Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2019-04-24-000179-c 4188705754994beb842bcc40f194fc5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Олена Миколаївна

+380544972751 rayviobuhsh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шосткинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147859
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул. Садовий бульвар, 29
Контактна особа: Карпенко Олена Миколаївна
+380544972751
rayviobuhsh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 10:40
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 10:40
Початок аукціону: 22 травня 2019 13:06
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплекти
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Заклади загальної середньої освіти Шосткинського району Сумської області, Заклади загальної середньої освіти Шосткинського району сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сервісний центр
Дата подання: 02 травня 2019 17:44
Дата відповіді: 06 травня 2019 10:48
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати пропозиції Учасників, які мають сервісний центр у Сумській області?
Відповідь: Доброго дня!Шановний учаснику, що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в Шосткинському районі, то це є обов"язковою і цілком обгрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України"Про публічні закупівлі", користуючись, зокрема, положенням п.3ст.22,яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники,які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов"язань(час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов"язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста).Крім того, були випадки ,коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника,що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговуванні,так як ніяких юридичних зобов"язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування.
Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності прцюючого ноутбука(комп"ютера,планшета), інтерактивної дошки,проектора,тому- саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення.Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов"язань особливо дистанційно.
Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу,Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується.Саме тому- наявність сервісного центру Учасника(Постачальника) саме в Шосткинському районі,який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку,на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок- навчального процесу. У зв"язку з вищевикладеним,тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в Шосткинському районі або м. Шостка. Дякуємо!
Монтаж
Дата подання: 02 травня 2019 17:45
Дата відповіді: 06 травня 2019 10:55
Чи потрібен Вам монтаж обладнання?
Відповідь: Доброго дня ! Шановний учаснику, вимоги тендерної документації містяться у файлі під назвою "Додаток 3. Технічні вимоги docx". Ви можете самостійно з ним ознайомитись. Дякуємо.
Загальне питання
Дата подання: 02 травня 2019 17:47
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:01
Чи будете Ви розглядати аналоги інтерактивної дошки, проектора інших виробників?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, в тендерній документації не вказані торговельна марка або модель предмета закупівлі. Технічні вимоги повинні відповідати Технічній специфікації згідно Додатку №3 тендерної документації. Вимоги тендерної документації містяться у файлі під назвою "Додаток 3 Технічні вимоги.docx."Ви можете самостійно з ним ознайомитись. Дякуємо.
Уточнення
Дата подання: 02 травня 2019 17:55
Дата відповіді: 13 травня 2019 12:44
Шановний Замовник! Чи будете Ви розглядати пропозицію Учасника, який буде мати найменшу цінову пропозицію, технічні та кваліфікаційні вимоги Учасника будуть відповідати вимогам тендерної документації та вимогам Замовника та Учасник не буде ФОПом КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику!Тендерний комітет розглядає пропозиції учасників почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації(у тому числі технічним та кваліфікаційним),починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом проведення аукціону визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна, незалежно від прізвища ФОП. Дякуємо.
Уточнення
Дата подання: 03 травня 2019 12:00
Дата відповіді: 06 травня 2019 11:24
Шановний Замовник! Доповнення до останнього запитання. Чи будете Ви розглядати пропозицію Учасника, який не буде ФОПом КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ, а також ФОП Коршунова Наталія Михайлівна, ФОП Михайленко Максим Анатолійович, ФОП Захарченко Денис Михайлович, які знаходяться за однією адресою? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня ! Шановний учаснику, на засіданні тендерного комітету було розглянуто Ваші запитання. Членам тендерного комітету не зрозуміле запитання з Вашої сторони. Відповідно до п.4 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет розглядає пропозиції учасників почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації(у тому числі технічним та кваліфікаційним),починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом проведення аукціону визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна, незалежно від прізвища, назви ТОВ або будь-яких інших персональних даних учасників. Вважаємо Вашу поведінку некоректною та недоцільною з боку етики ділового спілкування.Щиро сподіваємось, що Вам відомі такі слова як "взаємоповага" та "доброчесність", що знаходяться в основі добросовісної конкуренції серед учасників(одного з принципів, яким керується тендерний комітет згідно п.1 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі").І у майбутньому, будь-ласка,задавайте питання, які стосуються змісту тендеру. Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ 650 000,34
UAH з ПДВ
650 000,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шулежко Людмила Василівна 657 250,00
UAH з ПДВ
657 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 16:42
Електронний підпис
20 травня 2019 16:41
Техпаспорт _2_.jpg
20 травня 2019 16:41
Техпаспорт _1_.jpg
20 травня 2019 16:41
Выписка новая.pdf
20 травня 2019 16:41
Договір 59-2018 від 18092018.PDF
20 травня 2019 16:41
Порівняльна таблиця.pdf
20 травня 2019 16:41
Авторизаційний лист.pdf
20 травня 2019 16:41
Пропозиція.pdf
20 травня 2019 16:41
Лист-пояснення.pdf
20 травня 2019 16:41
Сертифікат кріплення.pdf
20 травня 2019 16:41
Технічні вимоги.pdf
20 травня 2019 16:41
Витяг.pdf
20 травня 2019 16:41
Договір.pdf
20 травня 2019 16:41
Довідка ст 16.pdf
20 травня 2019 16:41
Додаток 1.pdf
20 травня 2019 16:41
Наявність підрядника.pdf
20 травня 2019 16:41
Додаток 2.pdf
20 травня 2019 16:41
Лист відгук ШМР.pdf
20 травня 2019 16:41
Договір підтвердження.pdf
20 травня 2019 16:41
Довідка про персонал.pdf
20 травня 2019 16:41
Інформаційний лист _2_.pdf
20 травня 2019 16:41
Довідка досвід.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 12:37
Електронний підпис
20 травня 2019 12:25
Авторизація дошки.pdf
20 травня 2019 09:16
Електронний підпис
20 травня 2019 08:31
Погодження тех вимоги.PDF
20 травня 2019 08:31
Письмова згода.PDF
20 травня 2019 08:31
Наказ.pdf
20 травня 2019 08:31
Лист-сертифікація.PDF
20 травня 2019 08:31
Лист-пояснення дод.3.pdf
20 травня 2019 08:31
Лист-відгук Сіверськ.pdf
20 травня 2019 08:31
Лист ліцензування.pdf
20 травня 2019 08:31
Копія паспорт-код.pdf
20 травня 2019 08:31
Договір підряду.pdf
20 травня 2019 08:31
Довідки ст17 окремі.pdf
20 травня 2019 08:31
Довідка ціна.pdf
20 травня 2019 08:31
Довідка ст 17 загальна.PDF
20 травня 2019 08:31
Довідка санкції.pdf
20 травня 2019 08:31
Довідка ОГС.pdf
20 травня 2019 08:31
Довідка МТБ.PDF
20 травня 2019 08:31
Довідка МВС повна.pdf
20 травня 2019 08:31
Довідка корупція.pdf
20 травня 2019 08:31
Довідка ДФС.PDF
20 травня 2019 08:31
Довідка довкілля.pdf
20 травня 2019 08:31
Гарантійний лист.PDF
20 травня 2019 08:31
Відповідність ст 16.pdf
20 травня 2019 08:31
Витяг з ЄДР.PDF
20 травня 2019 08:31
Порівняльна таблиця.PDF
20 травня 2019 08:31
Проект договору.PDF
20 травня 2019 08:31
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Шулежко Людмила Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#3042203350
Переможець 650 000,34
UAH з ПДВ
27 травня 2019 13:52

Документи

27 травня 2019 13:52
Електронний підпис
27 травня 2019 13:48
protokol

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#3042203350
650 000,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 13:52
Електронний підпис
27 травня 2019 13:48
protokol

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 08:10
dogowir укладений
10 червня 2019 13:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 650 000,34
UAH (в тому числі ПДВ 108 333,39 UAH)