Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201013 Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000- км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області
Очікувана вартість
1 755 000,00 UAH
UA-2019-04-24-000318-b d3ff689a5fd842ba8f4ee330f14bfbd7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головко Андрій Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Головко Андрій Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 11:21
Очікувана вартість: 1 755 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201013 Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000- км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201013 Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000- км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 201013 Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000 - км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 201013 Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000 - км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-24-000318-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: МПП НАРА, Код ЄДРПОУ:22363217
Дата подання: 21 травня 2019 23:12
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та визначення переможцем іншого учасника
21.05.2019 р. № 1116 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель ________________________________________ Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03680 Суб’єкт оскарження Мале приватне підприємство «Нара» вул. Шкільна, б.13, кв.4, с. Гаї, Бродівського району Львівської області ЄДРПОУ: 22363217 E-mail: mppnara@gmail.com Тел/факс: (03266) 4-22-74 Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації ЄДРПОУ – 04014074 Тел.: (03236) 6-00-10, email.: skpo@i.ua 46021, вул. Грушевського,8 м.Тернопіль Тернопільська область Закупівля UA-2019-04-24-000318-b 1 послуга: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201013 Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та визначення переможцем іншого учасника Підставою для подання скарги є: Неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника (без номера) від 11 травня 2019 року (далі по тексту – Протокол від 11.05.2019 р., Оскаржуване рішення) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника (без номера)) від 13 травня 2019р. (далі по тексту – Протокол від 13.05.2019 р., Оскаржуване рішення) яким переможцем торгів визначено ТОВ «АВАКС ПРОФ». Обґрунтування: 24 квітня 2019 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201013 Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000-км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області 10 травня 2019 року, після проведення аукціону, електронною системою закупівель автоматично розкрито тендерні пропозиції учасників. 11 травня 2019 р. Замовником оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 11.05.2019 р. у відповідності до якого тендерну пропозицію МПП «Нара» відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації. 13 травня 2019 р. Замовником, оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 13.05.2019 р. у відповідності до якого переможцем торгів визначено ТОВ «АВАКС ПРОФ». Вважаю, що Замовник помилково прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «АВАКС ПРОФ». Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Оскаржуваними Рішеннями Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону та вимог тендерної документації відхилив тендерну пропозицію МПП «Нара» та визначив переможцем ТОВ «АВАКС ПРОФ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам та умовам тендерної документації. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону. МПП «Нара», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. Обґрунтування незаконності Оскаржуваного рішення в частині відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» У відповідності до Оскаржуваного рішення тендерна пропозиція МПП «Нара» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме у копії посвідчення № 340-11/б-18 про проходження навчання з охорони праці, виданого інженеру з охорони праці Кохану Руслану Ярославовичу вказано, що місцем роботи є: ТОВ «Українська соко-оцтова компанія». Така підстава відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» є необґрунтованою, не відповідає змісту вимог тендерної документації та суперечить вимогам діючого в Україні законодавства. У відповідності до вимог п.2.1. Додатку №1 тендерної документації «…Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації…Кваліфікація особи, що відповідатиме за техніку безпеки праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.». Будь-яких інших документів щодо працівників, зокрема тих, що відповідатимуть за техніку безпеки праці не вимагалось. МПП «Нара» в складі тендерної пропозиції надано копію посвідчення № 340-11/б-18 про проходження навчання з охорони праці, виданого Кохану Р.Я., який відповідає за техніку безпеки праці в МПП «Нара» та виконує такі обов’язки за сумісництвом. Видане Кохану Р.Я. посвідчення є дійсним до 02.02.2021 року. Приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» Замовником не враховано, що у відповідності до ст.15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Кохан Р.Я. має таку відповідну підготовку, що підтверджується виданим йому посвідченням, яке є діючим. В цьому випадку Закон не містить вимоги про повторне проходження навчання з охорони праці, як приміром у випадках зміни роботи чи посади. Отже, в даному випадку рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить наведеним нормам чинного законодавства України. Разом з цим, хочу звернути увагу Колегії на те, що тендерна документація не містить вимог щодо відповідності організації роботи з охорони праці учасника вимогам чинного законодавства. В цей же час, Замовник не є уповноваженим органом на проведення перевірок з охорони праці, не наділений повноваженнями робити висновки про те, чи відповідає діяльність того чи іншого підприємства вимогам Закону України «Про охорону праці». Більше того, є безвідповідальним робити висновки про порушення вимог з організації роботи по охороні праці на підставі копії одного посвідчення виданого Кохану Р.