Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укрпродконтракт |
Код ЄДРПОУ: | 30433226 |
Місцезнаходження: | 88020, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Чурговича, 1 |
Контактна особа: |
Ельвіра Полторжицька +380312660727 ukrprodkontrakt@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 15:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 15:57 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 2 660 783,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 823,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2019 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2019 16:11 |
експертиза утеплення.jpeg | |
23 квітня 2019 15:58 |
схема реконструкції - копия.pdf | |
23 квітня 2019 15:58 |
оголошення утеплення.jpeg | |
23 квітня 2019 15:58 |
схема реконструкції 2 - копия.pdf | |
23 квітня 2019 15:58 |
схема реконструкції 1 - копия.pdf | |
23 квітня 2019 15:58 |
ТД утеплення.doc | |
23 квітня 2019 15:58 |
протокол утеплення.jpeg |
23 квітня 2019 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
23 квітня 2019 16:11 |
експертиза утеплення.jpeg
|
||||||||||||
23 квітня 2019 15:58 |
схема реконструкції - копия.pdf
|
||||||||||||
23 квітня 2019 15:58 |
оголошення утеплення.jpeg
|
||||||||||||
23 квітня 2019 15:58 |
схема реконструкції 2 - копия.pdf
|
||||||||||||
23 квітня 2019 15:58 |
схема реконструкції 1 - копия.pdf
|
||||||||||||
23 квітня 2019 15:58 |
ТД утеплення.doc
|
||||||||||||
23 квітня 2019 15:58 |
протокол утеплення.jpeg
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-06-000009 ● 6c7d3ec086d4401d84f250f272abe51f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2019 14:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.09.2019 №33
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 06.09.2019 № 33
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-03-19-001467-c 19.03.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
2. UA-2019-06-03-000450-b 03.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
3. UA-2019-04-23-002880-b 23.04.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4. UA-2019-09-02-000903-b 02.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунути недоліки виявлені під час проведення моніторингу даної закупівлі є неможливим,оскільки під час моніторингу 11.09.2019р. договір з виконавцем послуг підписаний, процедура завершена, послуга на 80% виконана та оплачена згідно актів виконаних робіт та асигнувань загального фонду кошторису на 2019 рік. Після визначення переможця до підписання договору протягом 14 днів діє період оскаржень, проте жодних скарг до кабінету Замовника не надходило. Стосовно коштів на оплату повідомляємо, оскільки ДО "Укрпродконтркакт" являється бюджетною організацією, то і всі кошти на здійснення фінансово-господарської діяльності є державними, а еолеткронний цифровий підпис не наклався на прічний план закупівель з технічних причин майданчика. Всі зауваження виявлені під час моніторингу прийняти до уваги і в подальшому будуть використовуватись в процесі закупівель.
2019-09-17 16:48:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕГРОС" |
2 654 303,00
UAH з ПДВ
|
2 399 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАСКАД - ХОЛОД ЛТД" |
2 660 783,60
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - РЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЗСЕРВІС" |
2 660 783,60
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕГРОС" #36318154 |
Переможець |
2 399 780,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 09:53
|
Договір 5.png.png | укладений |
30 травня 2019 09:41
|
Договір 2.jpeg.jpeg | укладений |
30 травня 2019 09:41
|
Договір 4.png.png | укладений |
30 травня 2019 09:41
|
Договір 6.png.jpeg | укладений |
30 травня 2019 09:41
|
Договір 7.jpeg | укладений |
30 травня 2019 09:41
|
Договір 3.jpeg.jpeg | укладений |
30 травня 2019 09:41
|
Договір 1.png | укладений |
30 травня 2019 09:41
|