Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-04-24-000042-a 72bf4e5d78ea46469c03e3ccd87b68a1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2019 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональний комп’ютер (вчителя) з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 шт
Персональний комп’ютер (учня) з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 09:05
2-Додатки до ТД-КОМПЮТЕРНИЙ КЛАС.doc
24 квітня 2019 09:05
2-ТД-КОМПЮТЕРНИЙ КЛАС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 квітня 2019 10:34
Дата відповіді: 02 травня 2019 11:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших запитань.
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 248 520,00
UAH з ПДВ
248 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2019 15:17
Електронний підпис
09 травня 2019 15:14
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.pdf
07 травня 2019 14:44
Електронний підпис
07 травня 2019 14:39
договір 216 д.pdf
07 травня 2019 12:44
Бенефеціарні власники.pdf
07 травня 2019 12:44
Статут.pdf
07 травня 2019 12:44
Витяг ПДВ.pdf
07 травня 2019 12:44
Deklaratsia_TechPro_2020.pdf
07 травня 2019 12:44
ДОВIДКА ПРО ПРАЦIВНИКIВ.pdf
07 травня 2019 12:44
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2019 12:44
Витяг_03072018.pdf
07 травня 2019 12:44
Паспорт код.pdf
07 травня 2019 12:44
СТ 17.pdf
07 травня 2019 12:44
Виписка з ЄДР.pdf
07 травня 2019 12:44
СЕРТИФІКАТ Philips.pdf
07 травня 2019 12:44
відгук.pdf
07 травня 2019 12:44
Sertyfikat_TechPro_до2020.pdf
07 травня 2019 12:44
Протокольне рішення.pdf
07 травня 2019 12:44
відгук веско.pdf
07 травня 2019 12:44
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 травня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій