Реконструкція теплиць з заміною несучих конструкцій зі склінням по вул. Чарівній 11, м. Запоріжжя. Коригування (за кодом ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
34 196 148,00 UAH
UA-2019-04-23-003192-b 28f1dcf8727043dbabf7723b9cf0b332
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження замовника: 69037, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа замовника: Олена Олександрівна Іванишина
+380612240207
ea.ivanishina@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 15:24
Очікувана вартість: 34 196 148,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 196,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція теплиць з заміною несучих конструкцій зі склінням по вул. Чарівній 11, м. Запоріжжя. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  29 лютого 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000038 ● 3fca2a73a439436ea318a49f8e77a84b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20 16:57:24
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
20.05.2019 № 74
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (Реконструкція теплиць з заміною несучих конструкцій зі склінням по вул. Чарівній 11, м. Запоріжжя. Коригування), яка проводиться Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-27 17:31:50

Запити про надання роз'яснення змісту висновку

Відповідно до ч. 8 ст. 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, 37573094, Україна, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція теплиць з заміною несучих конструкцій зі склінням по вул. Чарівній 11, м. Запоріжжя. Коригування , 34196148UAH, 45200000-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 28f1dcf8727043dbabf7723b9cf0b332, 2019-04-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник) від 23 квітня 2019 року № 47; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.05.2019 № 47-р/1; повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2019; тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕРІН БУД". Так, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.05.2019 № 47-р/1, Замовником визначено переможця торгів – учасника ТОВ "ЕРІН БУД" та 15 травня 2019 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "ЕРІН БУД" не відповідає вимогам тендерної документації. Додатком 3 «Розрахунок ціни пропозиції та перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції» до тендерної документації визначено, що договірна ціна тендерної пропозиції, пояснювальна записка та Розрахунок договірної ціни (за формою, встановленою у Таблиці 1 цього Додатку) подаються учасником у сканованому вигляді у форматі *.pdf або *.jpeg. При цьому, договірна ціна та пояснювальна записка, що подаються учасником у сканованому вигляді, повинні мати підпис службової (посадової) особи або представника учасника. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ЕРІН БУД" у сканованому вигляді з підписом уповноваженої особи завантажено лише Розрахунок договірної ціни, натомість договірна ціна та пояснювальна записка подані в електронному вигляді у форматі *.rtf та не містять підпису уповноваженої особи учасника. Отже, виходячи з викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "ЕРІН БУД" не відхилена Замовником, чим порушено пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не установлено., 22 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ "ЕРІН БУД" на стадії її розкриття, розгляду та оцінки встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів та, як наслідок, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону така тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕРІН БУД" 32 920 996,00
UAH з ПДВ
32 920 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НСВ АВТОМАТИКА" 32 975 558,54
UAH з ПДВ
32 975 558,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 12:48
sign.p7s
10 травня 2019 11:02
sign.p7s
10 травня 2019 10:43
5. Розрахунок ДЦ.pdf
10 травня 2019 10:42
6. Кошторис.rar
10 травня 2019 10:41
технічна частина.rar

Публічні документи

10 травня 2019 13:55
Чаривная,11 ДЦ.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕРІН БУД"
#41375764
Переможець 32 920 996,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 11:23

Документи

15 травня 2019 11:23
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕРІН БУД"
#41375764
32 920 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 11:23
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 травня 2019 17:23
Договір 452-1.pdf укладений
30 травня 2019 17:22

Актуальні тендери

До пошуку