Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для конференц-зали (місця для сидіння та столи в рядовій секції для зали засідань Пленуму)
Furniture for conference hall (seats for sitting and tables in the regular section for the plenary session hall)
Furniture for conference hall (seats for sitting and tables in the regular section for the plenary session hall)
Очікувана вартість
5 290 534,40 UAH
UA-2019-04-23-003198-b ● 9e03cb339fc04810bf728e5c843130d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВЕРХОВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 41721784 |
Вебсайт: | http://supreme.court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01043, Україна , Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
Контактна особа: |
Андрій Марченко +380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Serhii Zatika +380442533178 zatirka@supreme.court.gov.ua Затірка Сергій Миколайович +380442533178 zatirka@supreme.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Supreme Court |
National ID: | 41721784 |
Contact point: |
Andrii Marchenko +380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua |
Additional contacts: |
Serhii Zatika +380442533178 zatirka@supreme.court.gov.ua Затірка Сергій Миколайович +380442533178 zatirka@supreme.court.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 12:10 |
Очікувана вартість: | 5 290 534,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105810.69 UAH |
Publication date: | 23 квітня 2019 16:31 |
Enquiries until: | 13 травня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 19 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 травня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 290 534 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 290 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 штука
Меблі для конференц-зали (місця для сидіння та столи в рядовій секції для зали засідань Пленуму)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01043, Україна, Київ, м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Furniture for conference hall (seats for sitting and tables in the regular section for the plenary session hall)
CPV: 39150000-8
Період постачання:
по 23 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2019 18:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2019 18:50 |
ТД_місця для сидіння_нова ред_ост.docx | |
14 травня 2019 18:50 |
Перелік змін.pdf | |
23 квітня 2019 16:31 |
Untitled - 0001.jpg |
14 травня 2019 18:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2019 18:50 |
ТД_місця для сидіння_нова ред_ост.docx
|
|||
14 травня 2019 18:50 |
Перелік змін.pdf
|
|||
23 квітня 2019 16:31 |
Untitled - 0001.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-23-003198-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОБУТРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:35757619
Дата подання: 13 травня 2019 15:23
Вимога до документації
Доброго дня!
Відповідно до умов тендерної документації наявна вимога надання учасниками документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (копії договору, накладної).
Предмет закупівлі «Меблі для конференц зали» згідно вимог технічної частини документації має складний індивідуально визначений характер замовлення та специфічні риси щодо технічних характеристик, які потребують складання певних конструктивних рішень та креслень.
Для учасників виключається можливість підтвердити досвід виконання аналогічних договорів в тому числі в частині документального підтвердження виконання поставок та виготовлення саме такого товару який за своїми специфічними характеристиками є неповторним.
При цьому, учасники повинні гарантувати замовнику свої зобов’язання в частині виконання умов договору щодо виготовлення якісного товару та його поставки , як такого який відповідатиме вимогам замовника. Такою гарантією відповідно до чинного законодавства може бути забезпечення виконання договору.
Враховуючи викладене, ми як учасник, який має виробничі потужності та висококваліфікований персонал, просимо внести зміни до тендерної документації , а саме виключити критерії досвід виконання аналогічних договорів та передбачити в тендерній документації забезпечення виконання договору з урахуванням положень закону України «Про публічні закупівлі».
Вказані зміни передбачають можливість виключення недобросовістної конкуренції учасників та дозволять здійснити вибір учасників, які взявши на себе відповідальність зможуть поставити якісний товар замовнику, який відповідатиме вимогам тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов тендерної документації наявна вимога надання учасниками документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (копії договору, накладної).
Предмет закупівлі «Меблі для конференц зали» згідно вимог технічної частини документації має складний індивідуально визначений характер замовлення та специфічні риси щодо технічних характеристик, які потребують складання певних конструктивних рішень та креслень.
Для учасників виключається можливість підтвердити досвід виконання аналогічних договорів в тому числі в частині документального підтвердження виконання поставок та виготовлення саме такого товару який за своїми специфічними характеристиками є неповторним.
При цьому, учасники повинні гарантувати замовнику свої зобов’язання в частині виконання умов договору щодо виготовлення якісного товару та його поставки , як такого який відповідатиме вимогам замовника. Такою гарантією відповідно до чинного законодавства може бути забезпечення виконання договору.
Враховуючи викладене, ми як учасник, який має виробничі потужності та висококваліфікований персонал, просимо внести зміни до тендерної документації , а саме виключити критерії досвід виконання аналогічних договорів та передбачити в тендерній документації забезпечення виконання договору з урахуванням положень закону України «Про публічні закупівлі».
Вказані зміни передбачають можливість виключення недобросовістної конкуренції учасників та дозволять здійснити вибір учасників, які взявши на себе відповідальність зможуть поставити якісний товар замовнику, який відповідатиме вимогам тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 18:52
Доброго вечора!
Тендерним комітетом Верховного Суду внесені зміни до тендерної документації.
Тендерним комітетом Верховного Суду внесені зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 травня 2019
Найменування: | ВЕРХОВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 41721784 |
Місцезнаходження: | 01043, Україна, Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОКРІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВА ЛАБ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" |
4 678 569,60
UAH з ПДВ
|
3 474 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВА ЛАБ" |
5 281 450,00
UAH з ПДВ
|
3 477 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОКРІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
5 288 994,32
UAH з ПДВ
|
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" #01882172 |
Переможець |
3 474 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:57
|
ДУ № 3_206ВП-19_меблі.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 12:13
|
ДУ № 2_меблі.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 17:29
|
ДУ_1_меблі_206ВП-19.pdf | зміни до договору |
21 червня 2019 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 16:36
|
Договір № 206ВП-19_меблі.pdf | укладений |
21 червня 2019 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 206ВП-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 206ВП-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 206ВП-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 206ВП-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |