг, сертифікати на систему управління і персонал та свідоцтва про визнання відповідності, видані в державній системі сертифікації, є чинними до закінчення терміну їх дії, але не пізніше 01.01.2019 р., якщо інше не передбачено технічними регламентами, дія яких поширюється на відповідну продукцію. Отже, у разі набрання чинності вищевказаного положення законопроекту, документи, видані призначеними органами із сертифікації в державній системі сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.2019 р. Як Ви можете пояснити Ваши вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені наступні зміни в тендерну документацію (додаток 1, таблиця 2, п. 6): «Документальне підтвердження відповідності якості та технічних параметрів всіх будівельних матеріалів, які будуть використовуватися та зазначені у технічних вимогах, чинні на дату подання пропозиції: висновки державної санітарної епідеміологічної експертизи на будівельні матеріали, протоколи випробувань, сертифікати якості, тощо. Підтверджується копіями, завіреними мокрою печаткою Учасника».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АСТЕРА" 21 590 990,00
UAH з ПДВ
21 590 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 21 991 097,00
UAH з ПДВ
21 991 097,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД" 21 991 100,40
UAH з ПДВ
21 991 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 11:46
Електронний підпис
10 травня 2019 11:36
Електронний підпис
10 травня 2019 11:33
8. Лист-згода.pdf
10 травня 2019 11:33
8. Проект договору.pdf
10 травня 2019 11:33
7. Довідка про Учасника.pdf
10 травня 2019 11:33
5.8. Довідка про КВЕД.pdf
10 травня 2019 11:33
5.7. Розрахунок ДЦ-3.pdf
10 травня 2019 11:33
5.7. Розрахунок ДЦ-2.pdf
10 травня 2019 11:33
5.7. Розрахунок ДЦ-1.pdf
10 травня 2019 11:33
3. Сертифікати-6.pdf
10 травня 2019 11:33
4.imd
10 травня 2019 11:33
3. Сертифікати-5.pdf
10 травня 2019 11:33
3. Сертифікати-4.pdf
10 травня 2019 11:33
3. Сертифікати-3.pdf
10 травня 2019 11:33
3. Сертифікати-2.pdf
10 травня 2019 11:33
3. Сертифікати-1.pdf
10 травня 2019 11:33
3. Інша документи.pdf
10 травня 2019 11:33
2.7. Відгуки.pdf
10 травня 2019 11:33
2.5. Довідка про досвід.pdf
10 травня 2019 11:33
2.4. Копія сертифікату.pdf
10 травня 2019 11:33
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 травня 2019 13:35
кошторис.PDF
09 травня 2019 13:35
12 Працівники.PDF
09 травня 2019 13:35
2 6 договір 5.pdf
09 травня 2019 13:35
2 5 договір 4.pdf
09 травня 2019 13:35
2 4 договір 3.pdf
09 травня 2019 13:35
2 3 договір 2.pdf
09 травня 2019 13:35
2 2 договір 1.pdf
09 травня 2019 13:35
2 статут.pdf
09 травня 2019 13:35
2 ліцензії, дозвіл.pdf
09 травня 2019 13:35
2 3св-во ПДВ.PDF
09 травня 2019 13:35
2 2витяг з ЄДР.PDF
09 травня 2019 13:35
2 1виписка з ЄДР.PDF
09 травня 2019 13:35
1 Пропозиція.PDF

Публічні документи

21 травня 2019 15:03
Електронний підпис
20 травня 2019 16:16
Довідка з податкової.pdf
20 травня 2019 14:06
Довідка (1).zip
17 травня 2019 16:04
Довідка.zip
17 травня 2019 16:04
Довідка з МВД.rar
17 травня 2019 16:04
01. Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 10:14
Електронний підпис
08 травня 2019 15:48
Електронний підпис
08 травня 2019 15:43
40. Виписка з ЄДР.pdf
08 травня 2019 15:43
28. Ліцензія будівельна.pdf
08 травня 2019 15:43
25. Відомості з ЕДРПОУ.pdf
08 травня 2019 15:43
24. Статут(копія).pdf
08 травня 2019 15:43
23. Статут (ориг).pdf
08 травня 2019 15:43
09. Відомості ресурсів.rar
08 травня 2019 15:43
08. Локальні кошториси.rar
08 травня 2019 15:43
06. Проект договору.pdf
08 травня 2019 15:43
01. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АСТЕРА"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АСТЕРА"
#38709835
Відхилено 21 590 990,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 12:20
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#24157545
Відхилено 21 991 097,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 13:46
ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД"
#41135749
Переможець 21 991 100,40
UAH з ПДВ
17 травня 2019 12:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 травня 2019 12:20
Електронний підпис
16 травня 2019 12:17
протокол

Документи

16 травня 2019 13:46
Електронний підпис
16 травня 2019 13:42
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД" #41135749

№ рішення у справі

70/146-р/к

Дата рішення у справі

07.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

17 травня 2019 12:40
Електронний підпис
17 травня 2019 12:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД"
#41135749
21 991 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2019 12:40
Електронний підпис
17 травня 2019 12:36
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:43
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 16:04
ДОГОВОР 123 (1).pdf зміни до договору
07 червня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 20:36
SCAN0004.PDF укладений
31 травня 2019 12:27
Договір 123 корпус 1 .pdf укладений
31 травня 2019 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 991 100,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 665 183,40 UAH)