Я.. Більше того, посвідчення яке є діючим, без з’ясування інших обставин, які мають істотне значення. Обґрунтування незаконності Оскаржуваного рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «АВАКС ПРОФ». На наше переконання, яке ґрунтується на системному аналізі норм Закону, вимог і умов тендерної документації, змісту документів тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» остання підлягає відхиленню виходячи з наступного. Відповідно до п.3 Додатку №1 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію Учасники в складі тендерної пропозиції повинні, зокрема, надати: Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, копії аналогічних договорів, оригінал листа-відгуку про співпрацю по цих договорах від Замовника. «Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.» Інформація щодо виконаних робіт по всім видам послуг/робіт, які зазначені замовником в Додатку №2 до тендерної документації, документально підтверджується Учасником в складі тендерної пропозиції Актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Для підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію ТОВ «АВАКС ПРОФ» в складі тендерної пропозиції надано Довідку «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» за №07/05-7 від 07.05.2019р., в якій відображено один Договір підряду №87 від 17.10.2018р.; надано сканкопію Договору підряду № 87 від 17.10.2018р., довідку КБ-3, та Акт КБ-2в до цього договору, Лист-відгук за №584/01-03 від 09.04.2019р. Із змісту вказаних документів слідує наступне. - Наданий ТОВ «АВАКС ПРОФ» Лист-відгук за №584/01-03 від 09.04.2019р. не відповідає вимогам тендерної документації та встановленим вимогам законодавства до офіційного документу. Лист-відгук не містить підпису уповноваженої особи, яка його видала. Так, відповідно до п.4.4. ДСТУ 4163-2003 Затвердженого Наказом Держспоживстандарту України 07.04.2003 N 55 дія якого поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: - органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій) документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа (21), підпис (23). Отже, наданий ТОВ «АВАКС ПРОФ» Лист-відгук не містить обов’язкового реквізиту офіційного документу «Підпис», а відтак не може розглядатись як офіційний документ. Це ж, в свою чергу вказує на те, що Лист-відгук не є належно оформленим, як цього вимагає тендерна документація. Всупереч вимогам тендерної документації учасником не підтверджено досвід виконання робіт по всім видам робіт/послуг, які зазначені в Додатку №2 тендерної документації (Технічне завдання), як цього вимагає тендерна документація. Так, зокрема, ТОВ «АВАКС ПРОФ» не підтверджено досвід виконання таких робіт/послуг, які зазначено в Додатку №2 : - Зрiзування середнього чагарника i дрiбнолiсся у ґрунтах природного залягання кущорiзами на тракторi потужнiстю 79 кВт[108 к.с.] (п.1 Технічного завдання); - Влаштування нового кювету навантаженням грунту на автомобілі- самоскиди екскаваторами одноковшевими дизельними на гусеничному ходу з ковшом ємкістю 0,4(0,35-0,45) м3, група ґрунтів 2 (п.5); - Прочистка існуючих труб та лотків на вїздах у подвір’я вручну,грунт ІІгрупи (п.12) - Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою (п.16) Таким чином, безсумнівно, що ТОВ «АВАКС ПРОФ» не підтвердило свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність досвіду виконання аналогічного договору. Попри очевидну невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» вимогам тендерної документації тендерна пропозиція цього учасника відхилена не була. З наведених обставин, поза всяким розумним сумнівом, тендерна пропозиція ТОВ «АВАКС ПРОФ» не відповідає вимогам та умовам тендерної документації, що як наслідок мало стати підставою для відхилення тендерної пропозиції у відповідності до п.п.1,4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», однак Замовником цього зроблено не було. Проте, за надуманих необґрунтованих припущень тендерна пропозиція МПП «Нара» була відхилена Замовником. Такий вибірковий підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти заяву до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.05.2019 року) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.05.2019 року) про визначення переможцем торгів ТОВ «АВАКС ПРОФ». Додатки: Копія платіжного доручення №2591 від 17.05.2019р. про внесення оплати за подання скарги. Файли тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ»: - КК Лист відгук до аналог дог; - КК Довідка наявність аналог договора; - КК Копії КБ-3, КБ-2в. З повагою, Директор МПП «Нара» Р.А. Грігорян
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2019 22:16
рішення від 24.05.2019 № 6594 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 22:16
рішення від 10.06.2019 № 7486.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 22:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції МПП "НАРА" та скасовано рішення про визначення ТОВ "Авакс Проф" переможцес торгів.
Дата виконання рішення замовником: 14 червня 2019 14:43
Номер скарги: UA-2019-04-24-000318-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "БМБУД", Код ЄДРПОУ:41037833
Дата подання: 20 травня 2019 16:46
Скарга щодо прийнятого рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД»
Скарга щодо прийнятого рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» Управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) 24.04.2019 в системі електронних закупівель Prozorro розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201013 Держдорога Р-43 - Вербовець ч/з Мартишківці на ділянці км 0+000- км 14+372 (окремими ділянками) Лановецького району Тернопільської області. Враховуючи розмір очікуваної вартості, процедура закупівлі послуг здійснюється Замовником за процедурою відкритих торгів без публікації оголошення на англійській мові відповідно до положень статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до вимог тендерної документації кінцевим терміном подачі пропозицій є 1800 09.05.2019. Електронний аукціон системою проведено 10.05.2019. Згідно з реєстром пропозицій, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого орагну з питань закупівель Prozorro від 10.05.2019, для участі у відкритих торгах UA-2019-04-24-000318-b свої тендерні пропозиції в електронному вигляді подали наступні учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція МПП «НАРА» ЄДРПОУ 22363217 1 407 972,00 UAH з ПДВ 1 299 900,00 UAH з ПДВ ТОВ «БМБУД» ЄДРПОУ 41037833 1 702 828,00 UAH з ПДВ 1 300 000,00 UAH з ПДВ ТОВ «АВАКС ПРОФ» ЄДРПОУ 37306789 1 698 000,00 UAH з ПДВ 1 340 000,00 UAH з ПДВ ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» ЄДРПОУ 03448860 1 750 000,00 UAH з ПДВ 1 750 000,00 UAH з ПДВ Замовник відповідно до частини четвертої статті 28 Закону здійснив розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тобто з компанії МПП «НАРА». Відповідно до оприлюдненого Замовником в системі електронних закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.05.2019 № б/н тендерна пропозиція учасника МПП «НАРА» відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з абзацом другим частини четвертої статті 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною – тобто пропозиції ТОВ «БМБУД». Відповідно до оприлюдненого Замовником в системі електронних закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11.05.2019 № б/н (копія додається) тендерна пропозиція компанії ТОВ «БМБУД» також відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: організація охорони праці здійснюється з порушенням статті 15 Закону України «Про охорону праці» - функції інженера з охорони праці здійснюються за сумісництвом посад. Слід зауважити, що тендерною документацією Замовника жодних вимог про надання документів щодо відповідності тендерної пропозиції учасників нормам Закону України «Про охорону праці» та підзаконних актів не передбачено. Також відсутні вимоги до учасників про наявність певної кількості інженерів з охорони праці та інше. Згідно пп. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «Довідку, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»). - наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Кваліфікація особи, що відповідатиме за техніку безпеки праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.» На виконання вимог Додатку 1 тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції нами надано «довідку про наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників), в тому числі інженера з охорони праці» (копія додається) від 08.05.2019 №2Т, яка містить відомості про наявність необхідних для надання послуг з поточного ремонту автомобільної дороги персоналу та працівників, які виконують функції інженерів з охорони праці та мають відповідні свідоцтва Крушний М.П. та Підфігурна М.З. (копії додаються), чим дотримано вимог тендерної документації. Відповідність тендерної пропозиції вимогам Закону України «Про охорону праці» не є вимогою тендерної документації Замовника та Закону в цілому. Отже, у складі нашої тендерної пропозиції надано необхідні довідки та підтверджуючі документи про відповідність ТОВ «БМБУД» кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 1 тендерної документації. Враховуючи, що жодних інших зауважень до змісту та складу тендерної пропозиції у Замовника немає, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ «БМБУД» відповідає вимогам тендерної документації, а прийняте рішення про відхилення нашої компанії є неправомірним та суперечить основним принципам та нормам Закону. Разом з цим інформуємо, що компанією ТОВ «БМБУД» на виконання вимог Закону України «Про охорону праці» створено службу з охорони праці, яка діє на підставі Положення про охорону праці, затвердженого наказом по підприємству від 23.10.2018 № 62-К, та має штатну одиницю інженера з охорони праці (що підтверджується штатним розписом компанії, який подавався у складі тендерної пропозиції) (копія додається). У зв’язку з непровомірним відхиленням нашої тендерної пропозиції Замовником визначено переможцем торгів тендерну пропозицію третього учасника згідно з реєстром пропозицій – ТОВ «АВАКС ПРОФ» та відповідно прийнято рішенням про намір укласти договір. На підставі вище викладеного та статті 18 Закону П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Рішення Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» визнати неправомірним та таким, що суперечить нормам Закону. 3. Зобов’язати Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації скасувати свої рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «АВАКС ПРОФ» від 13.05.2019 та про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» від 11.05.2019. Додатки: 1) доказ про внесення плати за подання скарги. 2) копія протоколу від 11.05.2019 щодо відхилення ТОВ «БМБУД» на 3 арк. 3) копія штатного розпису ТОВ «БМБУД» на 7 арк. 4) витяг з тендерної пропозиції (копія довідки) з копіями свідоцтв працівників з охорони праці на 3 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.05.2019 №6520.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 20:56

Документи подані скаржником

21 травня 2019 23:12
Скарга АМКУ.pdf
21 травня 2019 23:12
КК Копії КБ-3_ КБ-2в.pdf

Документи подані замовником

14 червня 2019 14:41
Протокол Вербовець.pdf

Документи подані скаржником

20 травня 2019 16:45
Скарга
20 травня 2019 16:45
Платіжне доручення
20 травня 2019 16:45
Додатки до скарги

Документи Органу Оскарження

23 травня 2019 20:56
Рішення від 23.05.2019 №6520.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МПП НАРА 1 407 972,00
UAH з ПДВ
1 299 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМБУД" 1 702 828,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 1 698 000,00
UAH з ПДВ
1 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2019 17:54
Електронний підпис
09 травня 2019 17:32
Цінова пропозиція.pdf
09 травня 2019 17:32
Технічна частина.pdf
09 травня 2019 17:32
Реєстр.pdf
09 травня 2019 17:32
Проект Договору.pdf
09 травня 2019 17:32
Нара 13600 p7s.7z
09 травня 2019 17:32
КК_Штатний розпис.pdf
09 травня 2019 17:32
КК_Свідоцтва ТЗ.pdf
09 травня 2019 17:32
КК_Листи орендодавців.pdf
09 травня 2019 17:32
КК_КБ-2в_Договір 63.pdf
09 травня 2019 17:31
КК_Відгук САД.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_Статут_копія.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_Опис.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_Директор наказ.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_Відомості ЄДРПОУ.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_Витяг_копія.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_Витяг ПДВ_копія.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_Виписка_копія.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_GPS_сертифікат.pdf
09 травня 2019 17:31
ІД_GPS_договір.pdf

Публічні документи

09 травня 2019 15:40
Електронний підпис
09 травня 2019 15:39
ІД.zip
09 травня 2019 14:17
Електронний підпис
09 травня 2019 14:15
КК.zip
09 травня 2019 14:15
К К.zip
09 травня 2019 14:15
Цінова пропозиція.zip
09 травня 2019 14:15
Технічна частина.zip
09 травня 2019 14:15
Проект договору.zip
09 травня 2019 14:15
ІД.zip
09 травня 2019 14:15
ВПВ17.zip
09 травня 2019 14:15
24 Гарантія.zip

Публічні документи

17 травня 2019 17:30
Електронний підпис
17 травня 2019 17:29
Документи переможця.pdf
17 травня 2019 17:29
Локальний кошторис.pdf
17 травня 2019 17:29
Пояснювальна записка.pdf
17 травня 2019 17:29
Договірна ціна.pdf
09 травня 2019 12:51
Електронний підпис
09 травня 2019 12:44
Проект договору.pdf
09 травня 2019 12:44
Технічне завдання.pdf
09 травня 2019 12:43
ТЧ Договірна ціна.pdf
09 травня 2019 12:43
КК Копії КБ-3, КБ-2в.pdf
09 травня 2019 12:43
КК Штатний розпис.pdf
09 травня 2019 12:42
Цінова пропозиція.pdf
09 травня 2019 12:42
ІД Копія Статут.pdf
09 травня 2019 12:42
ІД banking_licence_ПУМБ_001.pdf
09 травня 2019 12:42
ІД banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s_001.p7s
09 травня 2019 12:42
ІД Копія Витяг ПДВ.pdf
09 травня 2019 12:42
ІД Гарантія.pdf.p7s.p7s
09 травня 2019 12:42
ІД Копія наказу.pdf

Публічні документи

09 травня 2019 11:43
Електронний підпис
09 травня 2019 11:41
3.8 ІД.(копія ліцензії)_.pdf
09 травня 2019 11:41
2.1. КК (довідки).pdf
09 травня 2019 11:41
1. ВПВ 17 (Держдорога Р-43).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП НАРА

ТОВ "БМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП НАРА
#22363217
Рішення скасоване 1 299 900,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:24
ТОВ "БМБУД"
#41037833
Рішення скасоване 1 300 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Рішення скасоване 1 340 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:24
МПП НАРА
#22363217
Відхилено 1 299 900,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 10:27
ТОВ "БМБУД"
#41037833
Відхилено 1 300 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 10:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Відхилено 1 340 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 10:32
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Відхилено 1 750 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 10:34

Документи

18 червня 2019 10:27
Електронний підпис

Документи

18 червня 2019 10:28
Електронний підпис

Документи

18 червня 2019 10:32
Електронний підпис

Документи

18 червня 2019 10:34
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2019 10:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі